تاریخچه و داستان کامل بازی S.T.A.L.K.E.R

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
این بازی برای من تجدید خاطراتی فراموش نشدنی بود . واقعا استالکر دنیای بی نظیری داره . دنیایی که تا کسی بازی نکنه اصلا متوجه اش نمیشه . اگر اینبازی سال 2005 عرضهمیشد ، تمام جایزه ها رو درومیکرد . هیچ وقت اون زمان و یادم نمیره که درنهایت به خاطر تاخیر بازی و مشکلاتی که پیش اومد به ناچارزمانی عرضه شد که ( اگر اشتباه نکنم ) Crysis هم عرضه شد ! که درنهایت قدرت و زبیایی های دنیای این بازی و قدرت موتور گرافیکیش تحت تاثیر خبرهای Crysis قرار گرفت .

زمانی که این بازی اومده و از قابلیت DX10.1 تو موتورش سال ( 2005 ) استفاده کرد ، هیچ موتوری اصلا حتی به گرد پای این موتور هم نمیرسید و قطعا اگه 2005 بازی عرضه میشد ، تمام مرز های تکنولوژی صنعت گیم و میشکوند . سال 2006 هم دیر نبود اما رقبای خیلی قدرتمندی داشت که تازه به بازار عرضه شده بودن . جذابیت این بازی هم به نظرم هوش مصنوعی بی نظیر ، ارائه داستانی واقعی با محیطی عالی و افکت های بی نظیر و مکان های فوق العاده جذاب و جالب هست که تو هیچ بازی ای دیده نمیشه .

بعد از مدتها نسخه Clear Sky رو مجدد نصب کردم و در کمال تعجب دیدم گرافیکش واقعا عالیه !! پشتبانی از dx11 رو هم داشت تو منو های بازی و انواع و اقسام تنظیمات گرافیکی رو برای بهترین کیفیت ممکن تو تنظیماتش میشد دید . نکته جالب دیگه بازی هم MOD های بی نظیر ، نقشه ها و سلاح های جدیدی هست که انجمن های هواداربازی طراحی میکنن که 3 تا از این MOD ها پارسال جزو برترین ماد های بازی سازی لقب گرفتن و هر کدومشون گرافیک بای رو کلی ارتقا دادن و کلی هم مراحل و گیم پلی به بازی اصلی اضافه کردن .

خود باز همین طوریش فک کنم تا 50 ساعت هم برسه !!!!! حالا بااین همه MOD و نقشه و .... که دیگه ازی واقعا تموم نشدنی میشه !

تا جایی که من متوجه شدم ، 2 نفر بودن که موفق شدن تاسیسات هسته ای چرنوبیل و به صورت خصوصی تو دست بگیرن . بعداز اینکه این 2 شریک تو نستن به صورت خصوصی مسئولیت کامل نیروگاه هسته ای رو به عهده بگیرن ، حرص و طمع بسیار زیادشون باعث شد به سمت تولید اورانیوم 50% غنی شده برن و به خاطر کارهای غیر قانونی و تحقیقات غیر قانونی این 2 نفر ، پیرامون مواد اتمی و ارانیوم بود که باعث انفجار نیروگاه شد . درنتیجه هم تا شعاع 30 کیلومتری نیروگاه کاملا رادیواکتیویته شد و تمام موجودات یا تغییر شکل پیدا کردن و یا مردن . تا جایی که من اطلاع دارم ، هنوز هم منطقه پریپایت از حومه چرنوبیل و بستن و هنوز با گذشت این همه سال از وقایع چرنوبیل ، اثار رادیواکتیو از بین نرفته .

اصلا اون نیروگاه خصوص نبوده که میگی 2 نفر !!!! نیروگاه زیر نظر مستقیم دولت بوده .
گرافیک Clear Sky هم به این دلیل عالی بود که 2 سال بعد اومد . همین الان مدهایی برای بازی اومده که گرافیکش و به اندازه بازیهای روز ارتقا میده و کلی زمان به گیم پلی بازی اصلی اضافه میکنه و. اتفاق یکی از همین مود ها ، سال قبل به عنوان بهترین مد مستقل شناخته شد .
 

naruto22

کاربر سایت
Mar 14, 2009
959
نام
ناروتو
دوستان ببخشید نیش قبر کردمولی دیدمحرف مود شدهگفتماینوبگمکه یکی از بهترینمود ها بازی استالکر COP با نام MISERY 2 اومده همین چند روز پیش البته درسته یکم باگ داشته ولی امتیاز 91 گرفته و خیلی چیزا به بازی اضافه میکنه با حجم 5 گیگ اگه خواستید برید اینجا دانلودش کنید

Code:
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر