Last edited by a moderator:
Red Dead Redemption صرفا یه پورت ساده با رزولوشن بالاتر برای کنسولهای نسل 8 هست و تو سایت راکستار و فروشگاه پلی استیشن من پسوند Remastered رو ندیدم.ریمستر نسخه 1 هم بخاطر همین بود اونایی که بازی نکردن دوباره بخرن
مگه حتما باید پسوند ریمستر داشته باشه؟Red Dead Redemption صرفا یه پورت ساده با رزولوشن بالاتر برای کنسولهای نسل 8 هست و تو سایت راکستار و فروشگاه پلی استیشن من پسوند Remastered رو ندیدم.
وقتی میگید ریمستر باید تو اطلاعات بازی هنگام خرید موجود باشه. تو PS Store و سایت راکستار چیزی من باب ریمستر شدن نوشته نشده. 50 دلار هم واسه یه بازی نسل 7 مصداق بارز کلاهبرداری راکستاره.مگه حتما باید پسوند ریمستر داشته باشه؟
معنی پورت ساده رو میدونی اصلا چیه؟
به غیر از اینکه 4k native شده ، رو PS5 شصت فریم هم هست ، کیفیت سایه ها بسیار بهتر شده ، پوشش گیاهی و AO هم همینطور. این صرفا یه پورت ساده نیست .
سلام.
صبح بخیر.
تاپیک سوالم رو پیدا نکردم.
کسی از بازی Stormgate خبری داره ؟ توی استیم وارد آرلی اکسس شده و ظاهراً ۲۳ مرداد ریلیز بازی هستش.
تشکر
از نظر من کرفتون پولشو دور ریخته که این استدیو رو فقط به خاطر Hi-fi Rush تصاحب کرده.
نمیشه خوشحال بود و نه ناراحت.
hi-fi rush از لحاظ بودجه هزینه کمتر و تیم کوچکتر میخواد ولی کلیستو یه عنوان aaa بوده با چنین بودجه ای.نمیشه خوشحال بود و نه ناراحت.
این krafton چه گلی به سر عناوین خودش مثل کلیستو زده که بخواد آی پی های دیگران رو احیا کنه؟
بنده خدا اسکوفیلد رو آوردن برای ساخت یک عنوان جدید ولی دیدیم که چه بلایی به سرش آوردن که در آخر فراری شد.
این مصاحبه آخرش رو من دیدم طرف تیک و ناهنجاریهای عصبی/حرکتی گرفته بود
ناشر پولکی و ترسو با بازی کوچیک و بزرگ رفتارش که عوض نمیشه ، بالاخره این نوع نگاه تاثیر خودش رو میزاره.hi-fi rush از لحاظ بودجه هزینه کمتر و تیم کوچکتر میخواد ولی کلیستو یه عنوان aaa بوده با چنین بودجه ای.
پس مشابه هم نیستن
منم همینطور فکر میکردم ولی مصاحبه آخر اسکوفیلد رو ببین کاملا متوجه میشی چرا بازی اینطور شد.سر همون کالیستو هم مشخصه نقص ها گردن استودیو بوده کرفتون بودجه خوبی گذاشت استودیو موشن کپچر فراهم کرد چند ماه تاخیر تاثیر خاصی روی بازی نمیذاشت چه بسا همون فروش اندکش در فصل تعطیلات رو هم از دست میداد
البته ماکان، شاید تاثیر ناشر رو، روی یک عنوانی مثل spec ops the line ببینیم!(که ناشر با فشار برا بخش MP ضعف تو این بخش بازی نقد های خوبی تو اون زمان نگیره...) یا یکسری بازی هستند که گیمپلی فانی دارند ولی مشخصه خالی هستند به خاطر کمبود بودجه یا زمان!منم همینطور فکر میکردم ولی مصاحبه آخر اسکوفیلد رو ببین کاملا متوجه میشی چرا بازی اینطور شد.
سر استودیو رو از یه طرف کورونا خورد و از سمت دیگه که انتظارش رو نداشتن خود Krafton.