داستان دزموند در سری Assassin's Creed در پایان سال 2012 تمام می شود

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
آقای Alexandre Amacio خالق اصلی Assassin's Creed: Revelations گفته اند: اگرچه ماجرای Ezio و Altair در بازی Assassin’s Creed: Revelations به پایان می رسد، ولی داستان Desmond [در زمان حاضر] ادامه خواهد داشت، اما فقط برای یک سال دیگر.




ایشان گفته اند که ماجرای دزموند حول محور پایان دنیا در سال 2012 نوشته شده، و اگر خود دنیا تا آن زمان تمام نشود [:blink:]، حداقل داستان بازی ما باید تا آن زمان تمام شود!

ایشان همچنین گفته اند: "در Assassin’s Creed ما ترتیب زمانی وقایع رو طوری تنظیم کردیم که پایان دنیا در این داستان در ماه دسامبر سال 2012 باشه. این زمان به سرعت نزدیک میشه، و واضحه که ما باید تا قبل از رسیدن این تاریخ داستان مون رو به اتمام برسونیم."

Ubisoft Montreal از زمانی که سری AC آغاز شد تا به حال چهار بازی از این سری تولید کرده است که بعد از بازی اول در سال 2007، شامل Assassin's Creed 2 در سال 2009 و سپس دو بازی AC: Brotherhood در 2010 و AC:Revelations (که به زودی در سال 2011 عرضه می شود) بوده اند.

ایشان ادامه می دهند: "داستان ما به قدری پیچیده و قوی بود که ما شدیدا تلاش کردیم تا مجموعه این بازی ها رو به قبل از پایان سال 2012 برسونیم. احمقانه بود که بخوایم بازی رو براساس یک دنیای نیمه واقعی طراحی کنیم، ولی پایان و نتیجه گیری داستان بعد از اون تاریخ در دنیای واقعی رخ بده."

براساس گفته های ایشان بعد از پایان داستان دزموند، اگر سری Assassin's Creed بخواهد به دنیای بازی برگردد، بازی با شخصیت جدیدی ادامه خواهد یافت و دیگر هر سال یک بازی از این سری را نخواهیم دید: "دنیای Assassin's Creed همه اش حول محور چرخه ها (Cycles) است، ما چرخه اتزیو و الطییر رو داریم که هر دو در بازی AC: Revelations به اتمام می رسن، بعد چرخه دزموند هست که در دسامبر 2012 به پایان می رسه، اما نکته اصلی اینجاست که چرخه های درونی زیاد دیگری هم وجود داره، و در واقع کل تاریخ مثل یک بازیچه زیر دست های ماست. ولی از طرفی داریم ساختار داستان و سیکل های اون رو طوری طراحی می کنیم که در بازی های آینده، زمان بیشتری نسبت به این چند سال اخیر برای ساخت هر بازی مون داشته باشیم."


بازی Assassin’s Creed: Revelations در 15 نوامبر در آمریکا و در 18 نوامبر در انگلیس بر روی PS3 و XBOX 360 عرضه می شود. نسخه PC تا دوم دسامبر تاخیر خورده است.


پس به طور خلاصه:
پایان داستان اتزیو و الطییر به زودی در بازی AC: Revelation --- پایان داستان دزموند در سال 2012 --- در صورت ادامه سری AC، در بازی های بعدی شخصیت اصلی داستان تغییر خواهد کرد.


منبع: Vg247 و Eurogamer
 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
حالا خارج از مسائل پولی...!!این خارجی ها بد تر از ما ایرنی ها خرافاتی هستن اینا دارن داستان بازی رو پیش میبرن تا سال 2012 ماه دسامبر چون طبق پیش بینی های نوسراداموس ماه سپتامبر تا دسامبر 2012 دنیا به آخر میرسه یا همون سال هم انطباقی زمین با خورشید واسه همینه تو سری AC ها تو قسمت حل معماهای subject 16 همش عکس خورشید و زمین رو نشون میدادن...!!!اینا بدتر از ما خرافاتی هستن بابا...!!
 

he_ghm

کاربر سایت
Jun 30, 2011
365
نام
حسام
این یعنی یکی دو تا دیگه بیشتر تو راه نیست؟ ها؟
میگم این گفته سال 2012 بازی تموم میشه سال وتقعی رو میگه یا تو بازی؟ یا هر دوتاش:d
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
دیگه یهو آخر بازی هم بگو خودشنون انگار علاقه خاصی دارند بازی بگند چی میشه :d
ولی یک چیزی که هست همیشه بازیش بی سرانجام تموم میشه و نشون میده ادامه داره از همون قسمت اولش تابلو بود بازی تو 2012 تموم میشه اسپین آف ها هم برای روشن کردن بیشتر داستان عرضه شدن که مذاق خیلی ها خوش نیومده هرچند من خیلی حال کردم باهاشون
ولی کلا دیگه همه میدونن AC III سال دیگه میاد جز حافظ که دیگه در بین ما نیست حالا اینا عرضه کن تا E3 ببینیم نسخه آخر بازی چی میشه :d
 

he_ghm

کاربر سایت
Jun 30, 2011
365
نام
حسام
یهو وسط بازی داستان دزمند ناقص تموم میشه میگیم چی شد یوبی سافت میشه اگر سال 2012 دنیا تموم نشد یه شخصیت جدید میسازیم بیاد تو خاطرات دزمند که دزمند میاد تو خاطرات چند نفر دیگه:d
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
حالا خارج از مسائل پولی...!!این خارجی ها بد تر از ما ایرنی ها خرافاتی هستن اینا دارن داستان بازی رو پیش میبرن تا سال 2012 ماه دسامبر چون طبق پیش بینی های نوسراداموس ماه سپتامبر تا دسامبر 2012 دنیا به آخر میرسه یا همون سال هم انطباقی زمین با خورشید واسه همینه تو سری AC ها تو قسمت حل معماهای subject 16 همش عکس خورشید و زمین رو نشون میدادن...!!!اینا بدتر از ما خرافاتی هستن بابا...!!

عزيزم شما ظاهرا فرق بين سياست و خرافاتو نميدونين.اينا سيساتشون اينه كه اين 2012 را براي يك سري وقايع از پيش تعيين شده بكنن تو حلق ما.
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
این یعنی یکی دو تا دیگه بیشتر تو راه نیست؟ ها؟
میگم این گفته سال 2012 بازی تموم میشه سال وتقعی رو میگه یا تو بازی؟ یا هر دوتاش:d
نه، هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد کل AC ها نمیشه استنباط کرد. چیزی که در سال 2012 تموم میشه داستان دزموند (شخصیت داستان در زمان حاضر) هستش و بعد از اون شخصیت داستان عوض میشه.

بعضی جاها منظور سال 2012 واقعی بوده و بعضی جاها 2012 در داخل داستان، ولی ایده کلی اش اینه که قبل از این که سال 2012 در دنیای واقعی تموم بشه (یعنی تا یک سال و سه ماه دیگه) باید داستان ما که قراره اون هم در دنیای مجازی یعنی در بازی در سال 2012 تموم بشه، به اتمام برسونیمش.

در کل پست یک خیلی واضح همه اینها رو گفته. دقیق بخونیدش. :)
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,489
نام
Ali
من واقعا نفهمیدم آخره ac : BH
چرا دیزموند ، لوسی رو کشت ؟!!!!!!
خوبه که ادامه پیدا می کنه !!!!!
به شمسی میشه کی ؟!

Spoil Alert !

البته من الان دقیق با جزییات یادم نیست ولی ...

در انتها وقتی دزموند به Peace of heaven میرسه اون زنه ( از نسل همون هایی که قبل انسان ها به وجود آمدن ) بهش میگه که لوسی اونی که فکر میکنی نیست ! اینطور میشه از حرفش استنباط کرد که لوسی یه مامورد دو جانبس که در اصل برای تمپلارها کار میکنه ... در ادامه اون زنه به دزموند میگه که لوسی یه قربانی برای باز شدن ادامه راه و داخل شدن دزموند به Heaven یا همون بهشت ! که با در دست گرفتن اراده دزموند ( به خاطر اینکه دزموند به POE دست زد میره و لوسی رو برخلاف میل دزموند قربانی میکنه ) !!

داستان به نظر من که فوق العاده تموم شد .. چون خیلی تو کفم بدونم لوسی واقعاً کی بوده و حالا که درهای بهشت به روی دزموند باز شده بهش رو چطور میخوان بسازنش ...
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
ایشالا قبل از اینکه دنیا به پایان برسه سرنوشت ایشون هم مشخص بشه:D در کل داستان این سری رو همیشه دوست داشتم ببینیم ماه دیگه چه اتفاقاتی قراره بیافته و سرنوشت اتزیو و الطایر چی میشه!
 

孢子

کاربر سایت
Oct 24, 2008
1,319
بازی که همش توش نماد های فراماسونری به کار رفته و داستانش برای شوالیه های تمپلار و هاسپیتالر بنا شده میخواید نگه که دنیا 2012 به پایان میرسه و عصر جدید که همون شروع فرمانروایی دجال هست شروع میشه منظورشم اینه که داستان بعدی ما بر اساس فراماسونری جدید هست و وقایعی که واقعا توی 2013 و یا.... به وجود میاد البته ارم یوبی سافت هم دال بر این موضوع هستش

پ.ن الان میشم برادر ارزشی و این حرفا ولی جدی همه ی این ها وجود داره خواه پند گیر خواه ملال
 
  • Like
Reactions: Fëanor

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
هر چند که هیچ ارتباطی بین هیدن بلید و اسسینا و کلا گیم پلی بازی با زمان حال وجود نداره :D ولی انتخاب درست رو کردن ، داستان این بازی رو به شدت دوست دارم مخصوصا با اون پایان BH و اتفاقاتی که افتاد
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
بله دیگه خب فکرش و بکن داستان بازی براساس سال 2012 هستش اگه بخواد بازی سال 2013 بیاد که هیچ ارزشی نداره :d

چی میشه بازی تاریخ عرضه اش عقب بیفته بعد یوبیسافت دیگه بازی و عرضه نکنه ! :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر