رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2019 از نگاه کاربران بازیسنتر

از بین عناوینی که تاریخ عرضه ندارند، بیشتر منتظر کدام هستید؟ (انتخاب تا 3 مورد)

  • Bayonetta 3

  • Beyond Good & Evil 2

  • Cyberpunk 2077

  • Death Stranding

  • Final Fantasy VII Remake

  • Ghost of Tsushima

  • Halo Infinite

  • Metroid Prime 4

  • Nioh 2

  • The Elder Scrolls VI

  • The Last of Us Part II

  • سایر موارد


Results are only viewable after voting.

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
2018-12-10_000824.jpg

درود <:-P
طبق رسم هر ساله، با رسیدن به آخرین ماه سال میلادی قراره یه نگاهی به سال آینده داشته باشیم و با هم موردانتظارترین بازی‌های سال رو از دید کاربران بازیسنتر انتخاب کنیم. حالا که همه‌ی کنفرانس‌ها و مراسم‌های مهم سال برگزار شدن، از بیشتر عناوینی که سال آینده منتشر میشن، اطلاع داریم و موقعیت خوبی هستش که قبلا از ورود به سال 2019 به بازی‌هایی که بیشتر از همه برای عرضه شدنشون هیجان‌زده هستیم، بپردازیم و یه جورایی آینده‌ی روشن صنعت گیم رو مورد بررسی و تحلیل قرار بدیم.
هدف از این رای‌گیری آشنا شدن با میزان محبوبیت بازی‌ها و همینطور آشنا شدن با بازیهای سال آینده هستش. در رای‌گیری سه سال گذشته خیلی ‌از ما با بازیهایی آشنا شدیم که حتی اسمشون هم نشنیده بودیم اما افراد دیگه‌ای به صورت جدی اون بازی رو دنبال می‌کردن. سعی کنید در مورد بازیهای دیگه‌ اطلاعات کسب کنید و با سلیقه‌ی افراد دیگه و سبک‌های مختلف آشنا بشید. همینطور سعی کنید این رای‌گیری رو به عنوان یه مسابقه و رقابت بین بازیهای شرکت محبوبتون و بقیه نبینید و واقعا چیزی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید.

راهنمای شرکت در رای‌گیری:
1. می‌توانید تا حداکثر 10 بازی را انتخاب کنید.
2. لیست را به گونه‌ای بنویسید که ترتیب آن مشخص باشد.
3. هر بازی فقط می‌تواند یکبار در لیست ذکر شود.
4. همه‌ی بازیهای لیست باید برای عرضه در سال 2019 تایید شده باشند.
5. اگر عنوان جدیدی تا پایان رای‌گیری معرفی شود و یا تاریخ عرضه‌ی عنوانی برای 2019 مشخص شود، می‌توانید از آن در لیست خود استفاده کنید.
6. رای‌گیری در روز آخر دسامبر به پایان می‌رسد و قبل از آن می‌توانید لیست خود را ویرایش کنید.
7. توصیه می‌شود کمی درباره‌ی انتخاب‌های خود توضیح دهید و حتی تعدادی عنوان را خارج از لیست معرفی کنید.
8. خیلی راحت می‌توانید در مورد انتخاب دیگران به بحث و تبادل نظر بپردازید لطفا سعی کنید از ترول و بحث‌های کلیشه‌ای خودداری کنید تا یک رای‌گیری سالم و به دور از درگیری لفظی رو شاهد باشیم.

نحوه‌ی تقسیم امتیازها:
بازی اول: 4 امتیاز
بازی دوم: 3 امتیاز
بازی سوم: 3 امتیاز
بازی چهارم: 2 امتیاز
بازی پنجم: 2 امتیاز
بازی ششم: 2 امتیاز
بازی هفتم: 1 امتیاز
بازی هشتم: 1 امتیاز
بازی نهم: 1 امتیاز
بازی دهم: 1 امتیاز

بازیهای غیرقابل‌قبول:
1. دموها
2. DLCها
3. عناوینی که برای 2019 تایید نشده‌اند مثل: The Last of Us Part II - Ghost of Tsushima - Death Stranding - Cyberpunk 2077 - Metroid Prime 4 - Halo Infinite و...
4. عناوینی که بصورت رسمی معرفی نشده‌اند مثل Call of Duty جدید و FIFA جدید و هر بازی سالانه دیگه که هنوز معرفی نشدن
توجه »» اگه یه بازی غیرقابل قبول رو توی لیست خودتون بیارید، از لیستتون خط می‌خوره و امتیازش به گزینه‌ی بعدی میرسه.
منبع بازیهای سال 2019:
(لطفا حتما قبل از رای‌گیری این لیست رو مشاهده کنید چون ممکنه در مورد بعضی از بازیها حضور ذهن نداشته باشید)
2019 in video gaming - Wikipedia
====================
توی تصویر اول تاپیک سعی کردم همه‌ی بازیهای مهم سال 2019 رو اضافه کنم ولی اگه بنظرتون چیزی جا افتاده و دوست دارید اضافه بشه، اطلاع بدید <:-P
====================
تاپیک و برندگان سالهای گذشته‌ در بازیسنتر: (انتخاب‌های سال گذشته خودتون رو پیدا کنید و ببینید چه بازی‌هایی هنوز تو لیست امسال‌تون هم حضور دارن :D)
رای گیری مورد انتظارترین بازی 2016 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌ گیری مورد انتظارترین بازی 2017 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای گیری مورد انتظارترین بازی 2018 از نگاه کاربران بازیسنتر
اگه سوال یا ابهامی در مورد نحوه‌ی برگزاری و انجام رای‌گیری دارید حتما بپرسید.
رای‌گیری از همین‌ الان شروع میشه تا آخرین روز دسامبر ادامه داره...شمارش رای‌ها هم بلافاصله پس از پایان رای‌گیری شروع میشه و نتایج هم در روزهای ابتدایی سال 2019 اعلام میشه.
LET THE VOTING BEGIN ! :D
نتایج نهایی:

لیست 10 عنوان موردانتظار 2019 از نگاه کاربران بازیسنتر:
(جمع امتیازها با رنگ سبز مشخص شده)

10. DOOM Eternal

43

9. Days Gone

48

8. Gears 5

55

7. Ori and the Will of the Wisps

61

6. The Outer Worlds

62

5. Crash Team Racing: Nitro-Fueled

65

4. Devil May Cry V

97

3. Metro Exodus
103

2. Sekiro: Shadows Die Twice
138

1. Resident Evil 2

159

لیست کامل:

Resident Evil 2 - 159
Sekiro: Shadows Die Twice - 138
Metro: Exodus - 103
Devil May Cry V - 97
Crash Team Racing: Nitro-Fueled - 65
The Outer Worlds - 62
Ori and the Will of the Wisps - 61
Gears 5 - 55
Days Gone - 48
Doom Eternal - 43
Kingdom Heart III - 42
Control - 36
Mortal Kombat 11 - 31
RAGE 2 - 27
Shenmue III - 18
Wolfenstein: Youngblood - 18
Division 2 - 17
Anthem - 15
Dreams - 12
Catherine: Full Body - 12
Code Vein - 11
Fire Emblem: Three Houses - 10
Wasteland 3 - 9
The Sinking City - 9
Super Meat Boy Forever - 8
Babylon's Fall - 8
Concrete Genie - 7
Ancestors: The Humankind Odyessey - 7
Streets of Rage 4 - 6
Dead or Alive 6 - 6
Luigi's Mansion 3 - 6
Ace Combat 7 - 6
A Plague's Tale: Innocence - 6
Animal Crossing - 5
Bloodstained: Ritual of the Night - 5
Onimusha: Warlords - 4
Man of Medan - 4
Psychonauts - 4
Judgement - 4
Total War: Three Kingdoms - 4
Dragon Quest XI S - 4
Skull and Bones - 4
Twin Mirror - 4
Trials: Rising - 3
Dying Light 2 - 3
New Super Mario Bros Deluxe - 3
Granblue Fantasy Relink - 3
Far Cry: New Dawn - 3
Travis Strikes back: No More Heroes - 3
Medievil - 3
Desperados III - 2
Star Wars: Jedi Fallen Order - 2
Left Alive - 2
My Friend Pedro - 2
Samurai Shodown - 2
Anno 1800 - 2
Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy - 2
God Eater 3 - 1
Dark Devotion - 1
Biomutant - 1
Spelunky 2 - 1
Creaks - 1
VANE - 1
Tales of Vesperia: Definitive Edition - 1
Steins;Gate - 1
Crackdown 3 - 1




 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
1. Doom Eternal: حضرت Doom با نسخه قبلی بازگشت خیلی خفنی داشت و جوری بهم حال داد که انتظارش رو نداشتم! این یکی هم تریلرهاش فوق‌العاده بوده و بدجوری منتظر تجربه بازی هستم که بزنیم به دل و روده هیولاها و تار و مارشون کنیم! :D
2. Sekiro: Shadows Die Twice: بازی اون عطر و عطم Soulsborne رو برام نداره (شاید چون در حال حاضر زیاد حوصله مخفی‌کاری ندارم)، ولی همچنان به عنوان اثری از میازاکی به شدت منتظرش هستم و شک ندارم چیز درجه یکی از آب درمیاد. ویدیوی باس فایتی که چند ماه پیش ازش پخش شد هم باعث شد عطش بنده برای بازی کردنش چند برابر بشه!
3. Mortal Kombat 11: سری MK از همون اولین نسخه با بنده جلو اومده و خاطرات زیادی ازش دارم. نسخه‌های کلاسیک رو خیلی دوست داشتم و 4 هم با وجود مشکلاتش بهم حال می‌داد. بعدش نسخه‌های مدرن‌تر از راه رسیدن و با اینکه بد نبودن، ولی اون حس و حال قدیم رو برای من نداشتن. تا اینکه MK9 اومد و این سری دوباره تبدیل شد به یکی از بازی‌های محبوبم! MKX هم چیز خیلی خوبی بود و الآن هم MK11 با اون تریلرش بیچاره‌مون کرده! فقط جان هر کی دوست دارین، صورت کاراکترها رو یه کم بهتر طراحی کنین. البته Injustice 2 از این نظر خیلی خوب بود و باعث میشه امیدوار باشم به MK11.
4. Crash Team Racing: Nitro Fueled: این از نظر معنوی باید رتبه اول رو داشته باشه، ولی چون ریمیک (ریمستر یا هرچی) هست، گفتم رتبه‌های بالا بازی رو پررو میکنه و بذارمش اینجا. :D چه دورانی با CTR داشتیم! یکی از بهترین بازی‌های PS1 بود و از اون‌هایی که انقدر بازی کردم که بعضی جاهاش از حافظه داغونم پاک نمیشه.
5. Ori and the Will of the Wisps: نسخه اول Ori غوغا بود! از اون شروع بازی که یکی از بهترین افتتاحیه‌های تاریخ بود، تا بعدش که ترکیب گرافیک هنری و موسیقی‌های محشر و گیم‌پلی درجه یک باعث میشد یکی از بهترین بازی‌های این چند سال رو داشته باشیم. نسخه دوم هم فعلاً تریلرهای خیلی خوبی داشته و ایشالا میترکونه.
6. The Outer Worlds: کل تجربه من از بازی‌های Obsidian خلاصه میشه توی چند دقیقه Fallout: New Vegas و یه 20،30 دقیقه هم South Park! :D ولی این بازی خیلی به دلم نشست و فکر و ذکرم رو درگیر خودش کرده. هم اتمسفر جالب و خاصی داره، هم به نظر چیز وسیعی میاد و حس و حال طنزش هم خوبه.
7. Devil May Cry V: خیلی فن DMC نیستم، ولی ازش خوشم میاد و نمایش‌های DMCV هم واقعاً عالی بودن. طراحی دانته هم خیلی خوبه و همون چیزی هست که می‌خواستم!
8. Super Meat Boy Forever: خیلی وقته منتظر این بازی هستم و دیگه ایشالا اوایل سال بعد از راه میرسه. کافیه حتی نصف SMB جذابیت داشته باشه تا ما رو از کار و زندگی بندازه و بیچاره‌مون کنه!
9. Kingdom Hearts III: این شاید میتونست بالاتر از اینا باشه، ولی خب رسماً هیچی از نسخه‌های قبلی نمی‌دونم و تنها شناختم از بازی اینه که یه مشت شخصیت ژاپنی‌طور می‌افتن توی دنیاهای دیزنی و میکی ماوس و گوفی و اینا! :D حالا تا قبل از اینکه سراغش برم، حتماً یه سری به داستان نسخه‌های قبلی می‌زنم که ببینم چی به چیه، ولی فعلاً همین دنیاهای دیزنی و شخصیت‌های جالبش نظرم رو جلب کرده و گرافیک هنری خوشگل بازی!
10. Dreams: این یکی هم باید بالاتر بود، ولی رتبه 10 رو بهش دادم که غیرمستقیم به Media Molecule بگم خاک بر سرتون! :| نسل تموم شد و هنوز Dreams رو ندیدیم! زبونم لال، حتی اگه امتیازهای بازی خوب هم بشه بعید نیست فروشش جالب نباشه و به عنوان استودیویی که این همه وقت مشغول یه پروژه عظیم و احتمالاً پرخرج بوده، یه دفعه بلای بدی سرش بیاد. ولی امیدوارم همه چیز خوب پیش بره.

به جز اینا، از Control بدم نمیاد ولی یه جوریه. حالا تریلر آخرش خیلی بهتر از قبل بود و صدای حاج آقا مکس پین هم بیچاره‌مون کرد، ولی کلاً بازی یه حالتی داره که نمی‌تونم جدی بگیرمش و ناخودآگاه به چشم یه دمو یا بازی کوتاه بهش نگاه می‌کنم که قراره همین طوری الکی بریم سراغش، نه یه بازی واقعی و درست حسابی.
Rage 2 هم بد به نظر نمیرسه، ولی نسخه اولش اصلاً برام جالب نبود و چند بار از اول رفتم سراغش که شاید حال کنم، ولی هر دفعه پشیمون می‌شدم. البته این یکی خیلی فرق کرده و ممکنه بیشتر لذت ببرم.
Far Cry: New Dawn اگه یکی دو سال دیگه می‌اومد، می‌رفت توی لیست 10تایی من. با FC5 خیلی حال کردم و این هم دنباله‌ی اون هست، ولی خیلی زود معرفی شد و فعلاً اشباع هستم ازش. دو تا کاراکتر خبیثش هم به شدت زشت و بدترکیب هستن و به طرز فجیعی دافعه ایجاد می‌کنن! :| حالا اگه یه کاراکتری به شکل ماهرانه‌ای زشت طراحی بشه مشکلی نیست، ولی اینا به صورت داغونی هم زشت طراحی شدن! نمی‌دونم چطوری توضیح بدم! :D
Resident Evil 2 رو هم حتماً امتحان می‌کنم، ولی به عنوان کسی که بازی ترسناک بهش نمی‌سازه نمی‌تونم توی لیست بذارمش. بیشتر از هر چیزی منتظر تجربه دوباره صحنه دلنشین ملاقات با Licker بی‌شرف هستم!
The Last Night هم چیز به شدت خفنی هست و البته نمی‌دونم چه بلایی سرش اومد و چرا گم و گور شد. یادمه پارسال یه اتفاقاتی برای سازنده‌ش افتاد و یکی از این جَوهای اغراق شده‌ی اینترنتی براش ایجاد شد، ولی یادم نیست دقیقاً قضیه چی بود. :D
بازی‌های معروفی که امیدی بهشون ندارم، یکی Shenmue 3 هست که بعید میدونم به جایی برسه. شاید برای طرفدارهاش بعد از سال‌ها یه بازی دوست‌داشتنی باشه، ولی حدس می‌زنم از نظر امتیازها وضعیت خوبی نداشته باشه و توی نقدها زیاد این جمله رو ببینیم که «این بازی در گذشته اسیر شده است و موقع تجربه آن فکر می‌کنید در سال 2001 به سر می‌برید» و از این حرفا.
Days Gone هم که خیلی وقته ازش قطع امید کردم و به نظرم تبدیل میشه به یکی از اون بازی‌هایی که همین‌طوری الکی میان و میرن و خیلی زود هم فراموش میشن.
Ancestors: The Humankind Odyssey هم باید ازش چیزهای بیشتری ببینیم، ولی نمایش بازی برای من مفهوم کامل «شل و ول بودن» رو نشون می‌داد. این ویژگی توی بعضی بازی‌ها وجود داره و توضیحش سخته! مثل عبارت «گرافیک خمیری» که فقط بعضی‌ها می‌دونن منظورم چیه و نمیشه راحت توضیح داد! :D (البته گرافیک خمیری مورد نظر بنده، صفت مثبت محسوب میشه برعکس شل و ول بودن!)
کلاً سال 2018 سال بدی نیست و بازی‌های جالبی داره. حالا اگه یه سری از بازی‌های نظرسنجی هم منتشر بشن که دیگه خیلی خفن‌تر هم میشه. ولی بیشتر از بازی‌ها، منتظر معرفی کنسول‌های نسل بعد هستم که ببینیم دارن چه غلطی می‌کنن و به کجا میرسن!
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
1. Kingdom hearth III
من با نمایش‌های بازی خیلی حال کردم و به نظرم یه بازی خیلی فان خواهد بود!

2. CTR جدید
چندین و چند سال منتظرش بودیم :-D

3. RE2
من عاااااشق RE4 هستم! فکر کنم تنها بازی که بتونه دوباره تا حدودی خاطره سازی اونو برام داشته باشه(بعد از TEW که فکر نکنم به خاطر فروش پایینش دیگه شماره جدیدی ازش بیاد :( ) همین ریمیک RE2 باشه!

4. DMC V
یه اعترافی باید بکنم و اونم اینکه از موقعی که تو اکثر بازیها المان‌ای مخفی کاری وجود داره، شخصه تا جای ممکن این المان‌ها استفاده میکنم و خوب دیگه اکشن بازی‌ها برام اومدن پایین و کمتر بهم حال میدن :| آدم هم نمیشم :| بازم تا جای ممکنه مخفی کاری می کنم :| به امید اینکه با این نسخه جدید بدون ترس و مخفی کاری و پلشت بازی بریم بترکونیم!

5. Anthem
بایوور استودیو بود که همه عاشقش بودیم! وقتی رفت زیر پرچم EA کارایی که داد بیرون نمیگم بد بودن ولی با استاندارهای بایوور هم فاصله داشتن! (مخصوصا ME قبلی!) اما به این Anthem خیلی امید دارم و نوید تجربه یه گیم پلی جدید رو میده!

6. Days Gone
دوستان همه با این بازی لجن :-D میگن فیل میشه :-D ولی به نظر من یه عنوان خوب ازش درمیاد! شاهکار نه ولی خوب! آقا اون گیم پلی که باس کلی زامبی رو میترکوند رو من خیلی خوشم اومد :-D

7. Gears 5
هیچوقت فن GeoW نبودم! ولی به هر حال... گیرز گیرزه! حال میده! نسخه قبلی بیشترین لذتی که برام داشت چپتر آخرش بود که سوار ربات عظیم الجثه بودیم و به طور کل انتظارم از بازی بالاتر بود که برآورده نشد ولی اون جوری که بازی تموم شد و سکانس آخرش، منو مجاب میکنه که Gears 5 رو توی لیستم قرار بدم!

8. Onimusha Remaster
آقا میدونم که بازی خوبی نمیشه و گیم پلی بازی زوار در رفته خواهد بود و رو مخ :-D ولی چه کنیم؟ :-D چند ساله انیموشا نزدیم؟ :-D میخوامش :-D (لیستم همه اش شد کپکام -_-)

9. Babylon's Fall
کی میسازه؟ پلاتینوم گیمز! تموم شد و رفت! همین برای من حجته :|

10. Travis Strikes Again: No More Heroes
ایشالا که نمره هاش خوب باشه و فروشش هم خوب باشه و نسخه های قبلی No More Heroes و نسخه‌ی بعدیش هم برای سوییچ تایید بشن که لذتشو ببریم :-D

از بازیهای دیگه MediEvil و Luigi Mansion و Shenmue III برام جالبن ولی نه به اندازه موارد بالا! صد در صد اگر Bayonetta 3 و Metroid Prime 4 تایید شده بود که امسال میان رتبه یک و دو رو داشتن! و Death Stranding هم رتبه سوم رو! ولی فعلا که تاریخ عرضه‌اشون معلوم نیست :-D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,183
نام
ماکان
جا داره یادآوری کنم که اونایی که Sekiro توی لیستشون نیست، از ما و اهل بیت FS نیستن و همانا در آتشی که هیزمش Battle Royal ها هستند، خواهند سوخت.

البته این موضوع باعث افتخار ما هم هست:D

KHIII > کل تاریخ FS و بازی هاش

پ.ن: :D
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
من لیستم کاملاً واقع‌گرایانه‌ست، برای خیلی از بازی‌های تا خِرتناق هایپم ولی این جیب نمی‌ذاره که همه رو توی لیست خرید بذارم. خوشبختانه گیم‌پس حضور داره و نگرانی بازی‌هایی مثل Ori رو نخواهم داشت ولی در کل با یه پول محدود، دنبال تجربه‌هایی هستم که فراتر از زرق و برق باشه و به دنیای ذهنی‌ام یک کمی تب و تاب بده.

1. Ori and the Will of the Wisps
آرت دیزاین این بازی و موسیقی اش، قشنگ یه خلسه ایجاد میکنه توی عُمر گیمری آدم. لوکینگ فوروارد تو ایت.

2. Metro Exodus
من هنوز نه رمان و نه بازی های مترو رو سرکی نکشیدم. (با اینکه دارمشون) ولی همیشه این فضای پساآخرالزمانی بازی مجذوبم میکنه. خلق اتمسفر خیلی سخته، سخت تر از اون اتمسفری که فوراً گیرا باشه.

3. The Last Night
بارون، نئون های رنگی رنگی، با طراحی نوستالژیک. فضا هم که جنایی! ترکیبی از چیزهای مورد علاقه ام. احتمالا بازی که ساختش تموم بشه، مثل اینساید و بیلو، بی هیاهو عرضه بشه.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
به احتمال زیاد چندبار قبل گفتن تو تاپیک ولی بازم:D : بازی مثل Sekiro رو باید توی سایر موارد انتخاب کنیم آخه؟! :|
آره باید توی سایر موارد انتخاب کنی تا تو باشی اول پست اول تاپیک رو بخونی! >:)
پست اول تاپیک رو نمیخونی، حداقل عنوان نظرسنجی رو بخون :D
 
  • Like
Reactions: benjohn

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
من لیستم رو دیدم باید تغییر بدم پس کلا پاک کردم از اول پست میکنم !!




Concrete Genie

بازی واقعا خلاقانه است و تصور انجام دادن این بازی و در نهایت خلق اون اثار هنری حس کاملا فوق العاده ای در ادم ایجاد میکنه !! تو تریلر های بازی که ابزار و و و ایتم های بازی زیاد و متنوع بود. ولی امیدوارم تو نسخه نهایی بیشترم شده باشن !! و اینکه مخیط بازی بزرگ باشن و دیوار کم نیاریم !! و داستان خوبیم داشته باشه !!

Grunblue fantasy relink

هر کسی که سری تیلز بازی کرده باشه و ازش لذت برده اما با با محدودیت هاشون هم دست و پنجه نرم کرده باشه ، گرانبلو تحقق ارزو هاشه ! واقعا تریلر های بازی مبهوت کننده بودن !! شدیدا منتظر عرضه بازیم !


ctr
بازیای مثل این باید روی هر کنسولی توی هر خونه ای برای دور همی های دوستانه یا خانوادگی باشن !! حالا. جدا از کیفیت بازی مثل ctr

Street of rage 4
نوستالژی


Resident evil 2

رزیدنت اویل ۲ رو من هیچوقت فراموش نمیکنم ، پلی ۱ که اومده بود موقعی که بزرگترا رزیدنت ۲ بازی میکردن ما مثل فیلم سینمایی مینشستیم بازی کردنشون رو تماشا میکردیم و من اصلا باورم نمیشد که این بازیه و کسی که داره بازی میکنه چطور داره اون همه کار رو با هم انجام میده (مقایسه کنید با بازیای. دو بعدی اون دوره ) الان واقعا دوست دارم ورژن ۲۰۱۸ بازی رو ببینم و بخشی از خاطرات گذشته رو زنده کنیم !

code vain

این بازی دقیقا برای من که با فضای لول دیزاین و ارت استایل و فضای خاکستری میازاکی حال نمیکنم ولی از گیم پلی خوشم میاد ، البته با سرعت عمل بیشتر بیشتر ، ساخته شده !! واقعا حس میکنم. کد وین تمام مواردی که دوست دارم یه بازی با گیم پلی استایل بازیای فروم سافتور داشته باشه رو همراه خودش داره !
god eater 3

واقعا بازیای این سبک رو من خیلی دوست دارم !! سلاح های خفن !! مانستر ها خفن تر ! و یه کمبت سیستم عالی !! هنوز نتونستم دوش رو بازی کنم ، اگه شد با هم میگیرمشون


Doom internal

من از این دوم اخری خیلی لذت بردم !! واقعا تجربه بی نظیری بود !
............
یه موردم چون فعلا وضعیتش نا مشخصه و تاریخ انتشار مشخصیم نداره (جز۲۰۱۹ ب ای ژاپن) فقط یه اشاره بهش داشته باشم

Project babel
پروژه جاه طلبانه ای برای یه بازی موبایل فری تو پلی به نظر میرسه و ادمای کله گنده ای رو گرد هم اوردن تا بازی رو بسازن !! ارت استایل و کارکتر دیزاین که بی نظیر بود ! موسیقی هم که عالیه ، داستانم که ....

فقط باید ببینیم گیم پلی و تاثیر خرید درون برنامه ای روش چقدره !!
 
آخرین ویرایش:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
Ori and the Will of the Wisps
نسخه یکشو وقتی دانلود کردم بازی نکردم حالا منتظرم این هم بیاد با هم بازیشون کنم ...
...
یادی کنیم از حضرت مترو اکسدوس ... ارباب اتمسفر ... و ساخته فرام سافتور Sekiro
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر