تریلر جدید FFXIII منتشر شد

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
FFXIII_Logo.jpg

هم اکنون شمارش معکوس دقایقی است که به پایان رسیده و شما می توانید تریلر جدید بازی FFXIII را در اینجا تماشا کنید.:love:

لینک دانلود FLV با حجم 22 مگابایت.

بزودی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

توضیحاتی درمورد تریلر:

گرافیک ریل تایم بازی به شدت زیبا و فانتزی می‌باشد.

شخصیت‌ها دارای صداگذاری هستند. شخصیت Snow در این میان بسیار جالب و Fun کار شده است. روش مبارزه او با حرکات رزمی می‌باشد.

همانطور که قبلا گفته شده بود، مبارزات دارای کمبو‌های طولانی و وسیعی هستند.

افکت جادو‌ها تا بحال در سری فاینال فانتزی نظیر نداشته است. مبارزات بازی به هیچ وجه کند و وقت‌گیر نیستند و همه چیز سریع به وقوع می‌پیوندد.

حرکات اکروباتیک لایتنینگ در طول مبارزات در نوع خود بسیار زیبا هستند. چهره‌پردازی، نورپردازی، حرکات موها و ... بدون نقص هستند.

برخی از محیط‌های بازی، نمایانگر شهر‌های بسیار پیشرفته هستند. ترن‌ها و ریل‌های هوایی، سفینه‌های مشهور فاینال فانتزی و ...

این بازی اواخر امسال در ژاپن برای کنسول PS3 منتشر می‌شود و برای آمریکا و اروپا (PS3 و 360) نیز به اواسط سال 2010 موکول شده است.
 
آخرین ویرایش:

White_Gandalf

کاربر سایت
Oct 1, 2005
828
final fantasy و pc ؟!:) بی خیال...

حالت خوبه امين؟:biggrin1:
FFهاي VII,VIII,XI تا حالا براي PC اومدن فكر كنم...
اين يكي هم بعيد نيست! (كلا از SE هيچ چيز بعيد نيست!)
جناب Nemesis
ممنون از توضيحات...
 
آخرین ویرایش:

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
نسخه هایی از FF که اشاره کردین بر روی PC حضور پیدا کردن ولی لازم به ذکره که SE فقط اقدام به عرضه (در واقع به اینکارش فقط میشه گفت پورت کردن برای اینکه به صورت معمول عنصر خاصی را به بازی اضافه نکرده) نسخی از بازی بر روی پلتفرم PC کرده که به نظرش مقرون به صرفه بوده.

از قسمتهایی که نام بردین، قسمتهای هفتم و هشتم با داشتن بازار فروش موفق و همچنین طرفداران زیاد SE رو ترقیب به اینکار کردن (که در عمل ثابت شد که بدون یک پشتوانه ی درست و ایده ی مدیریتی کارا برای پورت بازی بر روی PC ، این ایده شکست خورده خواهد بود) و همچنین FF XI به خاطر طبیعت MMORPGش نیاز داشت که بر روی پلتفرمی بغیر از PS2 در آن زمان عرضه بشه.

بنا به دلایلی (که احتمالا برمیگرده به ناشناخته بودن کنسول XBox) شرکت SE بر روی XBox حتی با داشتن قابلیت Live این کنسول حساب نکرد و تمرکزش رو بر روی پلتفرم موفق بازیهای MMORPG یعنی PC گذاشت که البته لازم به ذکره که اینبار با اینکه سیاستهای اتخاذی برای عرضه ی بازی بر روی PC درست بودند ولی سیستم گیم پلی بازی که بر روی جدا بودن بازیبازها تا زمانی معین تمرکز خاصی داشت، موجب شکست این قسمت بر روی PC شد.WOW هم که زد سری بازیهای MMO رو کرک و پر کرد و یک سری سنتهای غلط و قدیمی رو بر روی سری بازیهای MMO کاملا ریشه کن کرد !

البته سیاستهای Multi-Platform گونه ی SE در نسل هفتم قابل تامله ولی نظر شخصی من اینه که تا FF XIII نتونه سود قابل توجهی رو به SE برگردونه، این شرکت تمرکز خاصی رو متوجه پتلفرم PC نخواهد کرد.به احتمال زیاد SE انتظار سود بیشتری نسبت به FF XII داره...بازی ایی که بطور کامل بیش از 5 سال در روند تولیدش اغماض صورت گرفت و با اینکه در نهایت سود ده بود ولی اون سودی رو که SE انتظار برگشتش رو داشت رو بر نگردوند.

زمان مشخص میکنه...

متشکرم...Nemesis
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر