سرخط خبرها

خونین‌ترین بازی Suda 51 با نام Romeo is a Dead Man معرفی شد | بازی سنتر

dead.jpg

شرکت Grasshopper Manufacture و خالق آن، Goichi Suda، از بازی بعدی خود با نام Romeo is a Dead Man رونمایی کردند.

بازی Romeo is a Dead Man که قرار است در سال ۲۰۲۶ برای PS5 ،Xbox Series و PC منتشر شود، به عنوان خونین‌ترین بازی اکشن این استودیوی توصیف شده است.

تریلری که روز چهارشنبه در جریان State of Play پلی‌استیشن منتشر شد، شخصیت اصلی بازی، رومئو، را در حال استفاده از اسلحه و شمشیر علیه دشمنان نشان داد. در محیط بازی، بازیکنان باید بین دنیای واقعی و فضای فرعی حرکت کنند. Grasshopper می‌گوید انتظار اکشن فوق‌العاده خونین، پیچش‌های دیوانه‌وار برای شگفت‌زده کردن بازیکنان و کلی ترفند کلیشه‌ای را در یک ماجراجویی دیوانه‌وار را داشته باشید.

James Mountain، مدیر انجمن، نوشت: قهرمان ما Romeo Stargazer مردی است که بین مرگ و زندگی گیر افتاده است. خودش تنها چند ثانیه قبل از مرگ، از طریق یک پارادوکس زمانی که پیوستار فضا-زمان را که توسط یک دانشمند نابغه ایجاد شده بود، در هم شکست و نجات یافت. حالا، رومئو مامور ویژه فضا-زمان اف‌بی‌آی، Dead Man، است و باید خطرناکترین فراریان فضا-زمان را در جهان‌های متعدد شکار کند!
 
1000023919.jpg

استودیو CD Projekt Red اعلام کرد که بازی 4 The Witcher، از سبک سیستم‌محور Kingdom Come: Deliverance و مکانیک‌های عمیق و انتخاب‌محور Baldur’s Gate 3 الهام می‌گیرد. سباستین کالمبا، کارگردان بازی، اظهار داشت:
«ما به بازی‌هایی مثل Baldur’s Gate 3 نگاه می‌کنیم و با خود می‌گوییم خیلی عالی است که چطور توانسته‌اند آن حس کلاسیک RPG را با چنین عمق و آزادی برای گیمرها به ارمغان بیاورند.»
وی افزود: «برای ما موضوع این است که قدم‌های بعدی را برداریم، از آنچه Baldur’s Gate 3 در زمینه اختیار بازیکن و عمق سیستمی به‌خوبی انجام داده یاد بگیریم و این را در The Witcher 4 حتی فراتر ببریم.» فیلیپ ویبورزیک، از اعضای کلیدی تیم طراحی، نیز تأکید کرد که سبک RPG سیستم‌محور، مانند Kingdom Come، با مکانیک‌های پیچیده‌ای چون گرسنگی، خستگی، مبارزه واقع‌گرایانه و روابط پویا با NPCها، مسیری است که برای آینده The Witcher در نظر دارند. این بازی قرار است با ترکیب واقع‌گرایی، شبیه‌سازی نیازهای شخصیت، تعامل عمیق با دنیا، و روایت شاخه‌ای، تجربه‌ای منحصربه‌فرد خلق کند که ضمن حفظ هویت سری The Witcher، از نقاط قوت این بازی‌ها بهره ببرد. این رویکرد نشان‌دهنده تحول صنعت RPG به سمت بازی‌های سیستم‌محور و انتخاب‌محور است، با تمرکز بر تعامل پویا با NPCها و تأثیر بلندمدت تصمیمات. انتظار می‌رود The Witcher 4 حداقل تا سال 2027 منتشر نشود.​
 


a02178c32bc2d958a7883734e3fb2aa8595b86ae.jpg
در جریان رویداد Unreal Fest، استودیوی CD Projekt RED برای نخستین‌ بار دموی فنی بازی آینده‌ اش، The Witcher 4، را به نمایش گذاشت شد، نمایشی که نه‌ تنها قدرت موتور Unreal Engine 5 در خلق جهانی گسترده و واکنشی رو به خوبی نمایش داد، بلکه شاهد یک چهره آشنا برای دوست داران کتاب هم بودیم : کلپی (Kelpie)، اسب وفادار سیری.
کلپی نخستین‌ بار در رمان برج پرستو، ششمین کتاب مجموعه‌ی ویچر معرفی شد. از این اسب سیاه‌ رنگ تا پیش از این نمایش چیزی در بازی ها ویچر ندیده بودیم ، اکنون در ویچر 4 قرار است نقش همراه دائمی سیری را ایفا می‌کند؛ نقشی مشابه با حضور روچ برای گرالت در نسخه‌های پیشین.

در کتاب، کلپی در ابتدا اسب تاجری به نام (Hotspurn) بود که با گروه خلافکار (Rats) که سیری نیز با نام مستعار (Falka) عضوی از این گروه بود فعالیت میکرده. پس از جدایی سیری از گروه، او کلپی را تصاحب کرده و نامش را از موجودی افسانه‌ ای با توانایی ظاهر شدن به شکل اسب الهام گرفت، موجودی که در افسانه‌ ها با سرعت خارق‌ العاده در آب حرکت میکنه.

8764.jpg

در نمایش جدید، کلپی را کاملاً مطابق با توصیفات کتاب به نمایش در آمده: اسبی سیاه و درخشان، با گردنی باریک و عضلانی و اندامی قدرتمند، نشانه‌هایی از وفاداری سازندگان به به مجموعه کتاب ویچر. گرچه مشخص نیست وقایع ویچر ۴ دقیقا چه مدتی پس از پایان کتاب رخ می‌دهد، ظاهر جوان کلپی در این نمایش، پرسش‌هایی درباره‌ ماهیت فراطبیعی او مطرح کرده است.

در رمان‌ها، سیری قادر است با استفاده از دستبندی جادویی، کلپی را احضار کنه، ویژگی‌ مهم که ماهیت اسرارآمیز کلپی رو بیشتر میکنه. همین موضوع باعث شده که نظرات زیادی درباره‌ ماهیت کلپی بین طرفداران شکل گرفته باشه. مانند این‌ که کلپی موجودی جادویی از دنیایی دیگر است یا ساخته‌ جادوی الف‌ ها هست.

گرچه تا پیش از ویچر 4 کلپی تنها نامی در یکی از مأموریت‌ های فرعی ویچر 3 بود، حال با حضور پر رنگش در ویچر ۴، انتظار میره که بخشی از داستان و حتی رمز و رازهای حل‌ نشده‌ دنیای ویچر به او اختصاص یابد. این احتمال وجود دارد که در آینده، پرده از گذشته‌ کلپی و پیوند جادویی او با سیری برداشته شود.

طرفداران مجموعه کتاب ویچر حالا بیش از هر زمان دیگری به تجربه‌ نسخه جدید وفادار به جهان داستانی آندژی ساپکوفسکی امیدوار هستن.
 
آخرین ویرایش:
سونی که مالک استودیوی Naughty Dog است، یک شکایت اعتراضی به United States Patent and Trademark Office (USPTO) در مخالفت با استفاده از نام تجاری Naughty Cat ارائه کرده است.
این نام توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ استفاده شده که دو اپلیکیشن در فروشگاه اپل دارد که هر دو آنها بازی های قمار هستند.
وکلای سونی معتقدند که این دو نام از نظر اثر گذاری و اشارات تجاری، بسیار شبیه هستند. واژه های DOG و CAT هم به حیوانات خانگی اشاره میکنند و ممکن است مخاطب را دچار اشتباه کنند.
ND1.jpg
ND2.jpg
Naughty Dog Owner Sony Files Opposition to 'Naughty Cat' Trademark Application, Says 'Dog' and 'Cat' Are 'Highly Similar' - IGN
 
مادساز برجسته Elden Ring Nightreign ادعا می‌کند که این بازی از لحاظ نظری می‌تواند تا ۱۲۷ بازیکن را در آینده پشتیبانی کند.

1000046051.jpg

مادساز برجسته Elden Ring Nightreign، که پیش‌تر قابلیت co-op بدون محدودیت را به بازی‌های FromSoftware اضافه کرده بود، اکنون به دنبال افزایش تعداد بازیکنان در این عنوان است. وی در پلتفرم Patreon توضیح داده که بازی به‌طور پیش‌فرض برای سه بازیکن طراحی شده، اما با تغییرات مناسب، این محدودیت قابل افزایش است.

این مادساز اشاره کرده که پس از عبور از محدودیت تعداد بازیکنان، امکان افزایش آن تا ۱۲۷ نفر وجود دارد. البته این تغییرات به عملکرد بازی بستگی دارد و ممکن است چالش‌هایی در اجرای آن ایجاد شود. علاوه بر این، او به قابلیت‌های دیگری مانند اضافه شدن حالت PvP و امکان مبارزات دوستانه اشاره کرده که می‌تواند تجربه بازی را متحول کند.

در حال حاضر، FromSoftware روی اضافه کردن حالت دو نفره به بازی کار می‌کند، اما مادسازان مستقل توانسته‌اند این قابلیت را در مدت زمان کوتاهی پیاده‌سازی کنند. این تغییرات نشان می‌دهد که Elden Ring Nightreign پتانسیل بالایی برای گسترش تجربه چندنفره دارد و ممکن است در آینده شاهد تحولات بزرگی در این زمینه باشیم.

Elden Ring Nightreign's top modder claims the game could theoretically support "up to 127 players" somewhere down the line
 
آخرین ویرایش:
1000024033.jpg

در مصاحبه‌ای با عنوان "Play & the Power of Anywhere"، سارا باند، رئیس برند Xbox، درباره آینده پلتفرم ایکس‌باکس و تمرکز آن بر دسترسی‌پذیری بیشتر برای همه کاربران صحبت کرد. او گفت که هدف Xbox این است که بازی را به تجربه‌ای تبدیل کند که در هر مکان و روی هر دستگاهی قابل انجام باشد. به گفته باند، این پلتفرم به دنبال شکستن محدودیت‌ها و فراهم کردن امکان بازی برای همه کاربران، بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی یا نوع دستگاه مورد استفاده آن‌هاست.

یکی از محورهای اصلی صحبت‌های او، نقش پررنگ فناوری Cloud در این تحول بود. Xbox با استفاده از تکنولوژی ابری می‌خواهد به کاربران اجازه دهد که بازی‌های خود را بدون وقفه، روی دستگاه‌های مختلف ادامه دهند؛ از کنسول گرفته تا گوشی موبایل و لپ‌تاپ.

سارا باند همچنین به معرفی ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در ایکس‌باکس اشاره کرد. او گفت که این قابلیت‌ها قرار است تجربه کاربری را در تمام دستگاه‌ها بهبود دهند و تعامل با بازی‌ها و خدمات Xbox را هوشمندانه‌تر، ساده‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر کنند.

در کنار پیشرفت‌های فنی، Xbox تمرکز ویژه‌ای بر ساختن جامعه‌ای قوی و دربرگیرنده دارد. باند تأکید کرد که ایکس‌باکس به دنبال ایجاد فضایی ایمن، فراگیر و پرانرژی برای همه بازیکنان است؛ فضایی که در آن تنوع، همکاری و احساس تعلق جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

🎥 لینک مصاحبه
 
بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 20 آگوست برای ایکس‌باکس منتشر خواهد شد | بازی سنتر

blackmyth.jpg

بالاخره مشخص شد که بازی Black Myth: Wukong، پرفروش‌ترین عنوانی که در آگوست ۲۰۲۴ منتشر شد، در اولین سالگرد انتشار بازی، ۲۰ آگوست ۲۰۲۵، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد که Black Myth: Wukong با تخفیف ۲۰ درصدی برای نسخه‌های استاندارد و پریمیوم بازی، برای ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش نسخه ایکس‌باکس Black Myth: Wukong از ۱۸ ژوئن آغاز می‌شود و تا ۱۱ جولای، می‌توان از تخفیف قابل توجهی برای بازی بهره‌مند شد.

در ژانویه، استودیو Game Science تأیید کرد که تأخیر در عرضه Black Myth: Wukong برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس به دلیل مشکلات فنی ناشی از محدودیت‌های موجود در کنسول ایکس‌باکس سری S بوده است. آن‌ها در بهینه‌سازی بازی با حافظه اشتراکی محدود سری S که قدرت کمتری نسبت به نسخه ایکس‌باکس سری X دارد، با مشکل مواجه بودند. شایعات اولیه مبنی بر انحصار این بازی با پلی‌استیشن کنار گذاشته شد، اما بعداً مشخص شد که Game Science هنگام ساخت بازی از حمایت فراوان سونی برخوردار بوده است.
 
بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 20 آگوست برای ایکس‌باکس منتشر خواهد شد | بازی سنتر

View attachment 383353

بالاخره مشخص شد که بازی Black Myth: Wukong، پرفروش‌ترین عنوانی که در آگوست ۲۰۲۴ منتشر شد، در اولین سالگرد انتشار بازی، ۲۰ آگوست ۲۰۲۵، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد که Black Myth: Wukong با تخفیف ۲۰ درصدی برای نسخه‌های استاندارد و پریمیوم بازی، برای ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش نسخه ایکس‌باکس Black Myth: Wukong از ۱۸ ژوئن آغاز می‌شود و تا ۱۱ جولای، می‌توان از تخفیف قابل توجهی برای بازی بهره‌مند شد.

در ژانویه، استودیو Game Science تأیید کرد که تأخیر در عرضه Black Myth: Wukong برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس به دلیل مشکلات فنی ناشی از محدودیت‌های موجود در کنسول ایکس‌باکس سری S بوده است. آن‌ها در بهینه‌سازی بازی با حافظه اشتراکی محدود سری S که قدرت کمتری نسبت به نسخه ایکس‌باکس سری X دارد، با مشکل مواجه بودند. شایعات اولیه مبنی بر انحصار این بازی با پلی‌استیشن کنار گذاشته شد، اما بعداً مشخص شد که Game Science هنگام ساخت بازی از حمایت فراوان سونی برخوردار بوده است.
ظاهرا vram سری s یه مشکلی داره که باعث می شده یک تایمر فعال بشه تا بازی دقیقا یک سال روش قابل اجرا نباشه
1000001512.jpg
 
به نظر میاد تنسنت باعث شده که سونی اروهد رو نخره
Spelsuccén gjorde 730 miljoner i vinst – får in den kinesiska jätten
تو جولای سال گذشته، تنسنت با پرداخت 83 میلیون دلار، 15.75 درصد از سهام اروهد رو میخره و زودتر از سونی به نظر وارد عمل شده.
ارزش این کمپانی 532 میلیون دلار در اون بر هه برآورده شده و درآمد اروهد در سال جاری 100 میلیون دلار بوده که 76 میلیون سود عملیاتی بوده.
تنسنت تو سوئد کلی کمپانی داره، سومین سهامدار پارادوکس هست، شارک موب و فت شارک و 10chambers هم داره و مالک مشترک stunlock studios هم هست
 
به نظر میاد تنسنت باعث شده که سونی اروهد رو نخره
Spelsuccén gjorde 730 miljoner i vinst – får in den kinesiska jätten
تو جولای سال گذشته، تنسنت با پرداخت 83 میلیون دلار، 15.75 درصد از سهام اروهد رو میخره و زودتر از سونی به نظر وارد عمل شده.
ارزش این کمپانی 532 میلیون دلار در اون بر هه برآورده شده و درآمد اروهد در سال جاری 100 میلیون دلار بوده که 76 میلیون سود عملیاتی بوده.
تنسنت تو سوئد کلی کمپانی داره، سومین سهامدار پارادوکس هست، شارک موب و فت شارک و 10chambers هم داره و مالک مشترک stunlock studios هم هست
شاید هم سونی تمایلی به خرید ArrowHead نداشته. IP هاشو داره دیگه، این نشد یه استودیو دیگه.
 
آخرین ویرایش:
Motoi Okamoto تهیه کننده Silent Hill f گفته مبارزات این بازی، تمرکز بیشتری روی مبارزات با سلاح سرد و از نزدیک(Melee) دارد و نسبت به Silent Hill 2 Remake توجه بیشتری به اکشن و مبارزه در آن صورت گرفته.
او گفته:
"این بازی مبارزات منحصر به فردی دارد. رویارویی ها به اندازه موانعی که Hinako باید در زندگی بر آنها چیره شود، چالشی است. مبارزات سخت تر به همراه موسیقی و تصاویری که وحشت و زیبایی را درکنار یکدیگر قرار داده اند، همینطور زیبایی هولناک طراحی هیولاها، یک ماجراجویی ترسناک را خلق کرده اند. حتی معماها نیز ریشه در عذاب و رنج روانشناختی دارند."
shf1.jpg
Silent Hill f launches September 25, PS5 gameplay revealed
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or