سرخط خبرها

مگه اصلا کسی جلوی اینا رو گرفته؟! مگه اینا همیشه هر چیزی که خواستن نساختن و بقیه رو به راستشون حساب کردن.
اینا می تونن هر چی خواستن بسازن (تمام مدیا و سرگرمی سال هاست در خدمت اینا بوده ) بقیه هم می تونن هر چی خواستن بخرن

فقط بعدا مثل ویلگارد و کنکورد و بقیه بازی که در این یکسال شکست خوردن بی کار شدن نیان ننه من غریبم بازی دربیارن . بازار آزاده طبق خواسته بازار پیش نری شکست می خوری

این بازی سازی یک صنعته و باید طبق خواسته مشتری پیش بری چیز عجیبی نیست

جمله معروف همیشه حق با مشتریه بقال سر کوچه هم می دونه ولی انگار یک سری از اساتید(بازی ساز ها ) نمی دونن و فاز گرفتن ولی اینها هم از راه سختش یاد می گیرن
 
آخرین ویرایش:
به نظرم همونطور که همه حق دارند ناتی رو زیر سوال ببرند؛ ناتی هم حق داره هر چی "عشقش میکشه" بسازه، کانسکوئنس هم میشه برای خود ناتی، اگه مثل همیشه موفق بشه که هیچی، اگرم نشه خب نتیجه انتخاب هاش رو میبینه، و طبیعتا تغییر رویکرد میده...
این جمله خیلی اشتباه هست که بگیم بذار شرکت گنداشو بزنه بعدش نتیجشو میبینه و تغییر رویکرد میده!! پس اون صبر و انتظاری که مشتری سالها میکشه این وسط کشکه دیگه اینجوری پس مشتری مداری چی میشه؟!
مثلا الان راکستار بیاد سر GTAVI گند بزنه که نشه جمعش کرد شما ریلکس میگید عیب نداره 20 سال دیگه درس عبرت میگیره سر GTA VII درست میکنه
اتفاقا بنظرم این هیت دادن ها باعث میشه اون شرکت کمتر در منجلاب اشتباهش فرو بره و اگه مثلا بحث ووک باشه با دیدن این ری اکشن مخاطبش دوزشو در محصول نهایی کمترکنه
 
  • Like
Reactions: mdtnt and m.a.t
اگه نذارید ناتی و ساکرپانچ اثرشون رو اونم بخاطر اختلاف عقیده منتشر کنن میشه ابیوز آو پاور و دیکتاتوری که دیگه فرقی با جوجه سمپات های 85یی خجالتی ندارید.
 
این جمله خیلی اشتباه هست که بگیم بذار شرکت گنداشو بزنه بعدش نتیجشو میبینه و تغییر رویکرد میده!! پس اون صبر و انتظاری که مشتری سالها میکشه این وسط کشکه دیگه اینجوری پس مشتری مداری چی میشه؟!
مثلا الان راکستار بیاد سر GTAVI گند بزنه که نشه جمعش کرد شما ریلکس میگید عیب نداره 20 سال دیگه درس عبرت میگیره سر GTA VII درست میکنه
اتفاقا بنظرم این هیت دادن ها باعث میشه اون شرکت کمتر در منجلاب اشتباهش فرو بره و اگه مثلا بحث ووک باشه با دیدن این ری اکشن مخاطبش دوزشو در محصول نهایی کمترکنه
ببین میفهمم چی میگی، ولی بحث من حق و حقوق بود؛ راک ساتار طبیعتا حق داره هر طوری دوست داره بازی بسازه، فن ها هم طبیعتا حق دارند بازخورد بدند، کسی این رو زیر سوال نبرده، بحث "تحمیل" بود صرفا که نباید همه چیز رو از بالا (سوییت بیبی/ ناشر) یا از پایین (گیمر ها) به استویدو تحمیل کرد،

یا همین مثال خودت، الان واقعا فکر میکنی فرض محال که راک استار داره اشتباه میکنه، ایا "هیت" دادن تغییر رویه ای ایجاد میکنه؟ واقعا به این باور داری؟ یارو راک استاره، بمب هسته ای میسازه، اگر قرار بود به ساز هر هیتی برقصه که الان "اسلحه" و خشونت کاملا از گرند دفت اتو ها حذف شده بود،

اینکه بگذاریم کار خودش رو بکنه ولی، باعث میشه "اگر" به شکست منجر بشه ازش درس بگیره و خودش خودش رو اصلاح کنه...

اون بحث علمی هم که گفتم یک شمشیر به شدت تیز و برنده است، و بهتره دوستانی که وقتی علم با اعتقادات خودشون همراستا میشه خیلی مشتاق به رویکرد علمی میشند، در نظر داشته باشند اگر سکان رو بدیم دست تنها علم؛ روزی میرسه که این شمشیر به شدت تیز و چن وجهی به خود این عزیزان و اعتقاداتشون هم برسه، و دست و پای خودشون هم ببره...

اگر قرار باشه همه چی علمی باشه، فکر کنم 99 درصد بازی های تاریخ باید تغییر پیدا کنند به چیزی مثل ال ای نویر و هوی رین و باقی واقع گراها، و 99 درصد ژانر ها به طور کل حذف میشه...

مگه اصلا کسی جلوی اینا رو گرفته؟! مگه اینا همیشه هر چیزی که خواستن نساختن و بقیه رو به راستشون حساب کردن.
اینا می تونن هر چی خواستن بسازن (تمام مدیا و سرگرمی سال هاست در خدمت اینا بوده ) بقیه هم می تونن هر چی خواستن بخرن

فقط بعدا مثل ویلگارد و کنکورد و بقیه بازی که در این یکسال شکست خوردن بی کار شدن نیان ننه من غریبم بازی دربیارن . بازار آزاده طبق خواسته بازار پیش نری شکست می خوری

این بازی سازی یک صنعته و باید طبق خواسته مشتری پیش بری چیز عجیبی نیست

جمله معروف همیشه حق با مشتریه بقال سر کوچه هم می دونه ولی انگار یک سری از اساتید نمی دونن و فاز گرفتن ولی اینها هم از راه سختش یاد می گیرن
کی گفت حق با مشتری نیست؟ :D مشتری مجبور نیست بیاد سراغ یک محصول در یک دنیای ازاد، اما در یک دنیای کمونیستی مشتری مجبوره، و سازنده هم مجبوره از "فیلتر" های بالا و پایین جامعه رد بشه،



خیلی ساده است، دوست نداری نخر :D مطمئن باش اگر بازی موفق بشه طبیعتا کک استودیو نمیگزه که نخریدی :D اگرم شکست بخوره ککش میگزه و تغییر رویکرد میده،

به همین سادگی :D این میشه همون روند داینامیک، که تو هم یک روزی حتما یادش میگیری :D وزارت ارشاد رو هم ایشالا بعدش :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: fire emblem
کی گفت حق با مشتری نیست؟ :D مشتری مجبور نیست بیاد سراغ یک محصول در یک دنیای ازاد، اما در یک دنیای کمونیستی مشتری مجبوره، و سازنده هم مجبوره از "فیلتر" های بالا و پایین جامعه رد بشه،



خیلی ساده است، دوست نداری نخر :D مطمئن باش اگر بازی موفق بشه طبیعتا کک استودیو نمیگزه که نخریدی :D اگرم شکست بخوره ککش میگزه و تغییر رویکرد میده،

به همین سادگی :D این میشه همون روند داینامیک، که تو هم یک روزی حتما یادش میگیری :D
یادگرفتن منظورم بازی ساز ها بود نه شما
روند یادگیریشون دیگه خیلی طولانی شده ۱۵ ساله تمام سرگرمی رو قبضه کردن دیروز که شروع نکردن

البته اگه چیزی از استدیو بمونه اون وقت می تونه تغییر رویه بده
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
یادگرفتن منظورم بازی ساز ها بود نه شما
روند یادگیریشون دیگه خیلی طولانی شده ۱۵ ساله تمام سرگرمی رو قبضه کردن دیروز که شروع نکردن

البته اگه چیزی از استدیو بمونه اون وقت می تونه تغییر رویه بده
شما کارت درسته منم شوخی طور گفتم که بهت بر نخوره یک موقع،

ببین نهایتا، اگر ما "معتقد" هستیم روشمون درسته و میخوایم با "اجبار و تحمیل" روشمون رو به استودیو ها بچسبوینم، میشه مثل همون بنده خدای دیکتاتور صالح خودمون که معتقد بود روشش درست هست برای همین دیکته میکرد، و نتیجه اش چی شد؟ سقوط وحشتناک یا بالا رفتن و ثبات خدشه ناپذیر؟

روند داینامیک شاید جامعه رو عقب بندازه، اما از سقوط هم جلوگیری میکنه و بهش ثبات میبخشه... تفاوت اصلی دموکراسی و دیکتاتوری همینه، برای همین امریکا امریکا شده و روسیه روسیه و ایران ایران...
 
  • Like
Reactions: fire emblem

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or