حبیب زرگرپور، کارگردان خلاق Microsoft Games Studios معتقد است که موفقیت عظیم این تلویزیون ها در زمینه ی بازیهاست، خیلی بیشتر از فیلم ها و رسانه ها!
او توضیح می دهد که استفاده از افکت های 3D در بازیها هم ساده تر هستند و هم بیشتر مناسب بازیها هستند چراکه "ما در یک مدیوم دیجیتال هستیم (مدیوم بازیها) و آن را بر روی دستگاه های دیجیتال نمایش می دهیم." برخلاف فیلمها که زنده هستند و باید با یک دوربین دولنزی مخصوص فیلمبرداری شوند و سپس با چالش های جدیدی برای فیلمبرداری 3D روبرو شویم.
"مردم این تلویزیون ها را می خرند تا کاری با آن انجام دهند. بازی کردن 3D جذاب تر از تماشای فیلمهای blu-ray در تلویزیونهای 3D است"
زرگرپور معتقد است، ترکیب افکت های 3D با کنترل های حرکتی امروز سیستم های بازی، حقیقتا ممکن است سطح جدیدی از بازیهای ویدئویی تعاملی باشند.هرچند بر روی 360 و ps3 رندرینگ 3D کارایی موفقی خواهد داشت، زرگرپور پیش بینی می کند که 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 720p حد وسطی برای بازیهای سطح بالای 3D باشد (AAA games)
حبیب زرگرپور برنده ی دو بار جایزه ی اسکار است که بر روی جلوه های ویژه ی فیلم هایی نظیر Star Wars: The Phantom Menace و Star Trek کار کرده است. او سابقه ی 15 سال فعالیت در ILM و افکت های 3D را داراست و اخیرا بعد از EA به MGS پیوسته است.
منبع
منبع