رییس Xbox میخواهد توم ریدر، آنچارتد Xbox One باشد!

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
47507347880261810599.jpg


فیل اسپنسر، رییس بخش Xbox مایکروسافت اعتراف کرده که کنسول Xbox One نیاز به یک بازی Action Adventure، چیزی در حد Uncharted سونی نیاز دارد و امیدوار است که توم ریدر بتواند این خلع را پر کند.

ایشان در پاسخ به سوال Eurogamer که آیا این حرکت (انحصاری کردن) در راستای مقابله با عنوان Uncharted 4 A Thief's End بود، پاسخ داد:

"به طور حتم. من طرفدار پروپاقرص سری آنچارتد هستم و آرزو داشتم که چیزی در آن سبک را بر روی Xbox One داشته باشیم. ما قبلا چند پروژه را شروع کردیم و نیم نگاهی به آن ها داشتیم، اما در حال حاظر چیزی در آن کیفیت نداریم. این یک فرصت بسیار عالی برای ماست."

هفته قبل و در کنفرانس گیمزکام مایکروسافت، بحث انحصاری بودن عنوان Rise of The Tomb Raider دقیقا مشخص نشد اما اکنون این مسئله تایید شده که این بازی به صورت انحصار زمانی در دست Xbox One هست و این عنوان بصورت آزادانه میتواند بر روی دیگر پلتفرم ها نیز منتشر شود. منتهی اینکه این "مدت" چقدر به طول خواهد انجامید، فعلا مشخص نیست.
 
آخرین ویرایش:

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,046
این الهام کی هست که همه گرفتنش؟ بگید ماهم بریم بگیریم.
الان یه کاربر عادی اسپم به این کلفتی داده بود حکمش چی بود :-/میدونم نباس تو کار مدیریت دخالت کرد و...اما فقط میخوام بدونم چه اتفاقی واسش میفتاد...
پ ن: این الهام گرفتن آنچارتد از TR ی چیز خیلی واضحه سازنده های آنچارتد خودشون به تاثیر گیری (چون با الهام مشکل دارید انگار) از TR تو ساخت سری اشاره کردن
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر