ARTiCiX
کاربر سایت
لیتل بیگ پلنت بهترین انحصاری نسل هفت سونی بود
.
.
.سایبرپانک به معنای واقعی کلمه یکی از اورریتد ترین بازی های کل تاریخه مخصوصا با توجه به لانچ افتضاح و چند سال دروغ محض که به خورد مخاطب دادن، اگر میخواین بیخود و بی مصرف بودن منتقدان گیم رو ببینین فقط برین متاش رو نگاه کنینبا قاطعیت
Deus Ex >>>>>> Cyberpunk 2077


حالا از این بُعد هم میشه به این قضایا هم نگاه کرد ولی یکی از دلایل افت صنعت در نسل هشتم این بود اواخر نسل هفتم انلاین گیمینگ مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفت و خیلی از کمپانی ها دوست داشتن این بخش انلاین گیمینگ رو هم تست کنن و به اون مایکروترنزکیشن عظیم برسن. همچنین رقابت کنسولی خاصی هم وجود نداشت دن متریک گند بزرگی بالا آورد تاحدی که اصلا بخش انترتیمنت مایکروسافت میخواست فروش بره و اسپنسر کلا نجات داد . این تجربه کردن و تست کردن بخش انلاین و لوت باکس رو حتی در این نسل شاهد هستیم استودیو صرفا افلاین سازی مثل راک استدی یا اون یکی کمپانی کنسول ساز که صرفا با انحصاری هاش میشناسیم شانس خودشون رو در سرویس محور شدن و بازی مولتی پلیر تست میکنن و موفق هم نیستن.بدترین نسل ویدیو گیم با اختلاف نسل 7 بوده... این صرفا احساس نیست... اعتقاد محکم من هست
حالا چرا؟! صنعتی که داشت تو ایمرسیو بودن بیشتر حرکت می کرد... یهو دو پلتفرم هولدر سونی و مایکی خودشون رو بردن به اینکه بیشتر از پیش این صنعت رو به سمت سینما ببرن(یعنی تو وضعیت بازار pc و ولو اونا وارد این تله نشدن... نینتندو هم با اینکه چندتا اشتباه داشت ولی مسیر خودشو حفظ کرد)
دقیقا همین نسل هفت بود... که سر همین جریان... ناشرای شرقی عملا رفتن تو دیوار... اسکوئر و کپکام و... اون کونامی هم کوجیما رو نداشت معلوم نبود اون یکی دو بازی خوبش رو هم می تونست بده یا نه
ناشرین ترد پارتی غربی هم تو همین مسیر دو پلتفرم هولدر داشتن می رفتن جلو... که افتی که در ابتدای نسل هشت پیدا کردن... نطفه ای بود که از نسل هفت کاشته شده بود! دیگه جریانات چپ هم وارد اینترتیمنت شد و بیشتر به صنعت غرب آسیب زد...
تو نسل هفت... فراموش داشت می شد که این صنعت خودش پایه گزار یک شاخه جدا از سرگرمی و هنره... و به اشتباه داشت این صنعت رو به یک زیر شاخه ای از سینما می بردن(که به لطف برخی استدیو ها و ناشرانی مثل راکستار و ولو و نینتندو و حتی بتسدا و... کمک شد ماهیت این صنعت عوض نشه!)
خبری از شعارهای ووکپسند هم نبود و در نهایت میانگینش ۸۲ شد که یه میانگین خوب برای همچین اثری هست و کیفیت بازی به نظرم توی همین محدوده به سر میبره.
