حمله دوباره پنهان Konami به Kojima تنها یک روز پس از بازگشایی Kojima Productions

تو خوابشون متال گیر بتونن دیگه با کیفیت قبل بسازن.....خیلی فرنچایز ها دچار این مسئله شدن...نمی دونم چرا کسی درس نمیگیره....
یه مشکل بزرگ فرهنگ شرقی ها همین هستش.....بدون یه سری افراد خاص و مشخص که توی دنیا تعداد انگشت شمار ازشون وجود داره، بهترین پروژه ها هم میتونن تبدیل به بدترین ها بشن....
فرق MGSV و AC: Syndicate توی تیم های طراح نیست، توی چند تا کارگردان و نویسنده بالا سر اون گروه هاست.....یکی میشه یه خاطره ابدی ولی اون یکی یه بازی خوبی که به محض اینکه تموم شد فراموش میکنیش.
 
مخارج ساختن بازی و مارکتینگ رو کوجیما از ارثیه عمه جانش پرداخت میکرد دیگه؟ :دی
چندین میلیون نسخه فروش هر شماره از بازی هم به جیب کوجیما نمیرفت. کونامی چیزی برای طلبکار بودن از نظر موفقیت بازهای کوجیما نداره.
برای منکه راسما متال گیر تموم شده. دقیقا متال گیر یعنی کوجیما. صدتا بازی باسم متال گیر بیاد برام مفهومی ندارن دیگه.
 
بالاخره کونامی و کوجیما مکمل هم بودن و کوجیما با هزینه ای که کونامی محیا میکرد، میتونست بهترین کارش رو ارائه بده. باید یه بستر برای ساخت بازی محیا باید که توش ایده های مختلف پیاده بشن و کونامی این کارو میکرد. هر چند رفتارش با کوجیما این اواخر نفرت انگیز بود.
 
مخارج ساختن بازی و مارکتینگ رو کوجیما از ارثیه عمه جانش پرداخت میکرد دیگه؟ :دی

داداش اگر میخاست اینجوری باشه ک کوجیما هیچ پولی نباید داشته باشه و کللن باید خداحافظی میکرد ولی الان برای خودش خیلی سریع ی استدیو زد و این نشون میده ک میتونه مخارج تمام کارهایی رو ک داره انجام میده رو پرداخت کنه و احتمالن هم بازیهای قبلیشو هم تا حدودی خودش پرداخت میکرده
 
داداش اگر میخاست اینجوری باشه ک کوجیما هیچ پولی نباید داشته باشه و کللن باید خداحافظی میکرد ولی الان برای خودش خیلی سریع ی استدیو زد و این نشون میده ک میتونه مخارج تمام کارهایی رو ک داره انجام میده رو پرداخت کنه و احتمالن هم بازیهای قبلیشو هم تا حدودی خودش پرداخت میکرده
قسمت بولد شده شوخیه دیگه؟ کوجیما خرج بازیش رو خودش بده؟ احیانا تمام داراییاشو باید میداده تا یه آهنگ برای MGS بسازه!
الان استودیو جدید زده و سونی شده پارتنرش و تا حدودی خرج ها رو تامین میکنه (نمیدونم چقدر). بازی جدیدش هم یه بازی با مقیاس کوچک تر نسبت به MGS هست چون دیگه از اون پشتوانه مالی بزرگی که کونامی براش محیا میکرده خبری نیست و استودیو کاملا مستقل هست و حمایت مالی از طرف کسی نداره.
 
چندین میلیون نسخه فروش هر شماره از بازی هم به جیب کوجیما نمیرفت. کونا
سه چهار میلیون فروش واسه هر شماره، شاخ غول شکوندن نیست واسه یه عنوانی که این همه هایپ داره و این همه طرفدار! :دی.
هر چند رفتارش با کوجیما این اواخر نفرت انگیز بود.
اینکه همه فکر میکنن کوجیما پیغمر زاده ست و هرکسی هرکاری بکنه درموردش، مقصر اصلی اونه و نه کوجیما خیلی برام جالبه. تا الان فکر کردید شاید کوجیما هم نقش پررنگ و موثری توی اختلاف داشته؟ :دی کونامی توی این 20 سال خوب بود یهو شاخ و دم شیطانی در اورد!.
 
اینکه همه فکر میکنن کوجیما پیغمر زاده ست و هرکسی هرکاری بکنه درموردش، مقصر اصلی اونه و نه کوجیما خیلی برام جالبه. تا الان فکر کردید شاید کوجیما هم نقش پررنگ و موثری توی اختلاف داشته؟ :دی کونامی توی این 20 سال خوب بود یهو شاخ و دم شیطانی در اورد!.

آره درسته. ما تمام قضیه رو نمیدونیم. ولی برام سواله کوجیما چیکار کرده که کونامی همچین رفتاری باهاش داشته؟ اسمش رو از روی بازی پاک کردن، نگذاشتن TGA بیاد، حبس کاری (:biggrin1:) و ...
به فرض هر کاری که کرده باشه و هر گند کاری که زده باشه، کونامی هم بدترین رفتار رو داشته و به عینه تلافی کرده مثلا و این نشون میده کونامی هم همچین کمپانی خوب و پاکی نیست:biggrin1: حالا یه چند وقت دیگه یکی میاد میگه جریان چی بوده و همه میفهمن:biggrin1:
البته تنفر من از کونامی به قبل از کوجیما و زمان منحل کردن تیم سایلنت برمیگرده. سر مسخره ترین دلیل ممکن یکی از با استعداد ترین تیم های سازنده رو منحل کرد. تیمی که دنیا دیگه نظیرش رو ندید.
 
سه چهار میلیون فروش واسه هر شماره، شاخ غول شکوندن نیست واسه یه عنوانی که این همه هایپ داره و این همه طرفدار! :دی.

اینکه همه فکر میکنن کوجیما پیغمر زاده ست و هرکسی هرکاری بکنه درموردش، مقصر اصلی اونه و نه کوجیما خیلی برام جالبه. تا الان فکر کردید شاید کوجیما هم نقش پررنگ و موثری توی اختلاف داشته؟ :دی کونامی توی این 20 سال خوب بود یهو شاخ و دم شیطانی در اورد!.
اگه Konami بار اولش بود میشد این چیزی که گفتی رو هم در نظر گرفت ولی همین دو سه سال پیش بود که یه چنین بلایی رو سر سازندگان Castlevania: LoS 2 هم آورد :| کوجیما هرکاری هم کرده باشه، این بلاهایی که کونامی سر اون و تیمش آورد غیرانسانی بود. کونامی استودیوی بازیسازی رو با زندان گوانتانامو آشتباه گرفته :-&
 
این درسته که همه متال گیر رو با کوجیما میشناسن و نه شرکت مادرش ولی کونامی یک شانس بزرگ داره که میتونه ازش استفاده کنه.چون تیم کوجیما سنگ بنای اصلی رو به بهترین نحو گذاشتن" یعنی:

ساخت Fox Engine
open world کردن MGS
ایجاد یک gameplay بینظیر
بزرگترین ایراد بازی :دی

فرار کردم از تاپیک دنبالم نیاید :دی
 
بزرگترین ایراد بازی :دی

فرار کردم از تاپیک دنبالم نیاید :دی


به شدت باهات موافقم.
MGS شد موش آزمایشگاهی، که بشه اولین OP استدیو KP به عنوان تجربه اول بدکی نبود ولی نباید روی MGS پیاده می کردن این داستان رو، شاید SH گزینه بهتری بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or