چون دیوید کیج فن بوی سونی و شماهم، دلیل نمیشه هر چرندی که بگه شما هم پشتت Blah Blah راه بندازی!. L.A. Noire یه Interactive Movie نیست که بخواد (یا بخواین یا بخوان) مو بمو حرکات تمام بدن بازیگر رو کپچر کنن و بعد با قرار دادن یه QTE اسم بازی روش بزارن. سازنده ی که 5-6 سال وقت گذاشته و میلیون ها دلار هزینه کرده اینقدری شعور داره که قد و وزن و دور کمر و شماره پا و .... هنرپیشه رو هم دقیق بسازه.
شما بهتره به جای جو گیر شدن و..... متهم کردن افراد به ویدیو های اولیه بازی یک نگاهی بندازی مشخص ترینش یکی از صحنه های بازجویی هستش که داره با شخصی صحبت میکنه که اسم اصلیش Greg Grunberg هستش اون رو ببینین بعد نظر بدید لطفا .
این هم یکی از شخصیت ها لطفا بیخودی نظر نده فقط به کله و بدن نگاه کن کجای بدن به کله میخوره .
کسی هم نگفته کل بازی این جوری هستش اما بعضی از صحنه ها نشون میده که برای طراحی مثل این که وقت گیر هستش وقتی شما صورت رو موشن میکنید و سپس بخوای بدن رو طراحی کنی یا دوباره بدن رو موشن کنی هم وقت گیر هستش هم .... .
من اصلا به صحبت کیج کاری ندارم دارم راجب تحقیقی که راجب استفاده از موشن کپچر ها و طریقه استفادشون خودم انجام دادم صحبت میکنم بخاطر این که میخواستم بدونم چقدر خرج بر میداره و چجوری کار میکنه و چه تکنولوژی الان در بازار بهترین هستش برای این که میخواستم ببینم میشه تو ایران یک استدیو موشن کپچر راه انداخت یا نه .
لطفا شما هم بیخودی رگ .... نزنه بالا صحبت سر وقت و هزینه هستش که در این بخش کیج درست هم گفته حالا شما خوشت نمیاد یا کلا دوست داری خوشت نیاد .... هستش .
مهم نیست که شما یک شخص رو چقدر با کیفیت موشن میکنید صورتش رو مهم این هستش که با وقت و هزینه معقول طرف باشی درسته در صورتی که جا بیفته قیمت ها و هزینه ها پایین میاد اما باز هم وقت گیر هستش در صورتی که در صورت بالا رفتن قدرت دستگاه های موشن کپچر دقت و سرعت روشی که کیج و بعضی از استدو ها استفاده میکنن کمتر و و با دقت بیشتر هم میشه که در این صورت بازم روش کیج به صرفه تر هستش بازم تا این که شما دونه دونه افراد رو بیاری برای صحبت کردن یک دور موشن کپچر انجام بدی بعدش برای حرکات بازی یک دور دیگه یا یک دور هم برای طراحی اگه میخوای موشن هم برای بدن انجام ندی .