تنها دو منطقه The Witcher 3 از Skyrim حدود 3.5 برابر بزرگتر است

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Witcher3-3-670x376.png


طی کنفرانسی که CD Projekt Red و Umbra Software برگزار کردند، جزییات جالبی در باره وسعت نقشه The Witcher 3: Wild Hunt ارائه شد .
در این کنفرانس اندازه ی دو قسمت از نقشه ی The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد. شهر 8.5x8.5 Novigrad کیلومتر (72,25 کیلومتر مربع) و 8x8 Skellige کیلومتر (64 کیلومتر مربع) محاسبه شدند.و این بدین مهناست که این دو منطقه به تنهایی 136,25 کیلومتر مربع هستند که در واقع می شود 52 مایل .
برای مقایسه، کل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim به اندازه ی 14.8 مایل مربع بوده است. و این این مفهوم را می رساند که دو قسمت نام برده از The Witcher 3 تقریبا 3.5 برابر کل محیط Skyrim هست.
وقتی CD Projekt RED در ماه June اعلام کرد که پروژه ی جدید آنها از Open World ـه Bethesda حدود 20 % بزرگتر است، ما فکر نمی کردیم که این محاسبه افزایش یابد.با این تفاسیر دنیای The Witcher 3: Wild Hun دنیای بسیار عظیمی است .

منبع
 
آخرین ویرایش:
مشکل اینجاست که یکی بگه Skyrim عالی نبود فکر میکنند کلا از Elder Scroll خوشت نمیاد.والا Morrowind یکی از بهترین های زندگیمه و Oblivion هم با قدری فاصله ازش خوبه،اما Skyrim نه.این که دارم میگم به عنوان یه فن سری Elder Scroll میگم.

به نظر من که ویچر 2 بهترین RPG نسل قبل بود(+دارک سولز که من اصلا با چیزی مقایسه اش نمیکنم :دی)،اینکه میبینین واسه مقایسه Skyrim مثال میزنن خواهشا نکوبین رو سرمون که بهترینه و فلان و فلین .... واس اینه که شناخته شده ترینه.

بالاخره یکی حرف من رو فهمید:d اینجا به ملت میگم بابا Skyrim رو با Entry های قبلی سری مقایسه کنید اصلا چیز خفنی نبودش...ولی خب اکثرا بازی نکردن Morrowind و Oblivion رو برای همین Skyrim خیلی چیز عجیب غریب و فوق العاده ای به نظرشون میومد.
Witcher 2 هم اصلا حرفی نیست که بهترین RPG نسل پیش بود.

- - -ویرایش - - -

من اون موقعی که Skyrim تازه اومده بود یه نظرسنجی گذاشتم توی انجمن که به نظر شما Skyrim بازی بهتریه یا Oblivion؟ خیلی از بچه ها توی نظرسنجی شرکت کردند و Skyrim هم در نهایت رأی بیشتری نسبت به Oblivion آورد،

128fs318181.gif

درست میگی ولی این رو در نظر بگیر اون کسانی که اکثرا به Skyrim رای داده بودن اصلا اسم Oblivion رو هم نشنیده بودن، توی ایران واقعیت اینه که بازیهای RPG توی نسل قبلی مد شدن، قبل از اون به ملت میگفتی RPG چپ چپ نگات میکردن نمی فهمیدن چی میگی.

به بحث هاشون هم توجه کنی کلا Criteria سنجششون بازیهایی هستن که از 2009 به اینور عرضه شدن(DA, ME, DS, Skyrim, Witcher) این نشون میده که اونقدر سال نیست وارد دنیای بازیهای RPG شدن.

- - -ویرایش - - -

اسکایریم ام نسبت به نسخه های قبلش بنظرم پیشرفت خیلی خیلی چشمگیری نداشت ... شاید یه الدر باز بیاری بگه که اسکایریم خیلی چرت بود
دنیای اسکایریم از نظر داستانیای خیلی غنی بود , ینی تالکین چطوری سرزمین میانه رو خلق کرد؟! , اینم یه چیزی تو این مایه ها :دی همین توی خود کتاباش اینقدر چیزای جالبی هست نشون میده که واقعن واسه خلق چنین دنیایی وقت گذاشتن , یه مشت درخت و علف ملف نذاشتن توش بگن واسه ماام گندس :دیآبجکتا و وسایلی ام که پیدا میشه حتی ممکنه تاریخچه داشته باشه

دقیقا....نسبت به بازیهای سری خودش تغییر آنچنانی نداشت(گرافیک بهتر و اژدها) اون دنیای غنی رو Oblivion هم داشت، نمی دونم دقیق هست یا نه ولی Oblivion هم کلی کتاب و Quest و Back story فکر کنم به نظرم بیشتر بود، البته فکر کنم دلیل اینکه فکر میکنم بیشتر بود اینه که من نزدیک 300 ساعت(7 تا کاراکتر ساختم) توی Oblivion صرف کردم ولی Skyrim بعد از 30 ساعت دلم رو زد. من بیشتر دوست داشتم بزرگترین مشکلی که سری های ES داشتن و اونم این بود که توی بازی احساس تنهایی میکردی رو حل کنن ولی Skyrim با اینکه اومدن ازدواج گذاشتن، Companion گذاشتن نتونستن اون مشکل رو حل کنن......توی این زمینه داستان نویس ها و شخصیت پردازهای BIOWARE نابغه هستن چون میتونی با NPC ها ارتباط برقرار کنی....بزرگترین مشکل ES این هستش که هیچ حسی برای هیچکدام از کاراکتر ها پیدا نمی کنی.
 
آخرین ویرایش:
ببینین اسکایریم چقدر عظیم(نه از نظر مساحت) هست که وقتی یک بازی قراره شاخ باشه سعی میکنه اسکایریم رو هدف قرار بده :دی حالا بماند که اسکایریم به خاطر مقیاسش عظیم نیست و بهتره از یه جاهای دیگه هدف قرار بگیره!
 
ببینین اسکایریم چقدر عظیم(نه از نظر مساحت) هست که وقتی یک بازی قراره شاخ باشه سعی میکنه اسکایریم رو هدف قرار بده :دی حالا بماند که اسکایریم به خاطر مقیاسش عظیم نیست و بهتره از یه جاهای دیگه هدف قرار بگیره!
اسکایریم هر چقدر هم عظیم بود از نظر داستان اصلی و کوئست های فرعی خیلی ضعیف عمل کرد :|
(برخلاف ویچر :دی)
(قبول دارم حدود 1000 و خورده Side Quest داشت ولی همون کوتاه بودن و بی محتوا بودن کوئست های اصلی داستان تو ذوق میزد)

پ.ن : به نظرم تو ویچر 3 باید بین تریس و ینفر به بازیکن انتخاب بدن :دی با اینکه گرالت در اصل ینفر رو عشق واقعیش میدونه ولی به هر حال ممکنه پلیر ها نظر دیگه ای داشته باشند :دی
 
ببینین اسکایریم چقدر عظیم(نه از نظر مساحت) هست که وقتی یک بازی قراره شاخ باشه سعی میکنه اسکایریم رو هدف قرار بده :دی حالا بماند که اسکایریم به خاطر مقیاسش عظیم نیست و بهتره از یه جاهای دیگه هدف قرار بگیره!
احد اسکایریم رو باید با میزان وسعت باگ اندازه گیری کرد :دی

lol.gif
 
من شخصاً معتقدم Skyrim بازی ـی بود که تا حد زیادی Overrated بود. خودم بیش از 300 ساعت بازیش کردم، ولی 50 ساعتش واقعاً لذت بخش بود. بقیش صرفاً از روی اعتیاد و جستجو برای تکرار اون 50 ساعت بود:دی بازی عمق کافی رو نداشت برای اون چیزی که می خواست باشه، نسبت به هدفی که براش تعیین کرده بودن کامل نبود و این به نظرم یعنی نقص. یه وقت هست انتظارا رو میارن پایین خب طبیعیه چیزی که فراتر از انتظار عمل کنه خیلی تحویل گرفته میشه، ولی Skyrim انتظارا رو به شدت بالا برده بود و در آخرم برای من شخصاً در حد انتظارم نبود.
 
Skyrim فقط به خاطر اینکه اسم TES روش بود اون متارو گرفت وگرنه یکی از پرایراد ترین و پرباگ ترین نقش آفرینیای نسل به حساب میاد بازی خوبی بود اما متای 95 خیلی واسش تخیلی بود از نظر پیشرفت نسبت به نسخه ی قبلیشم یه عنوان ضعیف بود یجورایی فقط یه دستی به سرو روی oblivion کشیده بودنو به عنوان یه نسخه ی جدید بیرون داده بودنش
 
نمیدونم فقط منم یا کسی دیگه ای هم هست که از دشمنان غیر انسانی این بازی خیلی میترسه :| لامصبا مگه کسی جرات داره اون اوایل بازی بره نزدیک اینا :|

دقیقا همینطوره یه خوف خاصی تو جنگلاشه

من 23 سالمه ولی یه خوف خاصی میگیره آدمو میری تو این جنگل ها تو اسکایریم هم بدون 2 تا فالور اصلا نمیرم سمت جنگل :))))
---------------------------------------------------------------------

این حرف کاملا درسته یادمه خودشون گفتن 45 دقیقه طول میشه از شمال بری به جنوب با ( اسب ) چنین نقشه ای عالی میشه
 
Skyrim فقط به خاطر اینکه اسم TES روش بود اون متارو گرفت وگرنه یکی از پرایراد ترین و پرباگ ترین نقش آفرینیای نسل به حساب میاد بازی خوبی بود اما متای 95 خیلی واسش تخیلی بود از نظر پیشرفت نسبت به نسخه ی قبلیشم یه عنوان ضعیف بود یجورایی فقط یه دستی به سرو روی oblivion کشیده بودنو به عنوان یه نسخه ی جدید بیرون داده بودنش

Cheers! دیگه داشتم کم کم از بچه های این سایت نا امید میشدم اینقدر ملت بهم فحش دادن واسه اینکه گفتم Skyrim همون Oblivion به یه گرافیک بهتر و چهارتا اژدها بود، امید من رو به انسانیت بازگردوندی:d
 
Skyrim فقط به خاطر اینکه اسم TES روش بود اون متارو گرفت وگرنه یکی از پرایراد ترین و پرباگ ترین نقش آفرینیای نسل به حساب میاد بازی خوبی بود اما متای 95 خیلی واسش تخیلی بود از نظر پیشرفت نسبت به نسخه ی قبلیشم یه عنوان ضعیف بود یجورایی فقط یه دستی به سرو روی oblivion کشیده بودنو به عنوان یه نسخه ی جدید بیرون داده بودنش
درست مثل GTA :)
=============
تو اینکه W3 عنوان‌SuperBای هست هیچ شکی نیست ولی‌ تا 10-15 سالی‌ از عرضه Origins نگذره به هیچ شرکت دیگه‌ای نمی‌شه‌ گفت Dominant .جفتِ Skyrim-origins مرز‌های Action-RPG رو جا به جا کردن ( مخصوصا Origins )،اگر یک بازی بتونه بهتر از اینا باشه برا خودش استاندارد‌های جدید تعیین می‌کنه تو سبک!
به شخصه معتقدم تو این چند سال بهترین‌های این سبک در بهترین حالت تونستن فقط به Origins نزدیک بشن.حتا اسکایریم, با همه عشقی‌ که بهش می‌ورزم :دی


البته اینم خیلی‌ جالب هست که عظمت Bethesda در حدی هست که دیگه کم کم برا ضعیف نشون دادنش دارن Skyrim و Fallout 3 رو می‌کوبن،اگه اینا ضعیف و تکراری هستن وای به حال بقیه شرکت ها,اگر اینا لیاقت نمره 95 رو ندارن یعنی‌ هیچ بازی‌ای تا به الان لیاقت این نمره رو نداشته.
 
البته اینم خیلی‌ جالب هست که عظمت Bethesda در حدی هست که دیگه کم کم برا ضعیف نشون دادنش دارن Skyrim و Fallout 3 رو می‌کوبن،اگه اینا ضعیف و تکراری هستن وای به حال بقیه شرکت ها,اگر اینا لیاقت نمره 95 رو ندارن یعنی‌ هیچ بازی‌ای تا به الان لیاقت این نمره رو نداشته.

شما وقتی با این راحتی میگی Skyrim مرزهای RPG رو جا به جا کرد یعنی اینکه تجربه نکردی Oblivion رو یا حتی Morrowind رو....من قبول میکنم که Oblivion سبک RPG رو دوباره تعریف کرد ولی هیچوقت نمیشه به Skyrim این ارزش رو داد، Skyrim حدودا هیچ چیز جدید که Game Changer باشه توی دنیای RPG بعد از Oblivion معرفی نکرد( Oblivion دنیاش به اندازه Skyrim وسیع بود، NPC های فراوون داشت ، Quest هاش بیشتر بودن، گیم پلی بیشتری داشت، المان های RPG کامل تری داشت، توی زمانی که عرضه شد به شدت باگ های کم و گرافیک فوق العاده ای داشت، داستان قوی تری داشت ) من دقیقا نمی دونم وقتی شما از برتری های Skyrim حرف میزنی داری با چی مقایسه اش میکنی؟ چه چیزی توی Skyrim بود که توی Oblivion نبود که اینطوری شمارو تحت تاثیر قرار داد؟(البته اگر Oblivion رو بازی کردی) حرف من و بقیه دوستان هم همینه که Oblivion ی که توی 2005 اومد اون غول بود ولی Skyrim که توی 2011 اومد به زور چهار تا چیز بهش اضافه شده بود(بازم میگم هیچ چیزی جز گرافیک بهتر و اژدها اضافه نشده بود). یعنی توی 6 سال نباید این سری هیچ پیشرفتی میکرد؟



بعد بازی Origins که اصلا Action-RPG نبود که
yahoo_4.gif
من عاشق این بازی بودم و هنوز که هنوزه میشینم بازیش میکنم ولی این بازی هم هیچ چیز جدیدی معرفی نکرد....سبک جنگیش، همون سبک بهبود یافته بازیهای قدیمی BIOWARE بود و همه چیز اعم از چند انتخابی صحبت کاراکتر ها فراوان بودن Loot و غیره به مانند بازیهای قبلی شرکت سازنده اش بود. از لحاظ داستانی با اینکه کلیشه ای بود داستانش ولی خیلی قوی بود(بخاطر دیوید گایدر عزیز که نابغه داستان نویسی و شخصیت پردازی هستش) شما با کامنتت یه جورایی حرف صفحه قبلی من رو تایید کردی، اکثر بچه های سایت با Skyrim و Origins به سبک RPG معرفی شدن برای همین متوجه این نیستن که اکثر این بازی ها به گرد پای نسخه های قبلی که شرکت هاشون عرضه کرده بودن هم نمی رسند
 
آخرین ویرایش:
من ویچر2 رو سرجمع یکبار با کلی ساید کوئست رفتم اما وقتی تمومش کردم گذاشتم تو باکسش اصلا ترقیبم نکرد دوباره برم سراغش این کم عمق بودن ساید کوئست ها رو تو ویچر بیشتر از اسکایرم دیدم همش از یه نقطه به نقطه دیگه رفتن بود با لوت مسخره که آدم احساس میکرد فقط وقتش رو تلف کرده در عوض اسکایرم با اینکه ساید کوئست آبکی زیاد داشت اما با بالا رفتن لول و کشف مناطق و شخصیتای جدید کوئستایی داشت که پشتش یه عقیده بود یا پشت یک شی کلی داستان بود حالا بگذریم از کرفتینگ لذت بخش تر و اون حس زندگی که تو شخصیت های اسکایرم بود و ویچر نداشت
به شخصه کوئستای Thieves guildاسکایرم رو از کل ویچر2 بیشتر دوست داشتم;)

فقط امیدوارم وسعت زیاد ویچر3 باعث آبکی تر شدن کوئستاش و تکراری شدن مبارزات نشه اسکایرم که مشکل اسکایرم هم بود

Skyrim فقط به خاطر اینکه اسم TES روش بود اون متارو گرفت وگرنه یکی از پرایراد ترین و پرباگ ترین نقش آفرینیای نسل به حساب میاد بازی خوبی بود اما متای 95 خیلی واسش تخیلی بود از نظر پیشرفت نسبت به نسخه ی قبلیشم یه عنوان ضعیف بود یجورایی فقط یه دستی به سرو روی oblivion کشیده بودنو به عنوان یه نسخه ی جدید بیرون داده بودنش
این حرفو جای دیگه نزن ok؟ همون سال با اینکه با آنچارتد اومد زد جوایز GOTY رو ترکوند تخیل هم اینه که بخوای TESو بکگراند داستانیشو با ویچر مقایسه کنی یه دستی به سروروی آبلیویون رو هم خوب اومدی:)
دوستان باگ اسکایرم رو کردند پیرهن عثمون:| محض اصلاع با دوتا پچ حل شد
 
بکگراند داستانیشو با ویچر مقایسه کنی یه دستی به سروروی آبلیویون رو هم خوب اومدی:)

عزیزم، شما این رو اشتباه کردید، دنیای Witcher به شدت غنی و پر از داستان هستش، یه نگاه به تاپیکی که من توی امضام گذاشتم بندازید، کتاب های Witcher شاید یکی از 5 تا بهترین کتاب های فانتزی تاریخ بشریت باشن، اینکه شما فرق این دوتا درک نمی کنید کاملا طبیعی هستش Witcher اصلا اتمسفر دنیا و داستانش متفاوت هستش، دنیا واقعی تره و بیشتر اتفاقاتی که توش میوفته کلیشه و نبرد ابدی خوب و بد و شیطان و خدا نیستن، اتفاقا اینکه آدم بگه داستان Skyrim قویتر از Witcher هستش یه اشتباه محضه، Witcher یکی از پرعمق ترین و Complex ترین داستان های غیر کلیشه ای رو داره که توی بازیها وجود دارن.
 
این حرف کاملا درسته یادمه خودشون گفتن 45 دقیقه طول میشه از شمال بری به جنوب با ( اسب ) چنین نقشه ای عالی میشه

wh21e885rki41hnd4u.jpg

با اسب یورتمه بری 45 دیقست یا بتازی ؟ :d
 
جفتِ Skyrim-origins مرز‌های Action-RPG رو جا به جا کردن
اگر منظور شما Dragon Age: Origins هست که باید بگم این بازی علی رغم اینکه جزو بهترین‌های نسل قبل برای من محسوب میشد ولی هیچ عمل جابجایی انجام نداد و در یک کلام از WoW الهام گرفته بود.
در ضمن اگر اینجا دنبال اون بازی تاثیرگذار در سبک RPG میگردید جواب سوالتون نه ویچر هست نه اسکایریم .... بلکه یکه‌تاز این نسل که همه حتی خود اسکایریم و خیلی از بازی‌های دیگه ازش اسکی رفتن یعنی World of Warcraft هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or