تحلیلی دیگر از Activision :Pachterشرکت Take-Two را خریداری خواهد کرد!!

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
در طی صحبت‌هایی که Game Monetization با تحلیل‌گر نام آشنای صنعت گیم یعنی Micheal Pachter حرف‌های بسیار جالب و در عین حال عجیبی رد و بدل شد، عجیب ترین تحلیل ایشان خرید شدن شرکت Take Two توسط Activison بود!

pachter.jpg


ایشان ابتدا به بحث و تبادل نظر در مورد Wii U پرداخت.
"من فکر می‌کنم با توجه به این که اکثر شرکت ها و استودیوها از کنسول Wii U حمایت و شتیبانی می‌کنند اما در آخر شاهد تنها ماندن آن خواهیم بود. فکر نمی کنم همه بازی های سال بعد را در این کنسول شاهد باشیم و کنسول هایی که قرار است به عنوان نسل بعد عرضه شوند بهتر از Wii U خواهند بود. وجود عنوان Call of Duty بر روی این کنسول بسیار جالب بود، اما مشکل بازی کردن CoD بخش چند نفره آن است و اگر فقط چند نفر بخواهند این بخش را در Wii U بازی کنند اصلا جذاب نخواهد بود."
صحبت‌های ایشان در مورد نسل بعد:
"نسل بعد کنسول‌ها فضای داخالی زیادی خواهد داشت و همچنین دارای دیسک درایو خواهند بود. حدس من بر این است که PS4 و Xbox 720 دارای 2 ترابایت فضا هستند و این بدین معناست که هر چه خواستید دانلود کنید و هیچ وقت مجبور نیستید به خاطر حجم کم چیزی را از هارد خود پاک کنید."
Activision, Bungie
"استودیو Vivendi تا چند سال دیگر شرکت اکتیویژن را مشکل ساز کرد و در آخر باعث به هدر رفتن پول می شود. من فکر می‌کنم اولین کاری که اکتیویژن انجام دهد خرید Take-Two خواهد بود، زیرا این دو به خوبی با هم تناسب دارند. همچنین اکتیویژن باید Zynga را خریداری کند، فقط شک دارم که رییس آن Mark Pincus فروشنده باشد! Zynga عناوین بسیار خوبی دارد و همچنین درآمد بی‌شماری کسب می‌کنند و با کمی برنامه ریزی این درآمدها بیشتر هم خواهد شد، همچنین شرکت THQ قابل سرمایگذاری نیست. Activision و EA شرکت های پول ساز هستند، پس مشخص است که به سرمایگذاری علاقه بسیاری دارند. Take-Two همانند این دو آنچنان درآمد زا نیست اما عناوین بسیار خوبی دارد که باعث می‌شوند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند."
پیش گویی: "بازی بعدی Bungie فقط به صورت تک نفره منتشر و بخش مولتی پلیر آن به صورت پرداختی عرضه می‌شود. اکتیویژن این راه را امتحان خواهد کرد، زیرا آن‌ها حریص هستند."
همچنین در مورد عنوان Call of Duty بیان کرد: "اکتیویژن کار بسیار بدی با مجانی کردن مولتی پلیر Call of Duty انجام داد و می‌توان این حرکت را یک چشم انداز سود نامید. این یک اشتباه بود، زیرا باعث شد مردم از خرید بازیهای دیگر دور شوند و به سراغ این عنوان بیایند."

 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
اگه همچین اتفاقی بیوفته من یکی که game رو میبوسم میزارم کنار .
پس همین الان ببوس بذار کنار. :D
از این اکتیویژن کثافت همه چی بر میاد. :|
البته 5-6 سال هم EA قصد خرید take2 رو داشت. نمی دونم اینا از جون take2 چی میخوان.؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر