تاخیر دوباره The Witcher 3: Wild Hunt

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
mia9gav80hgbrv5zm12o.jpg


CD Projekt Red اعلام کرد که The Witcher 3: Wild Hunt با تاخیر دوباره، در تاریخ 19 می 2015 عرضه خواهد شد.
این عنوان نقش آفرینی جهان باز در ابتدا قرار بود پاییز سال گذشته میلادی منتشر شود، اما تاریخ عرضه بازی تاخیر خورد و 24 فوریه 2015 به عنوان روز انتشار بازی اعلام شد.
CD Projekt Red حجیم بودن و پیچدگی بازی و رفع مشکلات جزئیات کلیدی آن را دلیل این تاخیر اعلام کرده است.
آنها همچنین به خاطر شتاب در انتخاب تاریخ قبلی، از طرفداران عذرخواهی کردند.


>>منبع
 
من همین Direct Feedـه رو هم دیدم. بازم افت گرافیکی مشهود بود. نمایشهای اولیه بازی خیلی بهتر بودن.
این مساله Downgrade شدن شاید یه مقدار تکراری به نظر بیاد، ولی واقعاً گریبانگیر صنعت گیم شده، حالا بعضی شرکتها مثل یوبی سافت برای تبلیغ و بهتر به نظر اومدن بازی میان با دروغ و کلک یه نمایش عجیب غریب از بازی پخش میکنن که بازیشون سر و صدا کنه. بعضی سازنده ها هم واقعاً فکر میکنن میتونن گرافیک نهایی بازی رو به این حد برسونن، اما در طول ساخت بازی میفهمن که شدنی نیست. Witcher 3 ازون دست بازیا به نظر میاد.
 
این downgrade یک معظل شده تو این نسل ! منم فکر میکنم این تسخ هز witcher با توجه به هایپی که بلاخره پشتش دراوده و انتظارات بسیار بالا کار برای این استودیو سخت کرده ،
و بازی خلیلی بزرگ تر از نسخه های قبل شده و..
 
من همین Direct Feedـه رو هم دیدم. بازم افت گرافیکی مشهود بود. نمایشهای اولیه بازی خیلی بهتر بودن.
این مساله Downgrade شدن شاید یه مقدار تکراری به نظر بیاد، ولی واقعاً گریبانگیر صنعت گیم شده، حالا بعضی شرکتها مثل یوبی سافت برای تبلیغ و بهتر به نظر اومدن بازی میان با دروغ و کلک یه نمایش عجیب غریب از بازی پخش میکنن که بازیشون سر و صدا کنه. بعضی سازنده ها هم واقعاً فکر میکنن میتونن گرافیک نهایی بازی رو به این حد برسونن، اما در طول ساخت بازی میفهمن که شدنی نیست. Witcher 3 ازون دست بازیا به نظر میاد.
نمایش های گیم‌پلی بازی که روی PC اجرا شده ویدئوهاش هست. نشون میده که این‌ها سطح کیفی واقعی گرافیک بازی هست. حالا اینکه این تریلر آخری مربوط به کدوم پلتفرم هست یه بحث دیگه است.
 
نمایش های گیم‌پلی بازی که روی PC اجرا شده ویدئوهاش هست. نشون میده که این‌ها سطح کیفی واقعی گرافیک بازی هست. حالا اینکه این تریلر آخری مربوط به کدوم پلتفرم هست یه بحث دیگه است.

رو PC که خب مسلمه و دست سازنده بازی خیلی باز تر ولی مسئله اینه که اگه کیفیتش با کنسول ها اختلاف فضایی داشته باشه خیلی انتقاد میشه از CDR. بخاطر همین فکر کنم سعی میکنند که نهایت PC رو به کنسول نزدیک کنند.

امیدوارم تو این چند ماه بهتر باشه که امید دارم میشه. خیلی منتظر بازی بودم.
 
من همیشه به ویچر ایمان داشتم از همون نسخه ی 1 ش تا همین 3ش که نیومده مطمعن باشید سی دی پروجکت الکی کاری نمیکنه و ثانیا تاخیر بهتره یا بشینی یه بازی رو مثل یونیتی که فول باگه بری؟
 
نمایش های گیم‌پلی بازی که روی PC اجرا شده ویدئوهاش هست. نشون میده که این‌ها سطح کیفی واقعی گرافیک بازی هست. حالا اینکه این تریلر آخری مربوط به کدوم پلتفرم هست یه بحث دیگه است.

همون حرفی که وحید زد. اینا فکر میکردن نسخه کنسولی اگه مثل اون نمایشهای PC نشه. حداقل بهش نزدیک میشه. که فهمیدن نمیتونن این کارو بکنن.
 
دوستان توجه داشته باشید تریلر های قبلی همش رو PC بوده ولی این یکی من شنیدم رو XONE اجرا میشده...اگه این گرافیک نسخه کنسولی بود که هیچی ولی اگه گرافیک نسخه ی pc این باشه معلومه که خیلی دانگرید شده
درضمن همه چیز که گرافیک نیست ...
اگر به خاطر افت گرافیکی بازی بخواد نا موفق ظاهر بشه RYSE یا Crysis3 الان باید GOTY میشدن:|:d
 
همون حرفی که وحید زد. اینا فکر میکردن نسخه کنسولی اگه مثل اون نمایشهای PC نشه. حداقل بهش نزدیک میشه. که فهمیدن نمیتونن این کارو بکنن.
یه حسی بهم میگه این افت فریم رو نسخه Xbox 1 بود.
اکثر نمایشهای بازی رو PC معرکه بودن.

یه جورایی این موقعیت مثل همون گندی هست که Ubisoft سر Watch Dogs در آورد
 
یه حسی بهم میگه این بازی فیل میشه.
به هر حال یه عنوان خیلی عظیم هست که یه استودیوی کم تجربه داره می سازدش.

:d
همین استدیو کم تجربه بازی قبلیش Assassins of Kings بود که از تمام عنوان های RPG که شرکت های باتجربه Bethesda و BIOWARE و Obsidian توی اون سالها ساختند بهتر بود....تنها RPG های هم سطح و یا بهتر نسل پیش Dragon Age:Origins و Souls Series بودن - New Vegas هم بگیم بچه ها ناراحت نشن :d
 
:d
همین استدیو کم تجربه بازی قبلیش Assassins of Kings بود که از تمام عنوان های RPG که شرکت های باتجربه Bethesda و BIOWARE و Obsidian توی اون سالها ساختند بهتر بود....تنها RPG های هم سطح و یا بهتر نسل پیش Dragon Age:Origins و Souls Series بودن - New Vegas هم بگیم بچه ها ناراحت نشن :d

AOK اونقدرا هم خفن نبود! داستان که عالی بود ولی حداقل گیم پلی بازی مشکلات فراوونی داشت.مشکلاتی که توی DAO اصلا وجود نداشتن.مثلا سیستم کامبت بازی واقعا پر از مشکل بود! بعضی مواقع به خاطر بد قلق بودنش بازی الکی سخت می شد! یا سیتسم loot بازی هم تعریف چندانی نداشت در کنارش سیستم Magic هم اونطور که باید و شاید تو مبارزات قوی عمل نمی کرد..... الان تو نسخه 3 حداقل تو تریلرها این مشکلات برطرف شده و روی سیستم مجیک خیلی بنظر کار کردن.
 
من همین Direct Feedـه رو هم دیدم. بازم افت گرافیکی مشهود بود. نمایشهای اولیه بازی خیلی بهتر بودن.
این مساله Downgrade شدن شاید یه مقدار تکراری به نظر بیاد، ولی واقعاً گریبانگیر صنعت گیم شده، حالا بعضی شرکتها مثل یوبی سافت برای تبلیغ و بهتر به نظر اومدن بازی میان با دروغ و کلک یه نمایش عجیب غریب از بازی پخش میکنن که بازیشون سر و صدا کنه. بعضی سازنده ها هم واقعاً فکر میکنن میتونن گرافیک نهایی بازی رو به این حد برسونن، اما در طول ساخت بازی میفهمن که شدنی نیست. Witcher 3 ازون دست بازیا به نظر میاد.
چقدر افت کرده ؟چندتا عکس میزاری؟
 
AOK اونقدرا هم خفن نبود! داستان که عالی بود ولی حداقل گیم پلی بازی مشکلات فراوونی داشت.مشکلاتی که توی DAO اصلا وجود نداشتن.مثلا سیستم کامبت بازی واقعا پر از مشکل بود! بعضی مواقع به خاطر بد قلق بودنش بازی الکی سخت می شد! یا سیتسم loot بازی هم تعریف چندانی نداشت در کنارش سیستم Magic هم اونطور که باید و شاید تو مبارزات قوی عمل نمی کرد..... الان تو نسخه 3 حداقل تو تریلرها این مشکلات برطرف شده و روی سیستم مجیک خیلی بنظر کار کردن.

خب اولا من اصلا قبول ندارم ایراد هایی که به Combat بازی قبلی گرفته میشد، بازی سخت بود ولی روی Hard هم حتی انجام نشدنی نبود، اتفاقا من از سیستم شمشیر زنی رئالیستک بازی و اینکه تا یه حدی میشه Block کرد خیلی راضی بودم، این نبودن قابلیت استفاده از Potion وسط Combat هم خیلی جالب بود (اون کسایی که میگن خیلی بازی سخت میشد همه چیز میخوان هلو بپر تو گلو باشه) راجع به Magic هم بگم که سری پیش بحث شده بود توی سایت راجع به این مسئله هم من گفته بودم که آقا Point بازی Witcher رو درک نکردید اگر magic واقعی توش میخواین، Witcher ها Mage نیستن و 20 بار توی داستان هاش و یکی دوبار هم توی خود بازی این قضیه گفته میشه که Witcher ها قابلیت استفاده از چند تا Magic Sign خیلی Basic رو دارن و اصلا توی جادو تبحری ندارند. اینکه Sign ها مثل Magical ability های مثلا Elder Scrolls یا Dragon Age استفاده نداره بخاطر این هستش که بازی وفادار باقی مونده به ریشه های اصلی داستانش....توی این نسخه اگر گرالت یهو High Magic برای خودش Summon کنه من خوشم نخواهد اومد چون که اون یه Witcher هستش نه یه Mage.
 
خب اولا من اصلا قبول ندارم ایراد هایی که به Combat بازی قبلی گرفته میشد، بازی سخت بود ولی روی Hard هم حتی انجام نشدنی نبود، اتفاقا من از سیستم شمشیر زنی رئالیستک بازی و اینکه تا یه حدی میشه Block کرد خیلی راضی بودم، این نبودن قابلیت استفاده از Potion وسط Combat هم خیلی جالب بود (اون کسایی که میگن خیلی بازی سخت میشد همه چیز میخوان هلو بپر تو گلو باشه) راجع به Magic هم بگم که سری پیش بحث شده بود توی سایت راجع به این مسئله هم من گفته بودم که آقا Point بازی Witcher رو درک نکردید اگر magic واقعی توش میخواین، Witcher ها Mage نیستن و 20 بار توی داستان هاش و یکی دوبار هم توی خود بازی این قضیه گفته میشه که Witcher ها قابلیت استفاده از چند تا Magic Sign خیلی Basic رو دارن و اصلا توی جادو تبحری ندارند. اینکه Sign ها مثل Magical ability های مثلا Elder Scrolls یا Dragon Age استفاده نداره بخاطر این هستش که بازی وفادار باقی مونده به ریشه های اصلی داستانش....توی این نسخه اگر گرالت یهو High Magic برای خودش Summon کنه من خوشم نخواهد اومد چون که اون یه Witcher هستش نه یه Mage.

خب اینکه شما قبول نداری به این معنا نیست که همچین چیزی نیست! اتفاقا بنظرم منی که DS بازی سختی هست و خیلیای دیگه ، بنظرم W2 بعضی مواقع از DS هم سخت می شد! پس نشون میده مشکلی از خود بازی هست! سیستم combat هم سیستم ساده و بدون عمقی بود واقعا ولی نمیدونم چطوری میگی رئالیستیک بود؟؟؟!:-/یه جوری یه شبه HnS ناقص بود تا رئالیستیک و حداقل استراتژی محور..... potion هم که خودم حرفتو تا حدی قبول دارم ، ولی برای منی که DS یه بازی سخته با این چیزا w2 سخت و آسون نمیشه :dچه باشه و چه نباشه خودم هم کلا علاقه ای به استفاده از potion تو هیچ بازی ندارم! جادو هم منظورم استفاده اش طبق داستان نیست! تاثیرش توی روند مبارزه منظورم بود! تریلر گیم پلی 30 دقیقه ای نسخه 3 رو شما ببین! جادوها به طرز شگفت آوری توی مبارزه مهم شدن و همین دیدن تریلر برام کافی بود که بفهمم بازی آسون تر شده! حالا گرالت میخواد جادوگر باشه یا نباشه:d خودشون هم فهمیدن که نحوه استفاده از جادوها جالب نبود! یعنی شخصا نسخه دوم را تا حدود میانه بازی بدون استفاده از جادوها رفتم! ولی الان تو نسخه 3 و طبق تریلرها و حرفهایی که زده شده ، حداقل تاثیرش و نه قدرتش توی استراتژی مبارزه بسیار بیشتر از قبل شده! حالا بنظرت بازم از ریشه دور شدن؟ بنظرم نه! بلکه استفاده درست از قابلیت های ناقص نسخه دوم رو مهیا کردن. کلا نمی خوام قانعت کنم ولی دیگه خیلی متعصبانه هست بگیم نسخه 2 گیم چلی کامل و بی نقصی داشت...... الان همین DAI رو من روی کنسول رفتم از مبارزات خیلی خوشم اومد! کاملا تحت تاثیر اسکایریم و تا حدودی ویچر 2 هست ولی اینقدر لذت بخشه که بشخصه دوست دارم با همه تو بازی مبارزه کنم:dبا اینکه جذابیت نسخه اول رو نداره ولی یه عمق و دید استراتژیکی داره که متاسفانه تو ویچر 2 همشش شده بود جاخالی دادن و فرار کردن :dحداقل توی تریلرهای نسخه 3 از این خبرا نبود و گیم پلی بازی با اینکه اوقدر متفاوت نیست ولی خوش ساخت تر و بهینه تر از قبل شده.
 
خب اینکه شما قبول نداری به این معنا نیست که همچین چیزی نیست! اتفاقا بنظرم منی که DS بازی سختی هست و خیلیای دیگه ، بنظرم W2 بعضی مواقع از DS هم سخت می شد! پس نشون میده مشکلی از خود بازی هست! سیستم combat هم سیستم ساده و بدون عمقی بود واقعا ولی نمیدونم چطوری میگی رئالیستیک بود؟؟؟!:-/یه جوری یه شبه HnS ناقص بود تا رئالیستیک و حداقل استراتژی محور..... potion هم که خودم حرفتو تا حدی قبول دارم ، ولی برای منی که DS یه بازی سخته با این چیزا w2 سخت و آسون نمیشه :dچه باشه و چه نباشه خودم هم کلا علاقه ای به استفاده از potion تو هیچ بازی ندارم! جادو هم منظورم استفاده اش طبق داستان نیست! تاثیرش توی روند مبارزه منظورم بود! تریلر گیم پلی 30 دقیقه ای نسخه 3 رو شما ببین! جادوها به طرز شگفت آوری توی مبارزه مهم شدن و همین دیدن تریلر برام کافی بود که بفهمم بازی آسون تر شده! حالا گرالت میخواد جادوگر باشه یا نباشه:d خودشون هم فهمیدن که نحوه استفاده از جادوها جالب نبود! یعنی شخصا نسخه دوم را تا حدود میانه بازی بدون استفاده از جادوها رفتم! ولی الان تو نسخه 3 و طبق تریلرها و حرفهایی که زده شده ، حداقل تاثیرش و نه قدرتش توی استراتژی مبارزه بسیار بیشتر از قبل شده! حالا بنظرت بازم از ریشه دور شدن؟ بنظرم نه! بلکه استفاده درست از قابلیت های ناقص نسخه دوم رو مهیا کردن. کلا نمی خوام قانعت کنم ولی دیگه خیلی متعصبانه هست بگیم نسخه 2 گیم چلی کامل و بی نقصی داشت...... الان همین DAI رو من روی کنسول رفتم از مبارزات خیلی خوشم اومد! کاملا تحت تاثیر اسکایریم و تا حدودی ویچر 2 هست ولی اینقدر لذت بخشه که بشخصه دوست دارم با همه تو بازی مبارزه کنم:dبا اینکه جذابیت نسخه اول رو نداره ولی یه عمق و دید استراتژیکی داره که متاسفانه تو ویچر 2 همشش شده بود جاخالی دادن و فرار کردن :dحداقل توی تریلرهای نسخه 3 از این خبرا نبود و گیم پلی بازی با اینکه اوقدر متفاوت نیست ولی خوش ساخت تر و بهینه تر از قبل شده.

رئالستیک بودن رو من سر همون گفتم، ببینید توی نبرد با شمشیر واقعی که شما سپر نداری، اگر بیشتر از 10-12 تا ضربه رو با شمشیر بلاک کنی و دفاعت فشار ضربه رو کلا روی شمشیر بگیره امکان داره شمشیرت بشکنه، شمشیر زن های تک شمشیر با جا خالی دادن باید دفاع کنن از خودشون، بگذریم که توی یه جنگ واقعی Guard گرفتن با شمشیر زیاد روش Effective ای واسه دفاع نیست.

راجع به اون جادو هم بگم که مثلا Sign ه Quen خیلی توی Combat بازی کار آمد بودش.....ولی من احساس میکنم اگر بیش از حد جادو مورد استفاده قرار بگیره از ریشه هاش دور میشه. (چون مثل همون چیزی که گفتم Witcher ها قدرتشون توی Reflex های غیر انسانیشونه و اون Magic های Basic رو دارن که یه Edge خیلی خیلی ناچیز توی نبرد بهشون بده، که این جادوها توی AOK میداد به ادم)

خب خوبه که سر potion هم عقیده ایم حداقل :d توی پست قبلیم یادم رفت بگم تازه توی کتابها هم گرالت قبل از نبرد هاش از Potion هاش استفاده میکرد واسه اینکه رفلکس و سرعتش رو توی نبرد ببره بالا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or