u_2
کاربر سایت
نه دوست عزیزl.aاخرین اماری که دارم4میلیون فروخت که برا بازی متفاوتی مثلl.aخوبه و شکست حساب نمیشه براpcهم میاد وفروشش بیشتر هم میشه
نه دوست عزیزl.aاخرین اماری که دارم4میلیون فروخت که برا بازی متفاوتی مثلl.aخوبه و شکست حساب نمیشه براpcهم میاد وفروشش بیشتر هم میشه
توضیحتون کامل و بحثی توش نیست اما نظر من چیزه دیگه ای است . من خودم نمیتونم موفقیت رو فروش و امتیاز بدونم به تنهایی !خب دوست عزیز نمیتونن برا یه لیست برن از کل گیمر های دنیا نظرسنجی کنن که بازی X بیشتر براتون تاثیر گذار بوده یا بازی Y.به خاطر همین مجبور میشن به عامل هایی مثل فروش و امتیاز و... که مستند هستند اکتفا کنن.
تاثیر گذاری هم یک مورد شخصی هست ممکنه بازی ای که روی شما بیشترین تاثیر رو میذاره روی یه نفر دیگه کوچک ترین تاثیری نذاره یا بالعکس.
این هم که بازی چقدر پتانسیل یا قدرت مانور داره هم فاکتور دقیقی نیست چون ممکنه به هر دلیلی دنباله ای برای بازی ساخته نشه یه مثلا به خاطر عوض شدن سازنده یه بازی متوسط یا ضعیف از آب در بیاد که قابل پیش بینی نیست.
اینجا بازی هایی ثبت شدن که امتحانشون رو پس دادن.
فک میکنم کامل توضیح دادم.
از ارزش بالای این دو فرانچایز اصلا نمیگذرم . این دو مثال رو هم فقط برای فروش زدم نه برای فروش IP های معرفی شده در این نسل.مطمئن باش اگر بحث محدود به این نسل نبود الان فرانچایز COD و GTA صدر جدول هم سوراخ کرده بودن رفته بودن بالاتر.
خیلی جالبه با این تفاسیر شما میگی dead island خیلی موفقه اونوقت ونکویش و بایونتا و دارک سکتور موفق نبودن1.بله بازی دارک سکتور با میانگین 72 یک بازی کاملا ضعیف هست. لینک
2. هیچ جای متن گفته نشده آلن ویک بازی ضعیفی بود.فقط گفته یک بازی نه چندان موفق. معنی کلمه ی نه چندان موفق ضعیف-آشغال و بدرد نخور نیست. معنیش اینه که باید از اینی که هست بهتر بود.
3 تا بازی آخری که گفتی هم بازی های موفقی بودند ولی اینجا فقط موفق ترین ها رو نام برده.
دوست عزیز game informer راجع به لیست فروش بازیها صحبت نکرده که شما هی میگی این انقدر فروخت اون انقدر فروخت . به ترتیب فروش IP مرتب نکرده ها , اگه اینجوری بود Call of duty black ops و Gta iv صدر جدول بودن.
هر کی میاد اینجا موفقیت Ip رو هر جوری دوست داره نشون میده ! موفقیت Ip فقط فروش و امتیاز نیست.
چه طور مثال من قبول نیست و مثال شما قبوله؟ بنده که این بررسی رو انجام ندادم که بخوام کور کورانه ازش دفاع کنم!
من هنوزم میگم شما منظور اون بنده خدایی که این لیست رو تهیه کرد رو متوجه نشدید،و هی دارید میگین فلان بازی فلان نمره رو اورد و فلان منتقد از فلان بازی تعریف کردِ!
بذارید من مطلبم رو اینطور بگم که این بحث تموم بشه! من به شخصه اگر یک تهیه کننده در صنعت گیم بودم،از اینکه IPـه مس افکت رو داشتم خیالم راحت تر بود تا زمانی
که IPـه بازی مثل پرتال در دستانم داشتم.
لیست ناقص هست !!
یکی از بهترین بازی های این نسل الان کجاس ؟ یعنیLittle Big Planet
مربوط به این نسلن ip اینا ؟!
ME
دقیقا من در این پست گفتم مربوط به این نسل نیستن دوست عزیزاز ارزش بالای این دو فرانچایز اصلا نمیگذرم . این دو مثال رو هم فقط برای فروش زدم نه برای فروش IP های معرفی شده در این نسل.
دلیل مخالفتم با این لیست فقط و فقط سر اینه که اقا فروش قسمتی از موفقیت یه IP است نه همش!
شرمنده اشتباه نقل قول شد دوست عزیز
دقیقا من در این پست گفتم مربوط به این نسل نیستن دوست عزیز
خیلی از بازیهایی که میتونستن توی این لیست جا داشته باشن متاسفانه داخلش نیستن به هر حال این لیست هم نظر جمعی منتقدای گیم اینفورمره .
بعد از نظر من Brutal Legend واقعا یه بازی متفاوت بود تو این نسل . اصلا اون سبک جدیدی که تیم شفر داخل این بازی آورد(ترکیب یه بازی openworld با المانها و تم هوی متال، کامبت سیستم و گیم پلی بسیار جالب که توسط استیج های راک و متال مدیریت میشد ) تا قبل از این وجود نداشت و تا به حال هم هیچ استودویی و هیچ عنوانی نتونسته همچین چیزی خلق کنه .
وجود خیلی از اسطوره های این سبک خصوصا آزی آزبورن به عنوان یکی از خدایان در بخش جالب ارتقای وسایل شخصیت اصلی بازی (جک بلک) رویایی بود اصلا! جدا از اینها محیطهای متنوع متال گونه بازی و sound track های مربوط بهشون، باس فایتهای مرتبط با اون تم و فضا و سیستم کامبت فوق العادش از سایر بازیها متمایزش میکرد .
Brutal Legend دقیقا مثال یه عنوان موفقه .