حذف تالار بازارچه

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
ارتباط داره میدونی چرا؟؟چون داری یه بخشی که یه بار توش به نتیجه نرسیدی رو حذف میکنی!

موضوع اصلا به نتیجه رسیدن یا نرسیدن نیست. بحث سهولت انجام کاره. وقتی میشه در عرض 10 ثانیه تمامی اجناس شاخه مورد نظر + تمام اطلاعاتشون رو پیدا کرد چه دلیلی داره که صفحات انجمن بازارچه رو یکی یکی بگردیم یا از موتور جستجوی نه چندان کارامد VB استفاده کنیم؟
بازارچه هیچ آپشنی نداره که بازارسنتر بهترشو ارائه نده. محصولات هم به صورت دسته‌بندی و هم به صورت کلی قابل مشاهده هستن؛ امتیازات و سوابق کاربران منتقل شدن و حتی Usernameها دقیقا مطابق با فروم بازیسنتر هستن؛ امکان ارسال PM یا ارسال نظر در صفحه‌ی کالا موجوده؛ با کلیک کردن روی پروفایل اعضا توی بازارسنتر به صفحه‌ی پروفایل توی بازیسنتر redirect میشیم؛ و صدها مزیت دیگه که هنوز هیچکدوم رونمایی نشدن
من واقعا دلیل مخالفت با بازارسنتر رو متوجه نمیشم

اون لیست محیط و قالبش خیلی با بازارچه فرق داره!

:)

تصمیمتون نظر و قطعنامه شورای امنیت نیست که!ما اگه حرف مزنیم به خاطر خودته که سایتی که چندین ساله داری زحمت میکشی واسش یوزراش ریزش نکنه!

شما لطف کنید و نگران ریزش یوزرهای سایت نباشید

"انتقاد سازنده من در مورد بازار سنتر حذف شدن و ادامه کار بازارچه سایت هستش"

خیلی ممنون از انتقاد بسیار سازندتون. انتقاد شما رو مورد بررسی قرار دادیم و متاسفانه امکان حذف بازارسنتر و ادامه‌ی کار بازارچه وجود نداره

موفق باشی

خیلی جالبه ...فک کنم حرفای مدیر سایت همه چیو روشن کرد...آدما چه زود خودشون گم می کنن...یادش بخیر حدود 5 سال پیش که ماها و خیلی از قدیمیای سایت عضو شدیم بازیسنتر یه سایت کاملا گمنام بوود نسبت به خیلی سایتا ....ولی الان مثل اینکه با گذشت زمان و به دست اومدن بعضی از موفقت های جزیی مدیران خودشوون گم کردن یادشون رفته که چی بودن..که نحوه جوابشون به کاربران اینجوری شده....بله شما درست می گین که اینجا یه فضای شخصیه ولی اگه این کاربرا نبودن الان این سایت هیچی نبود مدیر سایت عزیز....

خیلی ممنون که با عضویتتون بازیسنتر رو از هیچی به اینجا رسوندید. اگه شما و امثال شما نبودید بازیسنتر نهایتا چند ماه سرپا بود و بعد تعطیل میشد
شما و هزاران کاربر دیگه‌ای که عضو این سایت شدید هدفتون در درجه‌ی اول کسب اطلاعات یا پیدا کردن دوست یا بحث کردن در مورد بازی یا هزار و یک چیز دیگه بوده. هیچکدوم از حدود 100 هزار کاربری که توی این سایت عضون از روز اول به نیت کمک کردن به سایت عضو نشدن بلکه در جهت رفع نیاز خودشون عضو سایت شدن. پس عضویت و فعالیت شما توی سایت هیچ منتی برای مدیران سایت نداره. اگر با عضویت 100 هزار نفر این سایت به اینجا رسیده تمامی اون 100 هزار نفر از این سایت استفاده‌های بسیار زیادی بردن و همه چیز دو طرفه بوده

بارها گفته شده که این سایت هیچ سود مالی برای مدیران سایت نداره و مدیران این سایت هم نوجوان‌های 17-18 ساله نیستن که از روی بیکاری و پر کردن اوقات فراغت سایت رو اداره کنن. پس لطفا از این توهم که با عضویت و فعالیتتون توی این سایت ماهانه میلیون‌ها تومن به جیب مدیران سایت واریز میشه و ما زندگی و درآمدمون رو مدیون شما هستیم خارج شید
بسته شدن این محیط خیلی بیشتر از باز بودنش برای مدیران سود داره. چه مالی و چه غیر مالی
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
درود

دوستانی که از نحوه گفتمان ما ابراز تاسف میکنند باید توجه داشته باشند که مدیریت سایت صرفا باعث نمیشه که هر گونه توهین و کلمات بی منطق را که هیچ دلیل مشخصی ندارند را پذیرا باشه.
سوال هایی که در 3 صفحه اول پرسیده شد با احترام تمام از جانب بنده پاسخ داده شد اما زمانی که کاربر به خودش این اجازه را میده و مدیریت سایت را نادان فرض میکنه و کل پروژه را بدون اینکه حتی یکبار امکانات آن را بررسی کرده باشه زیر سوال میبره انتظار برخورد مناسب اشتباه است!

تنها چیزی که مشاهده شده در این 6 صفحه فقط و فقط بهانه گیری بدون منطق و بی اطلاعی مخالفان از نحوه کارکرد بازار بوده.

زمانی که یاهو تصمیم می گیره به طور کامل سیستم chat room را از پیغام رسانش حذف کنه به نظرتون برخورد هایی شبیه این مشاهده میشه ؟
یا فیسبوک انواع تغییرات را در قسمت privacy پروفایل کاربرانش ایجاد کرده و عده ای مخالف داشته همه فقط گفتند خوب نیست یا دلیل ارائه کردند؟ و در نهایت چه اتفاقی افتاده ؟ یک سری از گزینه ها که منتقدان زیادی داشته اصلاح شدند اما کلیت کار تغییر نکرده
و ساده ترین مثال تغییرات صندوق های E-mail های شماست که هر از چند گاهی دچار تغییرات جزئی و یا کلی میشوند که همه آنها در جهت پیشرفت و نو شدن هستند!

تمامی این مثال ها برای یاداوری این نکته است که پشت همه تغییرات فکر و ایده است و یکباره تصمیم گیری و اجرا نمیشه! تغییرات در بازار هم به همین گونه بوده!


در نهایت باید عرض کنم که این پروژه در آینده امکانی نظیر خرید امن با نظارت سایت را فراهم میکنه.


شما 5 پست ارسال کردید در این تاپیک اما متاسفانه یکبار به خودتون زحمت ندادید تا قسمت جدید و به درستی بررسی کنید تا متوجه این موضوع بشید که امکان درج نظر در زیر تمامی آگهی های فروش وجود داره و شما میتونید نام کاربری فرد نظر دهند به همراه آواتار آن شخص در فروم را مشاهده کنید همچنین تمام اطلاعت پروفایل فروشنده هم قابل رویت است!

علی جان در مورد نحوه برخوردتون:اصلا قصدم توهین به اون کاربرا نیست ولی خیلیها به خاطر سن و سال و هزار و یک دلیل دیگه ممکنه جوری حرف بزنن که ممکنه احساس کنین بهتون بی احترامی شده ولی این دلیل نمیشه شما هم با همون لفظ حوابشونو بدین بالاخره یه فرقی باید بین مدیر سایت و یک یوزر عادی باشه!
بازار سنتر رو من همون بار اولی که گذاشتین تو سایت کامل بررسی کردم الانشم مجدادا بخاطر حرف شما بررسی کردم ولی شما هم حرفای مارو بخون و سعی کن درک کنی نه اینکه صرفا بگردی یه جوری جواب بدی و کار و پروژتونو توجیه کنین!ما همه تو این سایت دور هم جمع شدیم که یه سری اهداف که همون اهداف سایت هست رو بهش برسیم.و گرنه خود شما هم میدونین هزار تا فروم دیگه هم هست که من میتونم برم و اونجا فعالیت کنم و این قد وخت و اعصاب نزارم با شما بحث کنم!
دیگه هیچ حرفی ندارم!
 

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
بالاخره یه فرقی باید بین مدیر سایت و یک یوزر عادی باشه!

زمانی که انتقاد میشه از نحوه مدیریت به قول کاربران ما فقط یک تگ قرمز داریم اما وقتی توهین میشه بهمون ما مدیریم و باید ناروا را تحمل کنیم؟
نه خیر آقا اینطوری نیست
هر چند که توهینی هم بنده به کسی نکردم و همان طوری که اینجا بحث شد به همون شکل پاسخ دادم!



بازار سنتر رو من همون بار اولی که گذاشتین تو سایت کامل بررسی کردم الانشم مجدادا بخاطر حرف شما بررسی کردم ولی شما هم حرفای مارو بخون و سعی کن درک کنی نه اینکه صرفا بگردی یه جوری جواب بدی و کار و پروژتونو توجیه کنین!
اگر بار اول و بعد از پست من بررسی کرده بودید این حرف ها رو نمیزدید
همین محیط شبیه با سایت و تاپیکاش بود که باعث شد بچه ها توش راحت باشن و در مورد اجناس و قیمتاشون خیلی راحت اظهر نظر بکنن!اینکه یکی میومد و جنس و سابقه یکی رو تایید میکرد خیلی تاثیر داشت رو حس اعتماد بچه ها.بازارچه یه جایی بود واسه فروش اجناس شخصی بچه های سایت!همون کسی که میاد و اخبار میزاره یا تو یه تاپیک بحث میکنه بات فردا ممکنه طرف معامله ت باشه!همین چیزا هم باعث میشه که آدم هم موقع فروش و هم موقع خرید هوای کسایی تو فروم شناختیشون رو داشته باشی و این جو باعث جدا شدن بازارچه از یه سایت فروش آنلاین که همیشه یه حس بی اعتمادی نسبت بهشون هست بشه

کسی که نمیتونه شرایط و درک کنه و حتی خواسته های خودش را هم دقیقا نمیدونه چیه ظاهرا شمایی!
زمانی که میفهمید اشتباه کردید سعی نکنید سفسطه کنید و به صحرای کربلا بزنید و خیلی راحت قبول کنید که نمیدونستید همچین چیزی وجود داره


گرنه خود شما هم میدونین هزار تا فروم دیگه هم هست که من میتونم برم و اونجا فعالیت کنم و این قد وخت و اعصاب نزارم با شما بحث کنم!
شما برای اتخاذ هر تصمیمی آزاد هستید.
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
بحث کردن اینجا هیچ فایده ای نداره!
آرزوی موفقیت دارم واسه بخش بازار سنتر! از شما مدیرای سایت هم انتظار بیشتری داشتم! امیدوارم به اهدافتون برسین!
I'm out
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
یکم جو اینجا داره شلوغ می شه الکی و منم دوست ندارم پست بزنم چون یه حالتی پیش میاد که انگار همه جبهه گرفتن سمت هم که واقعا اینطوری نیست ولی موضوع اینکه بازارسنتر همونطور که گفته شد از قبل براش برنامه ریزی شده. این هم مثل خیلی از امکانات دیگه توی این 5 سال هست که وقتی می خواستیم تغییرات بدیم کلی مخالف داشت ولی بعداً نه تنها همه عادت کردن بلکه راضی هم بودن.
دوستان لطف کنید حداقل یکبار بازارسنتر رو باز کنید و 5 دقیقه وقت بزارید و امکاناتش رو ببنید بعد شروع به انتقاد کنید. نصف انتقادات این چند صفحه کاملاً مشخص می کنه که شخص به جز باز کردن صفحه اصلی بازارسنتر هیچی ازش ندیده. سایت حال حاضر اون چیزی نیست که 3 ماه پیش رونمایی شد و از نظر امکانات خیلی تغییرات کرده پس با دید چیزی که 3 ماه پیش دیدید لطفاً قضاوت نکنید.
من یه پست به درد بخور بین پستا دیدم که دوست دارم پاسخ بدم:
از مشکلاتی که فعلا بازار داره
1.تاریخ درج آگهی مشخص نیست
2.جنس فروخته میشه اعلام نمیشه حالا یا امکانش قرار داده شده و کاربر استفاده نمیکنه یا نیست اصلا همچین چیزی
3.امتیاز دادن ب شخص فروشنده یا خریدار طریقه اش واضح نیست!مثلا ی گزینه اونجا نیست که امتیاز دهید و حتما باید بیاید داخل فروم از اونجا پیگیری کنید یعنی لینک مستقیمی براش گذاشته نشده.
1) دیروز تاریخ درج آگهی اضافه شد در صفحه محصول.
2) جنس که فروش می ره مالک باید صفحه رو ویرایش کنه و گزینه جنس فروخته نشده است رو از تیک دربیاره تا جنس از لیست خارج بشه. چون معامله شحصی هست فقط خود مالک می تونه تعیین کنه که این جنس فروش رفته یا خیر.
3) امتیاز دادن در بازارسنتر کاملاً حرفه ای تر شده. مسلماً شما در صفحه محصول نمی تونید امتیاز بدید چون اونجا یک صفحه عمومی هست. شما وقتی می تونید امتیاز بدید که از طریق پیشنهاد خرید درخواست خرید بدید. در پیامی که ارسال می کنید لینکی برای ارزیابی معامله وجود داره که در صورت انجام معلماه دو نفر می تونن در قسمت پیام هاشون رروی اون لینک کلیک کنن و نظرشون رو در ارتباط با معامله بیان کنن.
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
واقعا ارزش این همه بحث رو ( چه از طرف کاربرا ، چه مدیرا ) داشت ؟ 8-|
 

Medusa

کاربر سایت
Jul 6, 2008
2,729
نام
Javad
یه چیز دیگه هم هست اونم اینه که قسمتی برای خریدار وجود نداره ! یعنی اگه کسی چیز خاصی رو مد نظرش داشته باشه نمیتونه اگهی بده !
 

Earth

کاربر سایت
Sep 14, 2012
6
به نظرم نیاز به تاپیک نبود . همون به صورت اعلان خوب بود یا که قفل میشد این تاپیک.
تو مواردی که کار علنی هست نظر یا انتقاد شنیدن بی فایدس. چون حتی اونایی هم که موافقن جوگیر مخالفت میشن.

این کار شامل این قسمت هم میشه؟
[h=2]مبادله بازی های PS3[/h]
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
ایجاد بازارسنتر و مخالفتها من رو به یاد قالب جدید فروم و در واقع ورژن جدید vb مورد استفاده می ندازه!:D بگذریم...

آقا این فروم رو که کاریش ندارین؟
مبادله بازی های PS3

===

ویرایش: یا بیژن! پست بالایی رو دیدم گرخیدم:D داداش من توئم یا تو منی؟!:D
 
آخرین ویرایش:

ShObEyR

کاربر سایت
Oct 17, 2008
56
نام
شبیر
یه چیز دیگه هم هست اونم اینه که قسمتی برای خریدار وجود نداره ! یعنی اگه کسی چیز خاصی رو مد نظرش داشته باشه نمیتونه اگهی بده !

مدیرا حق دارن شاکی باشن :D

یعنی عمرا یک نفر هم نگاه نکرده امکانات را :D

افزودن محصولات جدید و بزنی نوع معامله رو میتونی انتخاب کنی خرید-فروش-تعویض

اگر خرید و انتخاب کنی یک لوگو هم تو لیست کنارش میزاره به عنوان خرید محصول

آخرین گزینه تو صفحه 1 یا 2 رو ببین
 

rjammehr

کاربر سایت
Oct 15, 2011
209
نام
رضا
اقای علی
اصلا من چیز دیگه ای گفتم شما جوره دیگه ای برداشت کردیند من با اجازه شمارو دایورت می کنم به صفحه دوم یک بار دیگه با دقت بیشتر نگاه کنین به نظرمن

نگفتم که بد است بازارسنتر تازه من حمایت کردم که چه سیستم به روز / مدرن / سازماندهی شده / و اسانیست / البته قطعا بازم می گم تابع نظر دیگران هم هستم چون معتقدم یک سایتو به هواداراش ولی چون کار کاره خوبی هست فکر می کنم اکثریت موافق باشند با این کار اون عده ی دیگر هم باید به نظر اکثریت احترام بگذارند و بهتر است جای مخالفت راهکار برای حل احیانا ایرادی تو بازارسنتر نظردهی بکنند

البته دلیلی چون برای مخالفت نمی بینم با بازارسنتر بحثی هم سر این مسعله ندارم منتهی شما جواب من و اعضا رو با لحنی تند و کنایه امیزی دادید که این برای من قابل تامل بود

یعنی واقعا شما این جمله ی من تابع نظر اکثریت هستم رو درک نمی کنید حالا نه سر این بازارسنتر من که موافقم و در واقع نظر دیگران هم احتمالا مثبت هست چون ایرادی نسبت به بازارچه دیده نمی شود منتهی
شما ایراد گرفتی به جمله من این بود که تعجب کردم !
 
آخرین ویرایش:

JAvAD14

کاربر سایت
Feb 28, 2011
635
نام
جواد
به نظر من چیز خیلی بدیم نیست!
اینکه راحت همه چیو پیدا میکنیم خیلی خوبه!
اما اون محیط دوستانه رو از دست میده و یه محیط خشک اقتصادی داره!
یا اگه مثل ایسام یه درصد کمی از مبلغ رو به عنوان دستمز بگیرند و واسطه خرید بشند
 
آخرین ویرایش:

{The Phenom}

تاجر
کاربر سایت
Sep 4, 2007
3,695
نام
حاج حامد صف آرا
حذف بازارچه و رونق بازارسنتر هم به رونق بازیسنتر کمک میکنه هم به اعتبار من و امثال من که فروشنده تو سایت هستیم (با توجه به سابقه خرید و فروشم تو سایت میگم)
و خوشحال شدم که برنامه ای هم برای پرمیوم هستش خودم به شخصه ازتون درخواست دارم تاپیک های فروشم رو الان حذف کنید در راستای حمایت از این کارتون
من از قدیم و در حال حاضر و در آینده بهترینها رو برای بازیسنتر آرزو میکنم:x
 

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
درود

بهتر بود این تاپیک هم مثل تاپیک های اطلاع رسانی گذشته قفل میشد. یسری از پست ها رو دیدم جا خوردم :| یمقدار دوستان دارن سخت میگیرن!
این کامنتو من در قسمت بلاگ ها نوشتم اینجا هم میگم

بازارسنتر چه کمبودی داره؟
فرض کنید تاپیک پازارچه تبدیل شده به بازارسنتر با یه ظاهر جالبتر و پیشرفته تر! دربلند مدت هم میتونه خیلی پیشرفت کنه و افراد بیشتری خصوصا جامعه ی غیرگیمر هم جذب کنه.
درمورد هزینه ها و عضویت پرمیوم و درامدهای سایت مطمئنا ادمین ها همه جوانب رو درنظر گرفتن که در آینده مشکلی پیش نیاد.
البته همیشه تغییرها با بازخوردهایی همراه هست که با گذشت زمان همه بهش عادت میکنن!
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
خدایی این بازار سنتر خیلی سَر راست تر و مفید هست و دیگه از آپهای بیخودی هم خبری نیست .. برای فروشنده و خریدار مزیت زیادی داره .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر