Last edited by a moderator:
والا اون سیستم رو از وقتی یادمه بازی که Ready میشد فقط میتونستی رانش کنی و تو منو بازی بچرخی،بازی نمیتونستی بکنیمگه همون سیستم ready to play نیست که از زمان 4 بود؟
بستگی به بازی دارهوالا اون سیستم رو از وقتی یادمه بازی که Ready میشد فقط میتونستی رانش کنی و تو منو بازی بچرخی،بازی نمیتونستی بکنی
۹۰٪شون قبلا رو Rayman ها کار کردن سره همین ورداشتن بازی دو بعدی-موزیکال کردنبازی Prince of Persia: The Lost Crown در ابتدا قرار نبود یک اثر دوبعدی باشد
مونیر رادی Mounir Radi کارگردان این عنوان اخیراً در مصاحبه با وبسایت Game Informer فاش کرد که بازی آنها در ابتدا قرار نبود یک اثر دو بعدی باشد.
من این شانس را داشتم که روی چند نمونه اولیه به صورت دوبعدی کار کنم، اما قبل از ورود به آن، تاریخچه سری Prince of Persia را مطالعه کردیم تا مطمئن شویم که تمام میراث را درک میکنیم
در طول آن مطالعات، رادی سعی کرد تمام چیزهایی را که طرفداران در طول ۳۵ سال گذشته در مورد این فرنچایز دوست داشتند، به صفر رساند. این شامل عناصری از بازیهای اصلی و همچنین عناوین سهبعدی مورد علاقه طرفداران است. همانطور که او تحقیق میکرد، تنها عنصری که رادی میخواست آن را بازگرداند احساس ترس بود
View attachment 324310
بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد. همچنین دموی رایگان این بازی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در دسترس قرار خواهد گرفت.
بازی که موزیکال نیست اصلا۹۰٪شون قبلا رو Rayman ها کار کردن سره همین ورداشتن بازی دو بعدی-موزیکال کردن
کلا هیچوقت با POP ارتباط نگرفتم و این نسخه بیشتر هندی-آفریقاییه
مگه دقیقا وضعیت بازی چشه؟
چیز خاصی نیست،واکنش طبیعی به prince of persia هستش.یکم فشاری شدنوزیر ارشاد: سالی 10 بازی جدید مطابق با فرهنگ ایرانی تولید خواهیم کرد
پ.ن: گیف وینس مکمن رو تصور کنید...
View attachment 1000002896.mp4وزیر ارشاد: سالی 10 بازی جدید مطابق با فرهنگ ایرانی تولید خواهیم کرد
پ.ن: گیف وینس مکمن رو تصور کنید...