چطور جزییات محیطی رو نادیده میگیری
اولین بار که اون ححجم از جزیات رو تو بازی شبیه ساز پرواز دیدم هنگ کردم
بنظرم در کنار halo infiniteنسل بعدی ترین بازی کنفرانس همین بود
واقعا عالی بود
ری تریس هم به بازی اضافه بشه که فک کنم دوتا کنسول نسل بعدیم با هم کراس کنی نمیتونه همچین چیزیو هندل کنه
اصلا بازی نیست که با هیلو مقایسه بشه. یه شبیه سازی کامله که شرکت های هوایی هم تو ساختش دخالت داشتن. یعنی شما خلبانی بلد نباشی اینجور نیست که بتونی ببری بالا یا لندینگ کنی. اصلا بازی نیست.
در هر صورت یه سری اطلاعات از ایونت قبلیش هست که میذارم:
۱) کاملا شبیه سازی هاردکوره و کژوال اصلا و ابدا نیست هیچیش
۲) تمام مپ دنیا با ماهواره دقیق ساخته شده. ولی عضی جاها کیفیتشون بالاتره چون اطلاعات ماهواره ای ازشون بیشتر هست. یه جاهایی هم کمتر بوده کیفیتش کمتره
۳) ری تریس نداره فعلا
۴) مولتی پلیر داره به این شکل که مثلا ایونت مثل ردبول باشه یا اینکه کاکپیت شیر بشه بین دو نفر
۵) سیستم اجرای بازی اصلا هیچ ایده ای ندارن هنوز که چی میخواد خودشون هم
۶) تمام وضعیت های آب و هوایی رو کاملا شبیه سازی شده داره
۷) وی آر تو لانچ نداره
۸) فعلا فقط پی سیه و اکسباکس بعدا وقتی ساختش تموم شد اضافه میکنن
۹) پروژه استودیو اسوبو بوده که ۵ سال روی تکنولوژی ماهواره کار کرده که بعد مایکروسافت دیده و پروژه فلایت شروع شده
۱۰) انقلابی ترین پروژه شبیه سازیه که برنامه طولانی مدت براش دارن و قرار نیست اصلا ولش کنن یا فروشش فقط به افراد عادی خلاصه شه.
۱۱) تو تست، تسترا میتونستن هر مکان و زمانی رو که اراده میکردن تو دنیا میتونستن توش امتحان کنن
۱۲) مایکرسافت هدف اصلیش واقعی بودن کامل پروژه هست
۱۳) ۲ پتا بایت دیتا استفاده کردن تا تمام دنیا رو ماهواره ای ساختن
۱۴) ۴۰ هزار تا فرودگاه تو بازی هست که ریل تایم میتونن به هرکدوم از هرجا پرواز کنین
۱۵) کلا از نظر ابعاد اینایی که تست کردن میگن whole new scale
۱۶) بازی بهتره آنلاین باشه چون ریل تاین اب و هوا وضعیت ابر و ترافیک رو درست میکنه. ولی افلاین هم میشه بازی کرد که دیگه این چیزا رو نداره
۱۷) سیستم ابرش کلا یه لول دیگس که تاثیرشون شبیه سازی شدس
۱۸) بستگی به وضعیت فصلی دنیا جای خورشید و ابرها و آب و هوا تغییر میکنه. حتی روی پوشش زمین هم تاثیر داره فصل
۱۹) draw distance 600km !!
۲۰) تمام انواع ابرها وجود داره که باد روشون تاثیر متفاوت داره
۲۱) انجین صدا گذاری داره که خودش یه انجین جداس چون باید خیلی دقیق میبوده همه چیز
۲۲) شرکت های هواپیمایی تو ساختش تاثیر داشتن و تست کردن و کاملا از واقعی بودنش مطمئن شدن. کلا متحول میکنه حتی شبیه ساز های خود شرکت های هواپیمایی رو
۲۳) حتی ماشین های رو زمین هم انواع مختلف تنوع زیاد دارن !
۲۴) هیچ چیزی اصلا از نظر ابعاد نزدیکش هم نیست.
۲۵) میتونین از gps خودتون استفاده کنین تو بازی
۲۶) داینامیک هر هواپیما دقیق و جدا درست شده و شرکت های هواپیمایی تست کردن
۲۷) کلا میگن "صدا گذاری نسل بعدی". برای هز هواپیما ۱۰۰۰ صدا مختلف به کار گرفته شده. هر قسمت هواپیما و پیچ ها حتی صدای خاص خودشون رو دارن
۲۸) مد هم کاملا ساپورت میکنه که هرچی میخوام اضافه کنن
نادیده نگرفتم ولی با توجه به اینکه داره روی PC (احتمالا High-End) اجرا میشه چیز عجیب غریبی به چشمم نمیاد که بگیم Wow این برای ۲ نسل بعده
ولی قطعا تکنولوژیش خفنه
از نظر تکنولوژی یه نسل بالاتره و دقیقا حجم کاری که براش انجام دادن wow داره. منتها بازی عادی نیست که نیاز به تبلیغ داشته باشه برای اینچیزا چون تکنولوژیشهاش اصلا به همچین کاری نمیاد