رییس Legendary Pictures: "نمی دانیم چگونه از روی وارکرفت فیلم بسازیم!"

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

رییس استدیوی فیلم سازی Legendary Pictures یعنی Thomas Tull اعتراف کرد که بردن عنوانی مانند وارکرفت بر روی پرده سینما کار بسیار دشواری است و آنها با کمبود تجربه در ساخت چنین فیلمهایی روبرو هستند.وی این تفکر که یک استدیو توقع داشته باشد تمام کسانی که بازی را انجام داده اند برای تماشای فیلم بروند غلط و با این نگاه فیلم ساختن را کاری نادرست دانست.
وی همچنین گفت: " ما در حال حاضر اصلا نمی دانیم که چگونه از این فرنچایز بزرگ فیلم بسازیم,از این داستان بی نظیر,نژادهای گوناگون و تمام چیزهای شگفت آوری که بلیزارد خلق کرده است."
در همایش E3 سال 2006 بود که خبر ساخت فیلمی بر اساس وارکرفت اعلام شد و حالا بعد از گذشت این همه سال انتظار می رود فیلمبرداری در اوایل سال 2014 شروع و فیلم برای پخش در سال 2016 آماده شود.همچنین اعلام شده کارگردانی این فیلم که بودجه آن در حدود 100 میلیون دلار تخمین زده شده بر عهده Duncan Jones خواهد بود.

منبع
 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
خداییش منم بهش فکر میکنم قیرپاژ میکنم !! :|

دنیایی به وسعت همین دنیا !! شخصیت هایی اصلی به تعداد بسیار بالا که داستان و پیشینه هر کدومشون مهم مهم است و پرداختن به همشون برای بهترین درک از داستان مهم هست !! کل داستان هم بنظرم یا یه تریلوژی به هیچ وجه پرونده بسته نخواهد شد میمونه یک گزینه دیگه که برداشت ازاد هست که اگه گزینه دوم انتخاب بشه فاتحه فیلم قبل از انتخاب بازیگر باید خونده بشه .

در کل کار بس بسیار سخت و طاقت فرسایی هست
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
فقط با 100 میلیون $ میخوان کل دنیا و نزاد ها رو به تصویر بکشن این بودجه فقط باید هزینه گریم ها بشه جلوه های ویزه که دیگه بماند
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
بهترین کار اینکه یک شخصیت جدید درست کنن و دنیا ها رو به هم ربط بدن درون داستان البته نباید انتظار داشت در قسمت اول تمام دنیا ها و نژادها رو نشون بدن بهترین کار اینکه ازش الهام بگیرن تا اینکه بخوان بازی به فیلم تبدیل کنن بهترین کار همینه وگرنه نمیشه هر کدام از شخصیت ها رو به عنوان شخصیت اصلی بگیرن و بخوان داستان خودش داشته باشه هرچند میشه هر قسمت از فیلم به یک نژاد ربط داشته باشه که بازم به نظرم نشدنیه و چرت میشه همون که یک شخصیت به وجود بیارن که یک ارتباط تنگا تنگ داشته باشه با نژادهای مختلف و اتفاق های که در نسخه های مختلف افتاده به نمایش بگزاره .
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
حالا یه حقیقتی بگم و اینکه این WOW رو اصلا و ابدا نمیشه جمعش کرد:d کاری به فیلمش هم نداریم. توی همین بازیش هم بعضا پرداختن به کل جوانب بازی واقعا از توان خارجه. بازی بینهایت بزرگه. اصلا در تصور آدم نمیگنجه که چقدر این بازی رو بزرگ ساختن.
شرط میبندم اگر خود سازنده ها رو هم بذارن روی این کار، بازم به بن بست میخورن چون نقطه شروعی نداره:d
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
یادمه گفته بودن 2011 اماده میشه بعد گفتن 2013 اماده میشه
الان میگن 2014 فیلم برداری میشه 2016 اماده پخش میشه:))
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
فکرش رو بکن Legendary Pictures که به نظر من جز Top 5 استدیو های فیلم ساز هست نمیدونه چجوری یه فیلم از WoW بسازه! عظمت دنیای WoW رو توی هیچ بازی دیگه ای نمیتونی ببینی! امیدوارم اگه فیلم رو میسازن چیز درخور و لایقی برای اسم WoW باشه.
 

R!HANNA

کاربر سایت
Apr 22, 2012
352
نام
فهیمه
البت من که WOW رو بازی نکردم . ولی یکی از دوستان نزدیکم که رفت سمت این بازی دیگه نتونست از زندگی مجازیش خارج بشه! :d حالا باید دید که چه طوری میتونن ازش فیلم بسازن
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر