در مورد بازیه در حال ساختمون نظر بدید همش اعمال می شه!!

کد تقلب رو جوری نکنین که مثلا تبدیل به هیولا شه یا نمیره !!!
مثلا یه رمز که جون رو 50% افزایش بده !
در ضمن بازی باید بعضی مرحله هاش مخفی کاری داشته باشه .
من یه سئوال هم دارم ؟
بازی در گذشته است یا حال یا آینده ؟
 
بازی اگه تو صحرا باشه خیلی ساختش راحت تر،سریع تر و با فریم پایدار تریه. حالا دوستان لطف کنند بگن بازی چطور شروع بشه؟ مثلا یکی از فرمانده ها با اعضای گروهش بر اثر طوفان شن(همینی که الان تو ایرانه!!:cheesygri) راهشون رو گم می کنند و اشتباه سر از عراق در میارند و بعد...

دوستان یه سوال مهم دارم. دوست دارید گرافیک بازی خیلی بالا باشه و به سیستم قوی نیاز داشته باشه یا متوسط باشه و رو هر سیستمی اجرا بشه؟ دوست دارید سیستم مورد نیاز بازی چی باشه تقریبا؟
البته موتور بازی خیلی قویه . مثلا بازی رو می تونه با APi های زیر اجرا کنه که می شه از سیستم 8 سال قبل تا حالا با کیفیت های متفاوت:
DirectX6
DirectX7
DirectX8
DirectX9
خلاصه همه ی سیستم ها. حالا اگه اشیائ صحنه زیاد باشه شاید سیستم های قدیمی کم بیارند.
 
Last edited by a moderator:
سعی می شه اصلا و اصلا شبیه بازی های دیگه ی ایرونی نباشه!! حتی شده تیزر ها و مارک بازی رو هم شبیه خارجی می سازیم تا شبیه بازیهای ایرونی نشه و اینم بگم که هرچی می سازیم با بازی های ایرونی چک می کنیم که شبیه اونا نشه!!
ما داریم COD4 رو کپ می زنیم.
خب اگه از مدلها و صداهای بازی های معروفی مثل COD4 با شیدر کامل نورمال مپ پارلاکس استفاده کنیم
به نظرتون بازی رو چه سیستمی اپیزود بشه؟
خارجی شبیه Master Creators و ایرونی شبیه راهیان اسلام.
اسم ایرونی برای پاچه خواری پیش بنیاد بازی بهتره
اسم خارجی برای محبوبیت بین بازی بازها!!
اصولا گیم ساختن یه بحث تخصصیه و کسی باید واردش بشه که به جای درس خوندن کتاب هایی در مورد شیدر و رندرینگ رو خونده باشه!!(مثل خودم:biggrin1::biggrin1:)
اصولا طراح بازی نسبت به سایر اعضای گروه فکر باز تری داره ، این جملات همشون سطح فکر طراح این بازی را نشون میشه و جالب اینجاست که طراح این بازی مدیریت و حذف و اضافه کردن عضو را هم بر عهده داره.


این آقای طراح کتاب شیدرینگ خونده توی دنیای بزرگ شیدر و افکتها فقط یه Parallax Normal Map می دونه ! به طوری که ایشون توی صحبتهاش یه بار هم شکل املایی درست این کلمه را نتونستد بنوییسند :

Parallax Normal Map
Parrllax Map
ایشون حتی کار دقیق Parallax Normal Map را هم نمی دونه و کارش در Gears of wars را این طوری تعبیر می کنه :
چیزی شبیه Gears of war که در و دیوار و همه ی آبجکت هاش حالت لجنی و خیس رو داره.
 
بازی اگه تو صحرا باشه خیلی ساختش راحت تر،سریع تر و با فریم پایدار تریه. حالا دوستان لطف کنند بگن بازی چطور شروع بشه؟ مثلا یکی از فرمانده ها با اعضای گروهش بر اثر طوفان شن(همینی که الان تو ایرانه!!) راهشون رو گم می کنند و اشتباه سر از عراق در میارند و بعد...
بازی اینجور شروع بشه =تا میری تو بازی یه نارنجک کنارت منفجر بشه و بعد بی هوش
میشی و وقتی به هوش میایی می بینی تو زندانی و بعد باید از زندان فرار کنی و وقتی فرار کردی می بینی ارتش متفرق شده و بعد باید یه گروه 10-15نفره تشکیل بدی و انتقام رو از فرمانده نیرو دشمن بگیری :love:(خیلی خلاصه گفتم:biggrin1:)
 
اول انجین مینویسید بعد بازی میسازید یا با انجین آماده می سازید ( لطفا اسمش رو بگید ) ؟
چند نفر دارن کار میکنند ؟
3d max کار یا همون مدل ساز تو گروهتون هست ؟
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Mandozma.نه شما یه بازیه خواستگاری ایرونی پسند بساز ایشون sam_fisher_agent خوشش بیاد :gathering:

جالب بود(تازه این تاپیک رو خوندم.
به نظر من الان گیمر ها توی بازی های ایرانی به گرافیک بیشتر اهمیت میدن تا سایر چیز ها . به نظر من با کپی یا هر چیز دیگه باید رو گرافیک کار کنید.
لطفا از اسم های مذهبی استفاده نکنید که مردم دور شرکت و بازی رو خط میکشن.
 
اصولا طراح بازی نسبت به سایر اعضای گروه فکر باز تری داره ، این جملات همشون سطح فکر طراح این بازی را نشون میشه و جالب اینجاست که طراح این بازی مدیریت و حذف و اضافه کردن عضو را هم بر عهده داره.


این آقای طراح کتاب شیدرینگ خونده توی دنیای بزرگ شیدر و افکتها فقط یه Parallax Normal Map می دونه ! به طوری که ایشون توی صحبتهاش یه بار هم شکل املایی درست این کلمه را نتونستد بنوییسند :

ایشون حتی کار دقیق Parallax Normal Map را هم نمی دونه و کارش در Gears of wars را این طوری تعبیر می کنه :

خیلی نامردی مهدی!! یادت رفته یه سال پیش داشتی تازه تو فروم XNA.ir یا Gamerz.ir راه میافتادی چقدر کمکت کردم؟! نمی دونم تو مدیر سایت بودی یا یکی دیگه مدیر بود ولی از من تقاضا کردید تو مدیریت کمکتون کنم!! من یه تعداد کتاب ترجمه کردم(Riemer) و کلی بهتون حال دادم. اون موقع شما ها نمی دونستید XNA چی هست!! من همون موقع می تونستم یه XNA برا خودم طراحی کنم با DX و ++C!! ولی بعد ترک تحصیل همه چیز رو گذاشتم کنار. من خودم طراح موتور بازی بودم اونم با ++C که کار هرکسی نبود حالا یکی مثل تو اومده می گه من نمی دونم شیدر نورمال مپ چیه؟!! من دقیقا یک ساله اصلا طرف برنامه نویسی و کتاب هاش نرفتم و یک ساله هیچ کتابی رو نخوندم حالا یه املای یه کلمه یادم رفته جرمه؟ فکر کردی من نمی دونم کارش چیه؟ من گفتم نورمال مپ اینجا هیچ کس نفهمید چیه و حالا من لطف کردم با یه مثال خیلی ساده تو Gears of war توضیح دادم. اونم خیلی ها نفهمیدن. اینم بدون بزرگ حرف زدن هنر نیست مثل عامه حرف زدن مهمه!!
خیلی از حرفات ناراحت شدم ولی عیب نداره چون من رو نمی شناسی!! حالا مهم نیست من کیم ولی یاد اون حرف های یه سال پیشت تو فروم XNA.ir افتادم که وقتی یه آموزش از XNA می زاشتم، اولین کسی که تشویقم می کرد که تورو خدا ادامه بده خیلی داری کمک می کنی تو بودی!! اینم بگم که XNA مال بچه هاست و تا DX Native کار نکردی خودت رو به حساب نیار و به کسی گیر نده!! من اگه همه ی Xna رو هم یاد بگیرم به یه مبتدی DX Native احترام می زارم.
خلاصه بد کردی.:(
 
می تونین کاری کنین که عین بقیه بازی ها از تو Setting بشه گرافیک رو پایین آورد تا سرعت بالاتر بره ؟

موتور بازی طوریه که همون اول درجه ی کیفی بازی رو می تونی انتخاب کنی. خودش کاملا هوشمنده و با هر کارت گرافیکی سازگاره. حتی من رو سیستم پنتیوم 3 تست کردم درست حسابی اجرا شد. ولی بدون شیدر.

جالب بود(تازه این تاپیک رو خوندم.
به نظر من الان گیمر ها توی بازی های ایرانی به گرافیک بیشتر اهمیت میدن تا سایر چیز ها . به نظر من با کپی یا هر چیز دیگه باید رو گرافیک کار کنید.
لطفا از اسم های مذهبی استفاده نکنید که مردم دور شرکت و بازی رو خط میکشن.

رو گرافیک کار می شه ولی تا جایی که سیستم های ما جواب بده. البته گرافیک بازی بیشتر مربوط می شه به طراحی هنری که من تو این کرا نقشی ندارم. در مورد اسم هم دست من نیست ولی سعی می شه زیاد تابلو نباشه.

بازی اینجور شروع بشه =تا میری تو بازی یه نارنجک کنارت منفجر بشه و بعد بی هوش
میشی و وقتی به هوش میایی می بینی تو زندانی و بعد باید از زندان فرار کنی و وقتی فرار کردی می بینی ارتش متفرق شده و بعد باید یه گروه 10-15نفره تشکیل بدی و انتقام رو از فرمانده نیرو دشمن بگیری :love:(خیلی خلاصه گفتم:biggrin1:)

خیلی خوشم اومد!! واقعا استعدادت تو این زمینه عالیه!! حتما بهشون پیشنهاد می کنم!! البته با تغییرات. چون فقط از قسمت زندانی شدن خوشم اومد!!

هر چی میشه فقط سیستم کاور گرفتن یادتون نره
این بازی اول شخصه و بیشتر می خوایم درگیری ها روون باشه و کاور گیری هم طراحیش خیلی سخته و هم بازی رو روندشو کند می کنه.
اصولا طراح بازی نسبت به سایر اعضای گروه فکر باز تری داره ، این جملات همشون سطح فکر طراح این بازی را نشون میشه و جالب اینجاست که طراح این بازی مدیریت و حذف و اضافه کردن عضو را هم بر عهده داره.


این آقای طراح کتاب شیدرینگ خونده توی دنیای بزرگ شیدر و افکتها فقط یه Parallax Normal Map می دونه ! به طوری که ایشون توی صحبتهاش یه بار هم شکل املایی درست این کلمه را نتونستد بنوییسند :

تو هم که جوابتو بالا مفصل دادم. امیدوارم این حرفات از حسادت نباشه!! اگه تواناییش رو داری یه بازی بساز شبیه ما و بیا رقابت کن. اگه با حرف باشه تکنیک هایی رو تو بازی سازی بهت می گم که هوش از سرت بپره که آیا واقعا این رو یه ایرونی خودش طراحی کرده؟:eek:


directx 11
داشته باشه:biggrin1:
وقتی آدم نتونه از قابلیت هاش استفاده کنه به چه دردی می خوره؟ همون 9 زیادیه!!:biggrin1:
 
1-من تاحالا بازی رو ندیدم بدون مدل ساز و Animator ساخته بشه حتی بازی های 2D ایرانی هم مدل هاشون رو سازنده هاش می سازند
یعنی شما فکر میکنی میتونی بگیری کارکتر های مثلا cod 4 رو کپی کنی و بدون تغییر
انیمشن هاشون و هیچ چیز دیگه تو بازی استفاده کنی؟
2-شما چه انجینی استفاده میکنی که اینقدر انعطاف پذیره؟
 
خیلی نامردی مهدی!! یادت رفته یه سال پیش داشتی تازه تو فروم XNA.ir یا Gamerz.ir راه میافتادی چقدر کمکت کردم؟! نمی دونم تو مدیر سایت بودی یا یکی دیگه مدیر بود ولی از من تقاضا کردید تو مدیریت کمکتون کنم!! من یه تعداد کتاب ترجمه کردم(Riemer) و کلی بهتون حال دادم. اون موقع شما ها نمی دونستید XNA چی هست!! من همون موقع می تونستم یه XNA برا خودم طراحی کنم با DX و ++C!! ولی بعد ترک تحصیل همه چیز رو گذاشتم کنار. من خودم طراح موتور بازی بودم اونم با ++C که کار هرکسی نبود حالا یکی مثل تو اومده می گه من نمی دونم شیدر نورمال مپ چیه؟!! من دقیقا یک ساله اصلا طرف برنامه نویسی و کتاب هاش نرفتم و یک ساله هیچ کتابی رو نخوندم حالا یه املای یه کلمه یادم رفته جرمه؟ فکر کردی من نمی دونم کارش چیه؟ من گفتم نورمال مپ اینجا هیچ کس نفهمید چیه و حالا من لطف کردم با یه مثال خیلی ساده تو Gears of war توضیح دادم. اونم خیلی ها نفهمیدن. اینم بدون بزرگ حرف زدن هنر نیست مثل عامه حرف زدن مهمه!!
خیلی از حرفات ناراحت شدم ولی عیب نداره چون من رو نمی شناسی!! حالا مهم نیست من کیم ولی یاد اون حرف های یه سال پیشت تو فروم XNA.ir افتادم که وقتی یه آموزش از XNA می زاشتم، اولین کسی که تشویقم می کرد که تورو خدا ادامه بده خیلی داری کمک می کنی تو بودی!! اینم بگم که XNA مال بچه هاست و تا DX Native کار نکردی خودت رو به حساب نیار و به کسی گیر نده!! من اگه همه ی Xna رو هم یاد بگیرم به یه مبتدی DX Native احترام می زارم.
خلاصه بد کردی.:(
حالا چرا دعوا ميکنی آقا .... بيخيال بابا ;) .... بچسب به بازيسازی که ميخواهيم يه بازی درست و حسابی ايرانی ببينيم ..... کلاً اين دوستيهاست که باقی ميمونه پس لطفاً ادامه نده :love:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or