تذکر شدید در مورد شرکت و پیگیری در حرکات تمسخر آمیز و توهین آمیز

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
با درود،

نظر به اینکه مدتی است بی بند و باری و هرج و مرج در لایه های مختلف انجمن حاکم شده و به سخره گرفتن قوانین و کاربران به امر پیش پا افتاده و عادی مبدل شده اینجا صریحا و قویا به همگی اخطار میکنم که حدود خودتون رو در انجمن بشناسید و در مباحثی که برای سلامت انجمن مناسب نیست شرکت نکنید. این بار و فقط صرفا این بار خیلی سخت گیری اعمال نشد و به نفر از 3 روز تا یک هفته بیشتر قطع دسترسی اعمال نشد، صرف نظر از سردمدار حرکت که یک ماه فعلا بن می شده و در مورد ایشان تصمیمات آتی اتخاذ خواهد شد. لذا بار دیگر به شدت بر این مسئله تاکید میشه که ما در انجمن های بازیسنتر به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف پیرامون دنیای بازی های رایانه ای و ویدئویی می پردازیم و به جز برخی موارد خارج از موضوع از قبل تعیین شده هیچ مورد دیگری قابل قبول نیست.

از شرکت در هرگونه کمپین تمسخر و لوده گری پرهیز کنید، از شرکت در هر موضوع، کلوپ و بلاگی که با هدف تمسخر و تخریب زده شده خودداری کنید و کلا در هیچ یک از برنامه هایی که برای لودگی و کژاندیشی زده میشود شرکت نفرمایید.

این آخرین اخطار به تمام اعضای سایت بوده و تنبیهات با شدت و حدت بیشتری اعمال خواهند شد.

دارکــفـــیـــــلــد
 

shayan720

Ceiling Gazing
کاربر سایت
May 23, 2010
555
نام
شایان
عجب بگیر ببندی شده. حالا نمی خواین بلاگ رو ببندیدن؟ همینجوری بازه که
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
به نظرم بهترین برخوردی که باید با این قضایا میشد رو انجام دادین، با این وجود که تعدادی از بن شده ها از دوستان نزدیک خودم هستن
تمسخر اعضا توی امضا و آواتار رسم شده بود و جدیدا بلاگ و کلاب ساختن هم بهش اضافه شده!

امیدوارم به امضاها هم رسیدگی بشه و با پستای تمسخر آمیز هم شدید برخورد بشه
 
  • Like
Reactions: Ayuna

Hamid Ayari

کاربر سایت
Jul 22, 2011
3
از اونجا که من تا حالا تو این سایت بن نشده بودم و ID دوم هم نداشتم و کلا دو تا اخطار اونم از خودت گرفته بودم اونم سال 2008 این نام کاربری رو که البته مال پسر عمومه رو گفتم تا یه سری نکات رو بگم. با این که کار من خلاف قوانین هست البته یوزر مال من نیست ولی خوب یه سری چیز ها رو مدیونم اگر نگم.

نکته اول اینکه بن شدن من کاملا حقم بود و یک چیز عرف بنا بر قوانین سایت که ما هیچ کدوممون فارغ از رنگ و تگ حق نداریم ازش تخطی کنیم.

نکته دوم اینکه همه کسانی که تو اون بلاگ شرکت کردند بی تقصیر هستند و تمام تقصیر ها گردن ِ من ِ و خواهش می کنم نه دوستانه که بگید آرش با سیاوش دوست ِ و مثلا میخواد استفاده کنه، نه؛ به عنوان کسی که هیچ کس نمیشناستش که همه تقصیر ها گردن منه و من خواهش می کنم روی بن شدن باقی بچه ها تجدید نظر کنید و تمام مدت محرومیتشون رو با هم بزارید روی یک ماه محرومیت من.

نکته سوم اینکه سیاوش این ها حتما از یه جایی آب میخوره، من نمیخوام کار خودم رو توجیه کنم چون اصلا قابل توجیه نیست. ولی تو به عنوان کسی که تذکر جدی دادی و همرو بی گناه از دم تیغ گذروندی چون من اعتقاد دارم تو این پروسه همه غیر از من بی گناهند. یه جلسه مدیریتی با حضور همه تحریریه های سایت بزار و بپرس مشکل کجاست و از این قضایا از کجا نشات میگیره.

حداقل به واسطه اون سال هایی که با هم داریم این پست رو پاک نکن. یه نکته دیگه اینکه من یه پیش نمایش از Resistance 3 داشتم آماده می کردم که خوب حجمش خیلی زیاد بود. اینو چون تا یک ماه دیگه که حداقل محرومیت منه بازی منتشر میشه خواستم با مدیریت و بچه های تحریریه هماهنگ کنی من اینو بدم یکی بفرسته رو سایت.
 

Real Madrid 9

کاربر سایت
Jun 10, 2011
3,996
نام
M O E I N
سلام دوستان منکه همیشه رعایت میکنم دوستم ندارم مزاحم کسی بشم یا چیز خیر اخلاقی تایپکنم به نظر من این سخت گیری اقای دارکــفـــیـــــلــد خیلی خوبه چون همه حواسشونو بیشتر جمع میکنن ممنون باز .

---------- نوشته در 02:33 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:30 PM ارسال شده بود ----------

میدونین بعضی چیزا ادمو خیلی ناراحت میکنه من خودم از طرز برخورد بعضی کاربرای فعال و قدیمی خیلی ناراحت میشم من درسته تازه عضو شدم ولی قدیمیا باید الگوی ما باشن نه اینکه هرچی میخان بگن که من خودم سعی میکنم به همه به یه اندازه احترام بزارم بین کسیم فرقی نمیزارم کاش همه هم همینجور باشن اینجوری سایت عالی هست عالیترم میشه ما همه ایرانی هستیم و باید بهم کمک کنیم این خیلی مهمتره .
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
بسیار کار پسندیده ای اگر چه باید زودتر اقدام میشد:)
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
منم کاملا با این سخت گیری موافقم
خودم اوائل یکم جوگیر بودم و زیاد تو بحث های فن بازی فوتبالی و بازی شرکت میکردمو اخطارشونم گرفتم
ولی بعد از اون قضایا دیگه اصلا طرف این بحث های بی فایده نرفتم و با منطق سعی کردم با فن های رقیب صحبت کنم و با خیلیاشونم با همین رفتار رفیق خوبی شدم
من یه کاری که خیلی بدم میاد اینه که نظرات شخصی دوستان حالا مبتدی و جدیدتر خیلی سریع و بطور تحقیر کننده ای میره تو امضای خیلی از کاربرای کاربرای متوسط رو به بالا و فعال
بحث های مثل BF3 vs MW3 همیشه به دعوا کشیده میشد آخرش و بی فاید ه و بسیار الکی قفل میشد که برای انجمن بده انقدر پست و ترد قفل بشه
بنظرم باید یکم ناظم های اکتیو تر و فعالتر اضافه کنید به انجمن این مشکلات به صورت وسیعی حل میشه
اون کلوب ها هم واقعا دیگه مسخره شده
یه کلوپ هایی میبینیم به عقل و خودمون و گیمر بودنمون شک میکنیم
امیدوارم این انجمن همچنان به قدرت خودش بدون داشتن بچه بازی و بحث های بی فایده فن بازی توهین آمیز و..... ادامه بده و سرافراز کنه صنعت گیم ایرا ن رو
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
ممنون سیاوش جان بابت این حرکت هر چند که خیلی ها از دوستان خودم بودند ولی اول بلاگ دیدم باورم نمی شد !!!
خدایش یک سری از کاربر ها این سایت را با جای دیگه اشتباه گرفته اند
به نظر من این حرکت که سیاوش انجا م داد یکی از قاطعانه ترین حرکات در چند سال اخیر در سایت بود
باز هم تشکر ویژه دارم
امیدوارم دیگه شاهد این جور موارد درسایتی که مربوط به بازی های ویدیوی هست نباشیم

كاربر Avenger هيچی نگفته و بن شده اونوقت شما میای تشكر می كنی؟
تر خشک با هم می سوزه !
 
آخرین ویرایش:

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
من تحسین میکنم برخورد با این ادم معلوم الحالی که بلاگ رو زده....چند وقت دو سه تا کاربر هستن که دائما بلاگ های مورد دار میزنن یا تو بلاگهاشون عقاید مذهبی رو به تمسخر میگیرن یا هنجارهای اجتماعی رو مسخره میکنن! بیشتر افکارشون شبیه انارشیستهاست! من خودم یکی از همین بلاگهای مشکل دار رو گزارش کردم منتها تنها اتفاقی که افتاد پاک شدن بلاگ بود و برخوردی با اون موجودی که بلاگ رو زده بود نشد! اینجا تو قوانین نوشته که مباحث مرتبط با کامپیوتر و بازیهای رایانه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار میگیره ولی در عمل اتفاقات دیگه ای می افته متاسفانه! یکی از همین اشخاصی که به اسم اوس ممد هم شناخته میشه وبارها بن شده توسط مدیران بازیسنتر درحال حاضرهم با یه نام کاربری دیگه داره فعالیت میکنه تو یه بلاگ ایرانی ها رو حاصل ازدواج پدران و دختران و مادران و پسران دونسته بود...این عبارتها و توهین ها فقط دلیلش یه نکته است....این دوستان اغلبشون تگ کاربریشون متفاوت هست از دیگر کاربران و فکر میکنن بازیسنتر یه جامعه است و اینها وظیفه دارن روشن فکرهای این جامعه باشن! اونم چه روشن فکرهایی؟ انارشیستهای درجه یکی که از بس فارسی وان و فیلمهای ****وگرافی دیدن کاملا عنان کار از کفشون رفته و انگارنه انگار که در جامعه ای محافظه کار و نسبتا مذهبی زندگی میکنن....متاسفانه عده ای در محیط مجازی بشدت شجاع شده سعی میکنن تمام فشارهای سیاسی افتصادی و اجتماعی رو تو یه وبسایت تخلیه کنن...که به عقیده من باید جلوی این اشخاص گرفته بشه...که متاسفانه تو این فروم که به حق فروم جامع و کامل و مفید فایده ای هست قدری در برخورد با این اشخاص نا هنجار اهمال میشه گاهی اوقات...
امیدوارم این نظمی که سیاوش بدنبالش هست بخوبی برقرار بشه و مثل سابق محیط بازیسنتر تبدیل به به محیط گرم و دوست داشتنی بشه.
درخواستی که دارم اینه که این افرادی که عضو تحریریه بودن و مسبب این حرکت از تحریریه کنارگذاشته بشن تا درس عبرت بشه برای بقیه که فکر نکن هرکی رفت جزء تحریریه این سایت ضد ضربه میشه و هرکاری که خواست میتونه انجام بده.
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من از تعجب شاخ در آوردم. کسانی که بن شدن جز بهترین دوستان من تو سایت بودن.
اما واقعا حرکت به جا و خوبی بود.
 

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
واقعا که جای خجالت داشت اون چنین رفتارایی .........
یعنی اینقدر لذت بخش بود تمسخر یه شخصیت دیگه که اون همه یوزر دور ماجرا رو بگیرن؟ ! ............ فقط تاسف باید خورد .........
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اونایی‌ که بن شدن چطوری بن شدن؟ یعنی‌ هر کسی‌ که تو اون بلاگ نظر داده یا تو اون گروه عضو بود بن شده؟
آخه چرا؟یک نفر که هیچ گناهی نداشت اومده اونجا نظر داده باید بن شه؟ البته من اطلاع ندارم چه کاربر‌هایی‌ چطوری بن شدن.
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,834
نام
علی متالیکا
اونایی‌ که بن شدن چطوری بن شدن؟ یعنی‌ هر کسی‌ که تو اون بلاگ نظر داده یا تو اون گروه عضو بود بن شده؟
آخه چرا؟یک نفر که هیچ گناهی نداشت اومده اونجا نظر داده باید بن شه؟ البته من اطلاع ندارم چه کاربر‌هایی‌ چطوری بن شدن.
عزیز اگه کلاب رو میدیدی میفهمیدی که هیچکی واسه نظر دادن بن نشده !

ویرایش : منظورم بلاگ بود ! اشتباه نوشتم ! بعد هم همه میتونن ببینن بلاگ رو بنده بن نشدم چون تو اون بلاگ نظر ندادم !
 
آخرین ویرایش:

name karbari

کاربر سایت
Aug 22, 2011
1
واقعا شما روی کوفیان اون زمان رو سفید کردید!!
ه نظر من این حرکت که سیاوش انجا م داد یکی از قاطعانه ترین حرکات در چند سال اخیر در سایت بود
تاریخ عضویت
Jan 2010


من تحسین میکنم برخورد با این ادم معلوم الحالی که بلاگ رو زده
اون آدم معلوم الحال این قدر در وجودش مرام و معرفت هست که حاظره به خاطر کسایی که به اختیار خودشون وارد کلوپ شدند مدت زمان بن شدن خودش بیشتر شه ولی اونا از بن شدن در بیان.

متاسفم برای همگی.هیچ میدونید این چند نفر که بن شدند هر کدوم چقدر برای فروم و حتی خود شما زحمت کشیدند؟
مدیریت جای اینکه بیاد اون کاربر که این همه از وجودش رنج میبرند رو بن کنه،میاد اینارو که تمام وقت داره رو اعصابشون راه میره رو بن میکنه.
یاد موضوع قبلی میافتم.زمانی که Dr آرش بن شد یکی از یوزر ها داشت منطقی میگفت آرش چرا نباید بن میشد.مثلا کاربری که تو امضاش میزاشت فلان آقا کلاه برداره رو هیچ کاریش نداشتند.بعد آرش رو بن کردند.بعد یک نفر که به خاطر مقاله ای که باعث میشد خود سایت کلاسش بیاد پایین و از این ناراحت بود که آرش با دلیل های محکم این آقا رو از تحریریه برکنار کرده شروع کرد به فحاشی به شخص مدافع.آخرم رفتن تو پروفایلش گفتن " جواب ابلهان خاموشیست " یادم نیست کی اینو گفته بود.بعد اون کاربر شیر شد رفت تو تمام انجمن هایی که شخص مدافع توش عضو بود از خانوادش تا حرف های فوق سنگین مــذهــبــی بهش فحش داد.تازه توی صندوق پیام های خصوصی آرش هم یک پیام از بد ترین فحش های موجود در تاریخ یافت میشه از این کاربر وجود داشت.و احتمالا این کاربر برای ترسش از این که اون پیام لو نره میرفت تو پروفایل تک تک مدیرا ازشون تشکر میکرد که بنش کردند.
حالا انگار روحیات این کاربر به خیلی از یوزر های سایت منتقل شده.
متاسفم برای حس فرصت طلبی تون.ولی با شناختی که من از آقا سیاوش دارم گمون نمیکنم به کسی چیزی برسه

عزیز اگه کلاب رو میدیدی میفهمیدی که هیچکی واسه نظر دادن بن نشده !
شما دیدی؟پس چرا هنوز بن نشدی؟
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
سلام و درود؛

به نظرم بهتره يا كلآ بلاگ رو از سايت حذف كنيد يا اينكه فقط به افراد خاصي دسترسي بلاگ رو بديد. اگر دقت كرده باشيد جديدآ طرف مياد واسه دل دردش هم بلاگ ميزنه! با مثلآ طرف بلاگ ميزنه داخلش فقط يدونه نقطه ميزاره! همه ي اين حركات به خاطر اينه كه دسترسي بلاگ رو خيلي ازاد گذاشتيد. به نظرم بهتره بلاگ رو محدود كنيد چون بعضي از كاربراي اينجا فقط منتظر اين هستن كه يكي يه سوتي بده تا سريع توي بلاگ طرف رو سو‍ژه خنده كنن!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر