خدای خشم : 10 باس برتر سری God Of War

بهترین باس سری God Of War از نظر شما کدام است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    135

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
139255

God of War یکی از بهترین سری بازی‌های ویدیویی است و یکی از مواردی که آن را عالی می‌سازند، باس فایت‌هایش هستند. ما می‌خواهیم حماسی‌ترین بازی‌های بازی را در یک رده بندی ارائه دهیم.بعد از تهیه‌ی God of War می‌توانید از یک چیز مطمئن باشید و آن نیز اطمینان از وجود مبارزات حماسی در بازی است. همه‌ی عناوین این سری مبارزات فک براندازی داشتند! شما در مواجهه با خدایان، تایتان‌ها و موجودات اسطوره‌ای قرار می‌گیرید. سازندگان می‌دانستند که مبارزات نیز باید همانند خود این موجودات حماسی و بزرگ باشند و به خوبی موفق به چنین کاری هم شده‌اند.اما در میان این همه مبارزه کدام یک حماسی‌تر از بقیه بود؟ ما لیستی آماده کرده‌ایم که گمان می‌کنیم به یادماندنی‌ترین و حماسی‌ترین مبارزات God of War هستند.


139256

10-(Hydra(God of War

بیایید با اولین باس از اولین بازی شروع کنیم. بازی تصمیم می‌گیرد که شما را درست وسط چیزی بیندازد که هدف اصلی God of War است و از بازیکن می‌خواهد که بلافاصله با یک Hydra نه سر مبارزه کند. بخاطر زمان‌بندی این باس، او لایق حضور در این لیست است. به God of War خوش آمدید! با این‌که سالها از انتشار نخستین عنوان از این سری گذشته، اما همچنان سرگرم کننده، سریع و روان و البته حماسی است.


139257

9-(Icarus(God of War 2

چیزی که باعث می‌شود این مبارزه حماسی شود این است که شما تمام مدت در حال سقوط هستید. کریتوس مثل همیشه خودخواه و عصبانی است و برای رسیدن به خواهران سرنوشت به بال‌های ایکاروس نیاز دارد، اما ایکاروس از دادن بال‌های خود سرباز می‌زند، فلذا کریتوس مجبور می‌شود که با زور بال‌ها را بدست آورد. کریتوس و ایکاروس هر دو درحال سقوط هستند و کریتوس مجبور است که قبل از برخورد با زمین ایکاروس را شکست دهد.با این‌که مبارزه تقریبا باحال بود، اما ایکاروس هم فرد بی‌آزاری است، به همین دلیل در رده‌های بالاتر لیست قرار می‌گیرد.


139258

8-(Hercules (God of War 3

مطمئنا هرکولی که در God of War می‌بینید با هرکولی که در فیلم دیزنی دیدید متفاوت است. هرکول شخصیتی خشن و وحشی است که مطمئنا دلتان نمی‌خواهد از دستکش‌های بزرگ و شیرمانند او ضربه بخورید. همچنین وی برادر کریتوس است و فکر کردن به این موضوع قضیه را کمی عجیب می‌سازد.همانند دیگر باس فایت‌ها، پس از مبارزه با این باس نیز سلاحی دریافت می‌کنید و نکته‌ی جالب اینجاست که کریتوس با دستکش‌های خود هرکول، وی را به قتل می‌رساند. همان کریتوس همیشگی!


139259

7-(Hermes(God of War 3

شکست دادن هرمس که سریع‌ترین خدایان است مطمئنا لحظات خاطره انگیز خود را دارد. دنبال کردن هرمس، زمانی که او مدام در حال مسخره کردن کریتوس و فرار از وی در المپ می‌باشد بسیار سرگرم کننده است. این مسابقه مثل مسابقه‌ی لاک پشت و خرگوش بود، همان مسابقه‌ای که همه از این داستان می‌دانیم که چیزهایی وجود دارند که از سرعت مهم‌تر هستند. مبارزه لحظات اکشن کمتری داشت و بیشتر به خاطر دنبال کردن هرمس لذت بخش بود.پس از این‌که هرمس را گیر می‌آورید، کریتوس پاهای او را از بدنش جدا می‌کند تا بتواند کفش‌های وی را بدست آورد. همین خود یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات است.


139260

6-(Cronos (God of War 3

این باس‌فایت مثال بارز «در نبرد اندازه مهم نیست» بود. مطمئنا کورونوس عظیم‌ترین موجودی است که کریتوس شکست داده است. این تایتان نه تنها یک باس است، بلکه به خودی خود یک سطح معیار و اصطلاحا Level به شمار می‌رود! شما تمام مدت از بدن او بالا می‌روید، انگار که در حال بالا رفتن از یک قصر هستید.زمانی که کرونوس می‌خواست کریتوس را بخورد می‌شد حدس زد که چه اتفاقی خواهد افتاد و کریتوس شکم او را پاره خواهد کرد ، اما تماشای شکست دادن چنین دشمن بزرگ و عظیمی بسیار شگفت انگیز بود.


139261

5-(Hades (God of War 3

مشخصا خدای جهان زیرین نبردی خاطره انگیز برای God of War III تدارک می‌بیند. سازندگان باید محیط و دنیایی می‌ساختند که قبل از آن‌ها اقتباس‌های بیشماری از آن شده بود و هرکس تصویری شخصی از آن به نمایش گذاشته بود. با این‌حال آنان توانستند تصویری حماسی و منحصر بفرد از این خدا ارائه دهند. هادس با کله‌خودی که صورتش را پوشناده و دو قلاب به دست که برای گیر انداختن ارواح است، بدنی عظیم و غول مانند دارد که با طراحی هیولاوار خود با کریتوس مبارزه می‌کند و شما نه تنها او را شکست می‌دهید، بلکه با استفاده از سلاح‌های خودش روح او را بیرون می‌کشید.


139262

4-(Zeus (God of War 3

با این‌که مبارزه با زئوس مهم‌ترین مبارزه در تمام سری است، اما به دلیل معیار حماسی بودن در نقاط میانی جدول قرار دارد. زئوس به خودی خود چیز جدیدی برای ارائه نداشت. مهم‌ترین نکته‌ی نبرد با زئوس در این بود که جنگ درون گایا(تایاتان) رخ می‌داد. علاوه بر این اتفاقات سریع و پشت سرهم زیادی نیز در جریان مبارزه می‌افتند و شما نه تنها زئوس را از پای درمی‌آورید، بلکه خود گایا را نیز به قتل می‌رسانید.پایان مبارزه کمی اضافی و طولانی بود، روح زئوس به میدان برگشته و با زئوس درگیر می‌شد، کریتوس شبح زن و بچه‌ةای خود را می‌دید و تا زمانی که صفحه نمایش با خون پوشیده شود به زئوس ضربه می‌زد.


139263

3-(Poseidon (God of War 3

کریتوس خیلی زود در God of War III با خدای دریا مواجه می‌شود. اما علی رغم زود بودن این مبارزه ، حماسی بودنش نیز به خوبی حفظ شده و احساس مبارزه با باس فایت پایانی بازی به شما دست می‌دهد. پوسایدون با درست کردن هیولایی از دریا و همراهی چندین اسب که ارابه‌ی دریایی‌اش را حمل می‌کنند با کریتوس می‌جنگد.رضایت بخشترین قسمت مبارزه جایی بود که کریتوس مستقیما به قلب هیولا حمله کرد تا پوسایدون را از کنترل آن بازدارد. پس از آن نیز لحظات خونین بازی با درآوردن چشم‌های پوسیدون و کشتن او ادامه می‌یابند.


139264

2-(Stranger (God of War 4

همانند پوسایدون، Stranger نیز در نبردی زودهنگام و حماسی خود را به ما معرفی می‌کند. قدرتی که در این نبرد موج می‌زند یکپارچه و مهیب است. همچنین نکته‌ی دیگر این مبارزه اینجاست که شما با یک موجود هیولایی نمی‌جنگید و با شخصی درگیر می‌شوید که در شمایل یک انسان درآمده و تماما هم سطح کریتوس دیده می‌شود.بازی با پرواز در آسمان و شکستن دنده‌ها و نابود کردن درخت‌ها شروع می‌شود و بسیار سرگرم کننده نیز هست.

139265

1-(Magni and Modi (God of War 4

همانند خدایان یونان، خدایان نورس نیز در بازی چهارم ثابت کردند که می‌توانند حماسی و چالش برانگیز باشند. اما در این نبرد به خصوص کریتوس تنها نیست و باید در تیم‌هایی دو نفره با دشمن مقابله کند. بازی نیز این مسئله را به خوبی درک می‌کند و گونه‌آی از مینی گیم را هم به چاشنی مبارزه می‌افزاید و شما در عین حال که باید مراقب زمان بندی حملات خود باشید، باید از حملات مگنی و مدی هم جان سالم به در ببرید.به علاوه حملات مگنی و مدی جالب هم هستند. برای مثال زمانی که در زبان نورسی شعر می‌خوانند و با به هم زدن شمشیر و سپر صدای آذرخش ایجاد می‌کنند تا قدرت خود را افزایش دهند، از بخش‌های جالب بازی است.



 
آخرین ویرایش:

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
بین اینا به کرونوس رای دادم ولی در کل بنظرم بهترین باس سری colossus of rhodes هستش.
چون واقعا با توجه به باس های نسخه اول این باس به شدت اپیک بود و کسی انتظار همچین باسی رو که از بین بردنش 4 مرحله طول بکشه بعد نسخه اول بعید میدونم میکشید.
اتفاقا بنظرم یکی از معدود ضعف های god of war 2018 همین اپیک نبودن باسهاش بود که البته باتوجه به تغییر دوربین و اینکه باسهای خفنو برای نسخه های بعد نگه داشتن نکته ضعف بزرگی نیست.
پ.ن:واقعا چرا ایکاروس باید تو لیست باشه بعد کلوسوس یا اریس نباشن؟؟؟
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
اگه فقط به بعد مبارزه ای و عظمت باس فایت رای بدم اون یکی از بین کرنوس و پوسایدون خواهد بود ولی اگه علاوه بر کیفیت باس فایت شخصیت پردازی رو هم در نظر بگیریم قطعا بالدور خواهد بود.
مرسی از بهزاد عزیز ?
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
ممنون بابت مقاله :x
ولی اصلا با رتبه اول موافق نیستم، با اینکه دوتاشونو نولان نورث و تروی بیکر گویندگی کرده ولی اصلا بعد دوسال، اون‌ دو باس رو به خاطر ندارم. مبارزه با بالدر بااختلاف بهتر از این دوتا بود.
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
6 تا از 10 تا برا گاد3 :D کلا GOW 3 کلکسیون باس های اپیک هست و اون تقابل مافوق حماسی با پوسایدن در همون شروع بازی هیچوقت یادم نمیره برا همین بهش رای دادم وگرنه Stranger و مبارزه با بالدر هم به قدری اپیک بود که میتونه اول باشه . باس هایی مثل Ares از گاد 1 و sisters of fate از گاد 2 هم میتونستن داخل لیست باشن
مرسی بهزاد ?
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
من به stranger رای دادم چون باعث شد بازی شروع خوبی داشته باشه از باس های نسخه سوم هم چیز زیادی از اپیک بودنشون و ... یادم نمیاد شاید اینم تاثیر داشته درضمن من به اسم نمیشناسم ولی این بالدور کدومشون بود که توی لیست هم نیست ولی 3نفر گفتن خوبه یا عکسشو بذارید یا انگلیسیش رو که بشه سرچ کرد ممنون.
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
یه سوال
آقا چرا نمیگین بالدور!؟
اسم به این قشنگی داره بنده خدا :D
این اودین لامصب کلی زن داشته!
یکیش مادر ثور بوده ، یکیش مادر بالدور بوده و یکیش هم که مادر تییِر (خدای جنگ نورث) بوده
تازه معلوم نیست غیر اینا چندتا دیگه داشته!:D
خلاصه اینکه اونایی که چهار رو زدن میدونن یه اتفاق بدی افتاد که باعث شد رگناروک زودتر از حالت نرمالش استارت بخوره و شدیدا منتظریم ببینیم پروفسی ها به کجا ختم میشن:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
رتبه اول...ریلی؟ :-"

مبارزه با استرنجر رو من باس فایت آخر بازی رو بیشتر دوست داشتم! خیلی خفن تر از شروع بود به نظرم:-"
ولی در کل اژدها به نظرم از همشون خفن تر بود:D

جدای از این، باس آخر GOS به شدت جاش خالیه! مبارزه دو برادر کنار هم عالی بود:(( به نظرم میتونه تو TOP3 سری باشه:-"

بهترین باس سری هم پوسایدون! واقعا از شروع GOW III هیچوقت سیر نمیشم! خیلیییی خفنه اون مبارزه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر