رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2018 از نگاه کاربران بازیسنتر

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
fc_keyart-home-slider_ncsaggff.jpg

درود <:-P
طبق رسم هر ساله، با رسیدن به آخرین ماه سال میلادی قراره یه نگاهی به سال آینده داشته باشیم و با هم موردانتظارترین بازی‌های سال رو از دید کاربران بازیسنتر انتخاب کنیم. حالا که همه‌ی کنفرانس‌ها و مراسم‌های مهم سال برگزار شدن، از بیشتر عناوینی که سال آینده منتشر میشن، اطلاع داریم و موقعیت خوبی هستش که قبلا از ورود به سال 2018 به بازی‌هایی که بیشتر از همه برای عرضه شدنشون هیجان‌زده هستیم، بپردازیم و یه جورایی آینده‌ی روشن صنعت گیم رو مورد بررسی و تحلیل قرار بدیم.
هدف از این رای‌گیری آشنا شدن با میزان محبوبیت بازی‌ها و همینطور آشنا شدن با بازیهای سال آینده هستش. در رای‌گیری دو سال گذشته خیلی ‌از ما با بازیهایی آشنا شدیم که حتی اسمشون هم نشنیده بودیم اما افراد دیگه‌ای به صورت جدی اون بازی رو دنبال می‌کردن. سعی کنید در مورد بازیهای دیگه‌ اطلاعات کسب کنید و با سلیقه‌ی افراد دیگه و سبک‌های مختلف آشنا بشید. همینطور سعی کنید این رای‌گیری رو به عنوان یه مسابقه و رقابت بین بازیهای شرکت محبوبتون و بقیه نبینید و واقعا چیزی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید.

راهنمای شرکت در رای‌گیری:
1. می‌توانید تا حداکثر 10 بازی را انتخاب کنید.
2. لیست را به گونه‌ای بنویسید که ترتیب آن مشخص باشد.
3. هر بازی فقط می‌تواند یکبار در لیست ذکر شود.
4. همه‌ی بازیهای لیست باید برای عرضه در سال 2018 تایید شده باشند.
5. اگر عنوان جدیدی تا پایان رای‌گیری معرفی شود و یا تاریخ عرضه‌ی عنوانی برای 2018 مشخص شود، می‌توانید از آن در لیست خود استفاده کنید.
6. رای‌گیری در روز آخر دسامبر به پایان می‌رسد و قبل از آن می‌توانید لیست خود را ویرایش کنید.
7. توصیه می‌شود کمی درباره‌ی انتخاب‌های خود توضیح دهید و حتی تعدادی عنوان را خارج از لیست معرفی کنید.
8. خیلی راحت می‌توانید در مورد انتخاب دیگران به بحث و تبادل نظر بپردازید لطفا سعی کنید از ترول و بحث‌های کلیشه‌ای خودداری کنید تا یک رای‌گیری سالم و به دور از درگیری لفظی رو شاهد باشیم.

نحوه‌ی تقسیم امتیازها:
بازی اول: 4 امتیاز
بازی دوم: 3 امتیاز
بازی سوم: 3 امتیاز
بازی چهارم: 2 امتیاز
بازی پنجم: 2 امتیاز
بازی ششم: 2 امتیاز
بازی هفتم: 1 امتیاز
بازی هشتم: 1 امتیاز
بازی نهم: 1 امتیاز
بازی دهم: 1 امتیاز

بازیهای غیرقابل‌قبول:
1. دموها
2. DLCها
3. عناوینی که برای 2018 تایید نشده‌اند مثل: The Last of Us Part II - Death Stranding - Cyberpunk 2077 - Metroid Prime 4 و ...
4. عناوینی که بصورت رسمی معرفی نشده‌اند مثل Call of Duty جدید و FIFA جدید و هر بازی سالانه دیگه که هنوز معرفی نشدن
توجه »» اگه یه بازی غیرقابل قبول رو توی لیست خودتون بیارید، از لیستتون خط می‌خوره و امتیازش به گزینه‌ی بعدی میرسه.
منبع بازیهای سال 2018: (لطفا حتما قبل از رای‌گیری این لیست رو مشاهده کنید چون ممکنه در مورد بعضی از بازیها حضور ذهن نداشته باشید)
2018 in video gaming - Wikipedia
====================
توی تصویر اول تاپیک سعی کردم همه‌ی بازیهای مهم سال 2018 رو اضافه کنم ولی اگه بنظرتون چیزی جا افتاده و دوست دارید اضافه بشه، اطلاع بدید <:-P
====================
تاپیک و برندگان سالهای گذشته‌ در بازیسنتر: (انتخاب‌های سال گذشته خودتون رو پیدا کنید و ببینید چه بازی‌هایی هنوز تو لیست امسال‌تون هم حضور دارن :D)
رای گیری مورد انتظارترین بازی 2016 از نگاه کاربران بازیسنتر
رای‌گیری مورد انتظارترین بازی 2017 از نگاه کاربران بازیسنتر
اگه سوال یا ابهامی در مورد نحوه‌ی برگزاری و انجام رای‌گیری دارید حتما بپرسید.
رای‌گیری از همین‌ الان شروع میشه تا آخرین روز دسامبر ادامه داره...شمارش رای‌ها هم بلافاصله پس از پایان رای‌گیری شروع میشه و نتایج هم در روزهای ابتدایی سال 2018 اعلام میشه (البته بستگی به تعداد رای‌ها داره :D)
LET THE VOTING BEGIN ! :D
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
7. Chuchel
بازی های Amanita معرکه هستن! از Machinarium و Botanicula تا سری Samorost. جدیدترین بازی ـشون هم با اسم عجیب Chuchel در راهه و حتماً تریلرش رو ببینین و حالش رو ببرین! :D
watch?v=OMGWsjjCTpE
دمت گرم! این چقدر خوب بود...اصلا ندیده بودمش :D آرت استایل و انیمیشن شخصیت‌ها خیلی خفنه...دقیقا مثل Machinarium <:-Pاز الان منتظرشم...با اینکه فک کنم واسه کنسولا هنوز تایید نشده...:D

با اینکه مطمئنم One Piece World Seeker سال دیگه میاد، ولی تا جامپ فستا صبر میکنم و بعد لیست میدم:-"
بیا دیگه لازم نیست صبر کنی...تایید شد :D:
"One Piece: World Seeker" Brings Open-World Action to the West in 2018
حالا لیستتو بده :D یه توضیحی هم تونستی بده ببینیم چیه...:D
=======================================

خوبی امسال اینه که معلوم نیست کدوم بازی اول میشه...پارسال تابلو بود RDR2 میشه و سال قبلشم که U4 اجازه نداد کسی نفس بکشه :D
امسال مثل اینکه رقابت بین GOW و RDR2 هستش و واقعا هم معلوم نیست کدوم برنده میشه <:-P
تا اینجا ناامید شدم که کسی Dragon Quest XI رو نزاشته تو لیستش :| سال بعد که (ایشالا :D) منتشر شد و کل جوایز بخش نقش‌آفرینی رو درو کرد، خودتون متوجه میشید :D فعلا که ژاپن رو بشدت تحت‌تاثیر قرار داده...<:-P
حالا بزودی توی لیست خودم کامل توضیح میدم...باید تصمیم بگیرم که چجوری بازیا رو رتبه‌بندی کنم چون رقابت شدیده :D
(یه یادآوری هم بکنم که تا آخرین روز میتونید لیستتون رو ویرایش کنید و اگه چیزی خواستید اضافه و کم کنید)
 

Majid_Viper

کاربر سایت
May 15, 2010
234
نام
Majid Hezave
1. Red Dead Redemption 2
2. Attack on Titan 2
3. God of War
4. Code Vein
5. Shadow of the Colossus
6. Days Gone
7. Ace Combat 7: Skies Unknown
8. Kingdom Hearts III
9. Shadow of the Tomb Raider
10. Psychonauts 2
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
لیستم براساس اون بازیایی هست که میدونم 2018 میاند (نیومدن هم گردن سازنده :D) نه بازیایی که معلوم نیست اصلا که کی میاند :D

1: Red Dead Redemption 2
2: Spider-Man
3: Vampyr
4: The Wolf Among Us: Season 2
5: We Happy Few
6: FarCry 5
7: A Way Out
8: Anthem
9: Sea of Thieves
10: Detroit: Become Human

پ.ن: البته FH4 یا Watch Dogs 3 تایید بشند اتومات میاند تو لیست :D ولی خب نصف بازیا سال خبریشون نیست کلا:D
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
1. Detroit Become Human
برای من Beyond یکی از بهترین تجربه های نه تنها بازی های ویدئویی بلکه زندگیم بوده و یک سری از احساساتم رو با اون شناختم. روایتی که دیوید کیج ساخته بود با اینکه بی اشکال نبود ولی برای شخص من خیلی زیاد تاثیر گذار بود. دیترویت با اینکه داره دوباره به سمت روایت داستانی چند شخصیته میشه ولی به نظرم به همون میزان هم روی شخصیت پردازی شخصیت ها وقت گذاشته و مثل همیشه میشه به کارگردانی بسیار خوبش مطمئن بود. یکی دیگه از نکاتی که بازی رو برام جذاب کرده موضوعش هست که این چند ساله خیلی در موردش بحث هست و قطعا توی بازی هم به شدت بهشون پرداخته میشه.

2. Red Dead Redemption 2
پارسال هم توی لیستم بود ولی تاخیر خورد و ما رو تشنه تر گذاشت. تصورز اینکه توی جنگل، زیر بارون بخوای اسب سواری کنی و دنبال ماجراجویی هات بری خیلی قشتگه و نمیتونم بیشتر از این صبر کنم براش.

3. God Of War
یه gow جدید داره میاد!:D مگه میشه منتظرش نبود؟! به جر کریتوس که دوباره برگشته، افسانه های غنی اسکاندیناوی رو به همراه گرافیک فک برانداز و گیم پلی متحول شده که من خیلی خوشم میاد و بازیکن رو قشنگ میبره تو دل مبارزات و داستان، با هم مخلوط کنید و فقط منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی باشید.

4. Kingdom Come : Deliverance
همیشه و از بچگی، موقع خوندن داستان های قرون وسطی یا دیدن فیلمی که تو اون دوران میگذره با خودم میگفتم کاش بشه یه طوری رفت توی اون دوران و تجربه اش کرد. بزرگ تر شدم و فهمیدم اون دوران چه افتضاحی بوده و شانس زندگی هم کم:D. حالا این بازی قراره بیاد و همه تجربه هایی که فکرشو میکردم و بعدا ازش فهمیدم رو تبدیل به واقعیت کنه. بسیار خوشحالم که سازنده ای این ریسک رو کرد و داره بازی با همچین موضوعی میسازه

5. Pillars of Eternity II: Deadfire
ادامه یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی این چند سال و بازگشت دوباره آبسیدین. منتظر غرق شدن دوباره توی دنیای بازی هستم. چه زمانی خوبیه با بودن این سری بازی و Divinity.

6. Spider-Man
بالاخره یه بازی از مرد عنکبوتی که بشه براش منتظر بود و از همه مهم تر امیدوار. با بودن Insomniac پشت بازی خیالم از بابت گیم پلی راحته و گرافیک هم خیلی عالیه. تار انداختن توی نیویورک و تجربه ماجرا های پیتر پارکر و مبارزه با دشمنای همیشگی و جدید میتونه خیلی جذاب و دیدنی باشه.

7. Farcry 5
بالاخره به آمریکا اومدن و با دست پر هم اومدن، با یه ماجراجویی جدید و دیوانه وار. یوبی داره قدمای خیلی خوب و درستی این چند وقت بر میداره.

8. The Wolf Among Us: Season2
اینقدر سورس متریالش قوی و پربار هست که هرچی بدن بیرون حداقل میدونیم داستانش خوبه و میشه لذت برد. واقعا خبر ساخت فصل 2 یکی از بهترین خبرای امسال بود. امیدورام تعدیل نیروی تل تیل روی کیفیت بقیه بخش های بازی تاثیر نذاره فقط.

9. The Call of Cthulhu
این همه بازی اومدن و از لاوکرافت الهام گرفتن ولی تا الان بازی در خور نامش نیومده، فکر میکنم این یکی میتونه شروع کننده ورود داستان های لاوکرافت به دنیای بازی ها باشه. از تریلر ها میشه گفت به فضاهای لاوکرافتی تا حد زیادی وفادار بوده و میمونه روایت داستان

10. State Of Decay 2
شماره اولش رو زیاد نشد بازی کنم ولی همون مقدار کم هم به شدت سرگرک کننده بود و واقعا غافلگیرم کرد. حالا بازی با امکانات بیشتر و بهتر داره میاد و قراره ساعت ها سرگرم بشیم.
 

pizza

کاربر سایت
Jun 6, 2016
267
وقتی در مورد «مورد انتظارترین بازی سال» صحبت میکنیم، باید ۱ یا ۲ یا حداکثر ۳ مورد که بهتر از بقیه هستند رو نام ببریم، نه اینکه یه لیست ۳۰ تایی درست کنیم و کل بازیهایی که قراره لانچ بشن رو نام ببریم چون اون دیگه میشه اخبار ریلیز، نه مهمترین بازی مورد انتظار! مثلاً اگه قرار باشه تو یک سال far cry و call of duty و GTA 6 بیاد، اینجا دیگه معلومه که بازی مورد انتظار GTA هستش و اون دوتای دیگه در مقابلش باید تعظیم کنن. یا مثلاً من soul calibur رو خیلی دوست دارم ولی در حدی نیست که بعنوان یه بازی مورد انتظار ازش نام ببرم.

-----------------

به نظر من
۱- ace combat 7
۲- shadow of the colossus
از بقیه مورد انتظارترن. sotc رو به این دلیل گزینه اول نیاوردم چون اصلش رو قبلاً بازی کرده بودیم. death stranding هم با توجه به اینکه یه بازی جدید هست و معلوم نیست چی از اب درمیاد ازش اسم نبردم.
کلاً سال اینده سال خوبی برای گیمرهاست و بازیهای خیلی خوبی قراره بیاد.
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
وقتی در مورد «مورد انتظارترین بازی سال» صحبت میکنیم، باید ۱ یا ۲ یا حداکثر ۳ مورد که بهتر از بقیه هستند رو نام ببریم، نه اینکه یه لیست ۳۰ تایی درست کنیم و کل بازیهایی که قراره لانچ بشن رو نام ببریم چون اون دیگه میشه اخبار ریلیز، نه مهمترین بازی مورد انتظار! مثلاً اگه قرار باشه تو یک سال far cry و call of duty و GTA 6 بیاد، اینجا دیگه معلومه که بازی مورد انتظار GTA هستش و اون دوتای دیگه در مقابلش باید تعظیم کنن. یا مثلاً من soul calibur رو خیلی دوست دارم ولی در حدی نیست که بعنوان یه بازی مورد انتظار ازش نام ببرم.
خدمت شما عرض کنم مورد انتظار ترین بازی سال رو فقط یـ سری از افراد خاص مثل من و شما تعیین نمیکنییم (حداقل تو این تاپیک) همونجور که بیگ و وینر و امثالهم تعیین نمیشه شاید برا شما GTA مورد انتظار ترین بازی باشه ولی خیلیا هستن که نظر و سلیقشون با شما فرق داره و یکی نیست چه بسا اینکه تو یـ سال ممکنه چنتا عنوان پر سر صدا هم بخواد منتشر بشه و انتخاب سخت بشه ! این تاپیک بوجود اومده تا بفهمیم مورد انتظار ترین بازی سال از نظر اکثریت چی خواهد بود نه چون فقط من میگم فقط من !

پ.ن : یکی از خوبیا چنین تاپیکایی اینه که یـ سری بازی کمتر شناخته شده رو هم دوستان بهش اشاره میکنن که این خیلی خوبه :)
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,095
نام
محمد علی
1- Devil May Cry HD Collection
رتبه اول رو با دلی آرام و قلبی مطمئن میدم به DMC چون حکم پیراهن یوسف رو داره برای یعقوب\m/
از یه طرف دود سفید DMC5 رو نشون داد و از طرف دیگه کالکشن یه مجموعه خیلی خیلی خفنه.

2- Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
الهه زیبایی در گیمینگ برای من قسمت اول ایشون بود، هرچند که اسمش برای گفتن توی فروشگاه های گیم چندان مناسب نیست.

3- God of War
اون جوریا که فکر می کنم براش هایپ نیستم. اما بالاخره گاوه دیگه.

4- Age of Empires: Definitive Edition
دوره دبیرستانم با AoE 1 سپری شد و دوسال منتهی به کنکور رو پای AoE II گذاشتم و با AoE III لیسانس گرفتم. یعنی چنین تاثیری در علم داشته.

5- Anthem
همین جوری اگه می گفتن Boiware داره یه بازی open world فضایی مضایی میسازه که اتمسفر اون جوری داره، خشتک می دریدم. اما بعد
از تر کاری هایی اخیر هر دوی این عزیزان (EA و جیب بری هاش و Bioware و فاجعه ME:A) یه مقدار ملولم از ایشون.:-s

6- Psychonauts 2
فکر می کنم یکی از خفن ترین چیزهایی که بازی کردم قسمت اول این بوده. توی کلیک معرفی شد که رفتم خریدم. نور به قبرشون بباره.

7- Darksiders III
شماره یک خفن و شماره دو خفن تر. حیف که THQ با خاک یکی شد. این هم تریلرش حقیقتاً ناراحت کننده بود. دروغ چرا؟
ولی آدمی به امید زنده است.

8- Kingdom Hearts III
عمراً اگر 2018 بیاد. اون دوست شادمان مون معلوم نیست چه کار می کنه. بازی رو در زمان کانسپت اولیه معرفی می کنن. بعد هم کلاً جریان توسعه
میره توی باقالی ها. کارشون همینه.>:D<

9- Shenmue III
شماره اول و دومش رو روی شبیه ساز بازی کردم. خیلی هم خوب اجرا میشه. تازه چند سال پیش. با کامپیوترهای الان که احتمالاً بشه 10k و 600 FPS هم بازی کرد:D
نه که آش دهن سوزی باشه. اما حال خوبی داره. شماره سومش حقیقتاً تا حالا نمایش درست و درمون نداشته و با امیدهای واهی توی لیست گذاشتمش.>:)

10- Yakuza 6: The Song of Life
تنها بازی توی این لیسته که صد در صد بهش اطمینان دارم. همونی میشه که باید بشه. یعنی اگر به GOW هم 2 درصد شک داشته باشم
به این همون 2 درصد رو هم شک ندارم.8->\m/
یه جورایی دارم نامردی می کنم که گذاشتمش ته لیست.>:)
 

pizza

کاربر سایت
Jun 6, 2016
267
خدمت شما عرض کنم مورد انتظار ترین بازی سال رو فقط یـ سری از افراد خاص مثل من و شما تعیین نمیکنییم (حداقل تو این تاپیک) همونجور که بیگ و وینر و امثالهم تعیین نمیشه شاید برا شما GTA مورد انتظار ترین بازی باشه ولی خیلیا هستن که نظر و سلیقشون با شما فرق داره و یکی نیست چه بسا اینکه تو یـ سال ممکنه چنتا عنوان پر سر صدا هم بخواد منتشر بشه و انتخاب سخت بشه ! این تاپیک بوجود اومده تا بفهمیم مورد انتظار ترین بازی سال از نظر اکثریت چی خواهد بود نه چون فقط من میگم فقط من !

پ.ن : یکی از خوبیا چنین تاپیکایی اینه که یـ سری بازی کمتر شناخته شده رو هم دوستان بهش اشاره میکنن که این خیلی خوبه :)
حرف بنده کاملاً گویا و مشخص بود. وقتی از مورد انتظارترین بازی سوال میکنن، باید بازی یا بازیهایی رو نام ببریم که با اومدنش دنیا تکان میخوره و توی سبک خودش بی‌رقیبه مثل GTA، نه اینکه کل بازیهای سال آینده رو اینجا لیست کنیم. (الان باز بیا نظریه نسبیت انیشتین رو به بحثمون بچسبون و بگو gta از نظر تو خوبه ولی از نظر من بیخوده! باباجان این فقط یه مثاله که میخواد بگه وقتی درباره «مورد انتظارترین بازیها» سوال میشه، یعنی یه بازی واقعاً آس که همه دنبالشن. به نظرت در طول تاریخ گیم چندتا بازی با این خصوصیات ساخته شده؟ کلش ۴۰ تا نمیشه، اونوخ بعضی از دوستان فقط برا سال آینده هرکی ده-پانزده تا بازی رو ازش نام برده.البته اگه از دید شما بخوای به قضیه نگاه کنی خب بله بازیها همشون خوبن و برای همشون خرج شده و زحمت کشیده پس باید اسم همشونو آورد!! که در این صورت بهتره عنوان تاپیک هم باید عوض بشه و به «کل بازیهای سال ۲۰۱۸» تغییر کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر