تاخیری دیگر برای Final Fantasy XV

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
rwo5yrnt3371ut0k8a18.jpg
به گزارش سایت «Gamnesia»، «اسکوئر انیکس» عنوان «فینال فنتزی ۱۵» که پیش‌تر قرار بود ۳۰ سپتامبر عرضه شود را به مدت دو ماه و تا تاریخ ۲۹ نوامبر به تعویق انداخته است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این وبسایت مدعی شده که منبعی در میان مدیریت فروشگاه «GameStop» این تاخیر را به آنان گزارش کرده است. به گفته گزارشات، اجناس تبلیغاتی جدیدی (با تاریخ عرضه ۲۹ نوامبر) برای تعدادی فروشگاه‌های «گیم‌استاپ» ارسال شده، با این دستور که تا قبل از ۱۴ آگوست این تبلیغات جدید را در دید عموم قرار ندهند.

سایت «گماتسو» نیز از یکی از منابع خود - که پیش‌تر گزارش صحیحی از تاریخ انتشار ۳۰ سپتامبری این عنوان را قبل از معرفی رسمی آن داده بود – شنیده که گزارش سایت «Gamnesia» پیرامون این تاخیر دو ماه صحیح است.

حال باید منتظر ماند و دید که «اسکوئر انیکس» این شایعات را رد کرده یا آنکه به صورت رسمی این تاخیر را تایید می‌کند.

لینک منبع
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
ولی در کل سوای همه این بحث ها خدا رحم کنه بهمون! این تاخیرها و سرکار گذاشتن ها، باعث میشه ناخودآگاه سخت گیری زیادی رو بازی اعمال بشه. XV از نظر من که دیگه FF نیست، قبلا هم گفتم، اگه شخصیت های Versus و کاریزما و استایل خفن Not و دوستان نبود دیگه نگاهشم نمیکردن، اما امیدوارم حداقل بازی خوبی باشی، امتیازای خوبی بگیره، خوب بفروشه و باعث به باد رفتن دودمان FF نشه! در این صورت ممکنه به عنوان نسل جدید FF بشه پذیرفتش اما خراب کنه معلوم نیست دیگه چه بلایی سر FF بیاد.

این پچ برای درست کردن و بهینه کردن بازی هست و تاباتا هم واضح به این موضوع اشاره میکنه و پست های بچه ها کاملا نشون دهنده این هست که اوضاع بازی توی دمو چقدر خراب بود

وضعیت تکنیکی XV که داغونه. حالای جدای از افت فریم که تو دیواره، کلا گرافیک بالانسی نداره. یه حاهایی خیلی خوبه، یه جاهایی فاجعس. من حاضرم عوض 2 ماه 4 ماه تاخیر بخوره اما وقتی منتشر شد واقعا این مشکلات رو نداشته باشه. وگرنه خودت میدونی منتقدها چطور از خجالت بازی های این مدلی در میان، گنگ بنگش میکنن. میگن بعد 10 سال (که البته کاملا غلطه و عملا بازی 4 ساله داره ساخته میشه) نتیجه شده این و ... ترول میشه فجیع!

کلا شرایط بیخودی شده. ما فن های FF بین دو گروه گیر کردیم، یه گروه مادامی که Noct هست و باقی شخصیت ها هستن، و اکشنه و میتونن بازی کنن، XV براشون ایده آله و شکایتی ندارن، یه گروه دیگه ام منتظرن کوچک ترین اتفاقی بیفته تا ترول کنن و بگن اصلا هیچ وقت منتشر نمیشه و سرکارید و ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر