Last edited by a moderator:
خودت نمیخونی و انگلیسی کوت میکنی و فارسی بیربط مینویسی.فکر کنم اسم ماکروسافت اومده اینقدر سریع خوندی نفهمدی من یا مقاله چی نوشته
کاهش رشد از 4.4 به 0.7 از ریپورت رسمی خود ماکروسافت به sec هست نه تحلیل وضعیت فروش هم از ریپورت رسمی خود ماکروسافت معلومه
یه تارگت جا انداختم این همه خشونت برا چیه ؟ خودت و بقیه هم منظور پست من رو بدون تارگت هم فهمیدید ٬ یه تارگت این همه عصبانیت ندارهخودت نمیخونی و انگلیسی کوت میکنی و فارسی بیربط مینویسی.
حتی معنی کلمات روهم نمیدونی! تارگت میدونی چیه؟
Details: For 2023, the portion of Nadella pay relating to Xbox content and services revenue, was tied to a growth target of 4.4%, but the division achieved growth of 0.7%, when adjusted for currency exchange rates, according to a new Microsoft filing.
اونقدر که دنبال دفاع از مایکروسافت هستی که حتی پست ها منم یه بار نخوندی ...
من کجا گفتم مشترکین گیم پس کم شدن ؟؟؟
گفتم خبرا اخیر از خود ریپورت ماکروسافته کنسول وار نیست
جوابت رو صفحه ی قبل چند بار دادم....۲۰نفر از اون شرکت همون ۱۵ الی ۲۰ درصد هست...مراجعه کن به صفحه ی قبل که از ۲ منبع مختلف اوردم.....اگه متوجه نمیشی دیگه تقصیر من نیستجناب آدم شما انقدر غرور داری که حاظر نشدی پستت رو ادیت کنی . تو خبری که خودت گذاشتی نوشته 20 نفر شما نوشتی 20 درصد . بعدم چندتا پست بعدش گذاشتی نه گفتن 15 تا 20 درصد که همون میشه .
اوکی همون رو ادیت کن شما درستش کن بنویس 15 تا 20 درصد .
با این نگاه نینتندو باید سال ها پیش فرانچایز متروید و کل عواملشو اخراج میکرد چون درسته علاوه بر نمرات فوق العاده یه محصول متفاوت به کاتالوگ کمپانی اضافه میکرد ولی فروشش فوق العاده ضعیفی داشتن و ریلیز های کمی هم داشتن.اینها با این همه کارمند داشتن چیکار میکردن تو این همه سال؟!
LBP برای 3نسل پیش بود.
دریمز هم که خود سونی با منتشر نکردنش روی پلتفرمهای دیگه کشتتس.
دیگه باید قبول کرد MM بی خاصیت ترین استودیوی سونیه.
چرا سونی باید خرجشون رو بده در صورتی که همون بودجه رو میتونه به وسعت دادن تیمهای دیگه یا تشکیل/خرید یک استودیوی جدید اختصاص بده؟
خب شما داری نینتندو رو با سونی مقایسه میکنی که نشون داده با هیچ استودیویی شوخی نداره.با این نگاه نینتندو باید سال ها پیش فرانچایز متروید و کل عواملشو اخراج میکرد چون درسته علاوه بر نمرات فوق العاده یه محصول متفاوت به کاتالوگ کمپانی اضافه میکرد ولی فروشش فوق العاده ضعیفی داشتن و ریلیز های کمی هم داشتن.
به نظر من پروژه ای مثل دریمز از اول نباید چراغ سبز میگرفت چون حتی با پورت شدن هم هیچوقت قرار نبود به یه انجین بازی سازی تبدیل بشع یا به جایی برسه که بتونه جبران هزینه و زمان تولیدشو بکنه پس مقصر اول قضیه بازم سونیه.
و اینکه برای من شخضا پلی استیشن با آثار فاخر سه استودیو جپن استودیو، مدیا مولکول و پولیفانی دیجیتال جذاب و دوست داشتنی بود نه بازی های مثلا AAA که نود درصد گیم پلیشون قدم زدنه و همراه کاراکتر همون ۱۰درصد دیگه رو هم لو میده
بازی که هنوز معرفی نشده و راحت 1 سال تا ریلیز فاصله داره صفحه متا میخواد چیکار؟صفحه متاکریتیک GTA VI ایجاد شد
پ ن : این راکستار چه پدر کشتگی با آلن ویک داره
مشکل این پردازنده های ARM دستکتاپ غیر اپل واقعا سخت افزاری نیست
انگاری دلقک بازی بودهصفحه متاکریتیک GTA VI ایجاد شد
پ ن : این راکستار چه پدر کشتگی با آلن ویک داره