حسن کچل و راز سیب سرخ
سلام
این بازی رو ما شهریور پارسال برای "جشنواره بازی های رایانه ای" تو کمتر از یک هفته ساختیم که به همون نمایشگاه هم فقط ارائه شد. تصمیم داشتیم که ادامه اش بدیم که فعلا رو چیز دیگه ای کار میکنیم، گفتم این ویدئو رو بذارم اینجا بهتره تا روی هارد خاک بخوره.
در مورد بازی:
تم بازی در مورد مبارزه با تنبلی هستش، حسن همیشه ماکزیمم 15 ثانیه وقت داره تا به پایان مرحله برسه که این زمان همیشه در حال کم شدنه و با خوردن سیب میتونه این زمان رو افزایش بده. پس بازیکن مجبور میشه که حرکن کنه.
بازی 8 مرحله داره که سعی شده طیف متفاوتی از مراحل رو پوشش بده؛ البته شما تو این ویدئو که لینک دانلودش پایین تر هست، فقط مرحله اول که حالت آموزشی داره رو فقط مشاهده میکنین. بازی همینطور 10 نوع سیب مختلف داره که هرکدوم تاثیر خاص (و بعضاً منفی) روی حسن یا مرحله میذارن. برای بازی8 ترک موسیقی ساخته شده که موزیک هر مرحله متناسب با ریتم اون مرحله است.
در مورد بازی یا نحوه ساختش و هر سوال دیگه که منطقی باشه با کمال میل پاسخ میدم یا از مسئولش میپرسم براتون ولی در مورد حرفای بیربط و حاشیه ای یا سوالی که احساس کنم طرف صلاحیت پرسیدنش رو نداره و مثلا یه خط کد تاحالا ننوشته و در مورد برنامه نویسی نظر میده که ++C بهتره از #C یا مثلا بازی باید حتما سه بعدی باشه چون "گیرز"3 سه بعدیه یا تاحالا تو یه تیم بازی سازی خاک نخورده و در مورد ساخت بازی نظر میده، اصلا پاسخ نمیدم و سنگ تر از این حرفام که این سنگ زدنا تاثیری داشته باشه.
نقد یا پیشنهاد اگه داشته باشین با کمال میل گوش میکنم ولی حرف الکی رو نیستم. هرچند رو بازی ای که یه هفته ای نوشته شده و فقط یه فیلم ازش (حداقل فعلا) در دسترستون هست نمیدونم چطوری ممکنه یکی نظر هم بده ولی به هر حال.
so leave your fanb0y1sm at the door
کسی هم مجبور نیست کامنت بده یا بیاد تو تاپیک یا ویدئو رو دانلود کنه، اگه خوشت نمیاد از دو بعدی یا بازی برات "گیرز 3" تعریف شده، اصلا برای من مهم نیست و هیچ علاقه ای هم به شنیدن این نظر ندارم.
بازی روی XNA نوشته شده و رو کنسول x360 هم قابل اجراس. بیشتر در مورد مسائل فنی توضیح نمیدم چون بیشتر مخاطب اینجا بازی کن هستن تا بازی ساز ولی از هر سوالی که تو توضیحات گفته شده نباشه، استقبال میکنم.
بازی فعلا لینک دانلود نداره تا ببینیم نتیجه مسابقه چی میشه، ظاهراً 8 تا 12 اردی بهشت برگزار میشه و احتمالا یکم زودتر برنده ها مشخص میشن، امیدواریم که حسن مقامی بیاره تا دل تیم شاد بشه.
لینک دانلود مستقیم ویدئو مرحله اول بازی (با حجم تقریبی 13 مگابایت و کدشده توسط Xvid)
همین ویدئو در سایت y0ut.ub3 با حجم کمتر
لینک صفحه طرفداران این بازی در سایت کتاب-صورت (fac3b00k)
جا داره از همه اعضاء تیم که بدون چشمداشت مالی منو در طول ساخت این بازی تنها نذاشتن تشکر کنم. از سایر بچه هایی که مایلن تو ساخت بازی های بعدی کمکی کنن (مخصوصا بچه هایی که بازی های 2بعدی دوس دارن) دعوت به همکاری میکنیم. (پیام خصوصی بزنید یا email)
ممنونم.
پانویس: یه سری توضیحات به همراه عکس از cover بازی و اینطور مسائل در بلاگ من هستش، البته به انگلیسی، در صورت تمایل میتونین بخونین یا اگه مفهوم نبود براتون توضیح میدم.
سلام
این بازی رو ما شهریور پارسال برای "جشنواره بازی های رایانه ای" تو کمتر از یک هفته ساختیم که به همون نمایشگاه هم فقط ارائه شد. تصمیم داشتیم که ادامه اش بدیم که فعلا رو چیز دیگه ای کار میکنیم، گفتم این ویدئو رو بذارم اینجا بهتره تا روی هارد خاک بخوره.
در مورد بازی:
تم بازی در مورد مبارزه با تنبلی هستش، حسن همیشه ماکزیمم 15 ثانیه وقت داره تا به پایان مرحله برسه که این زمان همیشه در حال کم شدنه و با خوردن سیب میتونه این زمان رو افزایش بده. پس بازیکن مجبور میشه که حرکن کنه.
بازی 8 مرحله داره که سعی شده طیف متفاوتی از مراحل رو پوشش بده؛ البته شما تو این ویدئو که لینک دانلودش پایین تر هست، فقط مرحله اول که حالت آموزشی داره رو فقط مشاهده میکنین. بازی همینطور 10 نوع سیب مختلف داره که هرکدوم تاثیر خاص (و بعضاً منفی) روی حسن یا مرحله میذارن. برای بازی8 ترک موسیقی ساخته شده که موزیک هر مرحله متناسب با ریتم اون مرحله است.
در مورد بازی یا نحوه ساختش و هر سوال دیگه که منطقی باشه با کمال میل پاسخ میدم یا از مسئولش میپرسم براتون ولی در مورد حرفای بیربط و حاشیه ای یا سوالی که احساس کنم طرف صلاحیت پرسیدنش رو نداره و مثلا یه خط کد تاحالا ننوشته و در مورد برنامه نویسی نظر میده که ++C بهتره از #C یا مثلا بازی باید حتما سه بعدی باشه چون "گیرز"3 سه بعدیه یا تاحالا تو یه تیم بازی سازی خاک نخورده و در مورد ساخت بازی نظر میده، اصلا پاسخ نمیدم و سنگ تر از این حرفام که این سنگ زدنا تاثیری داشته باشه.
نقد یا پیشنهاد اگه داشته باشین با کمال میل گوش میکنم ولی حرف الکی رو نیستم. هرچند رو بازی ای که یه هفته ای نوشته شده و فقط یه فیلم ازش (حداقل فعلا) در دسترستون هست نمیدونم چطوری ممکنه یکی نظر هم بده ولی به هر حال.
so leave your fanb0y1sm at the door
کسی هم مجبور نیست کامنت بده یا بیاد تو تاپیک یا ویدئو رو دانلود کنه، اگه خوشت نمیاد از دو بعدی یا بازی برات "گیرز 3" تعریف شده، اصلا برای من مهم نیست و هیچ علاقه ای هم به شنیدن این نظر ندارم.
بازی روی XNA نوشته شده و رو کنسول x360 هم قابل اجراس. بیشتر در مورد مسائل فنی توضیح نمیدم چون بیشتر مخاطب اینجا بازی کن هستن تا بازی ساز ولی از هر سوالی که تو توضیحات گفته شده نباشه، استقبال میکنم.
بازی فعلا لینک دانلود نداره تا ببینیم نتیجه مسابقه چی میشه، ظاهراً 8 تا 12 اردی بهشت برگزار میشه و احتمالا یکم زودتر برنده ها مشخص میشن، امیدواریم که حسن مقامی بیاره تا دل تیم شاد بشه.
لینک دانلود مستقیم ویدئو مرحله اول بازی (با حجم تقریبی 13 مگابایت و کدشده توسط Xvid)
همین ویدئو در سایت y0ut.ub3 با حجم کمتر
لینک صفحه طرفداران این بازی در سایت کتاب-صورت (fac3b00k)
جا داره از همه اعضاء تیم که بدون چشمداشت مالی منو در طول ساخت این بازی تنها نذاشتن تشکر کنم. از سایر بچه هایی که مایلن تو ساخت بازی های بعدی کمکی کنن (مخصوصا بچه هایی که بازی های 2بعدی دوس دارن) دعوت به همکاری میکنیم. (پیام خصوصی بزنید یا email)
ممنونم.
پانویس: یه سری توضیحات به همراه عکس از cover بازی و اینطور مسائل در بلاگ من هستش، البته به انگلیسی، در صورت تمایل میتونین بخونین یا اگه مفهوم نبود براتون توضیح میدم.
آخرین ویرایش: