Last edited by a moderator:
انشاالله همینطور که میگی باشهاین قدر بی پایه و اساس بود تاپیک شو همون جا بستن
همین که مثل بقیه استدیوها توی کانسپت آرت گیر نکردن نشون میده پیشرفت XGS فوقالعاده سGaz from Game On Daily: Playground's Fable possibly downscaled after having trouble with the Forzatech engine Rumor
قسمت جدید پادکست XNC،استریمر معروف Gaz Lehri گفته که بر اساس شنیدههایش از سوی یک منبع داخلی قابل اعتماد در استودیوی پلیگراند گیمز بازی Fable بخاطر موتور بازیسازی ForzaTech به مشکل خورده و اسکیل بازی کوچیکتر شده است همچنین مکانیک های گیمپلی عنوان Fable روی این موتور به خوبی هندل نمیشود و تاریخ انتشار بازی دورتر از چیزی است که فکر میکنید.
این که یه جاش زده hossein diba و این که تریلر سن آندریاس یه بخش هایش شبیه بازی بتلفیلد هاردلاین بودیک گرافیک کاری به اسم TeaserPlay در یوتوب آمده در آنریل 5 بازی GTA vice city رو ریمیک کرده یک بخشی البته فقط برای نشان دادن توان UE5 در نورپردازی . میخواسته نشون بده ریمیک بازی درزمانه ای که Ue5 است باید خیلی بهتر از اون کاری که راک استار کرده باشه.
View attachment 256481
As the YouTuber claimed:
ایشون میگه:
<از قابلیت لومن (انریل 5 دو قابلیت کلیدی داره در دموی تکنیکی سال پیش هم صحبت کردند خود توسعه دهنده هاش : یکی لومن یکی ننایت لومن برای خلق داینامیک لایتینگ و گلوبال الومینیشن بکار میره ننایت هم مربوط به بخش تکسچر ورک و جئومتری به زبان ساده البته )برای رندر نور پردازی بازی استفاده کردم میخواستم نشون بدم انریل 5 چقدر در خلق بازی های سندباکس قدرتمندست . ریمستر gta vice city باید اینجور میبود .>
خروجی کار که لینکش رو هم میزارم خیره کننده است و کار راک استار برای ریمستر این شاهکار رو به کلی زیر سوال میبره چه طوره که یک یوزر تنها میاد با تولز های انریل 5 چنین شبیه سازی مدرنی از این شاهکار کلاسیک خلق میکنه بعد راک استار با میلیارد ها دلار توانایی مالی و قدرت بینهایت رفته ریمستر داده بیرون آدم خجالت میکشه . تصور کنید راک استار با انریل 5 با بودجه مناسب و یکم تلاش چه میکرد !!!!نتیجه گرافیکی چه میشد !
راک استار دوستت داریم ولی اینجا دیگه کم کاری است .نمیشه دفاع کرد /.
Grand Theft Auto Vice City Remake in Unreal Engine 5البته باید منطقی هم بود هزینه تولید چنین گرافیکی برای کل یک بازی شاید از هزینه تولید یک بازی جدید هم بیشتر بشه ولی بهرحال ما بازیباز ها برای شاهکار هایی که نوستالژیک هستند برای ما خیلی کمال گرا هستیم .
تریلر ش خیره کننده است اصلا باید برای وایس سیتی یک همچین نمایشی نشان داده میشد.
همین تیم برای س اندریاس هم این رو نشون دادند :
GTA San Andreas Remake
اینو فقط اهلش یادشونه
شینجی هاشیموتو، مدیر برند جفت آیپی های فاینال فانتزی و کینگدوم هارتز بعد سال ها کار تو شرکت Square Enix بالاخره به درجه بازنشستگی رسیدن و از این شرکت جدا شدند
پریروز، خبر بازنشستگی ایشون اعلام شده بود
ولی امروز خودشون تو یه پیام ویدیویی این قضیه رو به طرفدارهای سری اعلام کردن
اون اسم اصلیشه احتمالا من کانال یوتوبش رو دنبال میکنم - آره کارشون همینه ریمیک میکنن بخش هایی از بازی ها رو .البته اون وایس سیتی ملاک بود منتهی ویدیو های یوتوبشون بعضی مواقع چند تا بازی با هم نشون میده.این که یه جاش زده hossein diba و این که تریلر سن آندریاس یه بخش هایش شبیه بازی بتلفیلد هاردلاین بود
Senior Producer responds to scope concerns of Fable (some article blamed ForzaTech after the video of a YT with 0 track record)Gaz from Game On Daily: Playground's Fable possibly downscaled after having trouble with the Forzatech engine Rumor
قسمت جدید پادکست XNC،استریمر معروف Gaz Lehri گفته که بر اساس شنیدههایش از سوی یک منبع داخلی قابل اعتماد در استودیوی پلیگراند گیمز بازی Fable بخاطر موتور بازیسازی ForzaTech به مشکل خورده و اسکیل بازی کوچیکتر شده است همچنین مکانیک های گیمپلی عنوان Fable روی این موتور به خوبی هندل نمیشود و تاریخ انتشار بازی دورتر از چیزی است که فکر میکنید.
به نظر خوب چیزی میاد تغییرات خوبی کرده یکم اپن ورد بودنش دوست ندارم مخصوصا اگر فکر به حال کنترلش نکرده باشن کلا سیستم sonic adventure 2 بهترین برای این بازی بود که دیگه هیچ وقت تکرار نشد اما خوب نسخه 1 هم بازی خوبی بود شبیه اونم بشه راضیمView attachment 256951
سگا به صورت خیلی ناگهانی یه تیزر کوتاه از گیم پلی Sonic Frontiers پخش کرده
بعلاوه قراره یه دید بهتر و مفصل تر به بازی رو IGN فردا منتشر کنه
اتفاقا بیشتر نگران شدم که چطور تا عرضه میتونم صبر کنم