تیزر تریلر PES 2016 منتشر شد !

  • Thread starter Thread starter Romell
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Romell

عضو تحریریه
در بیستمین سالگرد تولد سری Pro Evolution Soccer تیزر تریلر بازی PES 2016 منتشر شد و همین طور اخبار جامع تر بازی در تاریخ 12 June منتشر خواهد شد .

منبع : http://winningelevenblog.com/blog/pes-2016-teased-with-stunning-trailer/

دانلود تیزر تریلر بازی با کیفیت 1080p (حجم فایل 12 مگابایت )

Simple File Sharing and Storage.


همین طور عکس های بیشتر بازی رو میتونین در این سایت ببینین !

http://winningelevenblog.com/blog/pes-2016-teaser-trailer-analysis/


نکته : عکس های بازی از داخل تیزر بازی استخراج شده . :arrowd:
ar5_pes_2016_teaser_trailer_[e3_2015].mp4_snapshot_00.06_[2015.06.11_01.31.08].jpg


k6ij_pes2016teaserneymarfinal.png


 
آخرین ویرایش:
واسه من همیشه سوال بوده چرا وقتی با فن ها pes حرف میزنم همشون مثل هم پرخاشگر و عصبی بودن و همیشه بازی خودشونو بهتر از رقیبشون دیدن در حالی ک اکثر فیفا فن ها خیلی ارومترن اصلا اهمیتی نمیدن ک بقیه چی راجب بازیشون میگن
مدیونین فکر کنین الان منظورم اون دوست عزیزی ک داره میگه شما pes بازی نکردین و نمیدونین چیه :|
 
آخه اگه به سن گیمر های الان نگاه کنی مثلاً اگه 23 سالشون باشه مسلماً در 7 سالگی PES 04 نمیتونیسند بازی کنند یا ازش درک درستی داشته باشن ، واسه همین تا حدودی دوستمون حق هم داره و بی راه نمیگه :دی
 
بحث لیگ نیس بحث کیفیت و بازیه


ولی تاریخ ببینی میفهمی که پی اس همیشه سر بود جزء دو سه سال پیش

جالبه همه‌اش می‌گی فیفا ۲-۳ ساله که بهتر شده، در حالی که ۸ ساله که از PES جلو افتاده. PES از همون ۲۰۰۸ که اومد به نسل جدید افتضاح به تمام معنا شد. من خودم از WE تا ۲۰۰۶ PES بازی می‌کردم، اما بعدش واقعاً نمی‌تونستم بازی کنم. فکر می‌کنی فقط خودت هستی که PES‌های قبلی رو بازی کردی و هر کی فیفا بازی کنه چیزی از فوتبال سر در نمیاره؟ خب از این فکرها نکن. چون اگه واقعاً می‌دونستی فوتبال خوب یعنی چی از همون ۲۰۰۸ میومدی سمت فیفا، نه این که از روی عادت PES بازی کنی. حالا الان ۱-۲ ساله که داره بهتر می‌شه، ولی باز هم خیلی کار داره تا به فیفا برسه. اینقدر خراب‌کاری کردن که درست کردنش طول می‌کشه. همه‌اش هم تقصیر کونامی هست.
 
مگه دروغ میگم ؟؟؟ کدوم شما پیس 4.5.6 بازی کردین ؟ هان ؟؟؟؟ کدوم شما الون بازی کردین ؟؟منتظر جواب بدی فن عاشق
26jc_yg86_mbxvx.jpg


اول اینکه ما نسخه های قبلش هم بازی کردیم نه فقط 4 و 5 و 6 ... تا 2010 هم بازیش کردیم ... به جرعت میتونم بگم از نسخه 6 به بعد این بازی یک Garbage به تمام معنا شد ... در عوض فیفا از نسخه هشتم به بعد شروع کرد به پیشرفت کردن ، به قول دوستمون @chaos.theory ما فن های فیفا الکی بحث نمیکنیم سر بازی ک فنش هستیم و شما PES فن ها میپرید به آدم که فیفاتون اینجوریه و اینجوری ... بهتر ـه شمارو ارجاع بدم به تاپیک FIFA vs PES تا از پست های قدیمی پارسال شروع کنید به خوندن ، اونجام حسابی پارسال سر نسخه 15 کل کل کردیم که آخرش دیدیم همه به فیفا رای دادن که سرتر هست و کلا تاپیک خوابید ، امسال هم همینجوری میشه.

یه جا دیگه هم نکشید ازم نقل قول کنم گفته شده بود که فیفا باز ها گیمر های تازه وارد هستن که از فوتبال هیچی نمی فهمن ، شما با این جمله نه تنها فقط به فن های این بازی توهین کردی بلکه به قهرمان مسابقات فیفا 2015 که دوست عزیز ایرانی مون بود هم توهین کردی ، اگه واقعا PES این همه بازی خوبی هست و مخصوص حرفه ای هاس و ما آماتور تشریف داریم ، پس چرا مسابقات PES به صورت جهانی برگزار نمیشه :-/
 
الان کاملا واضحه که فیفا هم نسبت به دوران اوجش افت کرده و کم پیشرفت میکنه درحالی که pes دو سه سال کاملا مغلوب شد و از پارسال داره دوباره برمیگرده پس به نظر من اگه فیفا همینجور ادامه بده (که نمیده :d) توی دو سه سال آینده ورق برمیگرده و pes خیلی رشد میکنه.
ولی جدای از این بحثای کلیشه ای خیلی واسم عجیبه که چرا کسی نمیاد از رفتن این دوتا بازی به سمت آرکید شدن انتقاد کنه...ما قراره شبیه ساز فوتبال بازی کنیم نه "دریبل تو گل" ! این اتفاق خیلی بدتر از چهره بازیکنا و گرافیک و تکسچر چمن و اینچیزاس!
 
الآن چرا کلا جمع میبندین؟! دو تا رفیقت Fifaبازت تا حالا PES بازی نکردن پس یعنی دیگه هیچ فیفا بازی تا حالا PES بازی نکرده؟ یا از اون طرف هیچ فیفا بازی الکی بحث نمیکنه و فقط PESبازان که بحث متعصبانه میکنن؟ خدایی با چند نفر برخورد کردین دیگه «همه کس» و »هیچکس« نکنین!
یکم قبل از پست ارسال کردن، نوشتتون رو بالا پایین کنین ببینین اصلا چیزی که میخوان بگین عاقلانه هست؟ هر پست شما نشانه طرز تفکر و شخصیت شماست :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or