سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
🔳 جیسون شرایر: توسعه بازی Marathon وضع خوبی را سپری نمیکند

▫️شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در پادکست Friends per Second درباره بانجی و توسعه بازی ماراتون گفت که بنا بر چیزهایی که او شنیده، توسعه این بازی و حس دولوپر ها نسبت به این بازی وضع جالبی ندارد و در درون بانجی نسبت به عرضه بازی در تاریخ هدف فعلی احساس خوبی وجود ندارد.

▪️همچنین، بخشی از این مشکلات بدلیل از دست دادن تعداد زیادی از نیروی کار و جو فعلی استودیو است.

🔲 MoonMedia
 
ریمستر نسخه 1 هم بخاطر همین بود اونایی که بازی نکردن دوباره بخرن :دی
Red Dead Redemption صرفا یه پورت ساده با رزولوشن بالاتر برای کنسولهای نسل 8 هست و تو سایت راکستار و فروشگاه پلی استیشن من پسوند Remastered رو ندیدم.
 
  • Smile
Reactions: Vice City FM
Red Dead Redemption صرفا یه پورت ساده با رزولوشن بالاتر برای کنسولهای نسل 8 هست و تو سایت راکستار و فروشگاه پلی استیشن من پسوند Remastered رو ندیدم.
مگه حتما باید پسوند ریمستر داشته باشه؟
معنی پورت ساده رو میدونی اصلا چیه؟
به غیر از اینکه 4k native شده ، رو PS5 شصت فریم هم هست ، کیفیت سایه ها بسیار بهتر شده ، پوشش گیاهی و AO هم همین‌طور. این صرفا یه پورت ساده نیست .


 
مگه حتما باید پسوند ریمستر داشته باشه؟
معنی پورت ساده رو میدونی اصلا چیه؟
به غیر از اینکه 4k native شده ، رو PS5 شصت فریم هم هست ، کیفیت سایه ها بسیار بهتر شده ، پوشش گیاهی و AO هم همین‌طور. این صرفا یه پورت ساده نیست .


وقتی میگید ریمستر باید تو اطلاعات بازی هنگام خرید موجود باشه. تو PS Store و سایت راکستار چیزی من باب ریمستر شدن نوشته نشده. 50 دلار هم واسه یه بازی نسل 7 مصداق بارز کلاهبرداری راکستاره.
 
سلام.

صبح بخیر.

تاپیک سوالم رو پیدا نکردم.

کسی از بازی Stormgate خبری داره ؟ توی استیم وارد آرلی اکسس شده و ظاهراً ۲۳ مرداد ریلیز بازی هستش.

تشکر
 
سلام.

صبح بخیر.

تاپیک سوالم رو پیدا نکردم.

کسی از بازی Stormgate خبری داره ؟ توی استیم وارد آرلی اکسس شده و ظاهراً ۲۳ مرداد ریلیز بازی هستش.

تشکر

سلام و صبح بخیر

استورم گیت در تاریخ 23 مرداد به صورت ارلی اکسس منتشر میشه

Screenshot (2399).png
FAQ - Stormgate

خواهش‌ می‌کنم
 
نمیشه خوشحال بود و نه ناراحت.
این krafton چه گلی به سر عناوین خودش مثل کلیستو زده که بخواد آی پی های دیگران رو احیا کنه؟

بنده خدا اسکوفیلد رو آوردن برای ساخت یک عنوان جدید ولی دیدیم که چه بلایی به سرش آوردن که در آخر فراری شد.

این مصاحبه آخرش رو من دیدم طرف تیک و ناهنجاریهای عصبی/حرکتی گرفته بود :D
 
نمیشه خوشحال بود و نه ناراحت.
این krafton چه گلی به سر عناوین خودش مثل کلیستو زده که بخواد آی پی های دیگران رو احیا کنه؟

بنده خدا اسکوفیلد رو آوردن برای ساخت یک عنوان جدید ولی دیدیم که چه بلایی به سرش آوردن که در آخر فراری شد.

این مصاحبه آخرش رو من دیدم طرف تیک و ناهنجاریهای عصبی/حرکتی گرفته بود :D
hi-fi rush از لحاظ بودجه هزینه کمتر و تیم کوچکتر میخواد ولی کلیستو یه عنوان aaa بوده با چنین بودجه ای.
پس مشابه هم نیستن
 
hi-fi rush از لحاظ بودجه هزینه کمتر و تیم کوچکتر میخواد ولی کلیستو یه عنوان aaa بوده با چنین بودجه ای.
پس مشابه هم نیستن
ناشر پولکی و ترسو با بازی کوچیک و بزرگ رفتارش که عوض نمیشه ، بالاخره این نوع نگاه تاثیر خودش رو میزاره.
اعتماد نداشتن به تیم خودت که بهشون فرصت ندی که روی بازی کار کنن که در آخر نخوان با انتشار DS Remake شاخ به شاخ بشن و...
اینها هم چپ و راست از بازی ببرن و کم کنن که 4-3 ماه زودتر بازی منتشر بشه دلیلش فقط بودجه نبوده ، نداشتن وسعت دید و بازاری فکردن کامله که خب دیدیم کاملا اشتباه بود.

میگم Krafton با اینکه وحشتناک از پابچی پول در میاره ولی ناشر محبوبی نیست حالا جدای از اینکه هایفای راش سرنوشتش چی بشه.
برای همین میگم نه میشه خوشحال بود و نه ناراحت.

سر همون کالیستو هم مشخصه نقص ها گردن استودیو بوده کرفتون بودجه خوبی گذاشت استودیو موشن کپچر فراهم کرد چند ماه تاخیر تاثیر خاصی روی بازی نمیذاشت چه بسا همون فروش اندکش در فصل تعطیلات رو هم از دست میداد
منم همینطور فکر میکردم ولی مصاحبه آخر اسکوفیلد رو ببین کاملا متوجه میشی چرا بازی اینطور شد.
سر استودیو رو از یه طرف کورونا خورد و از سمت دیگه که انتظارش رو نداشتن خود Krafton.
بازی یه نیو آی پی بود و از قبل قرار گذاشته بودن مثل ویچر سه گانه باشه و فرصت و زمان کافی برای کار کردن روی بازی رو استودیو داره ولی تو سال آخر ناشر کلا زد زیر میز و دست استودیو رو گذاشت تو پوست گردو.
بدبخت ها یکی از بدترین نوع کرانچها رو این استودیو تحمل کرد که همون موقع هم سرو صداش در اومده بود.
 
منم همینطور فکر میکردم ولی مصاحبه آخر اسکوفیلد رو ببین کاملا متوجه میشی چرا بازی اینطور شد.
سر استودیو رو از یه طرف کورونا خورد و از سمت دیگه که انتظارش رو نداشتن خود Krafton.
البته ماکان، شاید تاثیر ناشر رو، روی یک عنوانی مثل spec ops the line ببینیم!(که ناشر با فشار برا بخش MP ضعف تو این بخش بازی نقد های خوبی تو اون زمان نگیره...) یا یکسری بازی هستند که گیمپلی فانی دارند ولی مشخصه خالی هستند به خاطر کمبود بودجه یا زمان!

ولی کالیستو مشکل دیزاین و تصمیمات اساسی داره، که اتفاقا نشون میده بازی قبل از اینکه وارد فول پروداکشن بشه اینا راه رو اشتباه رفتن! قطعا کرفتون پول پرسته! ولی کلا شاکی بودن از ناشر ها، بهونه شده برا خوده برخی بازیساز ها!!!
.
.
تجربه این 5-6سال اخیر صنعت ولی نشون داده!
خیلی هم نباید برای خرید و نجات استدیویی خوشحال بود، چون ممکنه دو سه سال دیگه خبر هایی بدتر هم ازش بشنویم!

اگر یک ناشر خیلی کوچک اینارو می خرید، می شد گفت اینا راضی به فروش حداقلی هستند و براشون همون حداقل فروش بازی، سود خیلی خوبی داره، در نتیجه در دراز مدت آیندشون بیشتر تضمین بود!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or