جزییاتی از GOD OF WAR III

  • Thread starter Thread starter GENE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

GENE

کاربر سایت
god-of-war.jpg


گوشه‌ای از صحبت‌های VGTILT.com در مورد GOW3:

تریلر جدیدی برای VGA امسال در نظر گرفته شده‌است که البته این تریلر به هیچ وجه نتیجه پایانی و نهایی کار نبوده و بازی نهایی فراتر از این خواهد بود. فقط به تعدادی از موارد اشاره می‌کنم:

گرافیک این بازی استاندارد جدیدی را در بازی‌های ویدئویی بوجود خواهد آورد. این بازی براحتی جزییات گرافیکی عناوینی مثل GeOW و Uncharted را پشت سر خواهد گذاشت و یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی را به ارمغان خواهد آورد. جزییات با دقت بسیار بالایی کار شده‌اند و انیمیشن‌های بازی تجربه‌ای به شما خواهند داد که تابحال نداشته‌اید.


احتمالا این بازی در 1080P و با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. این امر نه تنها به زیبایی بازی کمک می‌کند بلکه برگ برنده‌ای برای بازیباز‌ها خواهد بود.


کریتوس تنها شخصیت قابل بازی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که همراهی در طول راه خواهد داشت... شاید برادر او !!!


گیم‌پلی تقریبا مثل گذشته خواهد بود که البته بهینه شده است. دوربین بازی خیلی به شخصیت نزدیک‌تر شده و همه چیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و فقط در مواقع خواص محدوده بزرگتری را در بر می‌گیرد. 3 مکانیسم جدید برای گیم‌پلی بازی تعریف شده که نیاز بازیباز‌های مختلف را مرتفع می‌کند.


یک مود انلاین، یک مود گلادیاتور و co-op نیز به بازی اضافه شده‌است.


در بازی منطقه‌ای وجود دارد که کریتوس در حال جنگ با لشکر عظیمی از جسد‌های پوسیده می‌باشد که در یک قبرستان با جزییات بالا اتفاق می‌افتد. انجا مه غلیظی حکم فرماست و درختان خشکیده و سنگ‌قبرهای زیادی به چشم می‌خورند. جزییات گرافیکی بسیار بالاست و کریتوس پس از جنگ با این لشکر زامبی‌ها وارد وارد دخمه‌ای می‌شود و در آنجا جنگ با یک BOSS غول‌پیکر آغاز می‌شود.


این مبارزه، یکی از سینمایی‌ترین نبرد‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است که در آن شما باید بجنگید و گاهی نیز از سیستم دکمه‌زنی استفاده می‌شود و همچنین یک سیستم جدید که فعلا حرفی از ان به میان نیامده. به احتمال 100 درصد در ماه‌های آینده دمویی از این بازی در PSN قرار خواهد گرفت.

از این بازی انتظارات زیادی می‌رود و به احتمال زیاد به یکی از عناوین موفق سونی تبدیل خواهد شد.

بزودی منتظر جزییات بیشتری باشید.
پایان

Source
 
آخرین ویرایش:
حالا ببینید اولین تصویر از KZ2 چجوری بوده و این تصاویری که اخیرا پخش شده چجوریه ! :


ما کلی سر قضیه این عکس که 2 سال پیش پخش شد بحث کردیم و اینکه یادت نیست دیگه به من مربوط نمیشه و تمامیه پست های مربوطه و همین عکس ، در تاپیک "اخبار داغ کنسولها" زده شده و همین الان هم هستش میتونی بری ببینی.(و خوشبختانه این عکس رو من داشتم خودم)

فقط خواهش میکنم از این به بعد تا از چیزی اطلاع ندارید در موردش اظهار نظر غلط نکنین تا من مجبور نشم برگردم به 2 سال قبل و اینهمه توضیحات بدم.از مدیر BC توقعات خیلی بیشتر از اینا میره .. دیگه موضوع به این ساده ای کاربرهای اماتور این سایت هم میدونن.

آها ، کدوم بازی دهه 90 این شکلی بود ؟!! این عکس تنها مشکلش نورپردازیه . لبه های بد ؟! اینایی که گفتی رو بیار نشون بده ، روی یه عکس یا تریلر یا هر کوفت دیگه ای .
فقط حتما نشون بده .
میخوای من برم یه کاربر آماتور شم شما که خیلی برازنده ای و Pro بیا مدیر شو ، خوبه ؟
 
دوستان آخرش راه به جایی نمی‌برید.
تریلر بسیار کوتا و بی‌کیفیت بود ولی چندتا نکته ازش میشد برداشت کرد.

اول از همه اینکه جای بیشتر افکت‌های Fake قبلی خصوصا بازتاب‌ها رو اینبار با جلوه‌های واقعی پر کردن.
قطعا در نگاه اول زیاد نمیشه تفاوت‌هایی از این دست رو تشخیص داد ولی با توجه به حجم نورپردازی (هرچند که ایراد داشت) و بعضی نکات دیگه میشه به این موضع پی‌برد.

دوم اینکه بافت‌ها شدید بالا و پائین دارن.
یعنی بعضی کیفیتشون خوبه و بعضی واقعا معمولی هستن. البته در کل توقع خیلی بیشتر هستش و از منظر کلی ایرادات زیادی میشه به بافت‌ها گرفت.

سوم نورپردازی و سایه زنی پیشرفت کامل داشته.

یعنی این موضوع که از همه نظر این بخش متحول شده روشنه ولی ایرادات زیادی هم داره که به دلیل آخری که می‌گم قابل چشم‌پوشی هستش.

چهارم انیمیشن‌های عالی بازی قبل اینجا بینقص شدن.

یعنی تو همین دموی بسیار کوتاه هم اینبار سنگینی بدن عضلانی کریتوس مشهوده و بقیه عناصر واضحا پیشرفت داشته ولی بنظر کامل نیست.

پنجم جزئیات............
اینو باید صبر کنید تا به حرفم برسید!

نکته آخر کاملا مشهود هستش که این دمو یه دموی اولیه هستش.

اولا تعاریفی که من شنیده و خوندم کاملا با اینهایی که دیدم متفاوت بوده که قطعا هم درسته و یا به عمد یا به هردلیلی این دموی اولیه نشون داده شده.
از هر نظر کاملا مشهوده که بازی نیمه کاره هستش و بسیار جای پیشرفت داره که این امر نیز به وقوع خواهد پیوست و اینو مطمئن هستم.
ضمن اینکه از این نمایش کوتاه نمیشه به هیچ وجه نظر قطعی داد چون نه محصول نهایی هستش و نه کیفیت لازم رو داره.
فهمیدن نکاتی مثل اینکه آیا فیزیک خوبی به بازی اضافه شده یا نه و غیره که جای خود داره... .
باید هنوز صبر کرد.
 
تنها نتیجش از این تریلر اینه که سونی ترسیده اونم از طرفداراش چرا ؟؟؟ چون میخواد دوباره یه ابروریزی دیگه در نیاره مثل kz 2 که همچین تریلری داد که ملت کفشون برید اما حالا زمین تا اسمون فرق داره ! در مورد رزولیشن خواهشا دیگه فن بوی بازی رو بزراید کنار سونی اون اول ها که قرار بود ps3 بیاد یادتون چه حرف هایی میزد ؟؟؟ اما الان برای ضایع نشدن خودش میاد دیسک بلوری رو چمیدونم پر از چرت و پرت میکنه و خیلی کار های دیگه که بگه اره این نسل احتیاج به یه فرمت جدید داشت ! و غیره اینم در مورد gow 3 هستش که نمونشم دارید میبنید !

نکته:
Racing ساختن شاهکار نیستش.
سر قضیه KZ2 سونی این کار رو کرد.
اولین تصویر از In-Game که منتشر شد گرافیکش دقیقا با یک عنوان دهه 90 همخونی داشت ! ولی بعدا با اومدن تصاویر و تریلر ها و جزئیات بیشتر ، گرافیک اصلی بازی رو نشون دادند.
آدم پست‌های این تاپیک رو که می‌خونه از زندگی سیر میشه واقعا بار علمی در حد تیم ملی

STICKY THIS THREAD

ما کلی سر قضیه این عکس که 2 سال پیش پخش شد بحث کردیم و اینکه یادت نیست دیگه به من مربوط نمیشه و تمامیه پست های مربوطه و همین عکس ، در تاپیک "اخبار داغ کنسولها" زده شده و همین الان هم هستش میتونی بری ببینی.(و خوشبختانه این عکس رو من داشتم خودم)
بله دقیقا یادمه :arrowd:
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=6933

Mega lol @ that thread

حالا هم کسی هست که بتونه چنین حرفایی در مورد KZ 2 بزنه ؟
دقیقا این تاپیک هم قضیه همون تاپیکه که همه میگن این بازی اشغاله و فلان و فلانه

1 سال دیگه....
 
من دیگه بحثی ندارم فقط چند تا نکته هست که باید گفته شه حتما.
آها ، کدوم بازی دهه 90 این شکلی بود ؟!! این عکس تنها مشکلش نورپردازیه . لبه های بد ؟! اینایی که گفتی رو بیار نشون بده ، روی یه عکس یا تریلر یا هر کوفت دیگه ای .
فقط حتما نشون بده .
این عکس تنها مشکلش نورپردازیه ؟!!! یعنی واقا نمیتونی تشخیص بدی ؟! (باید یه خیلی چیزها شک کنم من)
میتونی بگی اون تکسچر بکار رفته روی دیوار چقدر حجم داره ؟! :) یا مثلا اسلحه یا هر چیزی که توی عکس میبینی ...

نمونش Shadow بازی هستش که بازیهای PS1,2 همچین سایه ای داشتن.
و تو این عکس میتونی Soft Shadow رو واضحا ببینی.



s.gif

یعنی واقا میخوای بگی این KZ2 همین KZ2 الان هستش که فقط نور بهش دادن ؟؟!!

دیگه من حرفی ندارم.

بجای اینکه بیایی پست اینو اونو Bolt کنی بیا حرفتو بزن ببینم چی میخوای بگی.
این کارا قدیمی شده.
Racing ساختن شاهکار نیستش.
:arrowd:
اینکه GT5 در رزولوشن 1080p و 60fps اجرا میشه بنظر من کار شاخی صورت نگرفته چون خیلی از تصاویری که در بازی بکار رفته دو بعدی هستش.غیر از طراحی ماشین فوق الاده زیبا و چند موارد دیگه خیلی از خصوصیات بازی Real-Time نیستن (مخصوصا مناظر بکار رفته در بازی که واقا تو ذوق میزنه و کاملا دوبعدی هستش) پس با این اوصاف کار خاصی صورت نگرفته و این رزولوشن و فرم رو خیلی راحت میشه بکار برد.
افتاد الان؟
دلیلی برای اینکار نمیدیدم فقط جهت اطلاع گفتم که بقیه بفهمن چه خبره اینجا.
حالا هم کسی هست که بتونه چنین حرفایی در مورد KZ 2 بزنه ؟
نظر من اینه که باید گرافیک KZ2 در سطح CG بود.
 
Last edited by a moderator:
چه خوب شد که تاپیک تصاویر Killzone 2 رو مثال زدید
این لینک صفحه چهارم اون تاپیک هست
صفحات قبلشم بخونید ببینید به خاطر یک تصویر داغون بعضیا که الانم دارن اینجا همون حرفایی که درباره kZ2 زدن راجب GOWIII هم میزنند تکرار میکنند .
بعد که در E3 نشون داده شد دیگه پیداشون نشد و حرفای دیگه ای به میون اومد مثل این :
نميدونم خودتونو مسخره كردين يا ما را . پسر جان اين عكس را مثل اين ميمونه كه با ابرنگ نقاشي كردن اونوقت شما مياين دم از گرافيك ميزنيد .
واقعا جالبه! تاریخ تکرار میشود! :)

ببخشید که off topic شد .

ولی الان با این حرفهایی که حلوا حلوا میگی و دهن شیرین میکنی و مهمتر فن بوی بازیهای بی اساست گرافیک Gow3 از این بالاتر نمیره و فقط گذشت زمان مشخص میکنه.چیزی که الان همه دارن میبینن و نظرات هم گفته شده ..
جان؟
به قول یکی الان در حد 18 چرخ معلومه که کی فن بویه
کل تاپیک رو شما مورد عنایت قرار دادی عزیز من . بهت تبریک میگم :smile:
 
آخرین ویرایش:
درود

من نميدونم از روي يه نمايش كوتاه چطور اين همه نتيجه گرفتيد ؟؟؟
يكم صبر كنيد اطلاعات بيشتري ازش رو بشه و يا خود بازي بياد كل دو تا دموي gow3 همش 1 دقيقه هم نميشه .
براي يه بازي كامل اين قدر نقد وجود نداره كه براي يه دمو هست البته اين محبوبيت اين بازي رو نشون ميده
من فكر ميكردم گرافيك رو ببينم سكته ميزنم ولي اون كيفيت رو نداشت ولي همه چيز كه گرافيك نيست.
در كل جوجه رو وقتي مرغ شد ميشمارن
اين بازي از شماره 1 عالي بوده وتا اخر هم عالي خواهد ماند.
 
این تاپیک در مورد GOW هست . منتهی من نمی دونم قضیه چیه که هر بازی ps3 که راجع بهش بحث می شه . همه فن های مایکروسافت یاد کیلزون 2 می افتن :laughing: یاد موتور استورم می افتن و ...
یه سری دلیل می یارن برای کوچیک جلوه دادن این بازی ها . که اگه همون دلیل هارو برای بازی های اختصاصی کنسول 360 بیاری قبولش نمی کنن :laughing: اصولا فنبوی جماعت دنبال منطق نیست . فقط می خواد به هر شکلی ثابت کنه که کنسول مورد علاقه اون و بازی هاش برتر هست . یه زمان فن های سونی می گفتن گیرز 1 که بازی نیست . محیط ها همه بسته هستند . به همین دلیل رندر شدن ابجکت های با کیفیت و کلا دیدن گرافیک بالا ازش هیچ ارزشی نداره :laughing: حالا یه سری رفتن سراغ کیلزون 2 و گرفتن یک ایراد از بازی و چشم پوشی از کلی حسن ! اصولا فن بوی جماعت _ مخصوصا فن کنسول _ دنبال راه انداختن این طور بحث ها هست و خواهد بود . خیلی خوب می شد اگه به این پست ها توجه نشه !
 
چیزی که مشخصه اینکه این تریلر اون چیزی نبود که همه انتظار داشتن ولی با توجه به سابقه این بازی و گرافیک بازییهای مثل MGS4 و... میشه فهمید که این یه نمونه کاری که ساده بوده و نمیشه از این تریلر قضاوت کرد.
مطما باشید این بازی چشمهارو خیره خواهد کرد،باید صبر کرد.
من خودم اولش این تریلر دیدم جا خوردم.:d
ولی گذر زمان نشون خواهد داد که این بازی همانطور خواهد بود که انتظار میرفته.
 
این بازی حداقل تا یک سال دیگه نمیاد .. سازنده های باز هم هیچ وقت نمیان بهترین حالت بازی رو تو اولین ویدئو بگزارن.. مطمئنا این کیفیت بازی نیست و تغییر خواهد کرد..
 
صفحات قبلشم بخونید ببینید به خاطر یک تصویر داغون بعضیا که الانم دارن اینجا همون حرفایی که درباره kZ2 زدن راجب GOWIII هم میزنند تکرار میکنند .
تا زمانی که یک موضوعی به اثبات نرسیده باشه هر بحثی صورت میگیره و واقعیات هم گفته میشه حالا به مزاج جنابعالی خوش نمیاد دیگه بهتره یه فکری بکنی.

الان هم که GOW3 گرافیکش (توی همین تریلر و تصاویر) در حد یک Gow3 و PS3 نیست.اگه قضیه KZ2 تکرار شد و گرافیک پیشرفت کرد (که قطعا هم همینطور خواهد بود) اونموقع دیگه در موردش یک بحث جداگانه میکنیم.

ولی الان با این حرفهایی که حلوا حلوا میگی و دهن شیرین میکنی و مهمتر فن بوی بازیهای بی اساست گرافیک Gow3 از این بالاتر نمیره و فقط گذشت زمان مشخص میکنه.چیزی که الان همه دارن میبینن و نظرات هم گفته شده ..
 
تا زمانی که یک موضوعی به اثبات نرسیده باشه هر بحثی صورت میگیره و واقعیات هم گفته میشه حالا به مزاج جنابعالی خوش نمیاد دیگه بهتره یه فکری بکنی.

الان هم که GOW3 گرافیکش (توی همین تریلر و تصاویر) در حد یک Gow3 و PS3 نیست.اگه قضیه KZ2 تکرار شد و گرافیک پیشرفت کرد (که قطعا هم همینطور خواهد بود) اونموقع دیگه در موردش یک بحث جداگانه میکنیم.

ولی الان با این حرفهایی که حلوا حلوا میگی و دهن شیرین میکنی و مهمتر فن بوی بازیهای بی اساست گرافیک Gow3 از این بالاتر نمیره و فقط گذشت زمان مشخص میکنه.چیزی که الان همه دارن میبینن و نظرات هم گفته شده ..
من یه پیشنهاد برادرانه باری تو دارم اونم اینه که هیچ دلیلی نداره که ما یا سونی بیایم چیزی رو برای شما اثبات کنیم چون نه ما بازی میسازیم نه سونی بلکه شرکت ها هستن که بازی رو میسازن مثلا مدیر عامل سونی نمیره که توی طریقه ساخت بازی نظارت کنه که بلکه اون بودجه و امکانات رو به شرکت های زیر مجموعه خودش میده که اون ها بازی رو بسازن پس هیچ دلیلی برای اثبات نمیمونه و ین که هر کس هرچیزی که میخواد رو میخره بلا چرت و پرت ازنظر بعضی ها مثلا من با بازی کرک داون و حونلی سورد خیلی حال میکردم اما دلیل نمیشه که خیلی ها به این بازی میگن چرت خوب پس دلیلی برای اثبات نمیمونه
 
بجای اینکه بیایی پست اینو اونو Bolt کنی بیا حرفتو بزن ببینم چی میخوای بگی.
این کارا قدیمی شده.
نظر من اینه که باید گرافیک KZ2 در سطح CG بود.
البته پست‌ها رو Bolt نکردم بلکه Bold کردم چون نمونه‌هایی از نقل قول‌های تاریخی هستند که همیشه تو ذهنم میمونه
درست مثل همین پست جذابتون :arrowd:
کیل زون رو دقیقا اشخاصی مثل سونی فن ها بزرگش کردن مگر نه هیچ چیز خاصی نداره یعنی اصلا نداشته.الان هم سازنده هاش میخوان با اسم Halo یه جورایی خودشونو بزرگ جلوه بدن ولی اصل قضیه اینه که سازنده های کیل زون فعلا باید برن آبدارچی استادیوی Bungie بشن تا اینکه بیان یه بازی بسازن بگن ما رقیب Halo هستیم! اگه با حرفه که آدم همه چی میتونه بگه ولی اصل قضیه توی عمل مشخص میشه.
بسیار عالی
هدف شما از چنین پست‌های زیبا و بی طرفانه بر همگان واضح و مبرهنه

به فعالیتتون ادامه بدید آینده روشنی براتون میبینم
 
مسئله اینکه باید چیزی اثبات بشه یا نشه نیست.
بعضا دوستانی هستند که از بحث‌های اینچنینی خوششون میاد و سعی دارن با ادامه این بحث‌ها فقط جنبه دگرآزاری رو در خودشون ارضا کنن.

دقیقا در همین راستا هستش که من یه پست منطقی میدم ولی انگار اون پست وجود نداره و کسی نمی‌بینیتش (فقط برای مثال میگم)

دوستان آخرش راه به جایی نمی‌برید.
تریلر بسیار کوتا و بی‌کیفیت بود ولی چندتا نکته ازش میشد برداشت کرد.

اول از همه اینکه جای بیشتر افکت‌های Fake قبلی خصوصا بازتاب‌ها رو اینبار با جلوه‌های واقعی پر کردن.
قطعا در نگاه اول زیاد نمیشه تفاوت‌هایی از این دست رو تشخیص داد ولی با توجه به حجم نورپردازی (هرچند که ایراد داشت) و بعضی نکات دیگه میشه به این موضع پی‌برد.

دوم اینکه بافت‌ها شدید بالا و پائین دارن.
یعنی بعضی کیفیتشون خوبه و بعضی واقعا معمولی هستن. البته در کل توقع خیلی بیشتر هستش و از منظر کلی ایرادات زیادی میشه به بافت‌ها گرفت.

سوم نورپردازی و سایه زنی پیشرفت کامل داشته.

یعنی این موضوع که از همه نظر این بخش متحول شده روشنه ولی ایرادات زیادی هم داره که به دلیل آخری که می‌گم قابل چشم‌پوشی هستش.

چهارم انیمیشن‌های عالی بازی قبل اینجا بینقص شدن.

یعنی تو همین دموی بسیار کوتاه هم اینبار سنگینی بدن عضلانی کریتوس مشهوده و بقیه عناصر واضحا پیشرفت داشته ولی بنظر کامل نیست.

پنجم جزئیات............
اینو باید صبر کنید تا به حرفم برسید!

نکته آخر کاملا مشهود هستش که این دمو یه دموی اولیه هستش.

اولا تعاریفی که من شنیده و خوندم کاملا با اینهایی که دیدم متفاوت بوده که قطعا هم درسته و یا به عمد یا به هردلیلی این دموی اولیه نشون داده شده.
از هر نظر کاملا مشهوده که بازی نیمه کاره هستش و بسیار جای پیشرفت داره که این امر نیز به وقوع خواهد پیوست و اینو مطمئن هستم.
ضمن اینکه از این نمایش کوتاه نمیشه به هیچ وجه نظر قطعی داد چون نه محصول نهایی هستش و نه کیفیت لازم رو داره.
فهمیدن نکاتی مثل اینکه آیا فیزیک خوبی به بازی اضافه شده یا نه و غیره که جای خود داره... .
باید هنوز صبر کرد.
مشکل پست من اینه که در اون به کسی توهین نشده و فرد خاصی هدف حملات من قرار نگرفته.

کافی بود اسم یکی از شما عزیزان در اون نوشته میشد تا همینطور فی‌البداهه اقدام به نفی اون و شروع به جر و بحث کنید ولی چون مطلب درستی هستش و خبری از این حرفها توش نیست خیلی راحت بیخیالش میشید و قفل میکنید روی اولین پستی که بشه بهش گیر داد.
این سیستم شدیدا ناپسند هستش و ادامه دادنش واقعا ابلهانست.
لازم به ذکر هستش که من هیچکس خاصی مدنظرم نیست فقط موضوع اینه که اینجا حرکت شما دوست عزیز Ali_Amini که بحثی به این مسخرگی رو ادامه میدید ناشایست هستش.
اتفاقا ما قبلا بحث خوبی داشتیم ولی نمی‌دونم این عکس‌العمل فعلی از جانب شما چه دلیلی داره؟!
هدف همیشه تبادل اطلاعات بوده. اگر میبینید این مورد در حال حاضر وجود نداره و جای بحثی نیست چرا روی موضوعاتی که همه به اون واقفیم پا فشاری می‌کنید که بخواید با جبهه‌گیری روبرو بشید؟
اگر هم نظر خاصی دارید باید همیشه آماده برخورد با آرای مخالف باشید و اینکه نظرتون درست خواهد بود یا غلط رو به بعد از رونمایی کامل از عنوان مدنظرتون واگذار کنید چون دفاع از هیچی (چون واقعا چیز خاصی مشخص نیست) کار عاقلانه‌ای محسوب نمیشه... .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or