داستان بازی رو که از رو نوشته می خونی خیلی جذابتر از خود بازی بنظر میرسه!.
دلیلشم اینه کرایتک هرچقدر از نظر فنی قویه اما فاقد کارگردانی مناسب برای بازیهاش هست. یه همچین مغز متفکری که استودیوی Infinity Ward سابق و Respawn فعلی داشتن اینا ندارن.
طوریکه Crysis 1 یادمه یه منتقدی میگفت بیشتر احساس کردم وسط یه Tech demo بزرگ رها شدم تا بخوام هدف خاصی رو دنبال کنم!. اینا رفتن اون آقای نویسنده رو استخدام کردن برای شماره 2 که نسبتا بهتر شد ولی با ایدهآل فاصله داره بازم. :d
دوتا چیز میخواستم بگم یکی اینکه کسری جون داستان بازی یک و شماره ی 3 رو بزار چون شماره ی 3 خیلی مبهم تر از این حرفاس نمیدونم توی warhead یه شخصیتی بود به نام psycoاین جا هم هست اونو برامون اگه میتونی بزار
تو شماره ی دو الکاتراز بود که در اخر داستان هم میگه they used to call my prophet توی همین جا هم کسری جان گفت الکاتراز اخرش میمیره در ضمن توی شماره ی سه رو که اگه بازی کرده باشی اخرش یه دمو داره که نشون میده پرافیت هستش ولی در اصل به دلیل مردن الکاتراز نانو سوییت شروع به هنگام سازی بدن پرافیت با بدن الکاتراز میکنه و بدن پرافیت رو دوباره به وجود میاره با اون اطلاعاتی که داشته
دوتا چیز میخواستم بگم یکی اینکه کسری جون داستان بازی یک و شماره ی 3 رو بزار چون شماره ی 3 خیلی مبهم تر از این حرفاس نمیدونم توی warhead یه شخصیتی بود به نام psycoاین جا هم هست اونو برامون اگه میتونی بزار