Last edited by a moderator:
تفاوتشون در چیاست این ۲ کنسول ؟
فکر کنم استاد کامیا دوباره جوگیر شده اول میگه من اینکارو میکنم بعد میگه نه ایده دارم ونه از سبک وحشت خوشم میاد استاد شما برو کاپکام راضی بکن ریمیک dmc بده به خودت همه راضی میشندHideki Kamiya خالق Okami و Bayonetta گفته:
"اگر امکان احیای P.T وجود ندارد، Kojima باید یک بازی جدید با همان سبک بسازد. اگر Kojima-san اقدام نکند، شاید من دست به کار شوم. سبک وحشت را دوست ندارم. پس در این سبک نخواهد بود. در ضمن ایده ای هم ندارم."
View attachment 391982View attachment 391983
خود بازی روی PSN تخفیف خورده و ۲۰ دلار شده. حالا که DLCش هم رونمایی شده بنظرم بهترین فرصت خریدشه که اگه از سبک و سیاقش خوشتون میاد اصلا از دستش ندین.Pacific Drive در بسته الحاقی جدید Whispers in the Woods به یک بازی ترسناک فولکلور تبدیل خواهد شد.
این DLC قرار است در اواخر سال ۲۰۲۵ برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر شود.
بسته الحاقی بازی با نام (زمزمه هایی در جنگل) تجربهای تمامعیار از وحشت فولکلور (ترس آیینی)
View attachment 392099
سبک folk horror (ترس فولکلور) به نوعی از وحشت گفته میشه که به جای هیولاهای مدرن یا ترسهای روانشناختی، از عناصر سنتی، آیینهای فراموششده، باورهای محلی، و طبیعت اسرارآمیز استفاده میکنه. وقتی گفته میشه full folk horror یعنی بازی بهطور کامل خودش رو وقف این سبک کرده — از طراحی محیط گرفته تا روایت، موسیقی، و حتی مکانیزمهای گیمپلی
در این بستهی جدید، سبک بصری بازی با فیلترهای دانهدار و دوربین دستی به سمت ترس فولکلور تغییر میکند. موسیقی وهمآلود، روایت پرتنش، و سازههای آیینی، فضای بازی را از حالوهوای علمیتخیلی به سمت آثار کلاسیکی مانند Wicker Man و Stalker سوق میدهند.
بازیکن با گروهی مرموز از فرقهگرایان مواجه میشود که به پدیدههای غیرعادی علاقهمندند. داستان با صداپیشگان جدید روایت میشود و در سراسر بازی — از مراحل ابتدایی تا پس از پایان — قابل تجربه است.
مکانیزم جدیدی به نام «آرتیفکتها» جایگزین آیتمهای کلیدی قبلی (Anchors) شدهاند. این آرتیفکتها قوانین جدید و گاه خطرناکی را به دنیای بازی اضافه میکنند. مثلاً ممکن است یکی باعث شود هر بار که بازیکن بپرد، بوق ماشین به صدا درآید؛ و دیگری باعث شود هر بار که بوق زده شود، خودرو آسیب ببیند. ترکیب این اثرات میتواند چالشهای غیرمنتظرهای ایجاد کند.
با وجود همهی تغییرات، رابطهی عمیق بازیکن با خودرو همچنان حفظ شده است — ماشین همزمان آواتار، پناهگاه و نقطهی ضعف بازیکن باقی میماند.
View attachment 392100
منبع : polygon.com
پ.ن : فقط بازیسنتر که می تونه ۱ ساعت تمام وقتم بهش بدم با هدف فرستادن یک خبر کامل (با جزییات و معادل سازی درست)
سبز باشه پدر عشق که چه میکنی![]()
حال کسایی عاشق یه باری اند و خبر DLC میادPacific Drive در بسته الحاقی جدید Whispers in the Woods به یک بازی ترسناک فولکلور تبدیل خواهد شد.
این DLC قرار است در اواخر سال ۲۰۲۵ برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر شود.
بسته الحاقی بازی با نام (زمزمه هایی در جنگل) تجربهای تمامعیار از وحشت فولکلور (ترس آیینی)
View attachment 392099
سبک folk horror (ترس فولکلور) به نوعی از وحشت گفته میشه که به جای هیولاهای مدرن یا ترسهای روانشناختی، از عناصر سنتی، آیینهای فراموششده، باورهای محلی، و طبیعت اسرارآمیز استفاده میکنه. وقتی گفته میشه full folk horror یعنی بازی بهطور کامل خودش رو وقف این سبک کرده — از طراحی محیط گرفته تا روایت، موسیقی، و حتی مکانیزمهای گیمپلی
در این بستهی جدید، سبک بصری بازی با فیلترهای دانهدار و دوربین دستی به سمت ترس فولکلور تغییر میکند. موسیقی وهمآلود، روایت پرتنش، و سازههای آیینی، فضای بازی را از حالوهوای علمیتخیلی به سمت آثار کلاسیکی مانند Wicker Man و Stalker سوق میدهند.
بازیکن با گروهی مرموز از فرقهگرایان مواجه میشود که به پدیدههای غیرعادی علاقهمندند. داستان با صداپیشگان جدید روایت میشود و در سراسر بازی — از مراحل ابتدایی تا پس از پایان — قابل تجربه است.
مکانیزم جدیدی به نام «آرتیفکتها» جایگزین آیتمهای کلیدی قبلی (Anchors) شدهاند. این آرتیفکتها قوانین جدید و گاه خطرناکی را به دنیای بازی اضافه میکنند. مثلاً ممکن است یکی باعث شود هر بار که بازیکن بپرد، بوق ماشین به صدا درآید؛ و دیگری باعث شود هر بار که بوق زده شود، خودرو آسیب ببیند. ترکیب این اثرات میتواند چالشهای غیرمنتظرهای ایجاد کند.
با وجود همهی تغییرات، رابطهی عمیق بازیکن با خودرو همچنان حفظ شده است — ماشین همزمان آواتار، پناهگاه و نقطهی ضعف بازیکن باقی میماند.
View attachment 392100
منبع : polygon.com
پ.ن : فقط بازیسنتر که می تونه ۱ ساعت تمام وقتم بهش بدم با هدف فرستادن یک خبر کامل (با جزییات و معادل سازی درست)
سبز باشه پدر عشق که چه میکنی![]()
سوپر گیم صرفا یک بازی نیست، بلکه اسم پروژه بلند مدت سگا برای تغییر رویکردش و بازسازیش هست...اون Super Game که سگا میگفت داره میسازه چی شد؟ خبری نیست ازشون؟
