سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
فکر کنم اسم ماکروسافت اومده اینقدر سریع خوندی نفهمدی من یا مقاله چی نوشته :D

کاهش رشد از 4.4 به 0.7 از ریپورت رسمی خود ماکروسافت به sec هست نه تحلیل وضعیت فروش هم از ریپورت رسمی خود ماکروسافت معلومه 😉😉
خودت‌ نمی‌خونی و انگلیسی کوت می‌کنی و فارسی بی‌ربط می‌نویسی.
حتی معنی کلمات رو‌هم نمی‌دونی! تارگت می‌دونی چیه؟

Details: For 2023, the portion of Nadella pay relating to Xbox content and services revenue, was tied to a growth target of 4.4%, but the division achieved growth of 0.7%, when adjusted for currency exchange rates, according to a new Microsoft filing.
 
خودت‌ نمی‌خونی و انگلیسی کوت می‌کنی و فارسی بی‌ربط می‌نویسی.
حتی معنی کلمات رو‌هم نمی‌دونی! تارگت می‌دونی چیه؟

Details: For 2023, the portion of Nadella pay relating to Xbox content and services revenue, was tied to a growth target of 4.4%, but the division achieved growth of 0.7%, when adjusted for currency exchange rates, according to a new Microsoft filing.
یه تارگت جا انداختم این همه خشونت برا چیه ؟ خودت و بقیه هم منظور پست من رو بدون تارگت هم فهمیدید ٬ یه تارگت این همه عصبانیت نداره =((
برای سال بعد تارگت رشد گیم پس رو برداشتن دیگه نیاز نیست بهش برسن اینقدر خشونت نیاز نیست .
 
اونقدر که دنبال دفاع از مایکروسافت هستی که حتی پست ها منم یه بار نخوندی ...
من کجا گفتم مشترکین گیم پس کم شدن ؟؟؟
گفتم خبرا اخیر از خود ریپورت ماکروسافته کنسول وار نیست

اونقدر درگیر حمله به مایکروسافت نباش...جالبه که پست خودتم نمیخونی

Screenshot_20231024-195035_Chrome.jpg

الان کاهش رشد و ریپورت رسمی مایکروسافت چه ربطی به کنسول وار داره؟؟؟ لینکهای پست اولتم که کلا ربطی نداشت به کنسول وار
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pouria.sh
جناب آدم شما انقدر غرور داری که حاظر نشدی پستت رو ادیت کنی . تو خبری که خودت گذاشتی نوشته 20 نفر شما نوشتی 20 درصد . بعدم چندتا پست بعدش گذاشتی نه گفتن 15 تا 20 درصد که همون میشه .
اوکی همون رو ادیت کن شما درستش کن بنویس 15 تا 20 درصد .
جوابت رو صفحه ی قبل چند بار دادم....۲۰نفر از اون شرکت همون ۱۵ الی ۲۰ درصد هست...مراجعه کن به صفحه ی قبل که از ۲ منبع مختلف اوردم.....اگه متوجه نمیشی دیگه تقصیر من نیست

اپدیت: اینم از گیم اسپات که ۲۰ درصد میگه:

Screenshot_20231024-200605_Chrome.jpg
 
آخرین ویرایش:
سر این 20% بیاید اینم تیتر Eurogamer:
PlayStation layoffs hit Dreams developer Media Molecule, up to 20% staff reportedly lost
من تو تاپیک انتقادات می گم درد سایت با این کارا دوا نمی شه اما گوش کسی بدهکار نیست.
انگار 20 نفر از 102 نفر رو اخراج کنی می شه 0.0002% نه 20%.
----
MM حقیقاتا همینی که تا الان درش تخته نشده معجزست.
رسما یک دهست تنها خروجیشون Dreams بوده که فوق العاده ناموفق بوده.
 
بزرگان به جای 2 صفحه بحث (:| متن اصلی بخونید (:|

GLHF sources say UK game developer Media Molecule plans a round of layoffs with around 20 jobs being on the chopping block. Targeting a headcount of 115 employees, this is a significant reduction from the roughly 135-strong workforce
Employees were informed about this in an internal meeting today, on October 24, 2023

 
اینها با این همه کارمند داشتن چیکار میکردن تو این همه سال؟!

LBP برای 3نسل پیش بود.
دریمز هم که خود سونی با منتشر نکردنش روی پلتفرمهای دیگه کشتتس.
دیگه باید قبول کرد MM بی خاصیت ترین استودیوی سونیه.

چرا سونی باید خرجشون رو بده در صورتی که همون بودجه رو میتونه به وسعت دادن تیمهای دیگه یا تشکیل/خرید یک استودیوی جدید اختصاص بده؟
 
اینها با این همه کارمند داشتن چیکار میکردن تو این همه سال؟!

LBP برای 3نسل پیش بود.
دریمز هم که خود سونی با منتشر نکردنش روی پلتفرمهای دیگه کشتتس.
دیگه باید قبول کرد MM بی خاصیت ترین استودیوی سونیه.

چرا سونی باید خرجشون رو بده در صورتی که همون بودجه رو میتونه به وسعت دادن تیمهای دیگه یا تشکیل/خرید یک استودیوی جدید اختصاص بده؟
با این نگاه نینتندو باید سال ها پیش فرانچایز متروید و کل عواملشو اخراج میکرد چون درسته علاوه بر نمرات فوق العاده یه محصول متفاوت به کاتالوگ کمپانی اضافه میکرد ولی فروشش فوق العاده ضعیفی داشتن و ریلیز های کمی هم داشتن.


به نظر من پروژه ای مثل دریمز از اول نباید چراغ سبز میگرفت چون حتی با پورت شدن هم هیچوقت قرار نبود به یه انجین بازی سازی تبدیل بشع یا به جایی برسه که بتونه جبران هزینه و زمان تولیدشو بکنه پس مقصر اول قضیه بازم سونیه.



و اینکه برای من شخضا پلی‌ استیشن با آثار فاخر سه استودیو جپن استودیو، مدیا مولکول و پولیفانی دیجیتال جذاب و دوست داشتنی بود نه بازی های مثلا AAA که نود درصد گیم‌ پلیشون قدم زدنه و همراه کاراکتر همون ۱۰‌درصد دیگه رو هم لو میده
 
با این نگاه نینتندو باید سال ها پیش فرانچایز متروید و کل عواملشو اخراج میکرد چون درسته علاوه بر نمرات فوق العاده یه محصول متفاوت به کاتالوگ کمپانی اضافه میکرد ولی فروشش فوق العاده ضعیفی داشتن و ریلیز های کمی هم داشتن.


به نظر من پروژه ای مثل دریمز از اول نباید چراغ سبز میگرفت چون حتی با پورت شدن هم هیچوقت قرار نبود به یه انجین بازی سازی تبدیل بشع یا به جایی برسه که بتونه جبران هزینه و زمان تولیدشو بکنه پس مقصر اول قضیه بازم سونیه.



و اینکه برای من شخضا پلی‌ استیشن با آثار فاخر سه استودیو جپن استودیو، مدیا مولکول و پولیفانی دیجیتال جذاب و دوست داشتنی بود نه بازی های مثلا AAA که نود درصد گیم‌ پلیشون قدم زدنه و همراه کاراکتر همون ۱۰‌درصد دیگه رو هم لو میده
خب شما داری نینتندو رو با سونی مقایسه میکنی که نشون داده با هیچ استودیویی شوخی نداره.
همیون استودیوژاپن که بارها از MM فعال تر بود و بازیهای بیشتر و بهتری داشت یا کمک به ساختشون کرده بود.

اون سالها که نینتندو به استودیوهای متروید فرصت کافی رو میداد باید ببینی هزینه استودیو و ساخت بازی چقدر بوده.
سونی و کمپانیهای دیگه این کار رو میکردن.

اون روشها برای الان کار نمیکنه.
 
صفحه متاکریتیک GTA VI ایجاد شد



پ ن : این راکستار چه پدر کشتگی با آلن ویک داره
بازی که هنوز معرفی نشده و راحت 1 سال تا ریلیز فاصله داره صفحه متا میخواد چیکار؟ :دی
به نظر میرسه شیطنت متا برای گرفتن بازدید بیشتر باشه چون دوباره ترند شده تویتر
 
  • Like
Reactions: Bax
مشکل این پردازنده های ARM دستکتاپ غیر اپل واقعا سخت افزاری نیست
بحث اینه که واقعا مایکر‌سافت و… توانایی عبور از X86 به ARM رو با ویندوز ندارن.


یادمه ادوبی همون هفته اول انتقال اکوسیستم مک به آرم برنامه های خودشو برای آرم مک عرضه کرد ولی هنوز که هنوزه برنامه های خودشو برای ویندوز ۱۰ اکس و سرفیس اکس بهینه نکرده.
 
  • Like
Reactions: Bax

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or