حبیب زرگرپور "بازیها باعث محبوبیت 3D TV خواهند شد"

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
HabibZargarpour.jpg

اولین مجموعه از تلویزیون های 3D که به عینک سه بعدی نیازمند هستند عرضه شده اند و تعداد بیشتری نیز در تابستان عرضه خواهند شد.
حبیب زرگرپور، کارگردان خلاق Microsoft Games Studios معتقد است که موفقیت عظیم این تلویزیون ها در زمینه ی بازیهاست، خیلی بیشتر از فیلم ها و رسانه ها!
او توضیح می دهد که استفاده از افکت های 3D در بازیها هم ساده تر هستند و هم بیشتر مناسب بازیها هستند چراکه "ما در یک مدیوم دیجیتال هستیم (مدیوم بازیها) و آن را بر روی دستگاه های دیجیتال نمایش می دهیم." برخلاف فیلمها که زنده هستند و باید با یک دوربین دولنزی مخصوص فیلمبرداری شوند و سپس با چالش های جدیدی برای فیلمبرداری 3D روبرو شویم.
"مردم این تلویزیون ها را می خرند تا کاری با آن انجام دهند. بازی کردن 3D جذاب تر از تماشای فیلمهای blu-ray در تلویزیونهای 3D است"
زرگرپور معتقد است، ترکیب افکت های 3D با کنترل های حرکتی امروز سیستم های بازی، حقیقتا ممکن است سطح جدیدی از بازیهای ویدئویی تعاملی باشند.هرچند بر روی 360 و ps3 رندرینگ 3D کارایی موفقی خواهد داشت، زرگرپور پیش بینی می کند که 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 720p حد وسطی برای بازیهای سطح بالای 3D باشد (AAA games)

حبیب زرگرپور برنده ی دو بار جایزه ی اسکار است که بر روی جلوه های ویژه ی فیلم هایی نظیر Star Wars: The Phantom Menace و Star Trek کار کرده است. او سابقه ی 15 سال فعالیت در ILM و افکت های 3D را داراست و اخیرا بعد از EA به MGS پیوسته است.
منبع
منبع
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
مرسی خیلی خبر خوبی بود. این قسمت حرفش خیلی جالبه.

زرگرپور پیش بینی می کند که 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 720p حد وسطی برای بازیهای سطح بالای 3D باشد (AAA games)
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
مرسی البته ایشون دوبار نامزد اسکار شدن نه برنده.
من چک کردم دیدم درسته. دو بار نامزد شده ولی اشتباه از طرف من نبوده. اشتباه از gamasutra هست.
The creative director is a two time Oscar-winner and veteran of ILM and 3D effects for over fifteen years, working on visual effects for Star Trek and Star Wars: The Phantom Menace. He went on to work at Electronic Arts, and recently joined Microsoft Game Studios to help their 3D gaming initiative.

من خودم اولین بار با ایشون وقتی آشنا شدم که پیگیر اخبار NFS:MW بودم. میان پرده های خفن اون بازی (با حضور بازیگران واقعی) که تو زمان خودش خیلی شاخ بود همش کار ایشون بوده! کلا آدم معتبری اونور حساب میشه
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خدا این جور افراد ایرانی رو بیشتر کنه که شاید یه روزی کشور ما هم در زمینه گیم پیشرفت کرد .

اما فکر نکنم به این که به بازی هم گیر میدن به اون جا برسیم شخصیت بازی با حجاب باشه یا لباس تنگ تنش نباشه یا ... . یا خون تو بازی نباشه کاراکتر دشمن آدم نباشه . مواد نباشه احساسی نباشه و... .
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
مگه MGS و EA تو ايران نمايندگي دارن كه ساكن ايران باشه ؟ :biggrin1:
احتمالا تازگیها از وزارت ارشاد مجوز گرفته نمایندگی زده:biggrin1:
اینطوری فکر کنم یه هفته ای ورشکست بشه با این وضع نسخه های Pirate ....:biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر