جزئیات اولیه Batman: Arkham Origins

RattleSnake

کاربر سایت
18923178142825934188.jpg


- گیمران با گذشته بت من در Arkham Origins آشنا می‌شنود.
- بازی در شب کریسمس به وقوع می پیوندد
- سال ها پیش از دو بازی قبل
- Black mask ، یکی از سردسته های خلافکارها ، در ازای سر بتمن جایزه خواهد داد
- آدم کش ها و خلافکاران درجه یک دنیای DC ( کمیک های کارآگاهی ،جهان بتمن) به دنبال بتمن هستند
- پلیس های فاسدی که رشوه گرفتند هم به این تعقیب برای دستگیری بتمن همراه می شوند ( به کمک خلافکاران میان)
- Batman بایستی دشمنانش رو دور بزنه ، پی ببره چرا Black Mask قصد کشتنش رو داره و به پلیس های خوبی که هنوز باقی مانده اند ثابت کند که طرف آنهاست

کلی:
- پورت کردن Arkham City به Wii U به تیم اجازه داد که با Unreal 3 آشنا بشوند
- ساخت یک Prequel به تیم اجازه ساخت یک محدوده ی منحصر بفرد رو میده زیرا ممکنه Rocksteady قصد به ادامه ی خط زمانی Arkham رو به جلو رو داشته باشه (یعنی هم کمک می کنند با گذشته ی سری اشنا بشویم و هم در آینده ی سری تداخلی ایجاد نمی کنند )
- پروژه ی Rocksteady شدیدا تحت پوشش و محرمانه است
- بتمن جوانتر همچنین "به ما این فرصت رو میده که چیزها رو کمی نو کنیم"
- سیستم مبارزه در جای خودش باقی است
- بازی دارای "لایه های جدید ، فرصت های جدید و تاکتیک های جدید خواهد بود"
- گونه های جدیدی از دشمنان
- بتمن مثل بازی های قبلی کاملا بی نقص نیست (از لحاظ مهارتی)
- ]بتمن[ همچنین batwing (جت بتمن ) رو به طور مستقیم کنترل نخواهد کرد
- Batwing در بخش های داستانی حضور خواهد داشت و به عنوان روشی برای Fast travel به کار میره که البته درخور و مناسب اتمسفر و جهان بازی باشه
- ]بازی[ حالت predator mode که با ان آشنا هستیم رو نیز خواهد داشت که در ان بازیکنان می توانند از لبه ای به لبه ی دیگر ( Gargoyle ها و امثالهم ) بپرند ، Glide kick بکنند (از نقطه ای بلند به سمت دشمن پرواز و به او لگد بزنند( ، دشمنان رو برعکس آویزان کنند و غیره ....
- چنگک متحرک جدید مثل قلاب Just cause 2 عمل خواهد کرد
- بتمن دو هدف رو انتخاب می کنه و چنگک رو به بیرون شلیک میکنه
- این چنگک به هدف اول قلاب میشه (متصل میشه ) و یک چنگک و طناب دیگر رو به سمت هدف دوم شلیک میکنه
- سپس می تونید هر دو شیء رو همزمان بکشید
- از میتوانید برای به هم کوبیدن دشمنان ، کوبیدن اجسام سنگین به دشمنان و طناب پیچ کردن اشیا یا افراد زیر بالکنی ها و نقاط بلند استفاده کنید
- می توانید یک ماده ی انفجاری رو زیر یک بالکن ببندید ، دشمنان رو با استفاده از Sonic Batrang (بترنگ هایی که امواج صوتی منتشر می کنند ) به سمت تله بکشانید ، بعد طناب رو با یک بترنگ معمولی ببرید تا بمب رو سر آنها بیافته
- تیم سازنده این نکته رو میدونه که Black Mask ، دشمن زیاد محبوبی نیست (مثل این که مرض دارند پس)
- گاتهام قدیمی فقط نیمی از جهان بازی است
- یک محوطه کاملا جدید به اسم "گاتهام جدید" آنطرف پل قرار داره
- گاتهام جدید باکلاس تره و آسمانخراش های خیلی بلندتری داره
- این محوطه ی جدید ، اندازه دنیای بازی رو دو برابر میکنه
- بازیکنان میتوانند برج های مخابراتی هک شده رو از کار بیاندازند
- این برج ها نوعی سیگنال پارازیتی منتشر می کنند که مانع از پرواز Batwing در داخل محوطه تحت پوشش میشه در نتیجه ، Fast travel ـی هم نخواهد بود
- همچنین باعث اختلال در سنسورهای بتمن شده و مانع از قرار دادن مقصد مورد نظر روی نقشه میشوند
- از بین بردن برج ها با یکدیگر متفاوته و لازم دارند که بتمن همه ی مهارت های مسیریابی ، حل معما و مبارزه ای خودش رو به کار بگیره
- بعضی ]برجها[ به راحتی نابود میشوند.و برخی هارو باید بعدتر و پس از دریافت یک آپگرید برگشته و نابود کنید
- "جرایم در حال اجرا" برای مثال نجات دادن تعدادی پلیس از دست گروه تبه کاران ، نجات دادن یک شاهد جرم قبل از اینکه از سقف ساختمان پرت بشه
- فعالیت ها به بتمن جوایزی در رابطه با xp (امتیازهای تجربه) میدن
- انجام ماموریت های جانبی همچنین بر میزان آشنایی و علاقه مندی اداره پلیس گاتهام (GCPD) به بتمن موثره
- آنها (پلیسها)بر اساس تعداد دفعاتی که اقدام به انجام ماموریت های اختیاری می کنید ، بیشتر با بتمن و این که او طرف کیست آشنا میشوند
- سیستم "تحت تعقیب" به بازیکنان این امکان رو میده که خارج از خط داستانی مرکزی ، به دنبال تبه کاران بروند
- می توانید پس از یافتن و کشف این ماموریت های جانبی اختیاری ، با آنها دست و پنجه نرم کنید
- بسیاری از ماموریت های اختیاری در نهایت Upgradeهایی به شما ارائه می کنند
- خدمتکار بتمن ، آلفرد ، ممکنه متوجه بشه که در بعضی شرایط به او(بتمن) سخت گذشته و به او یک ابزار جدید بده
- سیستم Dark Knight (تمرین ) کمی کمرنگ شده اما همچنان نقش مهمی داره
- سیستم dark knight شامل لیستی طولانی از کارهاست که به تدریج با ادامه ی داستان ، سخت تر می شوند
- تیم سازنده قصد داره از تمرینات و مقدمه های خسته کننده پرهیز کنه اما همچنان به بازیکنان کمک کنه که در مهارت های predator (مخفی کاری ( و مبارزه ماهر بشوند
- تعداد مشخصی ضد حمله (counter) یا از پا در اوردن بی سر و صدا (silent takedown) انجام بدید جوایز Xp و یا یک آپگرید خاص رو دریافت کنید
- سیستم dark knight جایگزین بخش مبارزه ( Challenge mode ) نخواهد شد
- تیم سازنده قصد داره مبارزات بخش challenge mode رو هدفمند تر بکنه

دموی بازی:
- پس از گذشت حدود یک ساعت در بازی است
- Batman بر روی بالکنی Jesebel Plaza نشسته
- آدم کش های Black Mask ، خلافکارهای دور و اطراف رو خبر کرده اند
- هیچ گونه دیوار بلندی ، تبهکاران رو نگه نداشته و بسیاری از شهروندان Arkham city رو خانه میدونند زیرا هنوز زندانی نیست
- سیلابی در Amusement Mile (کارخانه ای که جوکر در بازی قبلی در آن بسر میبرد ) رخ نداده
- بتمن سعی داره متوجه بشه که چرا black mask قصد کشتنش رو داره
- بتمن تصمیم میگیره به جشن بره تا بتونه پنگوئن رو تعقیب کنه ، زیرا که او همه چیز رو میشنوه
- سرانجام ، پنگوئن اطلاعاتی در رابطه با قتلی در برج های Lacey میده
- قلابی پای بتمن رو میگیره و قبل از این که بتونه بازجویی خودش رو تموم بکنه اونرو به بیرون از اتاق میکشونه
- بتمن دستش رو دراز می کنه تا به در برسه اما دستش توسط فردی مرموز لگد میشه
- کار به اینجا می رسد که بتمن برعکس از ستون های چوبی آویزان شده
- Deathstroke با شمشیر کشیده از غلاف ، دور بتمن به صورت دایره وار حرکت می کند
- بتمن ، deathstroke رو دفع و خلع سلاح می کنه و با استفاده از شمشیرش خودش رو ازاد می کنه
- به لطف راهنمایی پنگوئن ، بتمن به برجهای lacey میره
- پلیسها گزارش میدن که این یک خودکشی دونفره است
- گمان میره یکی از مقتولین black Mask باشه
- داخل آپارتمان ، بتمن می بیند که دوست دختر black mask به لوستر اویزان شده
- جسدی که گمان میره برای Black mask ـه انطرف اتاق در حالیکه چهره اش به سقف است قرار گرفته
- بتمن وارد حالت کارآگاهی اول شخص میشود تا وضعیت رو بررسی کند
- قسمتی ناگفته از دوران نوجوانی بت من که تاریک باقی‌مانده.
بازی در 25 اکتبر 2013 برای PC،Wii U،PS3 و Xbox 360 منتشر می‌شود.
تصاویر:



منبع
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم چرا ولی یک حسی به من میگه این بازی از قبلی بهتر خواهد بود اما مورد بی لطفی منتقد ها قرار می گیره
با این که خیلی از Ac لذت بردم اما چند تا اشکال اساسی داشت.
اولا که اصلا "شهر" آرکهام نبود.بیشتر به محله آرکهام میخورد.جدا بازی OW ـی که بشه از این سره نقشه تا اون سره نقشه اش رو زیر 2 دقیقه طی کرد ، شدیدا ضعف طراحی محیط داره.به نظرم سازنده های بازی بیشتر توجهشون رو گذاشتن رو اتمسفر که خب فوق العاده بود اما باید فکر این رو هم میکردن که برای فردی مثل بتمن ، شهری در این اندازه یک زمین بازی کوچیکه
ماموریت های جانبی هم خیلی بی در و پیکر بودن.یکدفعه شروع و به طرز بدی تموم میشدند

در کل امیدوارم این بازی خیلی سیاه باشه.بتمن رو ضیعف و جوان و تبه کارهای قابل باور به نمایش بگذاره و یکم بیشتر به جزئیات توجه کنند
 
آخرین ویرایش:
البته چون بتمن پرواز میکنه برای همین میتونه خیلی زود همه شهر زیر پا بزاره
جزئیات شهر هم خیلی زیاد بود برای همین اگه قرار بود شهر بزرگتری داشته باشیم طراحیش کار راحتی نبود اما موافقم برای بتمن شهر کوچیکی بود و میتونستن شهر بزرگتری در نظر بگیرن که بخشهایی هم هم جزئیات آنچنانی نداشته باشه و (منظورم از جزئیات معماهاست یعنی شهر بزرگتر باشه و معماها تو سطح شهر پخش باشن و دور از هم نه اینکه تو هر قدم معما وجود داشته باشه) وسیله نقلیه (هوایی و زمینی) براش در نظر بگیرن که از این طریق به نقطه دیگه شهر سر بزنه
در مورد بی در و پیکر بودن ماموریتها به نظر من این برمیگرده به اینکه سازندگان با اینکار خواستن بازیکن نتونه به راحتی انجامشون بده و به سختی بازی کمک کرده
جو بازی هم اونطور که پیداست سیاه تر و سنگین تر از قبله با توجه به دشمن اصلی بتمن تو نسخه های قبلی چون جوکر دشمن اصلی بود برای همین فضا کمی حالت شوخ و بیشتر طبق سلیقه جوکر طراحی شده بود (بادکنهای رنگی و مجسمه ها و ماسک و لباس خلافکارها و _________)
به نظر من هم این بازی بهتر از قبل میشه البته وارنر بازی مهمتر و بزرگتری هم برای نسل بعد در نظر داره که تمرکزش بیشتر روی اون خواهد بود (البته من اینطور فکر میکنم)
 
آخرین ویرایش:
دوستان نمیدونم دقت کردید یا نه اما لباس بتمن خیلی جذابتر شده و مشکی هم هست.مثل بازی قبلی شنلش اون حالت بنفش رو نداره
این هم عکس:



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

?
 
آخرین ویرایش:
چه تاپیک سردی
بابا یکم صحبت کنید.نظرتون راجب به ویژگی های حدید بازی چیه؟در مورد Villain اصلی بازی چه نظری دارید؟دوست داشتید(دارید) چه کسی در بازی باشه؟
 
به معنی واقعی کلمه شاهکار،فقط همین رو میشه در وصفش گفت،گیم پلی بسیار و روان و لذت بخش و سیستم مبارزه خارق العاده چیزی بود که نسخه قبلی این بازی به گیمرها هدیه کرد،مسلما این بازی هم دنباله ای شایسته بر نیاکان خود است! :-*
 
به معنی واقعی کلمه شاهکار،فقط همین رو میشه در وصفش گفت،گیم پلی بسیار و روان و لذت بخش و سیستم مبارزه خارق العاده چیزی بود که نسخه قبلی این بازی به گیمرها هدیه کرد،مسلما این بازی هم دنباله ای شایسته بر نیاکان خود است! :-*
به نظرم یکم بی انصافی میکنی چون شاهکار برای وصف این بازی خیلی کمه!:d

حالا Arkham Origins بخوبی قبلیا میشه یا نه معلوم نیست و باید تا انتشار بازی صبر کرد...:-w
 
دوستان نمیدونم دقت کردید یا نه اما لباس بتمن خیلی جذابتر شده و مشکی هم هست.مثل بازی قبلی شنلش اون حالت بنفش رو نداره
این هم عکس:

انگار همینطوره
من هم با سیاه موافقم
دو نسخه قبلی هم رنگ و نور مانیتور طوری تنظیم کردم که اون رنگ متمایل به آبی حل شد! البته تو آرکام سیتی چون فضای شهر برفی بود و نور محیط هم بیشتر آبی بود انعکاسش رو لباس بتمن همچین حالتی بوجود آورد اگه تو مکانی که تاریک و بدون نور بود میرفتی رنگ اصلیش بود یعنی خاکستری
________________________________________________________________________________________________________
کاش این موارد هم در نظر بگیرن
لباس بتمن به سیاه نزدیک تر باشه تا خاکستری کاملا سیاه باشه که دیگه عالیه! این یه مورد احتمالا حله
وسیله نقلیه زمینی و هوایی (bat mobile & the bat) بتونیم تجربه کنیم
کمی خونریزی به بازی اضافه شه یعنی خشونتش بالاتر باشه همراه کمی حس ترس
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or