تحلیلی دیگر از Activision :Pachterشرکت Take-Two را خریداری خواهد کرد!!

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
در طی صحبت‌هایی که Game Monetization با تحلیل‌گر نام آشنای صنعت گیم یعنی Micheal Pachter حرف‌های بسیار جالب و در عین حال عجیبی رد و بدل شد، عجیب ترین تحلیل ایشان خرید شدن شرکت Take Two توسط Activison بود!

pachter.jpg


ایشان ابتدا به بحث و تبادل نظر در مورد Wii U پرداخت.
"من فکر می‌کنم با توجه به این که اکثر شرکت ها و استودیوها از کنسول Wii U حمایت و شتیبانی می‌کنند اما در آخر شاهد تنها ماندن آن خواهیم بود. فکر نمی کنم همه بازی های سال بعد را در این کنسول شاهد باشیم و کنسول هایی که قرار است به عنوان نسل بعد عرضه شوند بهتر از Wii U خواهند بود. وجود عنوان Call of Duty بر روی این کنسول بسیار جالب بود، اما مشکل بازی کردن CoD بخش چند نفره آن است و اگر فقط چند نفر بخواهند این بخش را در Wii U بازی کنند اصلا جذاب نخواهد بود."
صحبت‌های ایشان در مورد نسل بعد:
"نسل بعد کنسول‌ها فضای داخالی زیادی خواهد داشت و همچنین دارای دیسک درایو خواهند بود. حدس من بر این است که PS4 و Xbox 720 دارای 2 ترابایت فضا هستند و این بدین معناست که هر چه خواستید دانلود کنید و هیچ وقت مجبور نیستید به خاطر حجم کم چیزی را از هارد خود پاک کنید."
Activision, Bungie
"استودیو Vivendi تا چند سال دیگر شرکت اکتیویژن را مشکل ساز کرد و در آخر باعث به هدر رفتن پول می شود. من فکر می‌کنم اولین کاری که اکتیویژن انجام دهد خرید Take-Two خواهد بود، زیرا این دو به خوبی با هم تناسب دارند. همچنین اکتیویژن باید Zynga را خریداری کند، فقط شک دارم که رییس آن Mark Pincus فروشنده باشد! Zynga عناوین بسیار خوبی دارد و همچنین درآمد بی‌شماری کسب می‌کنند و با کمی برنامه ریزی این درآمدها بیشتر هم خواهد شد، همچنین شرکت THQ قابل سرمایگذاری نیست. Activision و EA شرکت های پول ساز هستند، پس مشخص است که به سرمایگذاری علاقه بسیاری دارند. Take-Two همانند این دو آنچنان درآمد زا نیست اما عناوین بسیار خوبی دارد که باعث می‌شوند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند."
پیش گویی: "بازی بعدی Bungie فقط به صورت تک نفره منتشر و بخش مولتی پلیر آن به صورت پرداختی عرضه می‌شود. اکتیویژن این راه را امتحان خواهد کرد، زیرا آن‌ها حریص هستند."
همچنین در مورد عنوان Call of Duty بیان کرد: "اکتیویژن کار بسیار بدی با مجانی کردن مولتی پلیر Call of Duty انجام داد و می‌توان این حرکت را یک چشم انداز سود نامید. این یک اشتباه بود، زیرا باعث شد مردم از خرید بازیهای دیگر دور شوند و به سراغ این عنوان بیایند."

 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
به نظرم حرفاش منطقیه . Acti و Take-Two با هم تناسب دارن چون اکتی خیلی راحت میتونه بازیا رو مثل آبنبات بفروشه و بازاریابی و تبلیغات و اعتبار خوبی داره . کلا از معدود دفعاتیه که همه ی حرفاشو منطقی و قابل قبول میبینم مخصوصا اینکه این لعنتی الان از خیلی از مساپل پشت پرده خبر داره ...
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
اکتیویژن کار بسیار بدی با مجانی کردن مولتی پلیر Call of Duty انجام داد
اتفاقا بسیار هوشمندانه بود این حرکت ولی خب پدر شرکتای دیگه رو دراورد:d
دوترابایت هم که جزو محالاته!چون قیمتش سر به فلک میکشه
 

g.o.w

کاربر سایت
Apr 27, 2006
10,278
نام
arman
به نظرم حرفاش منطقیه . Acti و Take-Two با هم تناسب دارن چون اکتی خیلی راحت میتونه بازیا رو مثل آبنبات بفروشه و بازاریابی و تبلیغات و اعتبار خوبی داره . کلا از معدود دفعاتیه که همه ی حرفاشو منطقی و قابل قبول میبینم مخصوصا اینکه این لعنتی الان از خیلی از مساپل پشت پرده خبر داره ...

اصلا خوب نمیشه activisoin همه بازیها رو برای سود دهی خراب میکنه !
:-&
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
خودِ Take-Two چند وقت پیش از Activision به خاطر سری CoD انتقاد کرد، حالا فکر کن خودش می خواد سری CoD رو بسازه؟؟

این مایکل پکتر هم زیاد حرفهای عجیب می زنه. حکایت مشخص شدن تاریخ عرضه GTA V قبل از E3 2012 است.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
این 2% حالیش نیست حالا بعضی وقت ها یه چیز های میپرونه که شاید خبر چین هاش بهش بگن یا یکی یه خبری رو بهش بگه که اینم بخواد بیاد بگه و برای بازی هایپی بشه .

وگرنه اگه کلی صحبت های که میکنه رو کنار هم بزاریم 2% صحبت هاش منطقی نیست .

اکتیویژن بره TAKE-TWO رو بخره خیلی مرد بود BUNGIE رو میخرید فکر نمیکنم حتی 1% از کارمند های TAKE-TWO قبول کنن برای ACTI کار کنن با این وضعیت رفتارش با کارمند هاش و استدیو های زیر مجموعه خودش کلا حریص بودن رو هم رد کرده ACTI کلا یه چیز فراتر هستش من جاش بودم حالا که 2 تا استدیو دارم که سالی یک عنوان با این فروش میدن میدادم استدیو های دیگه بیان بازی بسازن که اگه ریسک هم هستش شاید آینده ای داشته باشه و بتونه پا بزاره جای پای COD نه اینکه همه رو بسیج کنم بیان COD بسازن .


اول آخرش این جماعت از COD خسته میشن یا یک عنوان بهتر ازش میاد که همه میرن طرف اون اون وقت ACTI میخواد چیکار کنه ؟
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
ااول آخرش این جماعت از COD خسته میشن یا یک عنوان بهتر ازش میاد که همه میرن طرف اون اون وقت ACTI میخواد چیکار کنه ؟
تنها رقیبش EA هست که EA هم از بس کودن هست هی میخواد بازی مثل خود COD بسازه تا شکستش بده که باید با این ایده به گور برن :d
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
تنها رقیبش EA هست که EA هم از بس کودن هست هی میخواد بازی مثل خود COD بسازه تا شکستش بده که باید با این ایده به گور برن :d

نه اتفاقا به نظر من استدیو های گمنام خطر ناکتر از EA هستن به خاطر اینکه همه دیگه میدونن EA با BF و MH داره چیکار میکنه فکر نکنم حتی 1% خود سازنده های اون بازی ها هم باورشون بشه که بازی هاشون قرار هستش مثل COD بفروشه به خاطر اینکه بازی های انها اول از همه اون کیفیتی که باید داشته باشه رو نداره دو همش داستان های چیپ رو استفاده میکنن یکم خلاقیت هم خوب چیزیه بازی هاشون باگ زیاد داره من که BF3 ,MH بازی کردم به نظرم این COD خسته کننده که تو حلقه بی نهایت افتاده از این بازی ها بهتر هستش .

به نظرم MOH قبلی شاید با کار بیشتر و کیفیت بهتر میتونست بعد چند نسخه رقیب خطر ناکی برای COD بشه اما MH جدیده که .... هستش اصلا حرف نزنم بهتره .

روی استدیو های EA فشار زیادی هستش که عنوانی درست بشه که بتونه با COD مقابله کنه اما یک استدیو گمنام که چند سالی روی یک FPS خوب کار کرده میتونه رقیب خطر ناکتری برای ACTI باشه که یک دفعه عنوان هایپ میشه و میتونه آینده بهتری از بازی های EA داشته باشه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر