دموی Outriders هم اکنون در دسترس

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
outriders-demo-start-times-whats-included-and-unlocks-guide-1.jpg

از اون جایی که این بازی حتی تاپیک هم نداره حس می کنم خیلی ها در مورد این دمو اطلاع ندارن! با این که فکر می کنم امتحان کردن این دمو برای هر کسی که حتی یه ذره به بازی علاقه داره می ارزه. دمو در حال حاضر برای پلتفرم های Playstation 4/5, Xbox one s/x, Xbox series s/x, steam از امروز ۲۵ فوریه در درسترس هست.
چند تا نکته در مورد این دمو:
- حجم دانلود برای پی سی و کنسول ها حدود ۲۲ گیگابایت هست؛
- این دمو هست نه آلفا یا بتا، یعنی یه بخش از نسخه نهایی رو الان بازی می کنید؛
- برای دسترسی به دمو نیازی به پیش خرید نیست و برای همه مجانی و قابل دسترسه؛
- توی دمو و بازی نهایی تا حداکثر سه نفر قابلیت کوآپ دارن؛
- پیشرفتتون توی دمو در صورت خرید بازی نهایی قابل انتقال هست؛
- دمو شامل prologue و چپتر ابتدایی بازی هست و حدود ۳ ساعت گیم پلی برای تموم کردنش با یک کلاس از کاراکترها نیاز داره، همه ی چهار کلاس بازی نهایی هم توی دمو قابل بازی هستن؛
- دمو محدودیت زمانی نداره و حتی بعد از لانچ نسخه کامل هم قابل دسترسه؛
- کراس پلی هم توی دمو وجود داره هر چند باید توی تنظیمات فعالش کنید؛
- مورد توجه پی سی پلیرها، درایور انویدیا(461.72)برای این دمو هم منتشر شده؛
- با وجودی که بازی تمام آنلاین هست سازنده ها بارها ادعا کردن که بازی Games as a service نیست و نسخه نهایی یه پکیج کامله، با این که بعد از انتشار هم محتوای جدید دریافت می کنه. یعنی یه چیزی مثل بوردرلندز؛
- کیفیت اجرایی برای کنسول ها به این ترتیب هست:
Xbox series X: 4k 60fps
Xbox series s: 4k 60 fps
Xbox one X: 4k 30fps
Xbox one/one s: 1080p 30fps
PlayStation 4: 1080p 30fps
Playstation 4 pro: 4k 30fps
Playstation 5: 4k 60 fps
EvExWQZXcAIrYu6.jpeg

- بعد از ۳ ساعت بیش از ۵۰ هزار نفر پلیر همزمان روی استیم در حال بازی کردن دمو هستن و تعداد هم در حال افزایشه.
2021-02-25-23-16-25.jpg

لینک دموی استیم:

لینک دموی PSN US:
OUTRIDERS Demo

لینک دموی Xbox:
https://www.microsoft.com/en-us/p/outriders-demo/9n8mh35p4vsd?activetab=pivot:overviewtab
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
این بازی تاپیک نداره؟
مثل این که نه :| یا حداقل برای من توی سرچ چیزی نیومد :-"

تا الان یک ساعت از دمو رو رفتم و به غیر از چند تا مشکل که سازنده ها اعلام کردن تا یک ماه دیگه برای نسخه نهایی فیکس میشن، بازی خوبی بوده :D
از نظر گرافیکی فقط در حد یه بازی نسل هشتمی معمولی و بعضی اوقات خوبه که البته نکته مثبتش روون اجرا شدن روی پی سی و کنسول هاست، ولی اولین مشکلی که وجود داره اینه که تمام کات سین ها روی ۳۰ فریم قفلن، و منظورم حتی ۳۰ فریم با ثبات نیست! ۳۰ فریم با فریم پیسینگ نابود. خود بازی ۶۰ فریم رو داره میده و همه چی روون به نظر میرسه که یهو وارد کات سین(که تمام قسمت های حرف زدن با npc ها هم کات سین هستن) میشی و همه چی ناصاف به نظر میرسه. عجیب تر هم اینه که هیچ کدوم از کات سین ها pre rendered نیست! ولی خوشبختانه اعلام شده نسخه نهایی کاتسین های ۶۰ فریم داره.

مشکل دوم یکی از عجیب ترین و بدترین استفاده ها از motion blur هست. حالت رایج استفاده از motion blur (نه object motion blur) توی بازی ها زمانیه که دوربین رو حرکت میدی ولی اینجا اصلا چنین چیزی نداریم، به جاش وقتی که شروع به دویدن می کنی روی تمام صفحه به غیر از کاراکترت motion blur شدیدی اعمال میشه در حدی که من یکی داشتم سرگیجه میگرفتم. و بدتر این که یادشون رفته تنظیم خاموش کردنش توی دمو بذارن:)) خوشبختانه در مورد این مشکل هم تایید شده برای نسخه ی نهایی تنظیم خاموش کردنش اضافه میشه.

نظرات ملت رو که میخوندم یکی از مشکلات بزرگی که بهش اشاره میشد camera shake بعضاً خیلی زیاد توی کات سین ها هست. خود من شخصاً مشکل آنچنانی باهاش ندارم و این استایل فیلم برداری هست که انتخاب کردن هرچند قبول دارم بعضی اوقات بیش از حد و بی دلیل ازش استفاده میشه، یعنی مثلاً دوربین داره یه کاراکتر که روی صندلی نشسته و با آرامش حرف میزنه رو نشون میده در حالی که صفحه پشت سر هم می لرزه انگار جنگی دعوایی چیزی داره رخ میده. سازنده ها در این مورد هم پاسخ دادن و گفتن هر کاری که بتونن تا یک ماه دیگه انجام میدن تا این لرزش صفحه رو کمتر کنن هر چند فکر نمی کنم تغییر خیلی خاصی توی این مدت انجام بشه.

در مورد خود بازی هم، چیزی که انتظارش رو نداشتم داستان و setting دنیای بازی بود که حسابی غافلگیرم کرد! یک ساعت اول بازی از mass effect به alien و بعدش به mad max تبدیل میشه و برای من یکی خیلی جذاب بود :-t البته مخصوصاً همین یک ساعت اول کات سین/لودینگ/پنج قدم راه رفتن/کات سین/لودینگ هست و میدونم خیلی ها باهاش مشکل خواهند داشت ولی اگر باهاش کنار بیاید بازی بعد از این آروم میگیره و گیم پلی به کات سین غلبه می کنه.

صداپیشگی ها عالی و درجه یک ان هر چند دیالوگ ها کار راه اندازن. کاراکتر اصلی هم در عین generic بودن دوست داشتنیه و باهاش همراه بودم، وقتی که باید آروم باشه آروم هست و وقتی همه چی دیوونه واره مثل پلیر عصبانی و سردرگمه. توی بازی هم انتخاب دیالوگ وجود داره که هنوز کامل با این تصمیمشون موافق نیستم و نمیدونم چرا چنین چیزی به بازی اضافه کردن، ولی فکر می کنم بودنش بهتر از نبودشه:-??

در مورد گیم پلی هم یک ساعت اول فکر می کنید بازی یک کاور شوتر سوم شخص هست ولی بعد از prologue از اونجا که با دمیج دادن جون می گیری بازی به شدت توصیه می کنه که بازی رو doom وار و vanquish وار جلو بری و کاور رو باید به چشم این که فقط برای دشمن ها وجود دارن نگاه کنی:D که خودش حس قدرت بهت میده و بازی رو از Gears و Division جدا می کنه، هر چند این دو تا بازی حس شوتینگ بهتری دارن و اینجا خیلی از اسلحه ها peashooter هستن. در مورد قدرت ها و کلاس کاراکتر ها و اسکیل ها هنوز نمیتونم نظری بدم و باید بیشتر بازی کنم ولی با یه نگاه ظاهری به اسکیل ها به نظر میومد اکثرشون از نوع مثلاً چند درصد دمیج اضافه تر بوده و نه اسکیل های خلاقانه :-"

در کل هنوز هم دمو رو به همه پیشنهاد می کنم و خیلی دوست دارم بازی های دیگه ای هم که خیلی هایپ پشتشون نیست چنین دموهایی عرضه کنن:-"
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
بازی مخلوطی از سری Geow و ME و Destiny و Division ایناس.
جدای یسری مشکلات که خودشونم واقفن و درست میشه کلا بازی خوبی به نظر میرسه.مخصوصا اینکه گفتن اگه بازی بازخورد خوبی بگیره ادامه دار ساپورتش میکنن.
دموش که محتوای خوبی داشت!خود بازیم اینطور که گفتن بعد خط داستانی Endgame جالبی داره.
دویژن ۲ رو بازی نکردم ولی با وجود دستینی ۲ که فعلا زده جاده خاکی با Beyond light و اکسپنشن بعدیشم که تاخیر خورده این میتونه گزینه خوبی باشه.
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
خوب دمو رو تموم کردم و نظر نهاییم رو بگم. همونطوری که قبلاً هم گفتم جذابیت این بازی داستان و دنیایی که خلق کردن هست و واقعا دلم میخواد ببینم چطور پیش میره، چیزی که خاصش کرده اینه که همه چی تاریکه، از شوخ طبعی تاریکش گرفته تا این که زندگی آدم ها کاملاً بی ارزشه! آدم ها مدام کشته میشن، نصف و تیکه پاره میشن و کلاً همه جا خون و جنازه روی هم تلمبار شده هست>:) همون اول دمو یکی از اولین کاراکتر ها که فکر می کنی یکی از کاراکتر های اصلی خواهد بود گیم آف ترونزی کشته میشه و فوری میفهمی با چه جور بازی طرف هستی:-"
در عوض بزرگترین نکته ضعف outriders در برابر بازی هایی مثل destiny و division، انیمیشن ها و مخصوصاً لول دیزاینش هست که مستقیم از اوایل نسل هفت اومدن، انگار سازنده ها از اون موقع تا الان توی cryo بودن و تازه بیدار شدن و اومدن بازی ساختن:D، عملاً همه ی مراحل راهروهای پر از کاور هستن و حتی تلاش هم نکردن کاور ها رو یه جوری توجیح کنن و با محیط اطرافش پیوند بزنن، به خاطر همین به شدت تو چشمن، بدتر این که هر کدوم از این راهرو ها هم با لودینگ به هم وصل شدن. در مقایسه، یه بازی مثل division با اون اوپن وورلد seamless پرجزئیاتش که از نظر باورپذیری و کیفیت دنیای دست ساخته اش میشه با ساخته های راک استار مقایسه کرد از این نظر خیلی برتری داره.
نظر کلی ام اینه که با وجودی که از ستینگ بازی خیلی خوشم اومده، ولی وقتی بازی تخفیف ۵۰ درصدی به بالا خورد(که به نظرم از اونجا که Squear Enix هست در عرض چند ماه چنین تخفیفی میبینیم) اون موقع ارزش بازی کردن حتی فقط به خاطر همین داستانش هم که شده داره. البته در نهایت این رو هم بگم، وقتی که در حال بازی کردن دمو بودم نقاط ضعفش خیلی توی چشمم بود، ولی وقتی مدتی ازش دور بودم دلم میخواستم برگردم و دوباره بازی کنم:-??نمیدونم تا حالا کسی چنین حسی در مورد بازی ای داشته یا نه:D ولی هنوز هم دمو رو پیشنهاد می کنم بازی کنید و بذارید نظر خودتون شکل بگیره.
 

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
دوستان سرور های بتا نیاز به تغییر آی پی دارن ؟ من روی سری اس دانلود کردم ولی اصلا کانککت نمیشه به سرور . خواستم ببینم نیاز به وی پی ان و ... هست ؟ (دوستانی که بازی کردن)
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
دوستان سرور های بتا نیاز به تغییر آی پی دارن ؟ من روی سری اس دانلود کردم ولی اصلا کانککت نمیشه به سرور . خواستم ببینم نیاز به وی پی ان و ... هست ؟ (دوستانی که بازی کردن)
من دمو رو روی پی سی بازی کردم(هر چند از اونجا که بازی کراس پلی داره احتمالا بستر سرورها روی کنسول و پی سی یکی هست و نباید تفاوتی داشته باشه) و بدون وی پی ان و تغییر dns به راحتی وصل میشه. اینترنت مخابرات هم هست اگر اهمیتی داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دوستان سرور های بتا نیاز به تغییر آی پی دارن ؟ من روی سری اس دانلود کردم ولی اصلا کانککت نمیشه به سرور . خواستم ببینم نیاز به وی پی ان و ... هست ؟ (دوستانی که بازی کردن)
اگه میخواین تنهایی بازی کنید، مشکلی ندارید. ولی اگه بخواین با کسی به صورت Coop بازی کنید، هر دو طرف باید vpn بزنید. مسخره است و احتمالا به خاطر مشکلات توی بستر اینترنتمون باشه.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,347
نام
مــاکــان
من آسیاتک دارم، بدون vpn حتی لاگین نمیکنه، 100 درصد از طرف ماست که آی پی پورتهای بازی رو یک سری شرکتها بستست.
من قبلا با چندتا بازی این مشکل داشتم، اینقدر هرروز با یک اسم و آی پی تو یک سایت اعلام کردم که آخر درست شد.
یادم نیست چه سایتی بود، اما مربوط به همچین گزارشهایی بود.
 

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
من دمو رو روی پی سی بازی کردم(هر چند از اونجا که بازی کراس پلی داره احتمالا بستر سرورها روی کنسول و پی سی یکی هست و نباید تفاوتی داشته باشه) و بدون وی پی ان و تغییر dns به راحتی وصل میشه. اینترنت مخابرات هم هست اگر اهمیتی داشته باشه.
اگه میخواین تنهایی بازی کنید، مشکلی ندارید. ولی اگه بخواین با کسی به صورت Coop بازی کنید، هر دو طرف باید vpn بزنید. مسخره است و احتمالا به خاطر مشکلات توی بستر اینترنتمون باشه.
متاسفانه از صبح هرکاری کردم برای تجربه روی ایکس باکس موفق نشدم . همون صفحه ی لودینگ اول میمونه و نمیزاره که وارد بازی بشی :/ با اینترنت همراه اول , مخابرات , ایرانسل و پوینت تو پوینت پارس آنلاین تست کردم ... اما فایده ی نداشت .
اگر دوستی روی پلی استیشن تجربه کرده باشه میتونه راهنماییمون کنه که کلا نسخه ی کنسولی این مشکل رو داره یا نه...
+ هیچ مشکلی با باقی سرورهای بازیها روی ایکس باکس نداشتم همزمان (فورزا , گییرز و همگی اوکی بود )
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
متاسفانه از صبح هرکاری کردم برای تجربه روی ایکس باکس موفق نشدم . همون صفحه ی لودینگ اول میمونه و نمیزاره که وارد بازی بشی :/ با اینترنت همراه اول , مخابرات , ایرانسل و پوینت تو پوینت پارس آنلاین تست کردم ... اما فایده ی نداشت .
اگر دوستی روی پلی استیشن تجربه کرده باشه میتونه راهنماییمون کنه که کلا نسخه ی کنسولی این مشکل رو داره یا نه...
+ هیچ مشکلی با باقی سرورهای بازیها روی ایکس باکس نداشتم همزمان (فورزا , گییرز و همگی اوکی بود )
بله دیگه مشکل از سمت ماست و توی ISP مختلف شرایط فرق میکنه. دیگه با حرف ماکان معلوم شده. مثلا من تنهایی مشکلی ندارم ولی با کسی نمیتونم بازی کنم.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
مثل این که قضیه پیچیده تر از این حرفاست:-" الان که اشاره شد تنهایی مشکلی نیست ولی با بقیه نمیشه بازی کرد از اونجا که کوآپ رو تا حالا امتحان نکرده بودم گفتم برم امتحان کنم ببینم برای من چطور پیش میره که بله... اصلا از منوی اصلی هم دیگه نمیتونم رد بشم و تنهایی هم دیگه نمیشه بازی کرد! جالب تر اینجاست که یه نگاه به فروم استیم انداختم و دیدم یه ایرانی این تاپیک رو زده:
iranian player got blocked
که تجربه اش مثل منه، دو روز اول مشکلی نبوده ولی امروز دیگه وصل نمیشه:| حالا این وسط مشکل از کدوم سمته هم خدا میدونه...
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,347
نام
مــاکــان
مثل این که قضیه پیچیده تر از این حرفاست:-" الان که اشاره شد تنهایی مشکلی نیست ولی با بقیه نمیشه بازی کرد از اونجا که کوآپ رو تا حالا امتحان نکرده بودم گفتم برم امتحان کنم ببینم برای من چطور پیش میره که بله... اصلا از منوی اصلی هم دیگه نمیتونم رد بشم و تنهایی هم دیگه نمیشه بازی کرد! جالب تر اینجاست که یه نگاه به فروم استیم انداختم و دیدم یه ایرانی این تاپیک رو زده:
iranian player got blocked
که تجربه اش مثل منه، دو روز اول مشکلی نبوده ولی امروز دیگه وصل نمیشه:| حالا این وسط مشکل از کدوم سمته هم خدا میدونه...
خب یعنی خودتم الان نمیتونی کانکت بشی؟
اگه اینطوره و همه مشکل داریم و از امروز اینطور شده، پس میتونه مشکل از سمت خودشون باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر