رییس Legendary Pictures: "نمی دانیم چگونه از روی وارکرفت فیلم بسازیم!"

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

رییس استدیوی فیلم سازی Legendary Pictures یعنی Thomas Tull اعتراف کرد که بردن عنوانی مانند وارکرفت بر روی پرده سینما کار بسیار دشواری است و آنها با کمبود تجربه در ساخت چنین فیلمهایی روبرو هستند.وی این تفکر که یک استدیو توقع داشته باشد تمام کسانی که بازی را انجام داده اند برای تماشای فیلم بروند غلط و با این نگاه فیلم ساختن را کاری نادرست دانست.
وی همچنین گفت: " ما در حال حاضر اصلا نمی دانیم که چگونه از این فرنچایز بزرگ فیلم بسازیم,از این داستان بی نظیر,نژادهای گوناگون و تمام چیزهای شگفت آوری که بلیزارد خلق کرده است."
در همایش E3 سال 2006 بود که خبر ساخت فیلمی بر اساس وارکرفت اعلام شد و حالا بعد از گذشت این همه سال انتظار می رود فیلمبرداری در اوایل سال 2014 شروع و فیلم برای پخش در سال 2016 آماده شود.همچنین اعلام شده کارگردانی این فیلم که بودجه آن در حدود 100 میلیون دلار تخمین زده شده بر عهده Duncan Jones خواهد بود.

منبع
 

Itachi_Uchiha

کاربر سایت
May 17, 2009
616
نام
امیر
به شخصه فکر میکنم اگه ساخت این فیلم و به کارگردان بزرگی چون peter jackson بسپارن شاید بتونه فیلم خوبی ازش در بیاره... البته اگه مث هابیت گند نزنه بخواد طمع پول برش داره
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,705
صد در صد باید کارگردان پیتر با تجربه می شد که استاد این سبکه........با این حرف هایی که این کمپانی بزرگ زده خدا کنه خراب نکنن.
کاملا با حرفاش موافقم ساخت فیلم یه همچین بازی ای با اون دنیای دیوانه وارش کار هر کسی نیست . اینا هر چه سریع تر باید یه کارگردان صاحب سبک و با تجربه تو این کارها رو به جای کارگردان فعلی بیارن...
به نظر من این کارگردان از عهدش بر نمی یاد.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
ما در حال حاضر اصلا نمی دانیم که چگونه از این فرنچایز بزرگ فیلم بسازیم,از این داستان بی نظیر,نژادهای گوناگون و تمام چیزهای شگفت آوری که بلیزارد خلق کرده است.
پس جون ماردتون نسازید :D

دمتون هم گرم که ضعف هاتون رو میگید :D
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
قبلا هم گفتن دوست ندارم فیلم وارگرفت رو بسازن، چون سوای امثال هیتمن و رزیدنت ایول هست :D
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
مگه از هر بازی باید فیلم بسازن؟؟؟ به نظر من این بازی پتانسل اینکه از روش فیلم ساخته بشه رو نداره! بیان از رو ماریو هم فیلم بسازن دیگه یه دفعه :| درسته بازی معروفی هست و خیلی هم طرفدار داره ولی این دلیل نمیشه که فیلمش هم موفق باشه!
 
آخرین ویرایش:

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
مسئله کارگردان نیست، مسئله فیلمنامه نویس هست!
فیلمنامه نویس باید خدای Warcraft و WOW باشه + باید خدای فیلمنامه نویسی هم باشه تا بتونه یک چیز شاهکار دربیاره از توش (اونم یک 3 گانه)
+ کارگردان هم باید یک کارگردان فوق العاده باشه و همینطور بودجه هم باید بیشتر از این چیزا باشه تا بتونه حرفی برا گفتن داشته باشه :D
با استدلال بالا، 100% هیچی نمیشه این فیلم :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اینو باید در قالب یه انیمشن سریالی بسازن تا دستشون برای پردازش چهره شخصیت ها بازتر باشه و بتونن راحت جلوه های ویژه رو اعمال کنن. ولی باز مشکل اینه نمیدونیم از کجا شروع کنیم:d بهشون حق میدم که اینجوری همین اوایل کار توش موندن:d
 

*Black Roze*

کاربر سایت
Jun 5, 2012
1,980
نام
محسن
خداییش منم بهش فکر میکنم قیرپاژ میکنم !! :|

دنیایی به وسعت همین دنیا !! شخصیت هایی اصلی به تعداد بسیار بالا که داستان و پیشینه هر کدومشون مهم مهم است و پرداختن به همشون برای بهترین درک از داستان مهم هست !! کل داستان هم بنظرم یا یه تریلوژی به هیچ وجه پرونده بسته نخواهد شد میمونه یک گزینه دیگه که برداشت ازاد هست که اگه گزینه دوم انتخاب بشه فاتحه فیلم قبل از انتخاب بازیگر باید خونده بشه .

در کل کار بس بسیار سخت و طاقت فرسایی هست
من الان 2 3 ساله ورد 3.3.5 بازی میکنم ولی اصلا داستانشو نمیدونم.!
کلا داستان وارکرفت از چه نسخه ایی شروع میشه و تا کجا ادامه داره؟!
 

Optimus Prime

کاربر سایت
Sep 18, 2011
1,245
نام
ALEX
به نظرم اگر هم فیلمش ساخته شه یه چیز بی سر و ته و تجاری خواهد بود.
سازنده هاشون هم که الحمدلله موندن چجوری جمش کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر