جزییات جدید از The Evil Within

Behrooz

کاربر سایت
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
http://www.youtube.com/watch?v=d-P5Qm0zkV4

پیش نمایش IGN:
http://www.ign.com/articles/2013/04/22/the-evil-within-first-look?abthid=5175427de0cbbcba3a000005
 
آخرین ویرایش:
جای خوشحالیه که میکامی رو دوباره در مقام کارگردان رویت میکنیم
ولی
امیدوارم به سرنوشت این بازی دچار نشه،،هرچند میکامی تو این بازی یجور نقش مشاوره دهنده رو داشت)
این بازی هم قرار بود سبک ترس رو دوباره احیا کنه،احیا که نکرد...زیاد به شعار های تبلیغاتی توجه نکنید!!

ShadowsOfTheDamned.jpg
 
جای خوشحالیه که میکامی رو دوباره در مقام کارگردان رویت میکنیم
ولی
امیدوارم به سرنوشت این بازی دچار نشه،،هرچند میکامی تو این بازی یجور نقش مشاوره دهنده رو داشت)
این بازی هم قرار بود سبک ترس رو دوباره احیا کنه،احیا که نکرد...زیاد به شعار های تبلیغاتی توجه نکنید!!

ShadowsOfTheDamned.jpg

این بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه با The Evil Within نیست! میکامی Project Zwei رو فقط برای این ساخت چون رزیدنت اویل نتونست طرفداراش رو راضی کنه شاید اگه رزیدنت اویل بعد 4 انقدر اکشن نمیشد الان The Evil Within ی اصلا وجود نداشت! شاید میکامی میرفت دنبال ساخت بازیهای دیگه مثل گاد هند اما این بازی قراره یک Survival- Horror خالص باشه والا من وقتی اولین تصاویر SHOD تو VGA 2010 یا 11 اگه اشتباه نکنم اومد اومد از روی عکس همون جا گفتم این بازی نمیتونه تو ژانر وحشت حرفی برای گفتن داشته باشه بازی بیشتر حالت کارتونی داشت تا یک بازی واقع گرایانه! اما The Evil Within کاملا مشخص تا اومده جای رزیدنت اویل رو بگیره البته باید ببنیم عکس العمل کپکام چیه!
 
این بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه با The Evil Within نیست! میکامی Project Zwei رو فقط برای این ساخت چون رزیدنت اویل نتونست طرفداراش رو راضی کنه شاید اگه رزیدنت اویل بعد 4 انقدر اکشن نمیشد الان The Evil Within ی اصلا وجود نداشت!
یعنی میکامی اینقدر بیکاره نشسته ببینه تکلیف RE چی میشه بعد بازی بسازه!؟!؟؟!؟! ~x( :-o
VANQUISH رو با این حساب به چه دلیلی ساخته!؟ :-?
ونکوییش قبل RE6 ساخته شده
biggrin1.gif
و بعد از RE 5 :دی
اگه رزیدنت اویل بعد 4 انقدر اکشن نمیشد الان The Evil Within ی اصلا وجود نداشت!
 
آخرین ویرایش:
این بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه با The Evil Within نیست! میکامی Project Zwei رو فقط برای این ساخت چون رزیدنت اویل نتونست طرفداراش رو راضی کنه شاید اگه رزیدنت اویل بعد 4 انقدر اکشن نمیشد الان The Evil Within ی اصلا وجود نداشت! شاید میکامی میرفت دنبال ساخت بازیهای دیگه مثل گاد هند اما این بازی قراره یک Survival- Horror خالص باشه والا من وقتی اولین تصاویر SHOD تو VGA 2010 یا 11 اگه اشتباه نکنم اومد اومد از روی عکس همون جا گفتم این بازی نمیتونه تو ژانر وحشت حرفی برای گفتن داشته باشه بازی بیشتر حالت کارتونی داشت تا یک بازی واقع گرایانه! اما The Evil Within کاملا مشخص تا اومده جای رزیدنت اویل رو بگیره البته باید ببنیم عکس العمل کپکام چیه!

اولا من مقایسه نکردم،،دوما چرا اصلا قابل قیاس نیستن این دوبازی؟؟!!
سبکشون که یکیه،،هر دوتا گرخناک هستن!!ترسیدن ربطی به استایل گرافیکی بازی نداره!!
میکامی Project Zwei رو فقط برای این ساخت چون رزیدنت اویل نتونست طرفداراش رو راضی کنه
چرا حرف تو دهن میکامی بیچاره میزاری؟؟؟میکامی هیچ جا اشاره نکرده: چون طرفدارای رزیدنت ایول از بازی خوششون نیومده میخوام TEW رو بسازم،فقط گفته بازی های ترسناک امروز از ریشه های خودشون فاصله گرفتن و میخوام دوباره به عناصر کلاسیک برگردونم این سبکو...
اگه هم بخواد اینکارو بکنه فوقش یه RE4 بسازه که گرافیک به روزتری داره.
فعلا تنها چیز جدیدی که از بازی وجود داره سیستم تله گذاریه وگرنه مابقی که همون RE هستن.
و
بیشتر تمرکز حرفم روی شعار : احیای سبک وحشت بود!!!
منظورم اینه که بیشتر یه حربه تبلیغاتی محسوب میشه و تا بازی عرضه نشه نمیشه رو این حرفا حساب باز کرد...
برای مثال هم SotD رو گفتم....که هی گفتن آقا ما میخوایم زنده کنیم زنده کنیم،،از اونور بوم افتادن!!
البته میکامی پدر این سبکه یجورایی،،ولی بازگشت به ریشه ها دلیل موفقیت نمیشه،،نسل گیمرا عوض شده...متر میکامی این بازیه،،اگه موفق بشه اسمش تو صنعت گیم جاودانه میشه،،چون دیگه زیر سایه کپکام نیست و استدیوی مستقل خودش رو داره...امیدوارم که موفق بشه!!!

یعنی میکامی اینقدر بیکاره نشسته ببینه تکلیف RE چی میشه بعد بازی بسازه!؟!؟؟!؟!
yahoo_102.gif
yahoo_13.gif

VANQUISH رو با این حساب به چه دلیلی ساخته!؟
yahoo_39.gif

ونکوییش قبل RE6 ساخته شده:دی
 
آخرین ویرایش:
آرت ورك ها و تصاوير بازي واقعا ديوانه كننده و زيبا است به نظر ميرسه كه وداع استاد شروع تازه اي رو براي اين سبك قديمي و پير رقم ميزنه.


u4143_Making_The_Evil_With.jpg
 
عنی میکامی اینقدر بیکاره نشسته ببینه تکلیف RE چی میشه بعد بازی بسازه!؟!؟؟!؟!
yahoo_102.gif
yahoo_13.gif

VANQUISH رو با این حساب به چه دلیلی ساخته!؟

این بازی رو به خاطر نارضایتی طرفدارا از رزیدنت اویل های اکشن شده و برای جذب اونا به سمت خودش ساخته شک نکن! میتونست بره سراغ ساخت بازیهای دیگه مثل بحران دایناسور !!!


اولا من مقایسه نکردم،،دوما چرا اصلا قابل قیاس نیستن این دوبازی؟؟!!
سبکشون که یکیه،،هر دوتا گرخناک هستن!!ترسیدن ربطی به استایل گرافیکی بازی نداره!!



چرا حرف تو دهن میکامی بیچاره میزاری؟؟؟میکامی هیچ جا اشاره نکرده: چون طرفدارای رزیدنت ایول از بازی خوششون نیومده میخوام TEW رو بسازم،فقط گفته بازی های ترسناک امروز از ریشه های خودشون فاصله گرفتن و میخوام دوباره به عناصر کلاسیک برگردونم این سبکو...
اگه هم بخواد اینکارو بکنه فوقش یه RE4 بسازه که گرافیک به روزتری داره.
فعلا تنها چیز جدیدی که از بازی وجود داره سیستم تله گذاریه وگرنه مابقی که همون RE هستن.
و
بیشتر تمرکز حرفم روی شعار : احیای سبک وحشت بود!!!
منظورم اینه که بیشتر یه حربه تبلیغاتی محسوب میشه و تا بازی عرضه نشه نمیشه رو این حرفا حساب باز کرد...
برای مثال هم SotD رو گفتم....که هی گفتن آقا ما میخوایم زنده کنیم زنده کنیم،،از اونور بوم افتادن!!
البته میکامی پدر این سبکه یجورایی،،ولی بازگشت به ریشه ها دلیل موفقیت نمیشه،،نسل گیمرا عوض شده...متر میکامی این بازیه،،اگه موفق بشه اسمش تو صنعت گیم جاودانه میشه،،چون دیگه زیر سایه کپکام نیست و استدیوی مستقل خودش رو داره...امیدوارم که موفق بشه!!!



ونکوییش قبل RE6 ساخته شده:دی

درسته که ترسیدن ربطی به استایل گرافیکی نداره اما این بازی اصلا قابل مقایسه با رزیدنت اویل و یا سایلنت هیل نیست اگه این طور باشه توم ریدر فرشته تاریکی هم باید Survival - Horror حساب کنیم!


اگه یادت باشه رزیدنت اویل 5 سال 2009 عرضه شد و همونجا هم عده ی زیادی از فن ها کلا از رزیدنت اویل قطع امید کردند این که خیلی ضایع هست بیاد بگه چون طرفداری رزیدنت اویل از بازی راضی نبودن من TEW رو ساختم ولی بطور غیرمستقیم این حرف رو زده در واقع این بازی رو ساخته تا فن های رزیدنت اویل رو بطرف خودش جذب کنه تا حالا فکر کردی چرا میکامی اسم این بازی رو شیطان درون انتخاب کرده که هب شیطان مقیم که همون رزیدنت اویل باشه نزدیک باشه و طرفدارای رزیدنت اویل همون حس و حال رزیدنت اویل بهشون دست بده یعنی شما واقعا فکر کردی میکامی از اون آدمهایی هست که مثل بعضی ها فقط به سود و پولی که از فروش بازی بدست میاره فکر میکنه؟ حالا شما میخوای باور کن میخوای نکن اینش مهم نیست اما بدون حداقل یکی از دلایل ساخت این بازی نارضایتی و دل سرد شدن طرفداران از رزیدنت اویل بوده فکر میکنی اگر رزیدنت اویل اکشن نمیشد اگه رزیدنت اویل 6 مثل سری های کلاسیک ترسناک بود اگه همونجوری بود که طرفدارا انتظارشو داشتن میکامی بازم این بازی رو میساخت؟ شک دارم! اگه دقت کنی ساخت بازی ار سال 2010 آغاز شده یعنی تقریبا یک سال بعد از رزیدنت اویل 5! من که اینطور فکر میکنم این کار به نوعی انتقام از کپکام هم میتونه تلقی بشه اگر بتونه واقعا طرفدارای رزیدنت اویل رو به سمت خودش جذب کنه کپکام باید تابان سنگینی رو بپردازه! مگه اینکه دوباره رزیدنت اویل رو به دوران ترس و وحشت و به ریشه هاش برگردونه!
 
آخرین ویرایش:
به نظر من مهم اینه که دوباره شاید قسمت بشه یه بازی پیدا بشه مثل رزیدنت اویل که بازم خاطره خوش برا همه رقم بزنه :d من که از الان عاشق این بازی شدم :d
 
تا حالا فکر کردی چرا میکامی اسم این بازی رو شیطان درون انتخاب کرده که هب شیطان مقیم که همون رزیدنت اویل باشه نزدیک باشه
.....:|
میکامی خودش RE رو ساخته و ایده های کلاسیکشو داده و خودشم RE4 رو با ایده های جدیدتر ساخت و انقلاب کرد...

این آقا کارش ترسوندنه...اگه RE هم موفق میشد باز ایشون بازی ترسناک خودش رو میساخت چون تو خونشه بازی ترسناک ساختن...

من نمیدونم این فرمولای قطعی رو از کجا در میاری واسه صنعت گیم؟؟؟!!!

کپکام خودش تو سیاست هاش داره بازنگری میکنه و اونقد دیدش محدود نیست که بیاد ببینه میکامی قراره چیکار کنه و نشون داده همیشه کار خودشو میکنه...

پس اگه RE موفق میشد دیگه میکامی دور سبک وحشت رو خط میکشید؟؟؟:دی

همه گیمرها از میکامی انتظار بازی ترسناک دارن و ربطی به موفق یا نبودن RE نداره داداش من...تمام
 
.....:|
میکامی خودش RE رو ساخته و ایده های کلاسیکشو داده و خودشم RE4 رو با ایده های جدیدتر ساخت و انقلاب کرد...

این آقا کارش ترسوندنه...اگه RE هم موفق میشد باز ایشون بازی ترسناک خودش رو میساخت چون تو خونشه بازی ترسناک ساختن...

من نمیدونم این فرمولای قطعی رو از کجا در میاری واسه صنعت گیم؟؟؟!!!

کپکام خودش تو سیاست هاش داره بازنگری میکنه و اونقد دیدش محدود نیست که بیاد ببینه میکامی قراره چیکار کنه و نشون داده همیشه کار خودشو میکنه...

پس اگه RE موفق میشد دیگه میکامی دور سبک وحشت رو خط میکشید؟؟؟:دی

همه گیمرها از میکامی انتظار بازی ترسناک دارن و ربطی به موفق یا نبودن RE نداره داداش من...تمام

اما انقدر پا فشاری و تبلیغات فقط به همون دلیلیه گفتم اینا فرمول نیست فکرتو به کار بندازی متوجه میشی که اگه میخواست فقط بازی ترسناک بسازه مثل همه ی شرکت های دیگه بازی ترسناکشو میساخت انقدر تیز کردن و بازی من فلانه و سوروایول هارور خالصه و دوست دارم هم هبگن ترسناک ترین بازی بوده که تا حالا بازی کردیم نداشت راحت و آسود هبازیشو میساخت این بیانیه هایی که داده حالا هر چند مطمعنم به گوشتم نخورده هیچ کدومش اما به خاطر این بوده که به فن های رزیدنت اویل ثابت کنه اگه رزیدنت اویل داره شکست میخوره در عوض بازی من هست یک سوروایول هارور خالص و همونچیزی که شما میخواید حالا باز بگو فرمول از کجا اوردی مرمول از کچا اوردی مگه من گفتم سونامی این بازی رو ساخته که میگی میکامی خودش RE رو ساخته و ایده های کلاسیکشو داده من میگم میکامی فهمیده که رزیدنت اویل داره شکست میخوره واسه همین این بازی رو ساخته تا طرفدارای رزیدنت اویل هم از نبودن یک سوروایول هارور واقعی نا امید نباشن و اگه رزیدنت اویل موفق میشد میکامی خط نمیکشید اما دیگه این همه اعلامیه و تبلیغات هم نمیکرد واسه بازیش و شاید برای رقابت با رزیدنت اویل این بازیرو بازم میساخت نمیدونم تونستم قانعت کنم اگه نه شب که خواستی بخوابی به حرفای من فکر کن چند دفعه تکرار کن تا متوجه بشی والا دیگه نیمدونم چطوری بگم!:d به نظرت چرا یه بازی تو اون مایه های دینو کرایسیس نساخت؟
 
آخرین ویرایش:
این بازی رو به خاطر نارضایتی طرفدارا از رزیدنت اویل های اکشن شده و برای جذب اونا به سمت خودش ساخته شک نکن! میتونست بره سراغ ساخت بازیهای دیگه مثل بحران دایناسور !!!
بازی مال کپکامه میکامی نمیتونه ادامه اش رو بسازه

ببین کامیا هم از کپکام جدا شد رفت دنبال سبک مورد علاقه اش الآن هم داره همون تیپ بازی رو میسازه
میکلامی هم دقیقاً داره سبک مورد علاقه خودش رو میسازه :دی
 
اما انقدر پا فشاری و تبلیغات فقط به همون دلیلیه گفتم اینا فرمول نیست فکرتو به کار بندازی متوجه میشی که اگه میخواست فقط بازی ترسناک بسازه مثل همه ی شرکت های دیگه بازی ترسناکشو میساخت انقدر تیز کردن و بازی من فلانه و سوروایول هارور خالصه و دوست دارم هم هبگن ترسناک ترین بازی بوده که تا حالا بازی کردیم نداشت راحت و آسود هبازیشو میساخت این اعلامیه هایی که داده حالا هر چند مطمعنم به گوشتم نخورده هیچ کدومش اما به خاطر این بوده که به فن های رزیدنت اویل ثابت کنه اگه رزیدنت اویل داره شکست میخوره در عوض بازی من هست یک سوروایول هارور خالص و همونچیزی که شما میخواید حالا باز بگو فرمول از کجا اوردی مرمول از کچا اوردی مگه من گفتم سونامی این بازی رو ساخته که میگی میکامی خودش RE رو ساخته و ایده های کلاسیکشو داده من میگم میکامی فهمیده که رزیدنت اویل داره شکست میخوره واسه همین این بازی رو ساخته تا طرفدارای رزیدنت اویل هم از نبودن یک سوروایول هارور واقعی نا امید نباشن و اگه رزیدنت اویل موفق میشد میکامی خط نمیکشید اما دیگه این همه اعلامیه و تبلیغات هم نمیکرد واسه بازیش و شاید برای رقابت با رزیدنت اویل این بازیرو بازم میساخت نمیدونم تونستم قانعت کنم اگه نه شب که خواستی بخوابی به حرفای من فکر کن چند دفعه تکرار کن تا متوجه بشی والا دیگه نیمدونم چطوری بگم!:d به نظرت چرا دینو کرایسیس رو ادامه نداد چرا یه بازی تو اون مایه ها نساخت؟

اما انقدر پا فشاری و تبلیغات فقط به همون دلیلیه گفتم اینا فرمول نیست فکرتو به کار بندازی متوجه میشی که اگه میخواست فقط بازی ترسناک بسازه مثل همه ی شرکت های دیگه بازی ترسناکشو میساخت انقدر تیز کردن و بازی من فلانه و سوروایول هارور خالصه و دوست دارم هم هبگن ترسناک ترین بازی بوده که تا حالا بازی کردیم نداشت راحت و آسود هبازیشو میساخت

مثه اینکه با تبلیغات در دنیای مدرن آشنایی نداری شما؟؟
همین الان داشتم مصاحبه سازنده PES رو میخوندم که فیفا رو کوبیده!!

این اعلامیه هایی که داده حالا هر چند مطمعنم به گوشتم نخورده هیچ کدومش اما به خاطر این بوده که به فن های رزیدنت اویل ثابت کنه اگه رزیدنت اویل داره شکست میخوره در عوض بازی من هست یک سوروایول هارور خالص و همونچیزی که شما میخواید حالا باز بگو فرمول از کجا اوردی
وااسه بازی پیشنمایش مینویسم،مطمئن باش خوندم،نگران نباش:دی
فکر کنم تحت تاثیر جو انتخابات شورای شهرتون قرار گرفتی...اعلامیه و طرفدارانو...:دی

به نظرت چرا دینو کرایسیس رو ادامه نداد چرا یه بازی تو اون مایه ها نساخت؟
چون ایده ای واسه ادامه دادن اون نداشته،،بعدشم این سوالو میشه به همه ی بازی ها که تا الان ساخته تعمیم داد،اصلا ربطی نداره...
+
:دی چرا عصبانی میشی؟؟به اعصاب خودت مسلط باش...سونامی چی بود!!!
 
بازی مال کپکامه میکامی نمیتونه ادامه اش رو بسازه

بازی مال کپکام هست ولی چرا یه بازی تو اون مایه ها نمیسازه به هر سازنده ی اون بازی هم خود میکامی بوده میتونست هبره یه بازی تو اون سبک هم بسازه!


مثه اینکه با تبلیغات در دنیای مدرن آشنایی نداری شما؟؟
همین الان داشتم مصاحبه سازنده PES رو میخوندم که فیفا رو کوبیده!!

وااسه بازی پیشنمایش مینویسم،مطمئن باش خوندم،نگران نباش:دی
فکر کنم تحت تاثیر جو انتخابات شورای شهرتون قرار گرفتی...اعلامیه و طرفدارانو...:دی

یادم نمیاد EA واسه دد اسپیس 3 از این تبلیغات کرده باشه اونم 1 سال قبل از اومدن بازی! بعید میدونم خونده باشی اگه میشه تمام بیانیه هاشو برام pm کن بدون ترجمه همون انگلیسی پیش نمایشتم میخونیم :d
:d


خب تو با این چیزا بیگانه هستی من چیکار کنم پسر خوب؟ منظورم از اعلامیه بیانیه بود :d

چون ایده ای واسه ادامه دادن اون نداشته،،بعدشم این سوالو میشه به همه ی بازی ها که تا الان ساخته تعمیم داد،اصلا ربطی نداره...
+
biggrin1.gif
چرا عصبانی میشی؟؟به اعصاب خودت مسلط باش...سونامی چی بود!!!

میخواست مبنویسم کاواتا گفتم شاید نشناسیش ولی سونامی رو دیگه حتم امیدونی چیه :d آخه به من داری میگی میکامی RE رو ساخته برو به یکی بگو نه ندونه رزیدنت اویل بازی ترسناک هست یا استراتژیک نه من از از بچگی از وقتی رزیدنت اویل اومد با این بازی آشنایی دارم قربونت

حتما میدونستی که میکامی گفته این آخرین کاری هست که من کارگردانی میکنم ضمنا سازندشم میکامی نیست و Masato Kimura هست میکامی کارگردان هست! حالا شما و اون دوست فکر کنید میکامی واسه دل خودش این بازی رو ساخته منم فکر میکنم به خاطر فن های خسته ی رزیدنت اویل ساخته بازم مشکلی هست؟
 
آخرین ویرایش:
یادم نمیاد EA واسه دد اسپیس 3 از این تبلیغات کرده باشه اونم 1 سال قبل از اومدن بازی! بعید میدونم خونده باشی اگه میشه تمام بیانیه هاشو برام pm کن بدون ترجمه همون انگلیسی پیش نمایشتم میخونیم :d
خب تو با این چیزا بیگانه هستی من چیکار کنم پسر خوب؟ منظورم از اعلامیه بیانیه بود :d

میخواست مبنویسم کاواتا گفتم شاید نشناسیش ولی سونامی رو دیگه حتم امیدونی چیه :d آخه به من داری میگی میکامی RE رو ساخته برو به یکی بگو نه ندونه رزیدنت اویل بازی ترسناک هست یا استراتژیک نه من از از بچگی از وقتی رزیدنت اویل اومد با این بازی آشنایی دارم قربونت

حتما میدونستی که میکامی گفته این آخرین کاری هست که من کارگردانی میکنم ضمنا سازندشم میکامی نیست و Masato Kimura هست میکامی کارگردان هست! حالا شما و اون دوست فکر کنید میکامی واسه دل خودش این بازی رو ساخته منم فکر میکنم به خاطر فن های خسته ی رزیدنت اویل ساخته بازم مشکلی هست؟
!کیمورا تهیه کننده محسوب میشه...کارگردان نقش اصلی رو داره،مثل فیلم سازی...پس میگن میکامی این بازی رو ساخته..اوکی؟
DS یه بازی جداست...یعنی میگی همه واسه بازی ترسناک بیان مثه میکامی تبلیغ کنن؟؟:دی

فن های خسته ی رزیدنت اویل

اگه خیلی طرفدارای خسته و کوفته ایول رو دوس داشت همون کپکام میموند،،الان پول حرف اولو میزنه،،میکامی هم خیلی تو این فازا که میگین سیر نمیکنه و بخواد واسه طرفدارا کارت پستال بفرسته بخاطر RE ازتون پوزش میطلبم...
میکامی فی سبیل الله بازی نمیسازه که دل یه عده رو خوش کنه...فکر پول در آوردنشه،،،این ساختن بازی به سبک RE هم واسه تپل کردن جیب مبارکشه....بهترین حربه تبلیغاتی رو پیش گرفته...باهمین کار فروش بازی رو برده بالا

آقا اطلاعاتی که شما دارین موسادم نداره!با شینجی تو یه مدرسه بودی؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or