
روز به روز به انتشار یکی از بزرگترین بازی های سبک اشکن ماجراجویی نزدیک می شویم.طراح بازی The Last of Us آقای Ricky Cambier به تازگی در مصابه ای با مجله رسمی Play Station انگلستان (PlayStation Magazine UK) درباره عناصر گیم پلی صحبت کرده است و تاکیید کرده شما در دنیایی قدم خواهید گذاشت که حتی یک دشمن هم می تواند شما را بکشد و سوال اینجاست : "واقعا در این موقیعت باید چه کنید؟ "
Cambier می خواهد گیمرهای "مرز های جدیدی" را در این بازی تجربه کنند.پیغام ایشان در توئیتر :
ترس از صدای یک موجود زامبی مانند آلوده در تاریکی انکار ناپذیر است :سیستم این بازی سخت خواهد بود و این مورد هیجان انگیز است.ما می خواهیم بازی متفاوتی ارائه کنیم و شما را مشتاق به تجربه آن کنیم.می خواهیم که شما با خود فکر کنید:در دنیایی با آذوقه و لوازم کم اگر با خطر مواجه شدید چه می کنید؟از پشت آن آرامی می خزید و رد می شوید یا میمیرید؟ و یا می کشید یا کشته می شوید؟آنها باعث مرگ شما خواهد شد و باید فکری درباره آنها بکنید.چه کار خواهید کنید؟
Cambier کمی بیشتر درباره اهمیت صدا در گیم پلی گفته است و از یک سیستم شنوایی جدید (یک جور سیستم sonar مانند که از طریق آن جوئل صدای پخش شده توسط Clickers را پیدا می کند) سخن گفته :عنصر صدا همیشه دربازی های Naughty Dog مهم بوده است.من فکر می کنم مردم شگفت زده خواهند شد زمانی که در میابند چقدر اطلاعات از صدای اطراف باید بدست بیاورند.ما دنیایی را اراوه خواهیم کرد که صدا کاملا تاثیر گذار است حتی صدای شما،دنیایی که حتی یک دشمن می تواند شما را از پای در آورد،دنیایی که پس از شنیدن صدای دشمنتان خواهید ترسید و باید حرکت کنید و قایم شوید.دشمنان آلوده این بازی که مردم آنها را Clickers صدا می کنند و با استفاده از صدا از طریق انعکاس آن شما را ردیابی می کنند.
بازی The Last of Us در 14 June منتشر خواهد شدما در بازی سیستم ساخت و ساز لوازم (crafting) ،نبرد و شنوایی داریم.ما با ترکیب این عناصر دنیایی بسیار مرگبار و خطرناک خلق کرده ایم
Gamingbolt