سازنده Resident Evil 6 طرفداران و توسعه دهندگان بازی را به "والدین" تشبیه میکند

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
600
نام
سعید
53687684502584766563.jpg
درود

در گفت و گو با PS Blog ، سازنده رزیدنت اویل 6 جناب Hiroyuki Kobayashi سری پرطرفدار اویل را با کودکی مقایسه کرد که از طرفداران و توسعه دهندگان بازی به عنوان پدر و مادر متولد شده است.

Kobayashi: "چیزی که همیشه من به آن فکر میکنم این است که اگر رزیدنت اویل را بعنوان کودک در نظر گیریم، آن وقت فن ها (طرفداران) و ما بعنوان سازندگان، پدر و مادر این کودک هستیم. بازی های بدست آمده مثل کودکانی هستند که از جانب هر دوی ما متولد شده اند. و دقیقا مثل والدین واقعی، همیشه در اینکه چه مواردی برای بزرگ کردن این کودک بهترین و صلاح است، با هم در توافق نیستند."

Kobayashi در ادامه میگوید: "ما همیشه به نظرات و صحبت های طرفداران گوش میدهیم و سعی میکنیم در هنگام ساختن بازی از آن صحبت ها استفاده کنیم.اما این وظیفه و کار ماست که یک تجربه جدید گیمینگ را خلق کنیم و چیزی تازه و چالش برانگیز را ارائه کنیم."

وی افزود: "ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که کاری که انجام میدهیم باعث خوشنودی طرفداران میشود، اما واکنش ابتدایی ممکن است همیشه مثبت نباشد."

Kobayashi گفت: تا زمانی که تیم سازنده رزیدنت اویل به نظرات و انتقادات طرفداران خود گوش میدهد، توسعه دهندگان نمیتوانند مدیون و زیر منت انها باشند، در غیر اینصورت پیشرفت در توسعه این سری ممکن نبود.


SOURCE
 
آخرین ویرایش:

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,971
طفلک حرفایی که میزنه همش تاثیر فشار وارده هستا
هفته دیگه خبر خوندین که بستری شده در بیمارستان روانی تعجب نکنید !!!:d
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
افتخار میکنیم به کپکام و آقای کوبایاشی

یکسری شرکت ها قبل اینکه بازریشون ریلیز بشه هر روز مصاحبه و خبر و هایپ و شلوغ بازی
ایشون بعد ریلیز هم نمیخوان دست بردارن ...
بالاخره باید یه حرکتی بزنه که بعد هم ازش یاد کنن، بیچاره بلد که نیست بازی بسازه خو باید از روش دیگه ای اقدام کنه :D

کامنت های منبع هم خیلی باحاله:
If that is the case I want a divorce and I am not going to fight for custody.
Going to look up Resi 4 and see if it wants to get back together.
 

BlackRainbow

کاربر سایت
Oct 14, 2011
207
دوستان یحتمل به من تعرض شده.

اگر رزیدنت اویل را بعنوان کودک در نظر گیریم
:|
، آن وقت فن ها (طرفداران) و ما بعنوان سازندگان، پدر و مادر این کودک هستیم
:(
. بازی های بدست آمده
:-/
مثل کودکانی هستند که از جانب هر دوی ما متولد شده اند.
:-s

دد این قدر چرند نگو. وزغ
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,773
نام
سینا
کلا این کوبایاشی آدم جالیه مثل اینکه! با 1Up مصاحبه کرده و دلیل اینجوری ساخت RE6 رو گفته:


نوشته شده توسط کوبایاشی@لول:
With Resident Evil, we’re trying to be as inclusive as possible. We’re trying to reach as many people as possible.” “That makes it hard to maintain a horror feel to it when you’re trying to be inclusive. It is a challenge. I’m not afraid to admit that. We’re trying to see what kind of action we can include in the game and still maintain the horror sensibilities. Trying to blend those together is not an easy thing to do.”
“I believe you can do it,” producer Yoshiaki Hirabayashi chipped in, “ You can make a horror game with mass appeal. But you’re looking at a sort of Venn diagram of people who really like horror and people who really like video games or Resident Evil.”
“Where that comes together… I think you can create a really great form of horror entertainment, but if this were the quintessential horror entertainment, it might not have mass appeal. It’ll have very niche appeal, unfortunately.”
“We’re making games and we need to have mass-market appeal in order to survive. How far do we go into horror before we lose the support of the average player? How far are we going to lessen the horror elements at the risk of losing core fans, including Resident Evil fans?”
“The challenge is trying to push it as close to the edge either way, so that we can satisfy both groups of people. I think we can do it, I really do like horror. I’m fine with pushing it up to 11 in terms of horror. But maybe that’s not what we can do and still be saleable.”
“For instance, if you have multiple scary stages, just one right after another, and you give that to a Resident Evil fan, they’ll be happy with it at first. But they’ll get inured to it after a while. It won’t be scary for them anymore. I think they would lose interest at that point.”
“It’s the same with casual players. They play this and it’s just too scary and they don’t want to keep going. It’s too much. It overwhelms them. In order to make and experience something that these two groups find enjoyable, you have to take a step back from that.”
“You can’t just bombard them with these horror elements. You have to mix in some stages that are more entertaining and fun than pure horror.”
همین بابا تا دیروز میگفت به ریشه ها برمیگردیم و هر دو طرف رو راضی میکنیم و ال و بل! الان داره توجیه میکنه!
 

Terova

کاربر سایت
Dec 1, 2007
12,185
نام
محمد امین
آقا این حرام زاده رو به ما نچسبونین..!:d این بچه من بود اول زنده به گورش میکردم بعد خودم رو آتش میزدم..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر