جزییات جدید از The Evil Within

Behrooz

کاربر سایت
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
http://www.youtube.com/watch?v=d-P5Qm0zkV4

پیش نمایش IGN:
http://www.ign.com/articles/2013/04/22/the-evil-within-first-look?abthid=5175427de0cbbcba3a000005
 
آخرین ویرایش:
یعنی در کل آدم باید منتظر یه شاهکار باشه دیگه :دی
به کار میکامی که شک ندارم و مطمئنم این بازی یه جورایی مارو به گذشته های دور که تازه این سبک رواج داشت برمیگردونه :x
 
!کیمورا تهیه کننده محسوب میشه...کارگردان نقش اصلی رو داره،مثل فیلم سازی...پس میگن میکامی این بازی رو ساخته..اوکی؟
DS یه بازی جداست...یعنی میگی همه واسه بازی ترسناک بیان مثه میکامی تبلیغ کنن؟؟:دی

اگه خیلی طرفدارای خسته و کوفته ایول رو دوس داشت همون کپکام میموند،،الان پول حرف اولو میزنه،،میکامی هم خیلی تو این فازا که میگین سیر نمیکنه و بخواد واسه طرفدارا کارت پستال بفرسته بخاطر RE ازتون پوزش میطلبم...
میکامی فی سبیل الله بازی نمیسازه که دل یه عده رو خوش کنه...فکر پول در آوردنشه،،،این ساختن بازی به سبک RE هم واسه تپل کردن جیب مبارکشه....بهترین حربه تبلیغاتی رو پیش گرفته...باهمین کار فروش بازی رو برده بالا
آقا اطلاعاتی که شما دارین موسادم نداره!با شینجی تو یه مدرسه بودی؟

هر چی من میگم یه جوابی میاری حالا منطقی با غیر منطقی تبلیغات مدرن مگه نمیگی نکنه EA تو قرن دقیانوس دد اسپیس 3 رو ساخته و من نمیدونستم بیخیال داداش خودتم میدونی که این تبلیغات خاص هست و همه اینجوری تبلیغات نمیکنن واسه بازیهاشون. DS یه بازی جداست سایلنت هیل یه بازی جداست دد ایلند یه بازی جداست افترفال یه بازی جداست تبلیغات مدرن مگه نمیگی؟ من وبا تبلیغات مدرن در مورد بازیهای این شرکت ها آشنا کن لطفا!


یه بار گفتم دوباره هم میگم میکامی با نینتندو قرار داد بست که به غیر از پورت عنارین اصلی رزیدنت اویل، 3 تا بازی انحصاری برای گیم کیوب بسازن رزیدنت اویل ریمیک ،زیرو و رزیدنت اویل 4 رزیدنت اویل ریمیک و زیرو انحصاری شد اما پای رزیدنت اویل 4 که وسط اومد کپکام مخالفت کرد و رزیدنت اویل 4 ور برای PS2 پورت کرد اینطوری بود که میکامی از کپکام جدا شد عزیزم اگه نه طرفداراری رزیدنت اویل رو خیلی هم دوست داره "شیطان درون" هم اسمش اتفاقی این نشده حالا هر جور میخوای فکر کن این نظر منه اتفاقا وقتیم جدا شد بعضی از همون عواملی که تو ساخت رزیدنت اویل ها نقش داشتند مثل کارگردانهای هنری بازی رزیدنت اویل ریمیک هم با اون از کپکام جدا شدند دو صفحه بیوگرافی شینجی میکامی که کاملترین بیوگرافی شینجی میکامی هم هست رو ترجمه کردم نه فقط ار روی سایت از چند تا سورس هم کمک گرفتم اگه دوست داشتی برو بخون نه من با شینجی میکامی تو یه کلاس نبودم اما چون عاشق رزیدنت اویل هستم اخبار سازنده شو هم دنبال میکردم همیشه مصاحبه هاشون و .... اطلاعاتم نمیخوام به رخ بکشم اما در مورد رزیدنت اویل و تاریخچش اطلاعاتم بد نیست :)
 
آخرین ویرایش:
در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
یاد Manhunt افتادم
از همین الان منتظرشم......b-)
 
بازی حالت اسلشر و خون و خون ریزی داره
نمیدونم چرا استاد از ترس هیچکاکی فاصله گرفته
امیدوارم مثله شادو آو دمند نشه
که مطمءنم نمیشه من به استاد ایمان دارم...
 
بازی حالت اسلشر و خون و خون ریزی داره
نمیدونم چرا استاد از ترس هیچکاکی فاصله گرفته
امیدوارم مثله شادو آو دمند نشه
که مطمءنم نمیشه من به استاد ایمان دارم...
منم قبلا گفتم،بیشتر حالت اسلشر داره تا ترس روانی،امیدوارم مخلوطی از هردو باشه و مهم تر از همه یک داستان پیچیده داشته باشه
فقط جای استاد آکیرا یاماوکو خالی هست که یک sound track خوب واسه بازی بسازه
 
هر چی من میگم یه جوابی میاری حالا منطقی با غیر منطقی تبلیغات مدرن مگه نمیگی نکنه EA تو قرن دقیانوس دد اسپیس 3 رو ساخته و من نمیدونستم بیخیال داداش خودتم میدونی که این تبلیغات خاص هست و همه اینجوری تبلیغات نمیکنن واسه بازیهاشون. DS یه بازی جداست سایلنت هیل یه بازی جداست دد ایلند یه بازی جداست افترفال یه بازی جداست تبلیغات مدرن مگه نمیگی؟ من وبا تبلیغات مدرن در مورد بازیهای این شرکت ها آشنا کن لطفا!


یه بار گفتم دوباره هم میگم میکامی با نینتندو قرار داد بست که به غیر از پورت عنارین اصلی رزیدنت اویل، 3 تا بازی انحصاری برای گیم کیوب بسازن رزیدنت اویل ریمیک ،زیرو و رزیدنت اویل 4 رزیدنت اویل ریمیک و زیرو انحصاری شد اما پای رزیدنت اویل 4 که وسط اومد کپکام مخالفت کرد و رزیدنت اویل 4 ور برای PS2 پورت کرد اینطوری بود که میکامی از کپکام جدا شد عزیزم اگه نه طرفداراری رزیدنت اویل رو خیلی هم دوست داره "شیطان درون" هم اسمش اتفاقی این نشده حالا هر جور میخوای فکر کن این نظر منه اتفاقا وقتیم جدا شد بعضی از همون عواملی که تو ساخت رزیدنت اویل ها نقش داشتند مثل کارگردانهای هنری بازی رزیدنت اویل ریمیک هم با اون از کپکام جدا شدند دو صفحه بیوگرافی شینجی میکامی که کاملترین بیوگرافی شینجی میکامی هم هست رو ترجمه کردم نه فقط ار روی سایت از چند تا سورس هم کمک گرفتم اگه دوست داشتی برو بخون نه من با شینجی میکامی تو یه کلاس نبودم اما چون عاشق رزیدنت اویل هستم اخبار سازنده شو هم دنبال میکردم همیشه مصاحبه هاشون و .... اطلاعاتم نمیخوام به رخ بکشم اما در مورد رزیدنت اویل و تاریخچش اطلاعاتم بد نیست :)

اصلا قرار نیست حرف همدیگه رو بفهمیم...

من میگم روش های تبلیغاتی فرق میکنه چ ربطی داره به تبلیغات مدرن آخه؟؟؟چرا حرفو میپیچونی؟؟؟؟

DS سبک تبلیغاتی خودش رو داشت...همه که قرار نیست بیان بگن سبک ترس رو قرار زنده کنیم...

PS2 بود که RE4 رو معرفی کرد تو ایران،،،اگه PS2 نبود همین طرفدارایی که میگی نصفشونم RE4 رو تجربه نمیکرد..آمار GC و PS2 تو ایران فرقش از زمین تا آسمونه...GC یه کنسول شکست خورده بوده کپکام حق داشته که بیاد پلتفرم بازشیو واسه فروش تنظیم کنه...ناشر بازیه و اون میگه که بازی روی چ پلتفرمی بیاد....میکامی چیکاره حسن بوده من نمیدونم....
گذشت زمان هم نشون داد که حق با کپکام بود هرچند به قرارداد پایبند نبوده ولی چاره دیگه ای نداشته...

مشکل اینجاست که شما میگی میکامی این بازی رو واسه طرفدارای ایول ساخته!!!!!!!!!!!!!منم میگم نه،،میکامی به فکر پولشه و میخواد سبکی که توش استاده رو ادامه بده.

دلیلتم شده اسم بازی!!! :دی

این بحث تا انتشار بازی هم ادامه پیدا میکنه و نتیجه ای نداره...

سپاس...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or