Last edited by a moderator:
فکر میکنم Requiem بسیار نزدیک به Resident Evil 2 است.
وقتی به Resident Evil 7 نگاه میکنی، ایتن قهرمان داستان ما هست، اما ایتن بیشتر یک شخصیت یا نماد برای بازیکن هست، مانند یک دوربین متحرک عمل میکنه، ، چون قصد داشتیم که بازیکن کاملا درگیر ترس و بازی بشه. اما در عوض گریس متفاوت است، او ویژگیها بیشتری داره، بیشتر درگیر احساسات میشه و خیلی راحتتر دچار ترس خواهد شد.
همچنین در ادامه تاکید داشته، که کار کونامی رو تحسین میکنه که چطور بدون استفاده از سلاح گرم توانسته یک عنوان ترسناک همراه با اکشن رو بسازند.بله، بازی کردم و واقعا از تجربش لذت بردم از اینکه چطور نگاه و حس مخصوص Silent Hill را حفظ کرده بودن، در حالی که چالش انتقال این مسئله به یک محیط کاملا جدید در ژاپن را قبول کردن.
امیدوارم حالا که قراره به نسخه دوم شباهت داشته باشه مثل نسخه دوم شاهد حضور پیر پسر لیان و بانو ایدا هم باشیمResident Evil Requiem قراره اولین نسخه از مجموعه بعد از Resident Evil 3 باشه که در شهر راکون سیتی جریان داشته باشه.
به گزارش سایت PC Gamer در مصاحبه با ماساتو کومزاوا تهیهکننده Resident Evil Requiem اشاراتی به شباهت Village با Resident Evil 4 از طرف مصاحبه کنند سایت PC Gamer شده که منتهی شد به این سوال که آیا Requiem هم مانند Village شباهتی به عناوین قدیمی مجموعه داره؟
ماساتو کومزاوا به سرعت این نظر رو تایید کرد.
ماساتو کومزاوا
ماساتو کومازاوا در ادامه توضیح در ارتباط با تفاوت گریس اشکرافت و ایتن وینترز رو مطرح کرد.
در پایان از ماساتو کومزاوا سوال شده که آیا Silent Hill f رو تجربه کرده؟
همچنین در ادامه تاکید داشته، که کار کونامی رو تحسین میکنه که چطور بدون استفاده از سلاح گرم توانسته یک عنوان ترسناک همراه با اکشن رو بسازند.
اومدم نقل قول کنم و بگم کاش لیسانس Evil Within رو هم میگرفتن ولی یادم افتاد که اینها چه گلی به سر Calisto و استودیوی سازندش زدن که بخوان این بازی رو دوباره زنده کنن؟Hi-Fi RUSH publishing transferred to KRAFTON
از امروز، امتیاز انتشار بازی Hi-Fi Rush رسماً از Bethesda به Krafton منتقل میشود.
لایسنس within هم بدیم دست کپکام؟اومدم نقل قول کنم و بگم کاش لیسانس Evil Within رو هم میگرفتن ولی یادم افتاد که اینها چه گلی به سر Calisto و استودیوی سازندش زدن که بخوان این بازی رو دوباره زنده کنن؟
همون بهتر که دست مایکروسافت یا بتسدا بمونه و نخواد به دست اینها به شکل ناقص زنده بشه.

واقعا لایق تر از کپکام در حال حاضر نداریملایسنس within هم بدیم دست کپکام؟![]()
موافقمواقعا لایق تر از کپکام در حال حاضر نداریم
انصافا کدوم ناشر بی عقلی میومد رو یه بازی مثل کالیستو 200 میلیون دلار هزینه کنه که اینا کردن؟ هر ناشر دیگه ای بود استدیو رو تو همون تست های اولیه میبست.اومدم نقل قول کنم و بگم کاش لیسانس Evil Within رو هم میگرفتن ولی یادم افتاد که اینها چه گلی به سر Calisto و استودیوی سازندش زدن که بخوان این بازی رو دوباره زنده کنن؟
همون بهتر که دست مایکروسافت یا بتسدا بمونه و نخواد به دست اینها به شکل ناقص زنده بشه.
خب پس در جریان روند ساخت بازی نیستی.انصافا کدوم ناشر بی عقلی میومد رو یه بازی مثل کالیستو 200 میلیون دلار هزینه کنه که اینا کردن؟ هر ناشر دیگه ای بود استدیو رو تو همون تست های اولیه میبست.

Krafton حتی داستان بازی رو هم نابود کرد چون اول مجبورشون کردن به پابجی ربطش بدن بعد یهو نظرشون عوض شد ولی داستان کم و بیش همون موند و فقط کانسپت بتل رویال رو ازش حذف کردنخب پس در جریان روند ساخت بازی نیستی.
این بازی میتونست دداسپیس جدید باشه و حتی ازش از لحاظ کیفی پیشی بگیره.
ولی تو دوره کرونا و تحت کرانچ وحشتناک با فشار ناشر بازیی که باید یکسال تاخیر میخورد رو همین krafton کاری کردن که اگه اشتباه نکنم 3 ماه یا 6ماه زودتر از زیر دست استودیو کشیدن بیرون.
اونهم تاریخی که از قبل از کورونا براش تعیین شده بود.
اینها هم مجبور شدن کلی باس، انمی، مراحل رو حذف کنن که به تاریخ جدید برسونن.
وضعیت داغونی بود.
مصاحبه های اسکوفیلد رو برو ببین، فقط گریه نکرد.
یه سرچ کوچیک کنی مخت از ظلمی که krafton به اسکوفیلد و این استودیو کردن سوت میکشه.
بچه ها ۹ سال گذشته اما هنوزم من کلی ویدیو از دیترویت میبینم. واقعا چه بلایی سر داوود قفس آوردند دیگه بازی نمیسازه؟![]()
تو نگاه کن با اینکه بازی های Telltale سبک باحالی دارند اما هیچکدوم به اندازه کارای کیج Interactive نبودند، واقعا از نوابغ صنعت بود. همین که بازی هایی که ساخته تا به الان ازشون صحبت میشه و ماندگار بوده همین رو نشون میده.فکر کنم سر یه سری اتهام جنسی و اینا کنسلش کردن. اول کلا از QD بابت فضای کاری سمی شکایت شد که فکر کنم این پرونده رو تو دادگاه بردن و یه سری اتهاماتی که بهشون زده بودن رد شد. ولی بعد قضیه رو ول نکردن گفتن کیج گفته همه زن هایی که تو ویدئو گیم کار میکنن هدنج (برعکس بخونید) هستن و اینا هم برای فگ ها بازی نمیسازن و از این حرفا و کلا انقدر شایعه براش درست کردن که سرویس شد بدبخت.
کلا سر این مسایل خیلی دچار حاشیه شدن. این چند وقت هم کلا زدن تو خط انتشار و یه سری خزعبل رو با یه اسم تجاری جدید یعنی Spotlight دادن بیرون که البته یکی از اون یکی زباله تر بودن. حالا Sea of Solitude یه مقدار قابل دفاعه اما Dustborn یه نکبت لگبت تمام عیاره. خودشون هم کلا درگیر تولید SW هستن. اونم معلوم نیست تو چه وضعیه. اتفاقا یکی از آرتیست های ارشدش که کل اون تریلر CG مذکور رو دیزاین کرده بود ایرانیه، امیر زند. و البته امیر هم چند وقت پیش رفت از اونجا و الان ساکر پانچه.
در کل از وقتی که QD همکاری با سونی رو قطع کرد به این حال و روز افتاده که فکر میکنم دلیل قطع همکاری سونی با اینا هم همون داستان شکایت و حاشیه هایی هست که براشون راه انداختن. یه سری ازگل ریدن به یکی از بهترین استدیوهای موجود و گند زدن به همه چی!
