داستان دزموند در سری Assassin's Creed در پایان سال 2012 تمام می شود

mahi58

کاربر سایت
آقای Alexandre Amacio خالق اصلی Assassin's Creed: Revelations گفته اند: اگرچه ماجرای Ezio و Altair در بازی Assassin’s Creed: Revelations به پایان می رسد، ولی داستان Desmond [در زمان حاضر] ادامه خواهد داشت، اما فقط برای یک سال دیگر.




ایشان گفته اند که ماجرای دزموند حول محور پایان دنیا در سال 2012 نوشته شده، و اگر خود دنیا تا آن زمان تمام نشود [:blink:]، حداقل داستان بازی ما باید تا آن زمان تمام شود!

ایشان همچنین گفته اند: "در Assassin’s Creed ما ترتیب زمانی وقایع رو طوری تنظیم کردیم که پایان دنیا در این داستان در ماه دسامبر سال 2012 باشه. این زمان به سرعت نزدیک میشه، و واضحه که ما باید تا قبل از رسیدن این تاریخ داستان مون رو به اتمام برسونیم."

Ubisoft Montreal از زمانی که سری AC آغاز شد تا به حال چهار بازی از این سری تولید کرده است که بعد از بازی اول در سال 2007، شامل Assassin's Creed 2 در سال 2009 و سپس دو بازی AC: Brotherhood در 2010 و AC:Revelations (که به زودی در سال 2011 عرضه می شود) بوده اند.

ایشان ادامه می دهند: "داستان ما به قدری پیچیده و قوی بود که ما شدیدا تلاش کردیم تا مجموعه این بازی ها رو به قبل از پایان سال 2012 برسونیم. احمقانه بود که بخوایم بازی رو براساس یک دنیای نیمه واقعی طراحی کنیم، ولی پایان و نتیجه گیری داستان بعد از اون تاریخ در دنیای واقعی رخ بده."

براساس گفته های ایشان بعد از پایان داستان دزموند، اگر سری Assassin's Creed بخواهد به دنیای بازی برگردد، بازی با شخصیت جدیدی ادامه خواهد یافت و دیگر هر سال یک بازی از این سری را نخواهیم دید: "دنیای Assassin's Creed همه اش حول محور چرخه ها (Cycles) است، ما چرخه اتزیو و الطییر رو داریم که هر دو در بازی AC: Revelations به اتمام می رسن، بعد چرخه دزموند هست که در دسامبر 2012 به پایان می رسه، اما نکته اصلی اینجاست که چرخه های درونی زیاد دیگری هم وجود داره، و در واقع کل تاریخ مثل یک بازیچه زیر دست های ماست. ولی از طرفی داریم ساختار داستان و سیکل های اون رو طوری طراحی می کنیم که در بازی های آینده، زمان بیشتری نسبت به این چند سال اخیر برای ساخت هر بازی مون داشته باشیم."


بازی Assassin’s Creed: Revelations در 15 نوامبر در آمریکا و در 18 نوامبر در انگلیس بر روی PS3 و XBOX 360 عرضه می شود. نسخه PC تا دوم دسامبر تاخیر خورده است.


پس به طور خلاصه:
پایان داستان اتزیو و الطییر به زودی در بازی AC: Revelation --- پایان داستان دزموند در سال 2012 --- در صورت ادامه سری AC، در بازی های بعدی شخصیت اصلی داستان تغییر خواهد کرد.


منبع: Vg247 و Eurogamer
 
آخرین ویرایش:
من عاشق این سری آساسین هستم و از ادامه داشتنش به شدت استقبال می کنم ولی با تمام شدن داستان دزموند در 2012 موافقم و بعد از اون دوست دارم ادامه ی سری بره واسه نسل بعد با داستان و جو جدید ولی با پایبندی به اصول ...
 
:|
مثله اینکه بعضی ها کلا با AC مشکل دارن
دارن کشش میدن؟ اب بستن؟ میدونید چندتا صحنه حماسی تو همین BH که صافش کردین داشت
میتونم بپرسم چطور به این نتیجه رسیدین؟
مشکل دیگه هم توش میبینین؟گرافیک مشکل داره؟ گیم پلی؟ داستان؟ شخصیت پردازی؟
AC چی کم داره واقعا؟ اگر کسی تونست با استدلال یه اشکال اساسی ازش بگیره
چون سالی یک AC داره میاد باهاش مشکل دارین؟
یا گیم پلیش؟ شنیدم میگن گیم پلیش دیگه تکراری شده!!! یه بازی اسم ببرین که هسته گیم پلی تو شماره بعد عوض شده باشه
نمیفهمم مشکل کجاست دقیقا یا همینطوری تو ذهن رفته که چون هر سال میاد پس اَخه!
 
  • Like
Reactions: Fëanor
چه قدر بده که من سال دگه باید برای کنکور بخونم...ظاهرا برای اینکه آخر رو AC رو ببینم و با خیال راحت دنیای گیم رو کنار بزارم باید تابعد از کنکور صبر کنم...
yahoo_22.gif

مثله اینکه بعضی ها کلا با AC مشکل دارن
دارن کشش میدن؟ اب بستن؟ میدونید چندتا صحنه حماسی تو همین BH که صافش کردین داشت
میتونم بپرسم چطور به این نتیجه رسیدین؟
مشکل دیگه هم توش میبینین؟گرافیک مشکل داره؟ گیم پلی؟ داستان؟ شخصیت پردازی؟
AC چی کم داره واقعا؟ اگر کسی تونست با استدلال یه اشکال اساسی ازش بگیره
چون سالی یک AC داره میاد باهاش مشکل دارین؟
یا گیم پلیش؟ شنیدم میگن گیم پلیش دیگه تکراری شده!!! یه بازی اسم ببرین که هسته گیم پلی تو شماره بعد عوض شده باشه
نمیفهمم مشکل کجاست دقیقا یا همینطوری تو ذهن رفته که چون هر سال میاد پس اَخه!
مهراد عصبانی نشو.من یه بار قبلا بهت گفتم این صحبتا از چی ناشی می شه,دیگه هم سراغ جواب اینا صحبتای چرند و پرند بعضی ها نمی شم.ااااااااااااش بعد از سوزش DRM و تلاش یوبی برای جلوگیری از دزدی بازی هاش شروع ش...جالبه بازی های مثل GeOW و Uncharted(اصلا عالی بودن این دو تا رو رد نمی کنم)خیلی خوب می شه اگه بعد از اتمام داستان با یه ضخصیت جدید ادامه پیدا کنه,ام AC که عملا پرپتانیسل ترین داستان نسل برای ادامه با شخصیت های متفاوت هست بد می شه...
کلا یه سری بچه اومدن تو اسیت,دیدن ملت به COD گیر می دن,گفتن به این هم گیر بدیم.بابا به پیر به پیغمبر کسی با هر سال اومدن مشکل نداره اگه قرار باشه بازی همش پیشرفت کنه....
 
:|
مثله اینکه بعضی ها کلا با AC مشکل دارن
دارن کشش میدن؟ اب بستن؟ میدونید چندتا صحنه حماسی تو همین BH که صافش کردین داشت
میتونم بپرسم چطور به این نتیجه رسیدین؟
مشکل دیگه هم توش میبینین؟گرافیک مشکل داره؟ گیم پلی؟ داستان؟ شخصیت پردازی؟
AC چی کم داره واقعا؟ اگر کسی تونست با استدلال یه اشکال اساسی ازش بگیره
چون سالی یک AC داره میاد باهاش مشکل دارین؟
یا گیم پلیش؟ شنیدم میگن گیم پلیش دیگه تکراری شده!!! یه بازی اسم ببرین که هسته گیم پلی تو شماره بعد عوض شده باشه
نمیفهمم مشکل کجاست دقیقا یا همینطوری تو ذهن رفته که چون هر سال میاد پس اَخه!

تغییر! مشکل ملت ما تغییر هست. خیلی ها میگند گیم پلی تکراریه. از نسخه بعدی باید بازی به زمان حال بره. کاراکتر اول بازی جای شمشیر باید MP5 دست بگیره. سبک بازی رو هم باید به شوتر اول شخص تغییر بدند. دقیقا بلایی که سر مکس پین و رزیدنت اویل اومد باید سر اینم بیاد. تا این آی پی رو از بین نبرند راضی نمیشند بعضی ها...

سر GeOW هم همین حرف ها رو میزدند... خیلی ها میگند GeOW III کپی نسخه دو و نسخه دو کپی نسخه 1 هست! واقعا نمیفهمم هدف بعضی از تخریب بازیها چیه !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or