ریبوت رزیدنت اویل در آینده به نتایج رزیدنت اویل رولیشنز کنسولی بستگی دارد!

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
img01309_thumb_640x360_763.jpg


درود


آقای Masachika Kawata تهیه کننده رزیدنت اویل رولیشنز اعلام کرد بعد از برسی فریبک هایی که در مورد ورژن کنسولی و pc رزیدنت اویل منتشر خواهند شد این احتمال وجود خواهد داشت که شاهد یک ریمیک در فرانچایز رزیدنت اویل باشیم. او در طی مصاحبه ای با Eurogamer گفت این ریبوت مورد پسند پلیر های جدید واقع خواهد شد و همچنین تقریبا ریبوت جزئی خواهد بود که سری را به سوی گیم پلی Open World سوق خواهد داد.
او گفت این فقط نظر شخصی من است و قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد تصمیمات زیادی باید گرفته شود. اما چیزی که هست این احتمال وجود دارد.

Kawata یکی از کارکنان با تجربه در شرکت کپکام است از رزیدنت اویل 4 در ساخت بازیهای مختلفی از فرانچایز رزیدنت اویل نقش داشته است. او همچنین در عناوین دیگری از کپکام مانند PN03, Onimusha, و Dino Crisis ایفای نقش کرده است.
او خاطر نشان کرد هر گونه تغییری در سری بعد از تکمیل رزیدنت اویل رولیشنز کنسولی و به فریبک های که از بازی دریافت خواهد شد بستگی دارد.
آو همچنین اظهار داشت زمانی که رزیدنت اویل رولیشنز برای کنسولها ریلز شود ما به دفت بازخورد ها و نوع فریبک هایی که در مورد بازی داده میشود را برسی خواهیم کرد. من فکر میکنم ما بازخورد های بسیاری را از سوی فن ها و رسانه ها دریافت خواهیم کرد که به معنی خط مشی برای رزیدنت اویل و آینده ی سری خواهد بود. ما دقیقا به آن به عنوان یک تابلو راهنما نگاه خواهیم کرد که جهت حرکت ما در آینده را مشخص میکند.
با پیشروی در این مسیر من میتوانم حتی تمرکز بیشتر ما بر روی جنبه ترس و و حشت در بازی و حتی ساختن بازی ترسناکتر از آنچه تاکنون داشتهایم را ببینیم.اگر کسی در انتظار دیدن یک رزیدنت اویل Open World است من فکر میکنم آن مطمعنا زمان درازی طول خواهد کشید . بنابراین تا آن موقع من پیشنهاد میکنم رزیدنت اویل رولیشنز را امتحان کنید.
رزیدنت اویل رولیشنز ژانویه سال گذشته برای Nintendo 3DS عرضه شد و فروش نسبتا خوبی هم کرد هر چند کپکام انتظار فروش کمی بیشتر را داشت. رزیدنت اویل رولیشنز توانست در بازار 3DS واقعا موفق ظاهر شود و ما امیدواریم بتوانیم همین موفقیت ها را با ورژن کنسولی نیز تکرار تکرار کنیم.
رزیدنت اویل رولیشنز برای PS3, Xbox360, wii U و PC در 21 می در آمریکای شمالی و 24 می در اروپا ریلیز خواهد شد.



این دقیقا حرفی بود که من چندوقت پیش زدم.b-)
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
امیدوارم این اتفاق زیبا و میمون هر چه سریعتر حتی اگه بخاطر پولم که شده کپکام جهانخوار به بهترین نحو انجامش بده!
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,004
نام
اسماعیل
چي ميشه برن به طرف ساخت يك RE كلاسيك مث شماره هاي 2 و 3 اگه اينكار رو بكنن مطمعنا به گذشته درخشان سري بر ميگردن.
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
خوشم میاد مدام در حال فیدبک گرفتن از بازیهاشونن !!! یعنی شاهکار RE6 و فیدبک های ویران کنندش هنوز مدیران این شرکت رو مجاب نکرده که باید به ریشه برگردند؟؟!! بابا دیگه فکر کردن نداره بساز...

همه فهمیدن درد capcom چیه الا خودش :|
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
اگر ریبوتی در کار باشه باید gameplay رو بکوبن از نو بسازن
الانه دیگه دوربین ثابت و حرکت های محدود کاراکتر (حرکت به 4 چهت فقط) یکم خسته کنندست، بدون اینکه بدونی تیرت به کجا قراره اثابت کنه اصلا !
با اون معماهای سنگین رزیدنت ایول هم ترکیبش کن !!
آشی میشه :d
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
بکشین بیرون دیگه از این فرنچایز بدبخت:|
اینا اگه دنبال فیدبک بودن، یه مقایسه کوچیک بین RE6 و Revelationsـه 3DS میکردن، حساب کار دستشون میومد.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بکشین بیرون دیگه از این فرنچایز بدبخت:|
اینا اگه دنبال فیدبک بودن، یه مقایسه کوچیک بین RE6 و Revelationsـه 3DS میکردن، حساب کار دستشون میومد.

سینا جان اون رولیشنز چون انحصاری 3DS بود همه نخریده بودنش اما حالا نه تنها برای تمام پلتفرم ها عرضه میشه بلکه بازی بهینه شده چه از نظر صدا چه گرافیک و جلوه های بصری به نظر منم تنها بازخوردها و نقدها فریبک ها وامتیازات این ورژن میتونه باعث بشه به سمت Survivor - Horror باید بره یا Action ! البته یه چیز دیگه هم هست که با Open -World شدن رزیدنت اویل کاملا مخالفم.
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
البته به نظر من رزیدت اویل های قبلی هم Open World بودند منظورم سری های Classic هست

شما باید توی شهر می گشتید تا یم مثلا آچار برای باز کردم فلان چا پیدا کنید، راحت ( البته با نمیسیس غیر راحت :d) بگردید

پس نظر مثبتی دارم نسبت به این کار
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
اینا از گیم پلی کلاسیک که 100% استفاده نمی کنند. اون به کنار. ولی باید اون دوربین پشت شونه ای رو کنار بذارن. چون به هیچ وجه به درد محیط Openworld و ریبوت نمی خوره.
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
بالاخره ریبوت یا ریمیک؟؟:d
متاسفانه سرنوشت این سری رو در دست جامعه‌ای گذاشتن که نصفشون اکشن باز و CoD پرستن. فک نمیکنم نتیجه‌ی این کار چندان رضایت‌بخش باشه...
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
اگر کسی در انتظار دیدن یک رزیدنت اویل Open World است من فکر میکنم آن مطمعنا زمان درازی طول خواهد کشید . بنابراین تا آن موقع من پیشنهاد میکنم رزیدنت اویل رولیشنز را امتحان کنید.

yv5cxb4dlm2uxdbk4nq.jpg

---
همون RE6 برای فیدبک گرفتن کافی نبود؟ :| :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر