در گفت و گو با PS Blog ، سازنده رزیدنت اویل 6 جناب Hiroyuki Kobayashi سری پرطرفدار اویل را با کودکی مقایسه کرد که از طرفداران و توسعه دهندگان بازی به عنوان پدر و مادر متولد شده است.
Kobayashi: "چیزی که همیشه من به آن فکر میکنم این است که اگر رزیدنت اویل را بعنوان کودک در نظر گیریم، آن وقت فن ها (طرفداران) و ما بعنوان سازندگان، پدر و مادر این کودک هستیم. بازی های بدست آمده مثل کودکانی هستند که از جانب هر دوی ما متولد شده اند. و دقیقا مثل والدین واقعی، همیشه در اینکه چه مواردی برای بزرگ کردن این کودک بهترین و صلاح است، با هم در توافق نیستند."
Kobayashi در ادامه میگوید: "ما همیشه به نظرات و صحبت های طرفداران گوش میدهیم و سعی میکنیم در هنگام ساختن بازی از آن صحبت ها استفاده کنیم.اما این وظیفه و کار ماست که یک تجربه جدید گیمینگ را خلق کنیم و چیزی تازه و چالش برانگیز را ارائه کنیم."
وی افزود: "ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که کاری که انجام میدهیم باعث خوشنودی طرفداران میشود، اما واکنش ابتدایی ممکن است همیشه مثبت نباشد."
Kobayashi گفت: تا زمانی که تیم سازنده رزیدنت اویل به نظرات و انتقادات طرفداران خود گوش میدهد، توسعه دهندگان نمیتوانند مدیون و زیر منت انها باشند، در غیر اینصورت پیشرفت در توسعه این سری ممکن نبود.
SOURCE
آخرین ویرایش: