تریلر جدید FFXIII منتشر شد

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
FFXIII_Logo.jpg

هم اکنون شمارش معکوس دقایقی است که به پایان رسیده و شما می توانید تریلر جدید بازی FFXIII را در اینجا تماشا کنید.:love:

لینک دانلود FLV با حجم 22 مگابایت.

بزودی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

توضیحاتی درمورد تریلر:

گرافیک ریل تایم بازی به شدت زیبا و فانتزی می‌باشد.

شخصیت‌ها دارای صداگذاری هستند. شخصیت Snow در این میان بسیار جالب و Fun کار شده است. روش مبارزه او با حرکات رزمی می‌باشد.

همانطور که قبلا گفته شده بود، مبارزات دارای کمبو‌های طولانی و وسیعی هستند.

افکت جادو‌ها تا بحال در سری فاینال فانتزی نظیر نداشته است. مبارزات بازی به هیچ وجه کند و وقت‌گیر نیستند و همه چیز سریع به وقوع می‌پیوندد.

حرکات اکروباتیک لایتنینگ در طول مبارزات در نوع خود بسیار زیبا هستند. چهره‌پردازی، نورپردازی، حرکات موها و ... بدون نقص هستند.

برخی از محیط‌های بازی، نمایانگر شهر‌های بسیار پیشرفته هستند. ترن‌ها و ریل‌های هوایی، سفینه‌های مشهور فاینال فانتزی و ...

این بازی اواخر امسال در ژاپن برای کنسول PS3 منتشر می‌شود و برای آمریکا و اروپا (PS3 و 360) نیز به اواسط سال 2010 موکول شده است.
 
آخرین ویرایش:

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
واقعا شاهکاریه واسه خودش !
به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما این تریلر رو مشاهده کنند .

از مهدی عزیز هم بابت خبر ممنونم .
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
دیگه بازی تاثیر گرافیکی فاینال های قدیم در زمان خودشون رو نداره ولی باز هم برای یه بازی ژاپنی تو این نسل خوبه. از دید گیم پلی ولی خیلی پیشرفت نداشته ولی و سیستم مبارزه ش هم به نظر خیلی متفاوت با Japanese Turn Based قدیم نیست.
 

mohammd007

کاربر سایت
Sep 12, 2006
1,470
دیگه بازی تاثیر گرافیکی فاینال های قدیم در زمان خودشون رو نداره ولی باز هم برای یه بازی ژاپنی تو این نسل خوبه
حالا باید ببینیم اون یکی فاینال 13 توی زمینه گرافیکی چه کارمی کنه.(منظور versus:biggrin1:)
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
از کجای این تریلر شما به این نتیجه درمورد هوش مصنوعی رسیدی؟
شما احساس نکردی که این تریلر قسمتهایی از گیم پلی هم داشت؟از روی حرکات و عکس العملهای کارکتر ها متوجه شدم که این حرف من هم فقط یک فرضیه است.
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
دیگه بازی تاثیر گرافیکی فاینال های قدیم در زمان خودشون رو نداره ولی باز هم برای یه بازی ژاپنی تو این نسل خوبه. از دید گیم پلی ولی خیلی پیشرفت نداشته ولی و سیستم مبارزه ش هم به نظر خیلی متفاوت با Japanese Turn Based قدیم نیست.

در واقع شايد بشه اينطور تفسير كرد كه نميخواستن پيشرفت و يا بهتره بگيم تغيير محسوسي توي گيم پلي بوجود بيارن. همون FFXII عليرغم اينكه گيم پلي خوبي داشت اصلا مورد پسند گيمرهاي فاينال فانتزي واقع نشد.

اين سيستم گيم پلي را هم از همون اول خودشون كفتن كه يه نوع Turn base هست. البته تعداد Command ها ديگه مثل قبل فقط يك عدد در يك Turn نيست و مثلا توي يه Turn ميشه تا سقف 9 دستور را اجرا كرد كه به سرعت بازي هم كمك ميكنه و باعث بوجود اومدن كمبوهاي طولاني هم ميشه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و اما در مورد هوش مصنوعي:
كلا توي فاينال فانتزي دشمن نه هيچوقت سنگر ميگيره، نه نشونه گيري داره، نه ميخواد از دستتون فرار كنه. وقتي هم يه ضربه يا جادو اجرا ميكنه دو حالت بيشتر نداره. يا اثر ميكنه و يا نميكنه. مثلا اگه توي تريلر ميبينيد همه ضربه هاي لايتنينگ به اون هيولا برخورد ميكنه معنيش اين نيست كه اون هوشش كمه و نميتونه دفاع كنه. اين حالت بازيه. کلا اين بازي زياد به هوش مصنوعي فوق العاده نياز نداره. هر چند در تريلر هم چيزي مشخص نيست.
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
در واقع شايد بشه اينطور تفسير كرد كه نميخواستن پيشرفت و يا بهتره بگيم تغيير محسوسي توي گيم پلي بوجود بيارن. همون FFXII عليرغم اينكه گيم پلي خوبي داشت اصلا مورد پسند گيمرهاي فاينال فانتزي واقع نشد.

اين سيستم گيم پلي را هم از همون اول خودشون كفتن كه يه نوع Turn base هست. البته تعداد Command ها ديگه مثل قبل فقط يك عدد در يك Turn نيست و مثلا توي يه Turn ميشه تا سقف 9 دستور را اجرا كرد كه به سرعت بازي هم كمك ميكنه و باعث بوجود اومدن كمبوهاي طولاني هم ميشه.

نمی دونم، یه جوری انتظار داشتم که سبک بازی رو بیشتر تغییر بدن. تو تریلر اولش هم (قدیمیه) که چند سکانس با HUD وجود داشت یه جورایی روند متفاوت و روون تر به نظر می رسید اما الان عینا شده شبیه بقیه JRPG های این نسل. به نظرم تغییرات FFXII جالب بودن ولی در کل همون طور که شما گفتید مورد پسند فاینال باز ها واقع نشد و من هم کلا JRPG باز نیستم.
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
فوق العاده بود از اینکه بعد از MGS فن این بازی هستم افتخار میکنم.گرافیک و طراحی کاراکتر ها و اتمسفر و به خصوص تکسچر ها بسیار زیبا بودند از همه بیشتر جو و محیط فانتزی سری بوده که خیلی افراد رو به خودش مجذوب کرده .CG ها هم با اینکه کوتاه بودند خودنمایی میکردند و هنوز هم باور هم هستم که بهترین انیماتور ها در اسکوئر انیکس هستند گرچه بارها امتحانشون پس دادند.
البته گیم پلی هیچ چیزی نمیشه نظر داد چون چیز خاصی از گیم پلی معلوم نبود اما همیشه سردم دار JRPG این بازی بود (همانطور که ناموس JRPG باز ها همینه) و مطمئنا سبک مبارزات خاصی رو وارد این سبک میکنه البته هوش مصنوعی نمیدونم رامین از کجا تشخیص داد که به قول مهدی تمامی هوش مصنوعی دشمنان در نوع مبارزه خلاصه میشه و ربطی به کاور اینا نداره اگر میبینی دشمنا اونطوری وایسادن خب این سبک بازی و مبارزات هست فقط امیدوارم سیستم level up و اپگرید هم مثل فاینال 10 و 12 باشه البته با بسیار از پیشرفت ها که بتونیم کاراکتر های مختلف داشته باشیم امیدوارم سیستم جادو و مهارت مثل فاینال 12 و JRPG های روز نباشه و دیگه نریم بخریم کم کم به دستش بیاریم.
درکل فاینال هنوز هم در صدره:love:
 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
اصلا عادلانه نیست باید بیشتر از یک سال واسه این بازی صبر کنیم

در حالی که ژاپنی ها تا چند ماه دیگه این شاهکار و تجربه می کنن :(
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
16,820
گرافيك بازي بي نهايت زيبا بود.
به جرات ميتونم بگم زيباترين و پرجزئيات ترين شخصيتهاي تاريخ رو ديدم.:love:

به نظرتون گيم پليش يه مقدار زيادي اكشن نبود؟ انگار هردو طرف (مثلا Lightning و دشمنان) همزمان حركت ميكردن. شايد هم من اشتباه ديدم.:confused:
 

Radiance

کاربر سایت
Sep 19, 2007
1,648
نام
امین
اوه اوه عجب گرافیکی.:-"حرکت موهای دختره واقعا قشنگ بود.
هوش مصنوعیشم زیاد معلوم نبود.آخه بیشتر کمبوها رو نشون میداد تا مبارزه ها رو.حالا امیدوارم اینجور که به نظر میومد نباشه.تازه 6-7 ماه دیگه وقت دارن تا کاملترش کنن.:p
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
اصلا عادلانه نیست باید بیشتر از یک سال واسه این بازی صبر کنیم

در حالی که ژاپنی ها تا چند ماه دیگه این شاهکار و تجربه می کنن :(
البته ژاپنی ها هم زود تجربه نمیکنند حداقل یه 7-8 ماهی باید صبر کنم تا بوده هم همین بوده تمامی شماره های فاینال و حتی درگن کوئست بین 6 ماه تا 1 سال دیرتر به اروپا و امریکا میان.
البته یه احتمال بسیار ضعیف وجود داره که درنسخه ژاپنی PS3 با توجه حجم بالای بلوری زبون انگلیسی هم قرار بدن که ما هم لذت ببریم که به نظرم من احتمالش زیر 20 درصده;)
متاسفانه پست هایی که بعضی از دوستان دارن میدن بی توجه به سبک بازیه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر