تاپیک به اشتراک گذاری تجربه های GTA V ( پست اول مطالعه شود )

chaos.theory

کاربر سایت
Apr 1, 2014
60
نام
Amir
بچه ها منم ی بار داشتم بازی میکردم،شب بود، داشتم همینجوری تو خیابونا دور دور میکردم ک ی ماشین پلیس دیدم گفتم برم تعقیبش کنم ببینم چیکارا میکنه،خلاصه یارو رفت محله های پایین شهر بعضی وقتا می ایستاد و با چراغ قوه اطراف رو چک میکرد و دنبال چیزای مشکوک بود،اصلا کف کردم اساسی
 

colossus2

کاربر سایت
Dec 1, 2014
14
بسم الله الرحمن الرحیم...سلام...خبر مهم از یک بازی ایرانی... بازی Shadow Of the Colossus 2 Black Heart که نسخه اول آن توسط کمپانی سونی منتشر شده بود و به فروش رسیده بود حال نسخه دوم آن توسط یک ایرانی بنام مهدی گنجه زادگان طراحی شده و برای سیستم های PC منتشر شده است. این بازی برای همدردی با مردمان فقیر و گرسنه ساخته شده و یکی از اهداف بازی رساندن پیام اخلاقی انسانی با صفات خوب به گیمر است.
این بازی در 2 اپیزود 4 ساعته طراحی شده و دارای 5 چپتر می باشد، بازی بصورت دو بعدی بوده و از تلفیق سبک های فکری، تخیلی، حماسی، اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی ساخته شده است. بازی با دو کاراکتر متفاوت پسر و دختر انجام میشود و 4 کاراکتر حیوان برای انها در نظر گرفته شده است، برای پسر اسب و ببر و برای دختر عقاب و دلفین، که با توجه به حیوان مورد نظر سبک گیم پلی تغییر خواهد کرد! این نشان دهنده متفاوت بودن بازی و پیروی نکردن از یک راستای داستانی خاص است. بازی دارای 19 غول به شدت زیبا بوده که هر غول نقطه ضعف مخصوص به خودش را دارد که برای نابودی باید از آن ها استفاده کنید. عنوان Shadow Of the Colossus 2 black heart دارای گیم پلی متنوعی است و یکی از نقاط قوت این بازی متنوع بودن و بهره گیری از محور داستانیِ زیبای آن است. در طول بازی باس های مخفی مختلفی وجود دارد که در پی کاوش ها با آن ها روبرو میشوید همچنین تمامی فصول اهم از زمستان تابستان پاییز بهار در این بازی شبیه سازی شده اند و علاوه بر آن ها، یک فصل تخیلی از تجسمات طراح به آن اضافه شده است. بازی از نظر گرافیکی به خوبی طراحی شده و همانطور که به اطلاع رساندیم این بازی فقط توسط یک شخص مورد طراحی قرار گرفته و هدف طراح این بازی ایجاد تاثیرات مفیدی روی زندگی بشر است. بدون شک بازی Shadow Of the Colossus 2 black heart یکی از بازی های زیبای ایرانی است که شما میتوانید بصورت مستقیم آنرا از اینجا دانلود کنید.
 

Harry-Pedram

کاربر سایت
Jul 10, 2012
124
نام
پدرام
سلام
من نميدونم چرا اما با مايكل يه سينما دو تا مغازه خردم خلاصه از سي و چهار ميليون حدودا دو ميليون مونده:dاز سر بي پولي داشتم زندگيم رو با شغل شرافتمند اژانس با مايكل سر ميكردم كه يه زنه رو سه كيلومتر بردم اونورتر رسوندمش به مقصد در رفت. نميدونم چي شد فرصت فكر كردن به خودم ندادم و ....خلاصه بيچاره چسبيده به چرخ تاكسي(لهش كردم)اين قدر سريع اتفاق افتاد كه پشيمون شدم و گفتم اي كاش نميكشتمش.:(تا حالا اين قدر سريع تو زندگيم سريع تصميم نگرفته بودم:d
 

محمود.

کاربر سایت
Mar 26, 2008
463
نام
محمود
سلام
من سگ فرانکلین بردم تو جنگل و با شیرکوهی دعوا انداختم وسگم خیلی راحت کشتش...
بجه ها پایین شهر تو مرحله ایی که سه نفری میرید مواد بخرید سیاه پوستاه حمله میکنن اونجا خونه مرده تو san andreas هست خبلی حال کردم خداییش دوباره دانلود کردمش توpc:d
 

Young Tiger

کاربر سایت
Apr 22, 2013
686
نام
li@
با فرانکلین میخواستم از هواپیما بپرم پایین با چتر فرود بیام تو هو ا یهویی یه هلیکوپتر اومد بدبخت سرش خود به هلیکوپتر و پوکید:smoke1:
 

khoffashe shab

کاربر سایت
Nov 2, 2014
37
نام
amir
خیلی حیفه این تاپیک خوابیده
دوستان بیاین تجربه ها و خاطره هاتون رو تعریف کنین ما حال کنیم (pc بازا صنف مظلومی هستن یا تا 40 روز دیگه میاد یا میرم یه کنسول ps4 میگیرم:d)
 

PDPR

کاربر سایت
Jan 9, 2015
209
نام
PooRia
با ترور بودم زنگ زده بودم تاکسی بیاد کنار خیابون بودم یه یارو مرد لخت داشت از کنار ترور رد میشد دکمه سمت راست و زدم دیدم ترور به یارو تیک انداخت گفت عجب ...... داری که بعد از اون فهمیدم می‌شه با دکمه سمت راست که سوت میزنه واسه تاکسی تو خیابون به ملت تیکه انداخت . ‌یه بارم شخصیت و عوض کردم دیدم ترور کنار یه پسر لباس صورتی‌ تو تخت خوابید پسر هم گریه می‌کنه :) کلا این ترور به هیشکی رحم نمی‌کنهیه ‌بارم تو مأموریت بودم با ۳تا شخصیت لباس پلیس داشتیم تو اتوبان دنبال ۲تا از اینا که مسابقه ریسینگ انداخته بودن بودیم جلوشونو گرفتیم نگه داشتن بعد ترور اومد ادای پلیس ودر بیاره طرف و بگرده چسبوندش به ماشین همه جاشو دستمالی کرد یارو گفت اوی چیکار میکنی‌:))
یادمه یکی‌ از اون مأموریت‌های اول بازی با فرانکین بود با سگ دنبال یه یارو بودیم بعد سگت کمک می‌کنه که بو بکشه ببین یارو کجا قایم شده بعد خوده سیستم میگه شخصیتو عوض کن برو سگ یعنی‌ خودت میتونی‌ از زاویه چشمای سگ ببینی‌ و خودت سگ و کنترل کنی‌ یکدفه دیدم بدون اینکه بتونم کنترل کنم داره میره طرف یه سگه دیگه:-o که رو زمین داره غذا میخوره دیدم بله سوارش شده داره سواری‌ میگیره :|حالا همون لحظه داداش کوچیکم اومده بود هرچیم دکمه میزدم نمی‌رفت صحنه|-)
 

Brigand

کاربر سایت
Feb 9, 2015
55
نام
Hamid x
چرا این موضوع خوابیده؟؟؟ یعنی آمار کسایی که تو این سایت هستن و gta v بازی کردن اینقدر کمه؟؟ یکم بیشتر فعالیت کنین ما هم حال کنیم دیگه. دمتون گرم ;)
 

Farhadski

کاربر سایت
Mar 23, 2014
1
اره خيلي جالبه
بازي عين زندگيه واقعيه
كلي حق انتخاب ميده
همه چيش فانه
فقط كاش ميتونستم اپديت اوليشو بكنم ك راكستار تاييد كرده بود
 

Saee xbox 360

کاربر سایت
Aug 20, 2014
390
نام
ساعي
دوستان هفته پيش داشتم بازي ميكردم جلو يه زنه وايستادم گفت ميري يا زنگ ميزنم پليس نرفتم موبايلشو طراورد زنگ زد يه ستاره شدم يعني ميشه ايا تا حالا تو اين يه ساله بازي كردنم نديده بودم يه بارم سوييچ كردم ترور ديدم كنار يه پل وايستاده بود داشت پيرمرده رو خفه ميكرد بعد از بالاي پل انداختش پايين
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر