جزئیات اولیه Batman: Arkham Origins

RattleSnake

کاربر سایت
18923178142825934188.jpg


- گیمران با گذشته بت من در Arkham Origins آشنا می‌شنود.
- بازی در شب کریسمس به وقوع می پیوندد
- سال ها پیش از دو بازی قبل
- Black mask ، یکی از سردسته های خلافکارها ، در ازای سر بتمن جایزه خواهد داد
- آدم کش ها و خلافکاران درجه یک دنیای DC ( کمیک های کارآگاهی ،جهان بتمن) به دنبال بتمن هستند
- پلیس های فاسدی که رشوه گرفتند هم به این تعقیب برای دستگیری بتمن همراه می شوند ( به کمک خلافکاران میان)
- Batman بایستی دشمنانش رو دور بزنه ، پی ببره چرا Black Mask قصد کشتنش رو داره و به پلیس های خوبی که هنوز باقی مانده اند ثابت کند که طرف آنهاست

کلی:
- پورت کردن Arkham City به Wii U به تیم اجازه داد که با Unreal 3 آشنا بشوند
- ساخت یک Prequel به تیم اجازه ساخت یک محدوده ی منحصر بفرد رو میده زیرا ممکنه Rocksteady قصد به ادامه ی خط زمانی Arkham رو به جلو رو داشته باشه (یعنی هم کمک می کنند با گذشته ی سری اشنا بشویم و هم در آینده ی سری تداخلی ایجاد نمی کنند )
- پروژه ی Rocksteady شدیدا تحت پوشش و محرمانه است
- بتمن جوانتر همچنین "به ما این فرصت رو میده که چیزها رو کمی نو کنیم"
- سیستم مبارزه در جای خودش باقی است
- بازی دارای "لایه های جدید ، فرصت های جدید و تاکتیک های جدید خواهد بود"
- گونه های جدیدی از دشمنان
- بتمن مثل بازی های قبلی کاملا بی نقص نیست (از لحاظ مهارتی)
- ]بتمن[ همچنین batwing (جت بتمن ) رو به طور مستقیم کنترل نخواهد کرد
- Batwing در بخش های داستانی حضور خواهد داشت و به عنوان روشی برای Fast travel به کار میره که البته درخور و مناسب اتمسفر و جهان بازی باشه
- ]بازی[ حالت predator mode که با ان آشنا هستیم رو نیز خواهد داشت که در ان بازیکنان می توانند از لبه ای به لبه ی دیگر ( Gargoyle ها و امثالهم ) بپرند ، Glide kick بکنند (از نقطه ای بلند به سمت دشمن پرواز و به او لگد بزنند( ، دشمنان رو برعکس آویزان کنند و غیره ....
- چنگک متحرک جدید مثل قلاب Just cause 2 عمل خواهد کرد
- بتمن دو هدف رو انتخاب می کنه و چنگک رو به بیرون شلیک میکنه
- این چنگک به هدف اول قلاب میشه (متصل میشه ) و یک چنگک و طناب دیگر رو به سمت هدف دوم شلیک میکنه
- سپس می تونید هر دو شیء رو همزمان بکشید
- از میتوانید برای به هم کوبیدن دشمنان ، کوبیدن اجسام سنگین به دشمنان و طناب پیچ کردن اشیا یا افراد زیر بالکنی ها و نقاط بلند استفاده کنید
- می توانید یک ماده ی انفجاری رو زیر یک بالکن ببندید ، دشمنان رو با استفاده از Sonic Batrang (بترنگ هایی که امواج صوتی منتشر می کنند ) به سمت تله بکشانید ، بعد طناب رو با یک بترنگ معمولی ببرید تا بمب رو سر آنها بیافته
- تیم سازنده این نکته رو میدونه که Black Mask ، دشمن زیاد محبوبی نیست (مثل این که مرض دارند پس)
- گاتهام قدیمی فقط نیمی از جهان بازی است
- یک محوطه کاملا جدید به اسم "گاتهام جدید" آنطرف پل قرار داره
- گاتهام جدید باکلاس تره و آسمانخراش های خیلی بلندتری داره
- این محوطه ی جدید ، اندازه دنیای بازی رو دو برابر میکنه
- بازیکنان میتوانند برج های مخابراتی هک شده رو از کار بیاندازند
- این برج ها نوعی سیگنال پارازیتی منتشر می کنند که مانع از پرواز Batwing در داخل محوطه تحت پوشش میشه در نتیجه ، Fast travel ـی هم نخواهد بود
- همچنین باعث اختلال در سنسورهای بتمن شده و مانع از قرار دادن مقصد مورد نظر روی نقشه میشوند
- از بین بردن برج ها با یکدیگر متفاوته و لازم دارند که بتمن همه ی مهارت های مسیریابی ، حل معما و مبارزه ای خودش رو به کار بگیره
- بعضی ]برجها[ به راحتی نابود میشوند.و برخی هارو باید بعدتر و پس از دریافت یک آپگرید برگشته و نابود کنید
- "جرایم در حال اجرا" برای مثال نجات دادن تعدادی پلیس از دست گروه تبه کاران ، نجات دادن یک شاهد جرم قبل از اینکه از سقف ساختمان پرت بشه
- فعالیت ها به بتمن جوایزی در رابطه با xp (امتیازهای تجربه) میدن
- انجام ماموریت های جانبی همچنین بر میزان آشنایی و علاقه مندی اداره پلیس گاتهام (GCPD) به بتمن موثره
- آنها (پلیسها)بر اساس تعداد دفعاتی که اقدام به انجام ماموریت های اختیاری می کنید ، بیشتر با بتمن و این که او طرف کیست آشنا میشوند
- سیستم "تحت تعقیب" به بازیکنان این امکان رو میده که خارج از خط داستانی مرکزی ، به دنبال تبه کاران بروند
- می توانید پس از یافتن و کشف این ماموریت های جانبی اختیاری ، با آنها دست و پنجه نرم کنید
- بسیاری از ماموریت های اختیاری در نهایت Upgradeهایی به شما ارائه می کنند
- خدمتکار بتمن ، آلفرد ، ممکنه متوجه بشه که در بعضی شرایط به او(بتمن) سخت گذشته و به او یک ابزار جدید بده
- سیستم Dark Knight (تمرین ) کمی کمرنگ شده اما همچنان نقش مهمی داره
- سیستم dark knight شامل لیستی طولانی از کارهاست که به تدریج با ادامه ی داستان ، سخت تر می شوند
- تیم سازنده قصد داره از تمرینات و مقدمه های خسته کننده پرهیز کنه اما همچنان به بازیکنان کمک کنه که در مهارت های predator (مخفی کاری ( و مبارزه ماهر بشوند
- تعداد مشخصی ضد حمله (counter) یا از پا در اوردن بی سر و صدا (silent takedown) انجام بدید جوایز Xp و یا یک آپگرید خاص رو دریافت کنید
- سیستم dark knight جایگزین بخش مبارزه ( Challenge mode ) نخواهد شد
- تیم سازنده قصد داره مبارزات بخش challenge mode رو هدفمند تر بکنه

دموی بازی:
- پس از گذشت حدود یک ساعت در بازی است
- Batman بر روی بالکنی Jesebel Plaza نشسته
- آدم کش های Black Mask ، خلافکارهای دور و اطراف رو خبر کرده اند
- هیچ گونه دیوار بلندی ، تبهکاران رو نگه نداشته و بسیاری از شهروندان Arkham city رو خانه میدونند زیرا هنوز زندانی نیست
- سیلابی در Amusement Mile (کارخانه ای که جوکر در بازی قبلی در آن بسر میبرد ) رخ نداده
- بتمن سعی داره متوجه بشه که چرا black mask قصد کشتنش رو داره
- بتمن تصمیم میگیره به جشن بره تا بتونه پنگوئن رو تعقیب کنه ، زیرا که او همه چیز رو میشنوه
- سرانجام ، پنگوئن اطلاعاتی در رابطه با قتلی در برج های Lacey میده
- قلابی پای بتمن رو میگیره و قبل از این که بتونه بازجویی خودش رو تموم بکنه اونرو به بیرون از اتاق میکشونه
- بتمن دستش رو دراز می کنه تا به در برسه اما دستش توسط فردی مرموز لگد میشه
- کار به اینجا می رسد که بتمن برعکس از ستون های چوبی آویزان شده
- Deathstroke با شمشیر کشیده از غلاف ، دور بتمن به صورت دایره وار حرکت می کند
- بتمن ، deathstroke رو دفع و خلع سلاح می کنه و با استفاده از شمشیرش خودش رو ازاد می کنه
- به لطف راهنمایی پنگوئن ، بتمن به برجهای lacey میره
- پلیسها گزارش میدن که این یک خودکشی دونفره است
- گمان میره یکی از مقتولین black Mask باشه
- داخل آپارتمان ، بتمن می بیند که دوست دختر black mask به لوستر اویزان شده
- جسدی که گمان میره برای Black mask ـه انطرف اتاق در حالیکه چهره اش به سقف است قرار گرفته
- بتمن وارد حالت کارآگاهی اول شخص میشود تا وضعیت رو بررسی کند
- قسمتی ناگفته از دوران نوجوانی بت من که تاریک باقی‌مانده.
بازی در 25 اکتبر 2013 برای PC،Wii U،PS3 و Xbox 360 منتشر می‌شود.
تصاویر:



منبع
 
آخرین ویرایش:
کوین کانروی ( Kevin Conroy ) صداگذار شخصیت بتمن در سری Batman: The Animated Series و همچنین دو عنوان Arkham Asylum و Arkham City , متاسفانه توی Arkham Origins دیگه وظیفه صداگذاری بتمن را برعهده نداره. گویا استودیوی سازنده بازی تصمیم گرفته به خاطر روند و زمان داستان بازی شخص جوانتری را جایگزین ایشون بکنه.

خلاصه اطلاعات پیش نمایش های دو مجله Videogamer و GamesMaster از بازی :





GamesMaster

- "The Batman of Arkham City is Batman 5.0. He will punch out a guy without looking at him knowing exactly how many teeth he's just fractured just from the feeling from his knuckles. Our Batman is version 0.9." - Ben Mattes

- expect every boss encounter to be different

- "We really believe that we've made the coolest version of Deathstroke [in any media]. He's a wonderful counterpart to Batman." - Ben Mattes

- "Making Batman scary again is important. In later years Batman becomes very much part of the institution." - Mattes

- "'Arkham Quality' is not 'this feature is kinda cool', 'Arkham Quality' is 'this feature is perfect'. If its not perfect, it doesn't too in the box." - Mattes

The article also reveals just how seriously WB Games Montreal are taking this game by delving into two of the game features that they tried out and abandoned because they didn't live up to previous Arkham games

The first is a dynamic weather system that was designed to affect freeflow combat. The gusts of wind from the encroaching blizzard would force thugs to stand still and cover their eyes, but also make it difficult for players to control Batman. Mattes said that they cut it because it "sucks". There was no indication that the dynamic weather system was removed though, just
the winds affecting freeflow

The second idea to be cut early was some kind of robotic drone that would hunt Batman during predator missions, but the developers decided that Batman shouldn't spend the whole of the predator sections on the defensive

Overall, the article is a great read and the demo has gone a long way to make the writers feel good about WB Montreal's ability to pull off the Arkham prequel

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Videogamer

WB Montreal thought that the only aspect of the previous games that was not developped enough was the detective parts, which was quite marginal. So they wanted to make this aspect of the game on par with the other aspects (fighting, predator) and to do that they needed to give the same dynamism to these phases

Batman is impulsive, overconfident as he still has to encounter an opponent on par with his strength. He is clever but does not think of everything, for example when interrogating a thug he can be dominated by violence and stun the thug before getting the information he wanted. The major difficulties he will have to deal with in the game will have a strong impact on his psychology and will make him change to the more realist and stoic Batman from the previous games

Black Mask is still rising, and want to show everyone is power by killing the Batman, who is still not well known by the public but already feared by criminals. Taking out this symbol is the best way to get respect and dominate the crime world

Rupert Thorne is mentionned (as well as Falcone

- Some of the 8 assassins will be side missions, and we will not be finished with them from the first encounter

- Unlocking location for the Batwing is a whole side mission : an unknown hacker has jammed the radio system and Batman need to restore it

- New combat move : Batman can rush toward an ennemy while knocking another one on his path

- Freeze boss fight from AC is the main model for Origins boss fights

Canceled : snow on rooftops made Batman slip. As it is important to feel in control, the team thought this was not a good idea for the player

Final word : if Origins will really feel about the same as the previous games gameplay wise, the experience of the game in itself seems to be deeply altered by the original and passionated narrative work realized by WB Montreal. More human, stronger, more centered on emotional stakes: eventually this opus might become a keystone of the Batman myth
 
کوین کانروی ( Kevin Conroy ) صداگذار شخصیت بتمن در سری Batman: The Animated Series و همچنین دو عنوان Arkham Asylum و Arkham City , متاسفانه توی Arkham Origins دیگه وظیفه صداگذاری بتمن را برعهده نداره. گویا استودیوی سازنده بازی تصمیم گرفته به خاطر روند و زمان داستان بازی شخص جوانتری را جایگزین ایشون بکنه.

خلاصه اطلاعات پیش نمایش های دو مجله Videogamer و GamesMaster از بازی :





GamesMaster

- "The Batman of Arkham City is Batman 5.0. He will punch out a guy without looking at him knowing exactly how many teeth he's just fractured just from the feeling from his knuckles. Our Batman is version 0.9." - Ben Mattes

- expect every boss encounter to be different

- "We really believe that we've made the coolest version of Deathstroke [in any media]. He's a wonderful counterpart to Batman." - Ben Mattes

- "Making Batman scary again is important. In later years Batman becomes very much part of the institution." - Mattes

- "'Arkham Quality' is not 'this feature is kinda cool', 'Arkham Quality' is 'this feature is perfect'. If its not perfect, it doesn't too in the box." - Mattes

The article also reveals just how seriously WB Games Montreal are taking this game by delving into two of the game features that they tried out and abandoned because they didn't live up to previous Arkham games

The first is a dynamic weather system that was designed to affect freeflow combat. The gusts of wind from the encroaching blizzard would force thugs to stand still and cover their eyes, but also make it difficult for players to control Batman. Mattes said that they cut it because it "sucks". There was no indication that the dynamic weather system was removed though, just
the winds affecting freeflow

The second idea to be cut early was some kind of robotic drone that would hunt Batman during predator missions, but the developers decided that Batman shouldn't spend the whole of the predator sections on the defensive

Overall, the article is a great read and the demo has gone a long way to make the writers feel good about WB Montreal's ability to pull off the Arkham prequel

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Videogamer

WB Montreal thought that the only aspect of the previous games that was not developped enough was the detective parts, which was quite marginal. So they wanted to make this aspect of the game on par with the other aspects (fighting, predator) and to do that they needed to give the same dynamism to these phases

Batman is impulsive, overconfident as he still has to encounter an opponent on par with his strength. He is clever but does not think of everything, for example when interrogating a thug he can be dominated by violence and stun the thug before getting the information he wanted. The major difficulties he will have to deal with in the game will have a strong impact on his psychology and will make him change to the more realist and stoic Batman from the previous games

Black Mask is still rising, and want to show everyone is power by killing the Batman, who is still not well known by the public but already feared by criminals. Taking out this symbol is the best way to get respect and dominate the crime world

Rupert Thorne is mentionned (as well as Falcone

- Some of the 8 assassins will be side missions, and we will not be finished with them from the first encounter

- Unlocking location for the Batwing is a whole side mission : an unknown hacker has jammed the radio system and Batman need to restore it

- New combat move : Batman can rush toward an ennemy while knocking another one on his path

- Freeze boss fight from AC is the main model for Origins boss fights

Canceled : snow on rooftops made Batman slip. As it is important to feel in control, the team thought this was not a good idea for the player

Final word : if Origins will really feel about the same as the previous games gameplay wise, the experience of the game in itself seems to be deeply altered by the original and passionated narrative work realized by WB Montreal. More human, stronger, more centered on emotional stakes: eventually this opus might become a keystone of the Batman myth

NOOOOOO :((:((

Bruce Greenwood بهترین گزینه است الان.
 
دقیقاً ! منم مثل خودت از عشاق Kevin Conroy هستم ، ولی صداگذاری Bruce Greenwood توی Under the Red Hood انقدر عالی بود که کمبودی حس نکردم ! :دی

مشکل اینجاست که گفتن باید یه صدای جوون پیدا کنن چون دارن جوونیه بروس رو نشون میدن. گرینوود صداش تو هم سن سال های صدای Conroyـه ولی باز میشه یه کاریش کرد :دی
این ویدئو رو ببین آریا
v=PybbKxqUuvk
گزینه آخر محشره به نظرم :))
 
Last edited by a moderator:
مشکل اینجاست که گفتن باید یه صدای جوون پیدا کنن چون دارن جوونیه بروس رو نشون میدن. گرینوود صداش تو هم سن سال های صدای Conroyـه ولی باز میشه یه کاریش کرد :دی
این ویدئو رو ببین آریا
v=PybbKxqUuvk
گزینه آخر محشره به نظرم :))
آخریه فوق العاده بود ! =))
یاد این افتادم !
v=w2yv8aT0UFc =))
اون Diedrich Bader هم عجب صدای ضایعی برای Batman داشت ! یه دفعه نرن سراغ این !! :دی
 
آخریه فوق العاده بود ! =))
یاد این افتادم !
v=w2yv8aT0UFc =))
اون Diedrich Bader هم عجب صدای ضایعی برای Batman داشت ! یه دفعه نرن سراغ این !! :دی

آریا این Brave and Bold اصلا یه چیز فاجعه ای هست! من گفتم یه بار بشینم بخاطر کامل کردن اطلاعات خودم هم ببینم قسمت اول تموم نشده کلا پاشدم از سرش. طراحی استفراغ. صداگذاری این. داستان یعنی فاجعه به تمام معنا. یعنی بچه 2 ساله این رو ببینه بالا میاره!!

چون اگه توجه کنی، رنج سنی مخاطب The Animated Series و Brave and Bold دقیقا یکیه! ولی خب :دی...

بیا خدارو شکر کنیم که زمان ما حداقل TAS داشتیم :دی

این Rino Romano اگه صداش رو جدی کنه بدک نیست از اونجایی که خیلی جوونه هرچند این صدا که ما شنیدیم ماله 2003 هست معلوم نیست چه به سرش اومده :دی بریم تست بدیم ما :دی باور کن حداقلش از کریستین بیل کارمون بهتر میشه :دی
 
من نسخه ی Arkham City رو تا الان نتونستم تجربه کنم اما از چند نفر تعریفش رو شنیدم ببینید با این سیستم می تونم بازی رو اجرا کنم . (Arkham City رو )
Ram:2GB
Graphic:9500 gt pro
Cpu : Inetl Duo Core Pentium 4
OS:8
 
من نسخه ی Arkham City رو تا الان نتونستم تجربه کنم اما از چند نفر تعریفش رو شنیدم ببینید با این سیستم می تونم بازی رو اجرا کنم . (Arkham City رو )
Ram:2GB
Graphic:9500 gt pro
Cpu : Inetl Duo Core Pentium 4
OS:8
من با سیستمی تقریبا شبیه تو رو 7 با لگ اجراش کردم ولی روی XP بدون کوچکترین افت فریمی ازش لذت بردم.
 
من با سیستمی تقریبا شبیه تو رو 7 با لگ اجراش کردم ولی روی XP بدون کوچکترین افت فریمی ازش لذت بردم.
دقیقا این لگ زدن چقدر بود ؟ در حدی بود که از جذابیت بازی کم بکنه ؟ روی چه حالتی بازی کردی Low-Medium-High-Very High آیا روی High یا VeryHigh بازی افت فریم داره ؟روی ویندوز 8 بازی چطوری هست ؟

---------- نوشته در 03:35 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:34 PM ارسال شده بود ----------

من با سیستمی تقریبا شبیه تو رو 7 با لگ اجراش کردم ولی روی XP بدون کوچکترین افت فریمی ازش لذت بردم.
در ضمن مشخصات دقیق سیستمتون رو بدید لطفا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or