شایعه تاریخ عرضه و نام نهایی بازی بعدی سری Assassin's Creed لو رفت

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اطلاعات جدیدی که از نسخه بعدی سری Assassin's Creed لو رفته، این عنوان Assassin's Creed Mirage نام دارد و برای عرضه در بهار 2023 برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin's Creed

این جزئیات به همراه چندین موارد دیگر مرتبط با نسخه بعدی مجموعه آساسینز کرید، از طریق یوتیوبری به نام j0nathan فاش شده است. به ادعای او، بازی Assassin's Creed Mirage در قرن نهم روایت می‌شود و وقایع آن در بغداد رخ می‌دهد. دیگر جزئیات لو رفته به بازگشتن این سری محبوب به ریشه‌های خود و الهام گرفتن سازندگان از اولین نسخه سری اشاره دارند. گفته شده که در نسخه جدید Assassin's Creed، خبری از سیستم لول‌بندی، انتخاب جنسیت شخصیت اصلی و انتخاب دیالوگ نخواهد بود.

در همین حال جیسون شرایر، گزارشگر مشهور بلومبرگ نیز عنوان کرده که برخی از این موارد لو رفته، از جمله اطلاعات مربوط به بازگشتن به ریشه‌ها و تاریخ عرضه و نام بازی صحت دارند. البته شرایر همچنین در ادامه مواردی مانند وجود داشتن چندین شهر در این بازی را رد کرده است.

گزارش اصلی j0nathan همچنین از ساخت ریمیک اولین نسخه سری خبر می‌دهد که به گفته او، این ریمیک بر اساس کارهای صورت گرفته بر روی بازی Assassin's Creed Mirage توسعه می‌یابد. طبق اطلاعات لو رفته، چند ماه پس از عرضه نسخه جدید سری، این ریمیک در قالب یک سیزن پس به بازی افزوده خواهد شد.

در هر صورت، اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند به احتمال زیاد در رویداد Ubisoft Forward شاهد رونمایی رسمی از Assassin's Creed Mirage خواهیم بود. این رویداد در تاریخ 19 شهریور برگزار می‌شود.
 

silent ops

کاربر سایت
Feb 4, 2017
1,715
اگه واقعا صحت داشته باشه خبر ریمیک، جدای از اینکه یکی از بهترین خبرهای مرتبط با گیمی خواهد بود که امسال شنیدم (البته در کنار خبر ریمیک Resident Evil 4 :D)، میشه انتظار ریمیک نسخه های محبوب Assassin's Creed II و Brotherhood رو هم داشت. 8->
واقعا نسخه Assassin's Creed II محبوب ترین :x
 
  • Like
Reactions: paradaimix

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
به اینها مراحل Coop خیلی خوب هم اضافه کن ، برای من تجربه خیلی جذابی بود.
جدا از خود Co Opش، درخواست Inviteها و اینا تو بازی خیلی باحال بود!
یهو میدیدی یه اساسین دوتا پشت بوم اونطرف تر ایستاده و صدات میزنه که برادر، بیا که برادرهود بهت نیاز داره و بلان و بیسار :D

خود سیستم برادرهود هم اگر موقع لانچ به راه بود به نظرم خیلی چیز باحال و جالبی بود
ولی خوب کلا یوبی با عجله سر عرضه ی بازی خراب کرد و مسیر همه چیو تغییر داد:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر