Last edited by a moderator:
میشه اینو از روی لیک تایم لاین بازی های بتذدا فهمید معلومه واسه قبل کروناستفیل اسپنسر بلاخره در رابطه با لیک ها واکنش نشون داد و گفت ایمیل ها و داکیومنت ها قدیمیه و خیلی چیزها تغییر کرده و اهداف واقعی تیم ایکس باکس رو وقتی اماده بودیم به اشتراک میذاریم. همچنین در این رابطه خیلی هیجان زده است!
رفیق جالب هست خیلی واضح نوشتم که درآمد چقدر هست و با کم کردن هزینه ها منطقی هست به همون سوددهی که مایکروسافت رسماً اعلام کرده برسیم.ولی خب مشخص هست مثل همیشه دوستان اصلا کامنت ها رو نمی خوانند و البته عجیب هم نیست.مشخص شدن میزان درآمد گیم پس که به درد نمی خورد،اعلام رسمی مایکروسافت در سود دهی گیم پس هم به درد نمی خورد،پس چی به درد می خورد،حرف شما؟انصافا چطور می توانید اینقدر با اعتماد به نفس آمار رسمی کمپانی ها رو رد کنید و بگید نه من می دانم که هزینه ها خیلی زیاد هست و این ها دروغ میگویند و کلا دارند ضرر می دهند!در ضمن شما خودت همین چند روز پیش یک مفهوم خیلی ساده مثل نسخه های شیپ شده رو متوجه نبودی یعنی چه و فکر می کردی با فروش برابر هست پس خیلی هم فاز داشتن اطلاعات بر ندارید.اینجا اگر ما حرفی می زنیم حداقل یک مبنای معتبر دارد.خدا میدونه کی تو BC بالاخره متوجه میشن که درآمد مساوی با سود نیست برا همینم مایکرو هیچوقت آمار سود خالص نمیده و نهایتا آمار درآمد میدن
سالی بوده که سونی درآمد 80میلیاردی داشته ولی در نهایت کمپانی ضررده بوده ، این حساب کردن ها به درد خودتون میخوره
یکبار برای همیشه فرق درآمد با net income رو متوجه بشید
رفیق اصلا نیازی به باور کردن ندارد چون موضوع سوددهی به صورت رسمی اعلام شده است.اصلا خنده دار هست که در مورد این موضوع بحث می شود.از اون خنده دارتر این هست که می آیند با آمار یک کمپانی دیگر مقایسه می کنند و طبق اون به این نتیجه می رسند که چون اون جا اوضاع این طور هست پس این جا باید این طور باشد!!!حقیقتا من باور ندارم که گیمپس ضررده باشه شاید هنوز به اون سودآوری که انتظار میره نرسیده باشه ولی خرجشو قطعا درمیاره
اون بازی های کوچیک خیلی هاشون لزوما پول دریافت نمی کنن برعکس از خداشونه روی این پلتفرم شناخته بشن و از خرید درون برنامه کاسبی کنن
بازی ها به صورت مجزا هم فروش میدن و قطعا تمام بار هزینه به دوش گیمپس نیست نمونه همون استارفیلد یا هورایزون ببین چقدر روی استیم فقط فروش کردن
بحث مقایسه با درامد سونی هم به نظرم منطقی نیست مدل بیزینس اینا فرق داره اصلا
نظرات اسپنسر بی شوخی خیلی تغییر می کنه.فیل اسپنسر بلاخره در رابطه با لیک ها واکنش نشون داد و گفت ایمیل ها و داکیومنت ها قدیمیه و خیلی چیزها تغییر کرده و اهداف واقعی تیم ایکس باکس رو وقتی اماده بودیم به اشتراک میذاریم. همچنین در این رابطه خیلی هیجان زده است!
عزیزم زمانی که من فرق شیپ و سیل رو میدونستم بیش از 10 سال قبل از عضویت شما بود ، کامنت هام موجوده که چی گفته بودم شماها که تمام کامنت ها رو اسکرین شات دارید اینم برید دوباره تو آرشیو ببینید . تماما طبق منبع نشون دادم که 12میلیون شیپ زمان لانچ > 6میلیون پلیر زمان لانچدر ضمن شما خودت همین چند روز پیش یک مفهوم خیلی ساده مثل نسخه های شیپ شده رو متوجه نبودی یعنی چه و فکر می کردی با فروش برابر هست پس خیلی هم فاز داشتن اطلاعات بر ندارید.اینجا اگر ما حرفی می زنیم حداقل یک مبنای معتبر دارد.
رفیق اگر به عضویت باشد که بنده سال ۲۰۰۷ اینجا عضو شدم و اکانت قبلی یک مشکلی پیدا کرده و ایمیل بازیابی رمز عبور رو فراموش کردم و این اکانت رو ساختم.حالا تاریخ عضویت چه ربطی به این موضوع دارد خدا عالم است.در مورد اون آمار هم از ۱۲ میلیون شیپ روز اول ممکن هست ۵ میلیون نسخه به دست مشتری رسیده باشد و باقی مانده طی روزها و هفته های بعد از لانچ به فروش رفته باشد پس اصلا چیز عجیبی نیست که آمار پلیر های روز اول استارفیلد بیشتر باشد.عزیزم زمانی که من فرق شیپ و سیل رو میدونستم بیش از 10 سال قبل از عضویت شما بود ، کامنت هام موجوده که چی گفته بودم شماها که تمام کامنت ها رو اسکرین شات دارید اینم برید دوباره تو آرشیو ببینید . تماما طبق منبع نشون دادم که 12میلیون شیپ زمان لانچ > 6میلیون پلیر زمان لانچ
موفق باشی
گفتم که به جا اسپم دادن برو تو آرشیو کامنت هام که اسکرین شات میگیرید ببین چی گفتم ، ربطش هم اینه که دفعه بعد با یوزرها آشنایی پیدا میکنی بعد بالا منبر میری و نمیای به دروغ بگی من گفتم شیپ = سیلرفیق اگر به عضویت باشد که بنده سال ۲۰۰۷ اینجا عضو شدم و اکانت قبلی یک مشکلی پیدا کرده و ایمیل بازیابی رمز عبور رو فراموش کردم و این اکانت رو ساختم.حالا تاریخ عضویت چه ربطی به این موضوع دارد خدا عالم است.در مورد اون آمار هم از ۱۲ میلیون شیپ روز اول ممکن هست ۵ میلیون نسخه به دست مشتری رسیده باشد و باقی مانده طی روزها و هفته های بعد از لانچ به فروش رفته باشد پس اصلا چیز عجیبی نیست که آمار پلیر های روز اول استارفیلد بیشتر باشد.
رفیق بنده از قدیم با شما آشنا هستم و دقیقا هم می دانم که نمی دانید در مورد چی دارید صحبت می کنید!شما در مورد آمار استارفیلد گفتید که بتزدا دروغ می گوید و فالوت ۴ فلان قدر شیپ کرده و چطور ۶ میلیون از ۱۲ میلیون بیشتر هست و این حرف ها.همون تاپیک هم بهتون جواب دادم که این ۱۲ میلیون شیپ هست و اصلا آمار فروش دو روز اول مشخص نیست که این ۶ میلیون دروغ باشد و اصلا خنده دار هست بگوییم سازنده بازی آمار دروغ منتشر می کند.پذیرفتن اشتباه خیلی هم سخت نیست که به بقیه تهمت دروغ گفتن می زنید.گفتم که به جا اسپم دادن برو تو آرشیو کامنت هام که اسکرین شات میگیرید ببین چی گفتم ، ربطش هم اینه که دفعه بعد با یوزرها آشنایی پیدا میکنی بعد بالا منبر میری و نمیای به دروغ بگی من گفتم شیپ = سیل
۹۹٪ افرادی که از هر ۱۰ تا پستشون ۱۱ تاش در مورد بالدورز گیت ۳ هست تا قبل خبر عدمعرضه رو سری اس/اکسنمیدونستن همچین بازی وجود خارجی داره.الان شدن وکیل و مدافع لارین. آدم های جالبی هستین درکل خود لارین هم هیچ ایده ای نداشت همچین موفقیتی کسب میکنه این بازی
به به گیمر های حرفه ای بازیسنتراونا به کنار.
یکی از کاربرها هم هست که میخواد خیلی ادای پرو/اُلداسکول/همهچیزدان گیمرها رو دربیاره، ولی واقعیت اینه که تا قبل از اومدن نمرات BG3 نه تنها لاریان، بلکه اسم Divinity: OS هم تا حالا به گوشش نخورده بود و هیچ پست و کامنتی تا دو کیلومتری این استودیو و بازیاش نداده بوده، اما الان از وکیل مدافع های بازیه و جوری راجع بهش حرف میزنه که انگار از سه سال پیش، شرایط الان رو مو به مو پیش بینی کرده بوده.
واقعا دم فضای مجازی گرم که به یه سریا زمین برای ارائه شخصیت رویاهاشون رو داد
متوجه نمیشم، یعنی اینا میخوان تو فاصله کمتر از 3 ماه 2 تا یاکوزا منتشر کنن؟!View attachment 310228
بازی Like a Dragon: Infinite Wealth تو تاریخ 26 ژانویه سال 2024 قراره منتشر شه.
اینا رسما شورش رو در اوردن دیگهمتوجه نمیشم، یعنی اینا میخوان تو فاصله کمتر از 3 ماه 2 تا یاکوزا منتشر کنن؟!
----------------
View attachment 310253
من کاری به این بحثهاتون ندارم.به به گیمر های حرفه ای بازیسنتر
View attachment 310231
شما سلاطین چند ساعت استارفیلد و سایر ابر شاهکار های گیم پس بازی کردین ؟