خب اینکه شما قبول نداری به این معنا نیست که همچین چیزی نیست! اتفاقا بنظرم منی که DS بازی سختی هست و خیلیای دیگه ، بنظرم W2 بعضی مواقع از DS هم سخت می شد! پس نشون میده مشکلی از خود بازی هست!
سیستم combat هم سیستم ساده و بدون عمقی بود واقعا ولی نمیدونم چطوری میگی رئالیستیک بود؟؟؟!
![7 :-/ :-/](/styles/default/xenforo/smilies/meep/7.gif)
یه جوری یه شبه HnS ناقص بود تا رئالیستیک و حداقل استراتژی محور..... potion هم که خودم حرفتو تا حدی قبول دارم ، ولی برای منی که DS یه بازی سخته با این چیزا w2 سخت و آسون نمیشه :dچه باشه و چه نباشه خودم هم کلا علاقه ای به استفاده از potion تو هیچ بازی ندارم! جادو هم منظورم استفاده اش طبق داستان نیست! تاثیرش توی روند مبارزه منظورم بود! تریلر گیم پلی 30 دقیقه ای نسخه 3 رو شما ببین! جادوها به طرز شگفت آوری توی مبارزه مهم شدن و همین دیدن تریلر برام کافی بود که بفهمم بازی آسون تر شده! حالا گرالت میخواد جادوگر باشه یا نباشه:d خودشون هم فهمیدن که نحوه استفاده از جادوها جالب نبود! یعنی شخصا نسخه دوم را تا حدود میانه بازی بدون استفاده از جادوها رفتم! ولی الان تو نسخه 3 و طبق تریلرها و حرفهایی که زده شده ، حداقل تاثیرش و نه
قدرتش توی استراتژی مبارزه بسیار بیشتر از قبل شده! حالا بنظرت بازم از ریشه دور شدن؟ بنظرم نه! بلکه استفاده درست از قابلیت های ناقص نسخه دوم رو مهیا کردن. کلا نمی خوام قانعت کنم ولی دیگه خیلی متعصبانه هست بگیم نسخه 2 گیم چلی کامل و بی نقصی داشت...... الان همین DAI رو من روی کنسول رفتم از مبارزات خیلی خوشم اومد! کاملا تحت تاثیر اسکایریم و تا حدودی ویچر 2 هست ولی اینقدر لذت بخشه که بشخصه دوست دارم با همه تو بازی مبارزه کنم:dبا اینکه جذابیت نسخه اول رو نداره ولی یه عمق و دید استراتژیکی داره که
متاسفانه تو ویچر 2 همشش شده بود جاخالی دادن و فرار کردن :dحداقل توی تریلرهای نسخه 3 از این خبرا نبود و گیم پلی بازی با اینکه اوقدر متفاوت نیست ولی خوش ساخت تر و بهینه تر از قبل شده.